Aerograf.

Data: 2012-08-09 23:39:09
Autor: maverik
Aerograf.
Dodaem do strony troch projektw http://www.custompainting.pl/ Tu natomiast jest co nad czym pracuje juz drugi miesic
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.463115053707364.109178.109486602403546&type=3
Niezainteresowanych przepraszam ;-)

pozdrawiam

Data: 2012-08-10 00:06:11
Autor: $heikh el $hah
Aerograf.
W dniu 2012-08-09 23:39, maverik pisze:
Niezainteresowanych przepraszam ;-)

Niewiemjakinni ale ja, za tak żenujący spam, z miejsca uderzałbym do konkurencji albo nawet najpierw sam sobie spróbował pomalować (tak, oprócz odpowiedniego pomieszczenia, mam w domu cały sprzęt).

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$
!أحمد – تنفجر    ╯(ಠ.o)ر ︵ ┻━┻

Data: 2012-08-10 00:16:05
Autor: maverik
Aerograf.

Użytkownik "$heikh el $hah" <sheikh.el.shah@geehad.com> napisał w wiadomości

Niewiemjakinni ale ja, za tak żenujący spam, z miejsca uderzałbym do konkurencji albo nawet najpierw sam sobie spróbował pomalować (tak, oprócz odpowiedniego pomieszczenia, mam w domu cały sprzęt).

no, ale tu są ludzie którzy chętnie zobaczą, ty nie, więc jedź motorynką jak prawdziwy twardziel do brna czy coś tam zamiast malować :)

Data: 2012-08-10 00:46:13
Autor: $heikh el $hah
Aerograf.
W dniu 2012-08-10 00:16, maverik pisze:

[...]

Takiś troskliwy, czy uważasz, że "tutejsi ludzie" nie potrafią wpisać w google: "aerograf"?
Będą chcieli, to sobie poradzą ze znalezieniem i "zobaczą" - uwierz. Ty po prostu odwalasz żenujący spam spod znaku amatora i na merytoryczną uwagę odpowiadasz prywatą rodem z piaskownicy. Może na to się przerzuć - piaskowanie powierzchni malowanych/skorodowanych? Myślę, że byłbyś w tym lepszy.

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$
!أحمد – تنفجر    ╯(ಠ.o)ر ︵ ┻━┻

Data: 2012-08-10 12:37:43
Autor: maverik
Aerograf.
czyli nie jedziesz? :) to "forum" by trochę odpoczęło :)

Data: 2012-08-10 13:28:14
Autor: $heikh el $hah
Aerograf.
W dniu 2012-08-10 12:37, maverik pisze:
czyli nie jedziesz? :) to "forum" by trochę odpoczęło :)

Nie zmieniaj tematu. Za cienki jesteś w te klocki. Skończ spamować, a będzie dobrze.

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$
!أحمد – تنفجر    ╯(ಠ.o)ر ︵ ┻━┻

Data: 2012-08-10 13:39:03
Autor: maverik
Aerograf.
Nie zmieniaj tematu. Za cienki jesteś w te klocki. Skończ spamować, a będzie dobrze.

groźby w tym kraju są karalne, a wiesz że tu znają przepisy lepiej od prawników :)

Data: 2012-08-10 13:51:05
Autor: $heikh el $hah
Aerograf.
W dniu 2012-08-10 13:39, maverik pisze:
Nie zmieniaj tematu. Za cienki jesteś w te klocki. Skończ spamować, a
będzie dobrze.

groźby w tym kraju są karalne, a wiesz że tu znają przepisy lepiej od
prawników :)

Zacznij od zmierzenia sobie temperatury.
Ja w tym czasie wymienię filtr powietrza.

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$
!أحمد – تنفجر    ╯(ಠ.o)ر ︵ ┻━┻

Data: 2012-08-10 13:54:38
Autor: Kuczu
Aerograf.
W dniu 2012-08-10 13:51, $heikh el $hah pisze:

Ja w tym czasie wymienię filtr powietrza.

W rowerze jest filtr powietrza ? Po co ?

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-08-10 13:15:36
Autor: Piotr Klimek
Aerograf.
Dnia (Fri, 10 Aug 2012 13:54:38 +0200) ktos podajacy sie za Kuczu
wyklawiaturowal co nastepuje:

Ja w tym czasie wymieni filtr powietrza.

W rowerze jest filtr powietrza ? Po co ?

Pod siodelkiem moe...

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2012-08-10 19:08:39
Autor: $heikh el $hah
Aerograf.
W dniu 2012-08-10 15:15, Piotr Klimek pisze:
Dnia (Fri, 10 Aug 2012 13:54:38 +0200) ktos podajacy sie za Kuczu
wyklawiaturowal co nastepuje:

Ja w tym czasie wymienię filtr powietrza.

