Afera ?

Data: 2009-10-05 14:02:08
Autor: heÂŽsk
Afera ?

http://www.swiatlacalyrok.org.pl/

byla to strona z ach i och na temat zasadnosci swiecenia w tablice
rejestracyjne. wymienieni byli sponsorzy tej "chwalebnej" akcji. dzis domena na sprzedaz. gdzie sie podzialo to towarzystwo ?
gdzie jest minister polaczke?  gosciu tez byl z tych samych okolic co chlebowski. co tu smierdzi ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-10-05 14:09:35
Autor: Prawusek
Afera ?
"heRsk" <bigbrednie@interia.pl> wrote in message

[...]

Naiwnyś:

http://www.youtube.com/watch?v=yVgwo2MDAbo

Data: 2009-10-05 14:17:42
Autor: bolek
Afera ?

Użytkownik "heRsk" <?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:mvnjc59fk1gkuj6o51gfcoinmue29gdpnr4ax.com...

[...]

Śmierdzi jak cholera. Cały świat ogranicza emisję CO2,
a u nas się powiększa.

bolek

Data: 2009-10-05 14:42:17
Autor: zbig
Afera ?

Użytkownik "heRsk" <?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:mvnjc59fk1gkuj6o51gfcoinmue29gdpnr4ax.com...

http://www.swiatlacalyrok.org.pl/
Bardzo dobra inicjatywa. Kto tego nie rozumie jest bardzo kiepskim, niedzielnym kierowcą.

Data: 2009-10-05 17:08:12
Autor: bolek
Afera ?

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hacph4$soa$1news.task.gda.pl...

[...]

Zjeździłem już prawie całą Europę i nigdzie nie spotkałem się z tą głupotą.
Co to daje poza zwiększonym zużyciem paliwa ?
No ale taki bogaty kraj. Nawet Niemcy stwierdzili że ich na to nie stać.

bolek

Data: 2009-10-05 17:17:28
Autor: raff
Afera ?
http://www.swiatlacalyrok.org.pl/
Bardzo dobra inicjatywa. Kto tego nie rozumie jest bardzo kiepskim, niedzielnym kierowcą.

Zjeździłem już prawie całą Europę i nigdzie nie spotkałem się z tą głupotą.

Węgry, Słowacja, Skandynawia...

R.

Data: 2009-10-05 17:40:45
Autor: bolek
Afera ?

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:had2ma$h5j$1news.onet.pl...
[...]

A dalej, bo to tylko peryferia.

bolek

Data: 2009-10-05 17:51:15
Autor: raff
Afera ?
[...]

To ja nie wiem gdzies ty jezdzil. Chyba pociagiem.

http://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%9Awiat%C5%82a_do_jazdy_dziennej

R.

Data: 2009-10-05 18:49:26
Autor: bolek
Afera ?

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:had4ll$mm8$1news.onet.pl...
[...]

W tunelu na światłach.

bolek

Data: 2009-10-05 18:06:26
Autor: zbig
Afera ?
olek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):
Zjeździłem już prawie całą Europę i nigdzie nie spotkałem się z tą głupotą.
Ta cała Europa to pewnie Reich. W Austrii też nie ma obowiązku ale na autostradach są co pewien czas tablice zachęcające do włączania świateł w dzień co zwiększa bezpieczeństwo

Co to daje poza zwiększonym zużyciem paliwa ?
Takie pytanie może zdać tylko niedzielny kierowca. To oczywiste, ze włączone światła polepszają widoczność samochodu. W ilu wypadkach  kierowcy tłumaczą się, ze nie widzieli samochodu , w który uderzyli.
Typową sytuacją, bardzo często występującą gdzie oświetlenie samochodu jest niezwykle istotne test sytuacja gdy jedziesz pod słońce , zawłaszcza słońce nisko leżące a z przeciwka jedzie TIR. Jeśli przed tirem jedzie nieoswietlony samochód tego samego koloru jest on absolutnie niewidoczny, zlewa sie z tłem TIRA będąc przed nim nawet 100 m. Miałem w swojej 32-letniej karierze kierowcy co najmniej dwa takie zdarzenia, gdy w takiej sytuacji wyprzedzałem i ten samochód był absolutnie niewidoczny. Ledwie mi sie udało uciec. Zaznaczam, ze nie mam zadnych kłopotów z wzrokiem, daltonizmem czy oceną odległości. To jest kwestia świecącego nisko słońca w oczy. Gdy taki samochód jest oświetlony nie ma żadnych kłopotów w takich trudnych warunkach z oceną odległości.

--

Afera ?