[Spam] Aerograf.

Data: 2010-08-19 09:17:10
Autor: maverik
[Spam] Aerograf.
Witam,

Przypominając zainteresowanym:
- projektowanie i malowanie grafik motocykli, kasków, samochodów i wszelkich możliwych powierzchni
- kompleksowa stylizacja motocykli (rozbieranie, malowanie ram i wszelkich możliwych detali)
- pełna gama kolorystyczna lakierów House of Kolor (najlepszej firmy na rynku, niedługo również do kupienia w studio)
- kabina lakiernicza
- już ponad 5 lat w branży aerografii
więcej infromacji na stronie www.custompainting.pl (wkrótce nowa strona i prace)

pozdr. Arek

Data: 2010-08-19 09:29:33
Autor: malgosia
[Spam] Aerograf.
Przypominając zainteresowanym:

mam Trezch Kumpli ktorzy u was malowali i wszyscy opinie mają skrajnie negatywne zwłaszcza co do trwałości powłoki i terminowości,

małgosia

Data: 2010-08-19 09:32:19
Autor: PB
[Spam] Aerograf.
Dnia Thu, 19 Aug 2010 09:29:33 +0200, malgosia napisał(a):

Przypominając zainteresowanym:

mam Trezch Kumpli ktorzy u was malowali i wszyscy opinie mają skrajnie negatywne zwłaszcza co do trwałości powłoki i terminowości,

małgosia

Informacyjnie - Małgosia to kolejne wcielenie trolla:

Piotr Biegała
Warszawa - South Praga

Data: 2010-08-19 09:46:29
Autor: falco
[Spam] Aerograf.
Piotr Biegała

Wiesz co Piotr Biegała, moze przestałbyś zaśmiecać wreszcie grupę bo nigdy nie
masz nic ciekawego do powiedzenia.

Akurat zgadzam się z opinią małogsi, prosiłem ich kiedyś o wycene (chodziło o
puszczke) i trwało to 2 tygodnie. Miałem szczescie że odpuściłem.

F.

Data: 2010-08-19 08:44:06
Autor: masti
[Spam] Aerograf.
Dnia pięknego Thu, 19 Aug 2010 09:46:29 +0200, osobnik zwany falco
wystukał:

Akurat zgadzam się z opinią małogsi, prosiłem ich kiedyś o wycene
(chodziło o puszczke) i trwało to 2 tygodnie. Miałem szczescie że
odpuściłem.

malgosia vel kolina nie ma Ĺźadnej opinii. To jest czystej wody troll.

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-08-19 13:35:25
Autor: Grzybol
[Spam] Aerograf.
Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości
malgosia vel kolina nie ma żadnej opinii. To jest czystej wody troll.

Zgadzam się. Co innego natomiast ja:-) Do wątkotwórcy: dlaczego w swojej ofercie nie zademonstrowałeś swojego sztandarowego malowidła na moturze czyli GOŁEJ BABY????????

--
Grzybol

Data: 2010-08-19 13:36:39
Autor: maverik
[Spam] Aerograf.

Użytkownik "falco" <karmmnie@vp.pl> napisał w wiadomości news:47f6.0000151d.4c6ce155newsgate.onet.pl...
[...]

Nie wiem co to puszczka, nigdy takiej nie malowałem ani nie wyceniałem. Na maile odpowiadamy na bieżąco. Jeśli komuś zależy na czasie i podchodzi poważnie do tematu powinien do nas zadzwonić, to zawsze daje gwarancję kontaktu i rzetelnej odpowiedzi.
Pozdrawiam wielu zadowolonych klientów z tej grupy.

Data: 2010-08-19 13:40:12
Autor: Grzybol
[Spam] Aerograf.
Użytkownik "maverik" <biuro_aerograf@o2.pl> napisał w wiadomości
Pozdrawiam wielu zadowolonych klientów z tej grupy.

Kurwa, przecież nie tak dawno jak Cię tu wszyscy wyśmiali, to publicznie wszystkich obraziłeś i powiedziałeś, że noga Twoja tu nie stanie. I nagle masz tu zadowolonych klientów???? Kto jest zadowolonym klientem tego Pana niech się zgłosi!!!!