W rowerze jest filtr powietrza ? Po co ?

Pod siodelkiem może...

Twój dowcip, jako i ten cytowany, jest tak wysublimowany, jak gołębie gówno rozmazane zużytymi wycieraczkami na przedniej szybie Citroena.

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$
!أحمد – تنفجر    ╯(ಠ.o)ر ︵ ┻━┻

Data: 2012-08-10 14:41:04
Autor: Roman Niewiarowski
Aerograf.
W dniu 2012-08-10 13:51, $heikh el $hah pisze:

Ja w tym czasie wymienię filtr powietrza.

A olej tez sprawdzisz ?

pozdr
newrom
--
RD07 - http://otomoto.pl/show?id=M3278128
DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

Data: 2012-08-10 13:07:38
Autor: AZ
Aerograf.
On 2012-08-10, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:
Ja w tym czasie wymienię filtr powietrza.

A olej tez sprawdzisz ?

Zagoni do tego swojego chlopaka.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-08-10 07:17:16
Autor: Ivam
Aerograf.
On Fri, 10 Aug 2012 00:06:11 +0200, "$heikh el $hah" <sheikh.el.shah@geehad.com> wrote:
Niewiemjakinni ale ja, za tak żenujący spam, z miejsca uderzałbym do

Daj se spokój i nie bądź grzybol - raz w miesiącu można (a jest rzadziej), a do tego Maverick nas przyzwyczaił, że chce być w wynikach wyszukiwania na sikaczu;)

--

pzdr:
Ivam

Data: 2012-08-10 09:32:45
Autor: $heikh el $hah
Aerograf.
W dniu 2012-08-10 07:17, Ivam pisze:
[...]

Wiem, że raz w miesiącu można; ja tu pisuję od 2005 r.
Ale zdawało mi się, że wypada wklepać w temat jakiś znacznik, coś jakby [SPAM], i generalnie chodzi o sprzedaż motocykla (swojego/kolegi, a nie piętnastu różnych z jakiegoś puszkarskiego komisu a'la panie-nim-babcia-w-niemczech-tylko-do-kościółka) bądź droższych akcesoriów (gdyby ktoś wyjechał z linkiem do świecących zakrętek na wentyle, których zresztą niestety jeszcze się nie dorobiłem, to by został sponiewierany właściwie do treści).

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$
!أحمد – تنفجر    ╯(ಠ.o)ر ︵ ┻━┻

Data: 2012-08-10 15:40:16
Autor: Viking
Aerograf.
W dniu 2012-08-10 09:32, $heikh el $hah pisze:
[...]

:)) buhahaha, wesoły piątek;

--
z Komsomolskim "Czuwaj" :)
Tomek

Data: 2012-08-11 00:41:46
Autor: Yogi\(n\)
Aerograf.

Użytkownik "Viking" <vegaserwis@niesmiec02.pl> napisał w wiadomości news:k032vt$4hp$1news.task.gda.pl...
[...]

Sie nie znasz. W 2005 kolega łuhuj aka Shejk vel gawędziarz mineciarz prowadził w wieku siedemnsatu lat proesjonalny portal skuterowy:
http://2kola.w.interia.pl/

--
Yogi(n)

Data: 2012-08-11 01:01:55
Autor: $heikh el $hah
Aerograf.
W dniu 2012-08-11 00:41, Yogi(n) pisze:

[...]

Siedemnastu?! Jeszcze wczoraj w kodzie grzebałem!
Liczyć się, femi-tchórzu, najpierw naucz.

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$
!أحمد – تنفجر    ╯(ಠ.o)ر ︵ ┻━┻

Data: 2012-08-11 08:35:16
Autor: Yogi\(n\)
Aerograf.
Użytkownik "$heikh el $hah" <sheikh.el.shah@geehad.com> napisał w wiadomości news:k043ss$kas$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Po pierwsze, w 2005 miałeś siedemnaście lat. Po drugie, to, w czym wczoraj grzebałeś nie nazywa się "kod", tylko o wiele paskudniej. Po trzecie, dlaczego nie odbierasz telefonu o numerze 505485556? Czyżbyś bał sie feministek?

--
Yogi(n)

Data: 2012-08-11 09:10:13
Autor: Grzybol
Aerograf.
Użytkownik "Yogi(n)" <yogi_n@wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

Z tym jego wiekiem to chyba przesadziłeś. Jego numer gg 2709741 pokazuje ze ma 12 lat. DZISIAJ ma 12 lat.

