Aerograf.

Data: 2012-08-12 09:01:49
Autor: Mikolaj Jopczynski
Aerograf.
W dniu 2012-08-09 23:39, maverik pisze:
Dodaem do strony troch projektw http://www.custompainting.pl/ Tu
natomiast jest co nad czym pracuje juz drugi miesic
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.463115053707364.109178.109486602403546&type=3

Niezainteresowanych przepraszam ;-)

pozdrawiam

Chlopaki, panowie ..... tak sobie czytam od czasu do czasu co piszecie i ...... ch mnie strzela. Co chwile jakis przytyk, docinka, a to o malym siusiaku, za sterej corce, za duzym silniku, albo mamie, ktora cos tam.

Nie szkoda Wam czasu, sily, energii? Nie lepiej spozytkowac "to" na cos innego. Przeciez nazwanie jednego czy 2 gnojem i kutongiem nie przedluzy Wam pisiora, a cisnienie i tak bedzie - chyba, ze o to chodzi - by podniesc?

No - chlopaki :) Dajcie se po szlagu i koniec;)

--
Pozdrawiam,
Mikolaj Jopczynski

tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot Tychy: www.hotspot.tychy.pl

Data: 2012-08-12 10:58:14
Autor: $heikh el $hah
Aerograf.
W dniu 2012-08-12 09:01, Mikolaj Jopczynski pisze:
No - chlopaki :) Dajcie se po szlagu i koniec;)

Ale w sensie, że do kogo Ty rozmawiasz?
Że chłoptaś, synek, szczeniak - to wiadomo, że do mnie.
Ale tu i nie tylko tu, pisuje delegatura kółka wzajemnego motonitowania na drutach, której wygarnąłem raz i drugi to i owo i od tego czasu mnie nie lubią, chlip. Większość ich postów odbieram z rozbawieniem, jako wynik kryzysu średniego i nieskuteczność remedium true-motocyklowego; gorzej gdy nie jestem w najlepszym humorze, bo wtedy się nie pieszczę jak w snach z Adrianą Limą, tylko dostosowuję poziom, a oni to kupują, zamiast z lekkim, seniorskim, pobłażliwym uśmiechem zignorować. I kim i o czym to świadczy - zostawiam każdemu do własnej interpretacji.

Pozdrawiam,
--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$
!أحمد – تنفجر    ╯(ಠ.o)ر ︵ ┻━┻

Data: 2012-08-12 12:08:56
Autor: Kuczu
Aerograf.
W dniu 2012-08-12 10:58, $heikh el $hah pisze:
wygarnąłem raz i drugi to i owo i od tego czasu mnie
nie lubią, chlip.

Nie nie. Ty najzwyczajniej w swiecie trollujesz. W zyciu nie napisales nic sensownie i na temat. Ot taki kibord warrior z rozbuchanym ego. I nie pochlebiaj sobie ze ktokolwiek traktuje Cie serio. Sasiad ma ratlerka, tez glosno szczeka i probuje lapac za nogawki co wielu ludzi wkurwia, czasem ktos mu sprzeda kopa ale w koncu kazdy go olewa bo co komu moze zlego zrobic ratlerek ?

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-08-12 12:35:57
Autor: $heikh el $hah
Aerograf.
W dniu 2012-08-12 12:08, Kuczu pisze:
[...]

Prawda, dlatego mając jeszcze lat -naście, wziąłem się za tłumaczenie (jeszcze) nieprzetłumaczonych tekstów Jamesa R Davisa i z kilkoma się udało. Wrzucałem tu nawet (teraz już martwe) linki do nich. Obiecuję, że takie zachowanie już się więcej nie powtórzy.
Za to powtórzę: "większość widzi to, co chce widzieć", a że większością jest tu jakaś grupka wzajemnego suwania tłoków, której nawet Grzybola udało się zindoktrynować, to już wiele nie poradzę. Pozostaje poczekać aż się wapno własnymi kwasami żółciowymi rozpuści...

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$
!أحمد – تنفجر    ╯(ಠ.o)ر ︵ ┻━┻

Data: 2012-08-12 12:58:57
Autor: Kuczu
Aerograf.
W dniu 2012-08-12 12:35, $heikh el $hah pisze:

[...]

I dlatego uwazasz ze masz pojecie o motocyklach ? I to daje Ci prawo obrazac ludzi ?

[...]

zieeeew. Fajny argument, taki... nowatorski.

Data: 2012-08-12 13:32:25
Autor: $heikh el $hah
Aerograf.
W dniu 2012-08-12 12:58, Kuczu pisze:
[...]

Czytaj ze zrozumieniem. Przecież przyznałem, że nie mam o nich pojęcia, dlatego chcąc 'napisać' coś sensownego, wziąłem się za tłumaczenie sensownych tekstów, bo nie wszyscy znają angielski.

I to daje Ci prawo obrazac ludzi ?

A Wam? To, że jesteś dwukrotnie starszy daje Ci takie prawo? To, że jeździsz prawdziwym motocyklem a nie skuterem, czyni Cię lepszym człowiekiem?

[...]