--
Grzybol

Data: 2010-08-19 04:59:18
Autor: Kefir
Aerograf.
Elou!
On Aug 19, 1:40 pm, "Grzybol" <grzybc...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "maverik" <biuro_aerog...@o2.pl> napisał w wiadomościnews:4c6d176e$0$22804$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

masz tu zadowolonych klientów???? Kto jest zadowolonym klientem tego Pana

Pan mię wzywal? Lakierunek platikow z ich naprawa - ciezkie do
wyprowadzenia. Fakt ze lakier slabo trzyma lecz co zrobic - ekologia.
Jestem bardzo zadowolony z uslugi i obslugi.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef ST955 / XT660X / scerbaty

Data: 2010-08-19 14:00:52
Autor: Grzybol
Aerograf.
Użytkownik "Kefir" <artur.gwizdowski@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

Musiałeś???? :-)

--
Grzybol

Data: 2010-08-19 14:10:11
Autor: maverik
Aerograf.
Redford, doktorski, Koczis i wiele innych osób, które albo już sie nie udzielają albo ksywek nie znałem

Data: 2010-08-19 14:15:17
Autor: Grzybol
Aerograf.
Redford, doktorski, Koczis i wiele innych osób, które albo już sie nie udzielają albo ksywek nie znałem

Bosze, sam Koczis u Cie malował??? No daj Ty spokój...

--
Grzybol

Data: 2010-08-20 01:13:03
Autor: Koczis
Aerograf.
Grzybol napisal:
Bosze, sam Koczis u Cie malował??? No daj Ty spokój...

Tak, malowalem/przemalowywalem nakladke siedzenia pasazera :))
Jak na razie jest OK, choc tanio nie bylo.

Koczis
R1

Data: 2010-08-19 15:11:13
Autor: August
Aerograf.
On 19 Sie, 14:10, "maverik" wrote:

Redford, doktorski, Koczis i wiele innych osób, które albo już sie nie
udzielają albo ksywek nie znałem

...Ratzinger, Obama, Szewardnadze .. ;-P

Data: 2010-08-20 00:43:30
Autor: Jacot
Aerograf.
August <45tf3r4gtf34gt345@gmail.com> wrote:

..Ratzinger, Obama, Szewardnadze .. ;-P

Jakos nie kojarze, na pewno z precla sa?

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2010-08-23 13:47:42
Autor: Michał V-R
Aerograf.
Wiec gwoli jasnosci warto czy nie warto u maverika wrzucac na aerograf, bo z tej gadki to nic nie wynika, a ciekaw jestem bardzo

Michal V-R
gg 9409047
Ĺźyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

Data: 2010-08-23 13:49:31
Autor: duddits
Aerograf.
W dniu 2010-08-23 13:47, Michał V-R pisze:
bo z tej gadki to nic nie wynika

A to przeważnie tak tu jest z tego co się zorientowałem :)

--
duddits

Data: 2010-08-23 14:49:47
Autor: Michał V-R
Aerograf.
W dniu 2010-08-23 13:49, duddits pisze:
W dniu 2010-08-23 13:47, Michał V-R pisze:
bo z tej gadki to nic nie wynika

A to przeważnie tak tu jest z tego co się zorientowałem :)

siedze na grupie od 2000 roku, kiedys duzo glosu zabieralem, teraz sporadycznie, ale z obserwacji czasami trafi sie jakis konkret, ale jest to rzadkoscia

Data: 2010-08-24 10:51:14
Autor: maverik
Aerograf.

Użytkownik "Michał V-R" <michalvet@o2.pl> napisał w wiadomości news:i4tn4r$u1$1inews.gazeta.pl...
Wiec gwoli jasnosci warto czy nie warto u maverika wrzucac na aerograf, bo z tej gadki to nic nie wynika, a ciekaw jestem bardzo

To standard tutaj, nie o dupach, nie o motocyklach tylko o niczym i zawsze czymś innym niż temat :) A aerograf u mnie?Lata świetlne w tym spędziłem i z każdym projektem staram się jak mogę. Ale nie mnie to oceniać.

Data: 2010-08-24 23:06:10
Autor: zefir
Aerograf.
W dniu 2010-08-23 13:47, Michał V-R pisze:
Wiec gwoli jasnosci warto czy nie warto u maverika wrzucac na aerograf,
bo z tej gadki to nic nie wynika, a ciekaw jestem bardzo

Na aerograf wrzucać, nie wrzucać na dach. Jak z dziećmi, trzeba wszystko tłumaczyć.