--
Grzybol

Data: 2012-08-11 10:53:55
Autor: Yogi\(n\)
Aerograf.
Użytkownik "Grzybol" <grzybchuj@wp.pl> napisał w wiadomości news:k050ns$saf$1mx1.internetia.pl...
[...]

Na co wskazywałby poziom jego wypowiedzi. Widocznie GG ocenia wiek na podstawie zawartości tego, co wysmaruje, nie korzysta z daty urodzenia ;-)

--
Yogi(n)

Data: 2012-08-11 10:01:48
Autor: $heikh el $hah
Aerograf.
W dniu 2012-08-11 08:35, Yogi(n) pisze:
[...]

Tata? Weź sobie nie rób jaj! Myślałem, że to jakiegoś internetowego zboczeńca tak zafascynowałem swoją osobą, że wie o mnie już wszystko! :)

Po drugie, to, w czym wczoraj grzebałeś nie nazywa się "kod"...

Ech, przecież Cię uczyłem!
http://sjp.pwn.pl/slownik/2563742/kod :)

Po trzecie, dlaczego nie odbierasz telefonu o numerze 505485556? Czyżbyś
bał sie feministek?

Tak. Feministek strach się bać.
Od tego służy e-mail. :]

A teraz poważnie: zmieniłem hasło do routera - jak nie skończysz mnie trollować to urwę Ci od Internetu! ;)

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$
!أحمد – تنفجر    ╯(ಠ.o)ر ︵ ┻━┻

Data: 2012-08-11 10:21:27
Autor: Viking
Aerograf.
[...]

:)) dobrze.ja w tym rogu piaskownicy tylko na chwilę. Bawcie się grzecznie dalej.;

Data: 2012-08-11 11:02:01
Autor: Yogi\(n\)
Aerograf.
Użytkownik "Viking" <vegaserwis@niesmiec02.pl> napisał w wiadomości news:k054m6$v51$1news.task.gda.pl...
[...]

Łuhuj każdy wątek zamienia w szambo, przez samą swa obecność.

--
Yogi(n)

Data: 2012-08-11 11:31:07
Autor: $heikh el $hah
Aerograf.
W dniu 2012-08-11 11:02, Yogi(n) pisze:
[...]

A ty jak walnięta mucha, prosząca się o kolejne pacnięcia podstawami i trzecim już zarzutem?

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$
!أحمد – تنفجر    ╯(ಠ.o)ر ︵ ┻━┻

Data: 2012-08-11 12:56:29
Autor: AZ
Aerograf.
On 2012-08-10, Yogi(n) <yogi_n@wp.pl> wrote:

Sie nie znasz. W 2005 kolega łuhuj aka Shejk vel gawędziarz mineciarz prowadził w wieku siedemnsatu lat proesjonalny portal skuterowy:
http://2kola.w.interia.pl/

"Chyba kazdy chce bzykac coraz szybciej, wiecej, dalej." wymieklem...
No i tak juz mu zostalo.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-08-11 15:06:48
Autor: $heikh el $hah
Aerograf.
W dniu 2012-08-11 14:56, AZ pisze:
On 2012-08-10, Yogi(n) <yogi_n@wp.pl> wrote:

[...]

Odwiedź lekarza. Viagry chyba nie refundują, ale mniej pobzykasz swoim litrem-dwieście, za to więcej zaganiaczem (nie będzie tak wymiękał).

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$
!أحمد – تنفجر    ╯(ಠ.o)ر ︵ ┻━┻

Data: 2012-08-11 19:41:09
Autor: AZ
Aerograf.
On 2012-08-11, $heikh el $hah <sheikh.el.shah@geehad.com> wrote:

"Chyba kazdy chce bzykac coraz szybciej, wiecej, dalej." wymieklem...

Odwiedź lekarza. Viagry chyba nie refundują, ale mniej pobzykasz swoim litrem-dwieście, za to więcej zaganiaczem (nie będzie tak wymiękał).

To ja na kazdej grupie pisze o ruchaniu dziwek i checi brania corek 15+
innych ludzi? No i niech cie juz tak nie kluje w oczy ten moj litr dwiescie
nie kupilem go sobie jako przedluzacz.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-08-12 00:50:51
Autor: $heikh el $hah
Aerograf.
W dniu 2012-08-11 21:41, AZ pisze:
No i niech cie juz tak nie kluje w oczy ten moj litr dwiescie
nie kupilem go sobie jako przedluzacz.

Twoja Stara mówiła coś innego, gdy ostatnio jeździłeś z kolegami...

