Afera FOZZ, kto wyprowadza pieniądze z Polski, szokujące wątki

Data: 2017-05-21 15:04:47
Autor: u2
Afera FOZZ, kto wyprowadza pieniądze z Polski, szokujące wątki
https://www.youtube.com/watch?v=9cUQwI-- mK8

Opublikowany 5 maj 2017
Izabella Brodecka-Falzmann, żona śp. Michała Falzmanna, który wykrył i ujawnił proceder wyprowadzania z Polski pieniędzy przez KGB.
Notabene Pani Brodecka-Falzmann pisze świetne artykuły w "Warszawskiej Gazecie" polecam.

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-05-21 06:30:26
Autor: V.L. Pinkley
W dniu niedziela, 21 maja 2017 15:04:59 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
[...]

Owszem, to prawda. Żydoubeki czyli 1/2 części kondominium niemiecko-rosyjskiego
pod żydoskim zarządem jaśnie panujący w gojcowie byli sprytni, jako pierwsi stanęli na nogi.

Nie wiadomo zaś co mediami  judeopolonijnymi co się utworzyły po 2010r.

Jest duże podejrzenie że zostały sfinansowane z kasy SKOKów i KGHMu w 2012r.
I co robił Rudy Giuliani z Lejbem Fogelmanem (pośrednicy) na nowogrodzkiej u kaczusia?
https://youtu.be/H-M60a64CoY

FOZZ = 1,7mld usd
SKOKI + KGHM = 4mld PLN + 1,15mld PLN

Czyli afery są podobne do siebie wielkością. Sprawa nr.2 jeżeli pisiorstwo to takie partyjoty, czemu poszli do Luksemburga?

 SKOK Holding S.?.r.l. zarejestrowana w Luksemburgu.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Sp%C3%B3%C5%82dzielcza_kasa_oszcz%C4%99dno%C5%9Bciowo-kredytowa

Pisiorstwo darło mordę na kulczyka że zarejestrowany w luksemburgu, nawet
protesty robili, a kiedy chodziło o SKOKI - siedzieli cicho.

Data: 2017-05-21 15:43:39
Autor: u2
W dniu 21.05.2017 o 15:30, V.L. Pinkley pisze:
I co robił Rudy Giuliani z Lejbem Fogelmanem (pośrednicy) na nowogrodzkiej u kaczusia?

typowe spotkanie typu między nami żydkami:)

Data: 2017-05-21 07:05:19
Autor: V.L. Pinkley

No i potem się dziwią, że palą nimi w piecach. http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=3542

Data: 2017-05-21 16:26:25
Autor: u2
W dniu 21.05.2017 o 16:05, V.L. Pinkley pisze:
No i potem się dziwią, że palą nimi w piecach.

durnyś pinki jak na srałka z Bolanda przystało, to tobą palą srałki z hameryki, nie odwrotnie:)

Data: 2017-05-22 22:11:01
Autor: Anatol
Afera FOZZ, kto wyprowadza pieniądze z Polski , szokujące wątki
W dniu 2017-05-21 o 15:30, V.L. Pinkley pisze:

FOZZ = 1,7mld usd

Ta kwota dotyczy aktywów FOZZ przeznaczonych na inwestycje (i to po jakimś  PRLowskim kursie) a nie wartość zagarniętych środków.

Nie wiem skąd te 1,7 mld USD bo 10 bln PLZ na początku września 1989 po kursie kantorowym 12500 za 1 USD to ok. 800 mln USD a po wymienialnym kursie NBP z 1.01.1990 to ok 1,1 mld USD.

Wartość samej afery to 334 mln PLN zagarniętych zysków po kursie 2,46 PLN za 1 USD.

SKOKI + KGHM = 4mld PLN + 1,15mld PLN

Czyli afery są podobne do siebie wielkością.

Nie są - FOZZ to był pryszcz przy aferze SKOK, a SKOK to pryszcz przy dotacjach i pomocy publicznej do BGŻ z laa 90-tych, a BGŻ to był pryszcz w porównaniu pomocy do górnictwa węglowego (ta ostatnia afera jest kontynuowana do dziś).

Anatol

Data: 2017-05-22 22:25:06
Autor: u2
W dniu 22.05.2017 o 22:11, Anatol pisze:
Nie są - FOZZ to był pryszcz przy aferze SKOK

toluś is baaaack:)))))))))))))))))))

btw taaa toluś tak sobie tłumacz:)))))))))))))))))))))))))))

Data: 2017-05-22 23:36:06
Autor: Anatol
W dniu 2017-05-22 o 22:25, u2 pisze:
W dniu 22.05.2017 o 22:11, Anatol pisze:
Nie są - FOZZ to był pryszcz przy aferze SKOK

btw taaa toluś tak sobie tłumacz:)))))))))))))))))))))))))))

334 mln PLN utraconych zysków FOZZ vis 5 mld PLN strat po zbankrutowanych SKOK.

Anatol

Data: 2017-05-23 00:20:09
Autor: u2
W dniu 22.05.2017 o 23:36, Anatol pisze:
334 mln PLN utraconych zysków FOZZ vis 5 mld PLN strat po zbankrutowanych SKOK.

jakich strat durniu, kto miał zarobić ten zarobił.

FOZZ to matka wszystkich waszych WSI-owych afer, Art-B, Amber Gold, SKOK Wołomin to tylko pochodne waszych przekrętów w FOZZ, a wcześniej w Banku Handlowym:)

Data: 2017-05-23 11:21:00
Autor: prezydent San Escobar
Afera FOZZ, kto wyprowadza pieniądze z Polski, szokujące wątki
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

SKOK

Hahahaha hahaha ahhaa. Pozdrów Biereckiego, łosiu :DDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-23 22:46:45
Autor: u2
Afera FOZZ, kto wyprowadza pieniądze z Polski , szokujące wątki
W dniu 23.05.2017 o 11:21, prezydent San Escobar pisze:
Pozdrów Biereckiego

te piździak, siedzisz sobie w niemieckim burdelu zarabiasz marne 20 groszy jako żygolak, może wracaj do Polski ?:)))))))))

Data: 2017-05-24 12:07:38
Autor: prezydent San Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

W dniu 23.05.2017 o 11:21, prezydent San Escobar pisze:
> Pozdrów Biereckiego

te piździak, siedzisz sobie w niemieckim burdelu zarabiasz marne 20 groszy jako żygolak, może wracaj do Polski ?:)))))))))

Co ty tak o tym burdelu? Długo będziesz jeszcze tak wspominał swój dom
rodzinny? :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-21 17:17:07
Autor: Ciemny Lud
pajac "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5921907a$0$5143$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tyle,że w aferę FOZZ wdepneli braciszkowie Kaczyńscy sam więc widzisz, że zyjący braciszek kombinuje jak się z tego gówna oczyścić.

CL

Data: 2017-05-22 22:14:34
Autor: Anatol
W dniu 2017-05-21 o 15:04, u2 pisze:
https://www.youtube.com/watch?v=9cUQwI-- mK8

Opublikowany 5 maj 2017
Izabella Brodecka-Falzmann, żona śp. Michała Falzmanna, który wykrył i ujawnił proceder wyprowadzania z Polski pieniędzy przez KGB.

A gdzie jest dokument w którym ten proceder jest ujawniony ?

Anatol

Data: 2017-05-22 22:25:48
Autor: u2
W dniu 22.05.2017 o 22:14, Anatol pisze:
A gdzie jest dokument w którym ten proceder jest ujawniony ?

stary, ty nadal w ubecji robisz:))))