--
pzdr.
zefir

Data: 2010-08-19 14:14:20
Autor: maverik
Aerograf.
Pan mię wzywal? Lakierunek platikow z ich naprawa - ciezkie do
wyprowadzenia. Fakt ze lakier slabo trzyma lecz co zrobic - ekologia.
Jestem bardzo zadowolony z uslugi i obslugi.

Podziękował. Ale Panie.. od tamtego czasu trochę się tu zmieniło ;-) zajrzyj w wolnej chwili na kawę.

Data: 2010-08-20 13:28:07
Autor: zefir
Aerograf.
W dniu 2010-08-19 13:59, Kefir pisze:
[...]

Nie bardzo łapię związek nietrzymania lakieru z ekologią.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef ST955 / XT660X / scerbaty

Delimiter se popraw strażniku netykiety :P.

--
pzdr.
zefir

Data: 2010-08-20 05:05:36
Autor: Kefir
Aerograf.
Elou!
On Aug 20, 1:28 pm, zefir <zefi...@SpameromMowimyStanowczeNieo2.pl>
wrote:
> [...]

> wyprowadzenia. Fakt ze lakier slabo trzyma lecz co zrobic - ekologia.

Nie bardzo łapię związek nietrzymania lakieru z ekologią.

Powloki z lakierow nie szkodliwych dla srodowiska sa duzo gorszej
jakosci.

> --
> Pozdrawiam, Artu / Kef ST955 / XT660X / scerbaty

Delimiter se popraw strażniku netykiety :P.

Dziekuje, strazniku straznikow.

Bez stopki. O! Icomopanzrobi.

Data: 2010-08-20 16:31:44
Autor: zefir
Aerograf.
wrote:
[...]

To zauważyłem, ale myślałem, że chodzi o to, że szybciej się rysują, pozostawione muchy wyżerają dziury i takie tam, a nie, że się nie trzymają. To tak ogólnie czy tylko u Maverika?

--

Trol ze scigacza!

--
pzdr.
zefir

Data: 2010-08-20 19:40:26
Autor: maverik
Aerograf.

Użytkownik "zefir" <zefir77@SpameromMowimyStanowczeNieo2.pl> napisał w wiadomości news:i4m3kg$qo7$1news.onet.pl...

To zauważyłem, ale myślałem, że chodzi o to, że szybciej się rysują, pozostawione muchy wyżerają dziury i takie tam, a nie, że się nie trzymają. To tak ogólnie czy tylko u Maverika?

Panie, to odpadło bo jak odebrał polakierowane graty to położył je na dachu auta i odjechał :)))

Data: 2010-08-21 13:32:26
Autor: doktorski
Aerograf.
On 20 Sie, 14:05, Kefir <artur.gwizdow...@gmail.com> wrote:
Bez stopki. O! Icomopanzrobi.
Jesli bylbym stosowal Twoje wlasne podejscie to bylbym napisal "do
wora" a nastepnie tamze wrzucil. Ale ze mam swoje zasady to nie zrobie
nic, potraktuje jako wybryk. :-)

Tyle mojego, nic osobistego, taka ilustracja tylko.

pzdr, dr
14/525

Data: 2010-08-22 11:33:37
Autor: Kefir
Aerograf.
On Aug 21, 10:32 pm, doktorski <doktor...@gmail.com> wrote:
[...]

Gratz. Znasz moje podejscie lepiej ode mnie. Zilustruj sobie ze do
wora leca notoryczni, nie jedno-kilkurazowi i wskaz komu kiedykolwiek
zarzucalem brak stopki. Cytowanie, owszem tak.

--
Pozdrawiam, Art

Data: 2010-08-22 23:28:54
Autor: doktorski
Aerograf.
On 22 Sie, 20:33, Kefir <artur.gwizdow...@gmail.com> wrote:

Gratz. Znasz moje podejscie lepiej ode mnie.
Gdziezbym smial.

Zilustruj sobie ze do
wora leca notoryczni, nie jedno-kilkurazowi
A swiadomie wdupiemajacy? Tak tylko pytam, wole wiedziec. :)

pzdr, dr
14/525

Data: 2010-08-23 13:37:36
Autor: falco
[Spam] Aerograf.
karmmnie@vp.pl podszywający sie pod "falco" napisał:

F.

Dla pełnej jasności, to nie ja pisałem, ale to chyba jasne, więc na pohybel!

--
Pozdr! falco
SenNa... 356 '58 175

[Spam] Aerograf.