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$
!أحمد – تنفجر    ╯(ಠ.o)ر ︵ ┻━┻

Data: 2012-08-10 09:40:01
Autor: Roman Niewiarowski
Aerograf.
W dniu 2012-08-10 07:17, Ivam pisze:
a do tego Maverick nas przyzwyczaił, że chce być w wynikach
wyszukiwania na sikaczu;)

A on sie czasami nie wypisal z precla bo tu sztuki sie podobno nie rozumie i nie docenia?

pozdr
newrom

Data: 2012-08-10 11:22:38
Autor: $heikh el $hah
Aerograf.
[...]

Kryzys panie, koneserzy oszczędzają, to się wpisał z powrotem, by może choć na jakieś płomienie zlecenie dostać icomupaniezrobisz?

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$
!أحمد – تنفجر    ╯(ಠ.o)ر ︵ ┻━┻

Data: 2012-08-12 09:01:49
Autor: Mikolaj Jopczynski
Aerograf.
[...]

Chlopaki, panowie ..... tak sobie czytam od czasu do czasu co piszecie i ...... ch mnie strzela. Co chwile jakis przytyk, docinka, a to o malym siusiaku, za sterej corce, za duzym silniku, albo mamie, ktora cos tam.

Nie szkoda Wam czasu, sily, energii? Nie lepiej spozytkowac "to" na cos innego. Przeciez nazwanie jednego czy 2 gnojem i kutongiem nie przedluzy Wam pisiora, a cisnienie i tak bedzie - chyba, ze o to chodzi - by podniesc?

No - chlopaki :) Dajcie se po szlagu i koniec;)

--
Pozdrawiam,
Mikolaj Jopczynski

tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot Tychy: www.hotspot.tychy.pl

Data: 2012-08-12 10:58:14
Autor: $heikh el $hah
Aerograf.
W dniu 2012-08-12 09:01, Mikolaj Jopczynski pisze:
No - chlopaki :) Dajcie se po szlagu i koniec;)

Ale w sensie, że do kogo Ty rozmawiasz?
Że chłoptaś, synek, szczeniak - to wiadomo, że do mnie.
Ale tu i nie tylko tu, pisuje delegatura kółka wzajemnego motonitowania na drutach, której wygarnąłem raz i drugi to i owo i od tego czasu mnie nie lubią, chlip. Większość ich postów odbieram z rozbawieniem, jako wynik kryzysu średniego i nieskuteczność remedium true-motocyklowego; gorzej gdy nie jestem w najlepszym humorze, bo wtedy się nie pieszczę jak w snach z Adrianą Limą, tylko dostosowuję poziom, a oni to kupują, zamiast z lekkim, seniorskim, pobłażliwym uśmiechem zignorować. I kim i o czym to świadczy - zostawiam każdemu do własnej interpretacji.

Pozdrawiam,
--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$
!أحمد – تنفجر    ╯(ಠ.o)ر ︵ ┻━┻

Data: 2012-08-12 12:08:56
Autor: Kuczu
Aerograf.
W dniu 2012-08-12 10:58, $heikh el $hah pisze:
wygarnąłem raz i drugi to i owo i od tego czasu mnie
nie lubią, chlip.

Nie nie. Ty najzwyczajniej w swiecie trollujesz. W zyciu nie napisales nic sensownie i na temat. Ot taki kibord warrior z rozbuchanym ego. I nie pochlebiaj sobie ze ktokolwiek traktuje Cie serio. Sasiad ma ratlerka, tez glosno szczeka i probuje lapac za nogawki co wielu ludzi wkurwia, czasem ktos mu sprzeda kopa ale w koncu kazdy go olewa bo co komu moze zlego zrobic ratlerek ?

Data: 2012-08-12 12:35:57
Autor: $heikh el $hah
Aerograf.
W dniu 2012-08-12 12:08, Kuczu pisze:
[...]

Prawda, dlatego mając jeszcze lat -naście, wziąłem się za tłumaczenie (jeszcze) nieprzetłumaczonych tekstów Jamesa R Davisa i z kilkoma się udało. Wrzucałem tu nawet (teraz już martwe) linki do nich. Obiecuję, że takie zachowanie już się więcej nie powtórzy.
Za to powtórzę: "większość widzi to, co chce widzieć", a że większością jest tu jakaś grupka wzajemnego suwania tłoków, której nawet Grzybola udało się zindoktrynować, to już wiele nie poradzę. Pozostaje poczekać aż się wapno własnymi kwasami żółciowymi rozpuści...

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$
!أحمد – تنفجر    ╯(ಠ.o)ر ︵ ┻━┻

Data: 2012-08-12 12:58:57
Autor: Kuczu
Aerograf.
W dniu 2012-08-12 12:35, $heikh el $hah pisze:

[...]