A może taki... prawdziwy? W przeciwieństwie do Waszego, że nie jeździłem/nie jeżdżę/nie mam motocykla (do dziś nie mogę przeboleć, że ojciec sprzedał M-72 w świetnym stanie, gdy głową ledwie sięgałem jego kierownicy, a dziś bym się lansował po dzielnicy...).

BTW, może zróbcie sobie przysługę (i mnie przy okazji również) i wrzućcie mnie do swoich KF-ów?
Ja się tym samym niestety nie odwzajemnie, bo uważam, że każdy ma jakąś 'opowieść'.

Albo po prostu spróbujcie traktować 'młodych synków' w sposób, jaki sami chcielibyście być traktowani?
Ja, mając już 25+, czasami też wymiękam wobec tekstów dzieci, które skuter dostały na komunię i z 'motocyklizmem' mają mniej wspólnego od rozwozicieli pizzy, ale często sobie przypominam, że też miałem kiedyś 10 lat.

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$
!أحمد – تنفجر    ╯(ಠ.o)ر ︵ ┻━┻

Data: 2012-08-12 13:58:55
Autor: Kuczu
Aerograf.
W dniu 2012-08-12 13:32, $heikh el $hah pisze:

Czytaj ze zrozumieniem. Przecież przyznałem, że nie mam o nich pojęcia,

Cisze sie ze to przyznales. Nie wypowiadaj sie wiec wiecej w tych kwestiach.

A Wam? To, że jesteś dwukrotnie starszy daje Ci takie prawo? To, że
jeździsz prawdziwym motocyklem a nie skuterem, czyni Cię lepszym
człowiekiem?

Zaczynasz sie mazac jak niekochane dziecie.

[...]

j.w.

BTW, może zróbcie sobie przysługę (i mnie przy okazji również) i
wrzućcie mnie do swoich KF-ów?
Ja się tym samym niestety nie odwzajemnie, bo uważam, że każdy ma jakąś
'opowieść'.

Nie uzywam KF. Nigdy

[...]

Ale sam takie teksty ciagle tu wrzucasz. Robisz z tej grupy smietnik i to jest wkurwiajace. Nie masz nic do powiedzenia to po prostu nie pisz. Ty natomiast przypierdalasz sie co raz to do ludzi ktorzy w motocyklizm bawia sie od lat. I nie sa to merytoryczne przypierdalanki tylko glupawe teksty rodem z piaskownicy.

Czemu na przyklad przyjebales sie do Mavericka ? Bo to modne czy jak ? Akurat znam chlopaka i jego prace i wiem ze odwala kawal dobrej roboty za rozsadne pieniadze. A ze raz na jakis czas sie zareklamuje ? Co w tym zlego ? Inni w swoich stopkach umieszczaja reklamy i linki bezustannie i jakos nikomu, prawie, to nie przeszkadza.

Data: 2012-08-12 14:25:18
Autor: $heikh el $hah
Aerograf.
W dniu 2012-08-12 13:58, Kuczu pisze:
Ale sam takie teksty ciagle tu wrzucasz. Robisz z tej grupy smietnik i
to jest wkurwiajace.

Wykup ją sobie na własność, to przestanę.
A tymczasem żegnaj, bo widzę, że to powiedzenie o starych psach znikąd się nie wzięło.

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$
!أحمد – تنفجر    ╯(ಠ.o)ر ︵ ┻━┻

Data: 2012-08-12 15:49:14
Autor: Kuczu
Aerograf.
W dniu 2012-08-12 14:25, $heikh el $hah pisze:
W dniu 2012-08-12 13:58, Kuczu pisze:
Ale sam takie teksty ciagle tu wrzucasz. Robisz z tej grupy smietnik i
to jest wkurwiajace.

Wykup ją sobie na własność, to przestanę.

Niestety widze ze pojecia "kultura" i "zasady" sa Ci absolutnie obce. Ale taki jest wyrazny trend wsrod mlodych skutermanow bez prawa jazdy.

A tymczasem żegnaj, bo widzę, że to powiedzenie o starych psach znikąd
się nie wzięło.

Zegnaj to mozesz powiedziec swojemu chlopakowi. Na szczescie wszelkie burki Twojego pokroju tak szybko stad znikaja jak sie pojawiaja. Nie jestes pierwszy i, niestety, nie ostatni.

Data: 2012-08-12 16:39:54
Autor: ╯(ಠ.ಠ)╯ ︵ ┻━┻
Aerograf.
W dniu 2012-08-12 15:49, Kuczu pisze:
Na szczescie wszelkie burki Twojego pokroju tak szybko stad znikaja jak
sie pojawiaja.

Mój pierwszy post na tej grupie jest datowany na lipiec 2005 r. i pod tamtym nickiem/adresem napisałem ich ~250.
A teraz szczekaj, skoro nie potrafisz się grzecznie pożegnać.

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$

Data: 2012-08-12 17:13:21
Autor: Kuczu
Aerograf.
W dniu 2012-08-12 16:39, "╯(ಠ.ಠ)╯ ︵ ┻━┻" pisze:
[...]

Czyli ze odjebalo Ci dopiero ostatnio ?

A teraz szczekaj, skoro nie potrafisz się grzecznie pożegnać.

Chlopczyku drogi. Uderz sie porzadnie w czolo swoja deska snowboardowa i oddal na skuterku w dowolnie obranym kierunku.