Aerograf.

Data: 2012-08-12 23:58:02
Autor: WIADRO
Aerograf.
http://custompainting.pl/choppers.html

Udostępnij zdjęcia z prac nad motocyklem ostatnim tj. Czarny mat, czarny połysk plus wstążka czerwona.

Data: 2012-08-13 09:10:45
Autor: Kuczu
Aerograf.
W dniu 2012-08-13 08:58, WIADRO pisze:
http://custompainting.pl/choppers.html

Udostępnij zdjęcia z prac nad motocyklem ostatnim tj. Czarny mat, czarny połysk plus wstążka czerwona.

Przeciez w galerii jest ta czarna StreetGlide.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-08-13 00:26:00
Autor: WIADRO
Aerograf.
W dniu poniedziałek, 13 sierpnia 2012 09:10:45 UTC+2 użytkownik Kuczu napisał:
W dniu 2012-08-13 08:58, WIADRO pisze:

> Udostępnij zdjęcia z prac nad motocyklem ostatnim tj. Czarny mat, czarny połysk plus wstążka czerwona.

Przeciez w galerii jest ta czarna StreetGlide.

Są ale za małe, chce zbadać ten efekt "z bliska".

Data: 2012-08-13 11:12:40
Autor: maverik
Aerograf.

Użytkownik "WIADRO" <wiadro@gmail.com> napisał

Są ale za małe, chce zbadać ten efekt "z bliska".
-- -

http://custompainting.pl/czasza.JPG lepszego nie posiadam, generalnie jest to połysk odcięty płatkami srebra pomalowanymi wiśnią candy, robiliśmy tą electrę od zera ponad miesiąc

Data: 2012-08-13 11:13:58
Autor: maverik
Aerograf.
Data: 2012-08-13 02:55:29
Autor: WIADRO
Aerograf.
W dniu poniedziałek, 13 sierpnia 2012 11:13:58 UTC+2 użytkownik maverik napisał:
http://www.custompainting.pl/zbiornik.JPG

i tu ci powiem że jestem pod wrażeniem jak to wygląda w całości. Chyba najlepsza twoja praca jaką oglądałem.

Data: 2012-08-13 12:42:16
Autor: maverik
Aerograf.
i tu ci powiem że jestem pod wrażeniem jak to wygląda w całości. Chyba najlepsza twoja praca jaką oglądałem.
-

technicznie było to trudne, jednak skille plastyczne widać o wiele lepiej na maździe która będzie najwiekszym zleceniem do tej pory
http://custompainting.pl/r3.jpg
http://custompainting.pl/mazda9.jpg
http://custompainting.pl/mazda4.jpg

Data: 2012-08-13 08:36:40
Autor: WIADRO
Aerograf.
W dniu poniedziałek, 13 sierpnia 2012 12:42:16 UTC+2 użytkownik maverik napisał:
i tu ci powiem �e jestem pod wra�eniem jak to wygl�da w ca�o�ci. Chyba najlepsza twoja praca jak� ogl�da�em.

-

technicznie by�o to trudne, jednak skille plastyczne wida� o wiele lepiej na ma�dzie kt�ra b�dzie najwiekszym zleceniem do tej pory

http://custompainting.pl/r3.jpg

http://custompainting.pl/mazda9.jpg

http://custompainting.pl/mazda4.jpg

zobaczymy jaki będzie finał mazdy, ale ogólnie projekt o który spytałem jest jak dla mnie w dobrym smaku (można by się przyczepić co najwyżej do szparunków- albo taki efekt na zdjęciach), tak czy inaczej w tym wszystkim nie chodzi o pomalowanie 100% powierzchni ale o zgranie tego wszystkiego, bo nie zawsze tylko płótno się liczy lecz efekt wieńczy dobrze dobrana rama, kolor ściany na której ma wisieć, oświetlenie i inne oczywiste oczywistości.

Data: 2012-08-13 13:04:38
Autor: ȷ(ಠ.ಠ)ȷ ︵ ┻━┻
Aerograf.
W dniu 2012-08-13 12:42, maverik pisze:
i tu ci powiem że jestem pod wrażeniem jak to wygląda w całości. Chyba
najlepsza twoja praca jaką oglądałem.
-

technicznie było to trudne

A można wiedzieć, na co ma przypominać ta tekstura z tych pasków?
Bo o ile na baku wygląda jeszcze ok, to na czaszy przypomina wieśniackie drewniane listwy z tanich 'limuzyn', czego w ogóle nie ogarniam, a zwłaszcza na HD, przy czym wiem, co mówię - uwierz.

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$

Aerograf.