I dlatego uwazasz ze masz pojecie o motocyklach ? I to daje Ci prawo obrazac ludzi ?

[...]

zieeeew. Fajny argument, taki... nowatorski.

Data: 2012-08-12 13:32:25
Autor: $heikh el $hah
Aerograf.
W dniu 2012-08-12 12:58, Kuczu pisze:
[...]

Czytaj ze zrozumieniem. Przecież przyznałem, że nie mam o nich pojęcia, dlatego chcąc 'napisać' coś sensownego, wziąłem się za tłumaczenie sensownych tekstów, bo nie wszyscy znają angielski.

I to daje Ci prawo obrazac ludzi ?

A Wam? To, że jesteś dwukrotnie starszy daje Ci takie prawo? To, że jeździsz prawdziwym motocyklem a nie skuterem, czyni Cię lepszym człowiekiem?

[...]

A może taki... prawdziwy? W przeciwieństwie do Waszego, że nie jeździłem/nie jeżdżę/nie mam motocykla (do dziś nie mogę przeboleć, że ojciec sprzedał M-72 w świetnym stanie, gdy głową ledwie sięgałem jego kierownicy, a dziś bym się lansował po dzielnicy...).

BTW, może zróbcie sobie przysługę (i mnie przy okazji również) i wrzućcie mnie do swoich KF-ów?
Ja się tym samym niestety nie odwzajemnie, bo uważam, że każdy ma jakąś 'opowieść'.

Albo po prostu spróbujcie traktować 'młodych synków' w sposób, jaki sami chcielibyście być traktowani?
Ja, mając już 25+, czasami też wymiękam wobec tekstów dzieci, które skuter dostały na komunię i z 'motocyklizmem' mają mniej wspólnego od rozwozicieli pizzy, ale często sobie przypominam, że też miałem kiedyś 10 lat.

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$
!أحمد – تنفجر    ╯(ಠ.o)ر ︵ ┻━┻

Data: 2012-08-12 13:58:55
Autor: Kuczu
Aerograf.
W dniu 2012-08-12 13:32, $heikh el $hah pisze:

Czytaj ze zrozumieniem. Przecież przyznałem, że nie mam o nich pojęcia,

Cisze sie ze to przyznales. Nie wypowiadaj sie wiec wiecej w tych kwestiach.

A Wam? To, że jesteś dwukrotnie starszy daje Ci takie prawo? To, że
jeździsz prawdziwym motocyklem a nie skuterem, czyni Cię lepszym
człowiekiem?

Zaczynasz sie mazac jak niekochane dziecie.

[...]

j.w.

BTW, może zróbcie sobie przysługę (i mnie przy okazji również) i
wrzućcie mnie do swoich KF-ów?
Ja się tym samym niestety nie odwzajemnie, bo uważam, że każdy ma jakąś
'opowieść'.

Nie uzywam KF. Nigdy

[...]

Ale sam takie teksty ciagle tu wrzucasz. Robisz z tej grupy smietnik i to jest wkurwiajace. Nie masz nic do powiedzenia to po prostu nie pisz. Ty natomiast przypierdalasz sie co raz to do ludzi ktorzy w motocyklizm bawia sie od lat. I nie sa to merytoryczne przypierdalanki tylko glupawe teksty rodem z piaskownicy.

Czemu na przyklad przyjebales sie do Mavericka ? Bo to modne czy jak ? Akurat znam chlopaka i jego prace i wiem ze odwala kawal dobrej roboty za rozsadne pieniadze. A ze raz na jakis czas sie zareklamuje ? Co w tym zlego ? Inni w swoich stopkach umieszczaja reklamy i linki bezustannie i jakos nikomu, prawie, to nie przeszkadza.

Data: 2012-08-12 14:25:18
Autor: $heikh el $hah
Aerograf.
W dniu 2012-08-12 13:58, Kuczu pisze:
Ale sam takie teksty ciagle tu wrzucasz. Robisz z tej grupy smietnik i
to jest wkurwiajace.

Wykup ją sobie na własność, to przestanę.
A tymczasem żegnaj, bo widzę, że to powiedzenie o starych psach znikąd się nie wzięło.

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$
!أحمد – تنفجر    ╯(ಠ.o)ر ︵ ┻━┻

Data: 2012-08-12 15:49:14
Autor: Kuczu
Aerograf.
W dniu 2012-08-12 14:25, $heikh el $hah pisze:
W dniu 2012-08-12 13:58, Kuczu pisze:
Ale sam takie teksty ciagle tu wrzucasz. Robisz z tej grupy smietnik i
to jest wkurwiajace.

