Aero2 zrywanie polaczenia

Data: 2012-11-14 13:18:29
Autor: Maciek.
Aero2 zrywanie polaczenia
Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał

W-wa Mokotow.

O, ziomal ;)
Z Aero2 nie korzystam stale ale...
Do SGS wsadziłem kartę Plusa (abo) i też mniej więcej od tygodnia, może ciut więcej, nie mam EDGE tylko GPRS.
Coś chyba przekombinowali z tym łączeniem sieci. HSDPA też jakby bardziej obciążone się wydaje...

M.

Data: 2012-11-19 10:22:46
Autor: Titus Atomicus
Aero2 zrywanie polaczenia
In article <k8026o$evd$1@node1.news.atman.pl>,
 "Maciek." <mmuran@gmail.com> wrote:

> [...]

Coś chyba przekombinowali z tym łączeniem sieci. HSDPA też jakby bardziej obciążone się wydaje...

O, juz wiem wszytsko.
:-(
<http://jdtech.pl/2012/11/aero2-poranna-awaria-13-11-2012.html>
--