Wykup ją sobie na własność, to przestanę.

Niestety widze ze pojecia "kultura" i "zasady" sa Ci absolutnie obce. Ale taki jest wyrazny trend wsrod mlodych skutermanow bez prawa jazdy.

A tymczasem żegnaj, bo widzę, że to powiedzenie o starych psach znikąd
się nie wzięło.

Zegnaj to mozesz powiedziec swojemu chlopakowi. Na szczescie wszelkie burki Twojego pokroju tak szybko stad znikaja jak sie pojawiaja. Nie jestes pierwszy i, niestety, nie ostatni.

Data: 2012-08-12 16:39:54
Autor: ╯(ಠ.ಠ)╯ ︵ ┻━┻
Aerograf.
W dniu 2012-08-12 15:49, Kuczu pisze:
Na szczescie wszelkie burki Twojego pokroju tak szybko stad znikaja jak
sie pojawiaja.

Mój pierwszy post na tej grupie jest datowany na lipiec 2005 r. i pod tamtym nickiem/adresem napisałem ich ~250.
A teraz szczekaj, skoro nie potrafisz się grzecznie pożegnać.

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$

Data: 2012-08-12 17:13:21
Autor: Kuczu
Aerograf.
W dniu 2012-08-12 16:39, "╯(ಠ.ಠ)╯ ︵ ┻━┻" pisze:
[...]

Czyli ze odjebalo Ci dopiero ostatnio ?

A teraz szczekaj, skoro nie potrafisz się grzecznie pożegnać.

Chlopczyku drogi. Uderz sie porzadnie w czolo swoja deska snowboardowa i oddal na skuterku w dowolnie obranym kierunku.

Data: 2012-08-12 23:58:02
Autor: WIADRO
Aerograf.
http://custompainting.pl/choppers.html

Udostpnij zdjcia z prac nad motocyklem ostatnim tj. Czarny mat, czarny poysk plus wstka czerwona.

Data: 2012-08-13 09:10:45
Autor: Kuczu
Aerograf.
W dniu 2012-08-13 08:58, WIADRO pisze:
http://custompainting.pl/choppers.html

Udostępnij zdjęcia z prac nad motocyklem ostatnim tj. Czarny mat, czarny połysk plus wstążka czerwona.

Przeciez w galerii jest ta czarna StreetGlide.

Data: 2012-08-13 00:26:00
Autor: WIADRO
Aerograf.
W dniu poniedziaek, 13 sierpnia 2012 09:10:45 UTC+2 uytkownik Kuczu napisa:
W dniu 2012-08-13 08:58, WIADRO pisze:

> Udostpnij zdjcia z prac nad motocyklem ostatnim tj. Czarny mat, czarny poysk plus wstka czerwona.

Przeciez w galerii jest ta czarna StreetGlide.

S ale za mae, chce zbada ten efekt "z bliska".

Data: 2012-08-13 11:12:40
Autor: maverik
Aerograf.

Uytkownik "WIADRO" <wiadro@gmail.com> napisa

S ale za mae, chce zbada ten efekt "z bliska".
-- -

http://custompainting.pl/czasza.JPG lepszego nie posiadam, generalnie jest to poysk odcity patkami srebra pomalowanymi wini candy, robilimy t electr od zera ponad miesic

Data: 2012-08-13 11:13:58
Autor: maverik
Aerograf.
Data: 2012-08-13 02:55:29
Autor: WIADRO
Aerograf.
W dniu poniedziaek, 13 sierpnia 2012 11:13:58 UTC+2 uytkownik maverik napisa:
http://www.custompainting.pl/zbiornik.JPG

i tu ci powiem e jestem pod wraeniem jak to wyglda w caoci. Chyba najlepsza twoja praca jak ogldaem.

Data: 2012-08-13 12:42:16
Autor: maverik
Aerograf.
i tu ci powiem e jestem pod wraeniem jak to wyglda w caoci. Chyba najlepsza twoja praca jak ogldaem.
-

technicznie byo to trudne, jednak skille plastyczne wida o wiele lepiej na madzie ktra bdzie najwiekszym zleceniem do tej pory
http://custompainting.pl/r3.jpg
http://custompainting.pl/mazda9.jpg
http://custompainting.pl/mazda4.jpg

Data: 2012-08-13 08:36:40
Autor: WIADRO
Aerograf.
W dniu poniedziaek, 13 sierpnia 2012 12:42:16 UTC+2 uytkownik maverik napisa:
[...]

zobaczymy jaki bdzie fina mazdy, ale oglnie projekt o ktry spytaem jest jak dla mnie w dobrym smaku (mona by si przyczepi co najwyej do szparunkw- albo taki efekt na zdjciach), tak czy inaczej w tym wszystkim nie chodzi o pomalowanie 100% powierzchni ale o zgranie tego wszystkiego, bo nie zawsze tylko ptno si liczy lecz efekt wieczy dobrze dobrana rama, kolor ciany na ktrej ma wisie, owietlenie i inne oczywiste oczywistoci.

Data: 2012-08-13 13:04:38
Autor: ȷ(ಠ.ಠ)ȷ ︵ ┻━┻
Aerograf.
W dniu 2012-08-13 12:42, maverik pisze:
i tu ci powiem że jestem pod wrażeniem jak to wygląda w całości. Chyba
najlepsza twoja praca jaką oglądałem.
-

technicznie było to trudne

A można wiedzieć, na co ma przypominać ta tekstura z tych pasków?
Bo o ile na baku wygląda jeszcze ok, to na czaszy przypomina wieśniackie drewniane listwy z tanich 'limuzyn', czego w ogóle nie ogarniam, a zwłaszcza na HD, przy czym wiem, co mówię - uwierz.

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$

Data: 2012-08-17 02:10:31
Autor: marek.skrzecz
Aerograf.
W dniu czwartek, 9 sierpnia 2012 23:39:09 UTC+2 uytkownik maverik napisa:
[...]

Faktycznie te reklamy s z dupy tym bardziej e te projekty s obciachowe i niby o gustach si nie dyskutuje ale dla mnie amatorka.

Kurczak
GSR 600
W-wa Ursynw

Data: 2012-08-17 16:49:17
Autor: maverik
Aerograf.
Faktycznie te reklamy s z dupy tym bardziej e te projekty s obciachowe i niby o gustach si nie dyskutuje ale dla mnie amatorka.
-

to jaka kolejna osobista wycieczka? bo nie rozumiem sensu tej wypowiedzi

Data: 2012-08-17 16:58:39
Autor: maverik
Aerograf.

i co do amatorki mog Ci odesa do sdziw ktrzy przyznali te pucharki na regale, no ale Ty wiesz lepiej

Data: 2012-08-17 18:17:12
Autor: RadoslawF
Aerograf.
Dnia 2012-08-17 16:58, Uytkownik maverik napisa:

i co do amatorki mog Ci odesa do sdziw ktrzy przyznali te pucharki na regale, no ale Ty wiesz lepiej

Odsyaniem do branowych sdziw si nie kompromituj, oni tak
jak i ty z tego yjecie i nigdy nic zego o tym nie powiecie
czy napiszecie.

A co samego dziea to jest to kwestia gustu, ale racje przyznaje
twierdzcym e tuning dzieli si na mechaniczny (np. podnoszcy moc
silnika, czy zachowanie si maszyny w zakrtach) i wizualny
nazywany cakiem susznie wiejskim. A to czy w ramach tego
wiejskiego wymienisz wiata na kolorowe, przyciemnisz szybki,
walniesz owiewki czy spojlery lub pomalujesz co w ciapki,
wyki czy pomienie to i tak bez znaczenia, wiocha i tyle.

Pozdrawiam

Data: 2012-08-17 18:27:16
Autor: maverik
Aerograf.
Odsyaniem do branowych sdziw si nie kompromituj, oni tak
jak i ty z tego yjecie i nigdy nic zego o tym nie powiecie
czy napiszecie.

chyba po to s nagrody aby dostawali je najlepsi a amatorzy dalej si uczyli

[...]

teoria typowa dla polskiej post komunistycznej mentalnoci, ale to ju chyba nie ten temat

Data: 2012-08-17 20:36:25
Autor: RadoslawF
Aerograf.
Dnia 2012-08-17 18:27, Uytkownik maverik napisa:
[...]

Tak jest w teorii. W praktyce w tej samej kategorii dyplomy
i puchary przyznaje w caym kraju ile komisji sdziowskich
w ilu miejscowociach.

[...]

Odpowied typowa dla czowieka ktry z wiejskiego tuningu
yje.

Pozdrawiam

Data: 2012-08-17 21:33:24
Autor: maverik
Aerograf.
Odpowied typowa dla czowieka ktry z wiejskiego tuningu
yje.

Rozmowa na tym poziomie z czowiekiem ktry nie rozumie e ludzie tworzcy urozmaicaj szar rzeczywisto, nie pisz o aerografie, jest co najmniej bezsensowna.

Data: 2012-08-18 17:32:55
Autor: RadoslawF
Aerograf.
Dnia 2012-08-17 21:33, Uytkownik maverik napisa:
[...]

Dla ciebie i tobie podobnych jest to okazja do zarabiania
wic daruj sobie filozofi o urozmaicaniu szarej rzeczywistoci.

Pozdrawiam

Data: 2012-08-18 23:22:37
Autor: marider
Aerograf.
W dniu 2012-08-18 17:32, RadoslawF pisze:
[...]

Jak lubisz sie taczac zardzewialnym cieknacym trupem to Twoja sprawa, mozesz go nawet sprayem za 5zl pomalowac.. Ja akurat lubie zadbane motocykle odstajace od reszty "szarych przecietnych" standardow znikajacych w mdlym tlumie.

Wszystko jest dla ludzi, jesli Cie nie stac, to nie krytykuj roboty innych tylko pokaz swoja zamiast mielic ozorem.

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2012-08-19 09:19:23
Autor: RadoslawF
Aerograf.
Dnia 2012-08-18 23:22, Uytkownik marider napisa:
[...]

Nie lubi si otacza zardzewiaym "trupem", lubi si otacza
"trupami" pomalowanymi w kolory fabryczne.

Wszystko jest dla ludzi, jesli Cie nie stac, to nie krytykuj roboty innych tylko pokaz swoja zamiast mielic ozorem.

Wszystko jest dla ludzi poza krytyk tego co robisz ?
Z jakiej racji ten wyjtek ? Uwaasz si za lepszego lub
bardziej ludzkiego od innych ludzi ?

Dlaczego mam pokazywa swoj robot skoro jej tutaj
nachalnie nie reklamuj ?
Dla twojej wiedzy,jest na tyle solidna i dobra e nie
musz tak jak ty szuka nowych klientw.

Pozdrawiam

Data: 2012-08-18 01:12:46
Autor: Viking
Aerograf.
W dniu 2012-08-17 20:36, RadoslawF pisze:

i bez sensu krytykuje.. ale za klawiatury to zajebicie proste..

[...]

Miszczu??? pooye kiedy co wicej ni kleksa w majtkach? Poka swoje prace, ocenimy, a jeli tylko pierdolisz eby zaistnie to Wiesz co? ..

Data: 2012-08-18 07:03:25
Autor: RadoslawF
Aerograf.
Dnia 2012-08-18 01:12, Uytkownik Viking napisa:
[...]

A jak nie pooyem to moe nie mam prawa do wasnego zdania
w tym temacie ?  "Miszczu".

Pozdrawiam

Data: 2012-08-19 11:23:00
Autor: Viking
Aerograf.
W dniu 2012-08-18 07:03, RadoslawF pisze:
[...]

Oczywicie,ze masz.
Tylko,e kiedy to bya grupa (grupa nie jakie forum) gdzie rozmawiao si na tematy motocyklowe. MOTOCYKLOWE i inne zwizane z nimi. A Maverik od kilku lat co jakis czas daje linka i widziaem jak zaczyna, i jak mu idzie teraz. Malowanie motocykli i kaskw jest jak najbardziej okoo motocyklowe i jest to dobre miejsce eby nawet si zareklamowa.
Inni te to tutaj robi, co innego gdyby sprzedawa gumowe lale to moe by to nie pasowao tutaj.
Swoje zdanie jest wane,i kady ma prawo do niego.
Tylko widzisz od kiedy ta grupa przestaa by grup, to wikszo czytaczy si przypierdala do wszystkiego czasem nawet troch bez sensu..

Data: 2012-08-19 11:40:06
Autor: RadoslawF
Aerograf.
Dnia 2012-08-19 11:23, Uytkownik Viking napisa:

Tylko widzisz od kiedy ta grupa przestaa by grup, to wikszo czytaczy si przypierdala do wszystkiego czasem nawet troch bez sensu..

Z tym zdaniem zgodz si, przypierdolie si do mojej wypowiedzi
bez sensu, czy moe uznae e wiejski tuning nie dotyczy motocykli
a tylko samochodw ?

Pozdrawiam

Data: 2012-08-17 20:39:07
Autor: Ivam
Aerograf.
Uytkownik  napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:5f88cd1a-ede1-455d-8255-cf881f151f3e@googlegroups.com...
Faktycznie te reklamy s z dupy tym bardziej e te
projekty s obciachowe i niby o gustach si nie dyskutuje

Sprawa dyskusyjna.

ale dla mnie amatorka.

Widziales duze zdjecia tej electry? Jesli tak polozony lakier to dla Ciebie amatorka to idz do szejka niech Ci lepiej pomaluje - napewno zna sie na tym jak malo kto.

--
pzdr:
Ivam

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upoledzonych Umysowo

Aerograf.