Afera GetBack: Nie będzie wyjaśnień premiera

Data: 2018-06-05 10:40:39
Autor: japanizer
Afera GetBack: Nie będzie wyjaśnień premiera
http://wyborcza.pl/7,75398,23498333,afera-getback-nie-bedzie-wyjasnien-premiera.html

  Afera GetBack: Nie będzie wyjaśnień premiera

  Sejmowa komisja finansów nie wezwie premiera Morawieckiego, by wyjaśnił brak   reakcji państwa na aferę GetBack. Zablokowali to posłowie PiS. Standardowo. Miliardowe przekręty w Getback, to pisiorstwo blokuje śledztwa. Wcześniej przećwiczone ze SKOKami, gdzie pisiorstwo ukradło 5,5 mld zł.

Data: 2018-06-05 15:29:46
Autor: Zenek Kapelinder
Afera GetBack: Nie będzie wyjaśnień premiera
Po co wysylasz jak do swoich klonow piszesz?

Data: 2018-06-05 16:08:15
Autor: japanizer
On Wednesday, June 6, 2018 at 7:29:46 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Po co wysylasz jak do swoich klonow piszesz?

Dysonansa złapałeś, bo pisiory kradną jak nikt dotąd w historii Polski?

Data: 2018-06-06 01:20:16
Autor: u2
W dniu 06.06.2018 o 01:08, hitler pisze:
On Wednesday, June 6, 2018 at 7:29:46 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Po co wysylasz jak do swoich klonow piszesz?

Dysonansa złapałeś, bo pisiory kradną jak nikt dotąd w historii Polski?

lol

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-06-06 07:59:10
Autor: Przekręty i Stołki
Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości news:239712fe-99b3-40f6-add1-fd948ad5ecacgooglegroups.com...
On Wednesday, June 6, 2018 at 7:29:46 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Po co wysylasz jak do swoich klonow piszesz?

Dysonansa złapałeś, bo pisiory kradną jak nikt dotąd w historii Polski?

Nie zmuszaj Zenusia do takiego wysiłku! Dysonas to pojęcie obce w zasobie słów naszego kogucika.  Ostatnie dni to obijanie worka z PiS-em starym orczykiem. Nie dość, że śp. ikona PiS zapuszkowała do pierdla na 25 lat niewinnego człowieka, Antoś okazał się agentem KGB, poseł Pięta, zacny mąż i gorliwy katolik okazał się dziwkarzem, katoliczka Marta z domu Kaczyńska wyszła po raz trzeci za mąż, to jeszcze jakiś GetBack nasrał im w papiery. Smród jak cholera! A do wyborów jeszcze trochę czasu. "Totalna opozycja"  ma w zanadrzu jeszcze kilka haków. No i kotek jest chory. Delfiny już gromadzą swoją armię. Oj będzie się działo!

CL

Data: 2018-06-06 04:41:21
Autor: Zenek Kapelinder
Afera GetBack: Nie będzie wyjaśnień premiera
Malo opiniotworczy jestes w klamstwach o kradziezy pisiorow. W zasadzie to tylko twoje klony w to wierza, chociaz nie zaloze sie ze wszystkie.

Data: 2018-06-07 03:55:19
Autor: stevep
Afera GetBack: Nie będzie wyjaśnień premiera
Malo opiniotworczy jestes w klamstwach o kradziezy pisiorow. W zasadzie to tylko twoje klony w to wierza, chociaz nie zaloze sie ze wszystkie.

W bzdurach szerzonych przez PiS tylko takie jak ty przygłupy, a tak w ogóle to pisowskie lemingi wróciły już z kiszenia się we własnym śmierdzącym sosie

--
stevep

Data: 2018-06-06 01:04:46
Autor: u2
Afera GetBack: Nie będzie wyjaśnień premiera
Po co wysylasz jak do swoich klonow piszesz?

twórca GetBack miliarder Leszek Cz. wyprodukował 10 miliardów pustych złotówek i wpompował w rynek, tylko dlaczego ma się z tego tłumaczyć premier który wpompował 2 miliardy franków szwajcarskich w rynek ?:)

Data: 2018-06-06 15:59:37
Autor: Budzik
Afera GetBack: Nie będzie wyjaśnień premiera
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Po co wysylasz jak do swoich klonow piszesz?

chyba nie do klonów skoro ty przeczytałes? No chyba ze siebie klonem nazywasz? ;-)

Postuluje - logika do szkół!!!

--
Pozdrawia... Budzik
"Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych

Data: 2018-06-06 09:20:24
Autor: Zenek Kapelinder
Afera GetBack: Nie będzie wyjaśnień premiera
Lotny sie Budzik robisz jak plyta chodnikowa.

Data: 2018-06-07 03:56:50
Autor: stevep
Afera GetBack: Nie będzie wyjaśnień premiera
Lotny sie Budzik robisz jak plyta chodnikowa.

Cóż za yntelekt, aż zapiał jarusiów kocur z zachwytu.

--
stevep

Data: 2018-06-07 06:53:13
Autor: Przekręty i Stołki
Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomości
Lotny sie Budzik robisz jak plyta chodnikowa.

Cóż za yntelekt, aż zapiał jarusiów kocur z zachwytu.

To głąb genetyczny. Produkuje się tu rodzinnie z u2 i lo(r)dzikiem ;-)))

Zauważyłeś jak dziewczęta liża sobie odbyty? ;-)))

CL

Data: 2018-06-07 11:59:35
Autor: Budzik
Afera GetBack: Nie będzie wyjaśnień premiera
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Lotny sie Budzik robisz jak plyta chodnikowa.
o kurcze, przyznaje ze poczułem sie jak w podstawówce :)))
Dzieki!

--
Pozdrawia... Budzik
"Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

Data: 2018-06-07 08:20:11
Autor: Zenek Kapelinder
Afera GetBack: Nie będzie wyjaśnień premiera
Moze z niej jeszcze nie wyszedles chociaz mozliwe ze z trudem skonczyles. Nie moj problem ze zapisales sie do fan klubu najwiekszego debila na grupie.

Data: 2018-06-08 03:05:30
Autor: stevep
Afera GetBack: Nie będzie wyjaśnień premiera
Moze z niej jeszcze nie wyszedles chociaz mozliwe ze z trudem skonczyles. Nie moj problem ze zapisales sie do fan klubu najwiekszego debila na grupie.

To niemożliwe, aby ktoś był większy od ciebie.

--
stevep

Data: 2018-06-08 08:59:33
Autor: Budzik
[...]

Luzna uwaga - takie uwagi sprawiaja ze znajdujecie sie na tym samym poziomie.
Co to za pyskówki?

Jestes guuupi!
Nie ty jestes!
A nie bo ty...

OMG....

--
Pozdrawia... Budzik
"Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.

Data: 2018-06-08 02:37:58
Autor: jacekbialy80
Afera GetBack: Nie będzie wyjaśnień premiera
   -- - takie uwagi sprawiaja ze znajdujecie sie na tym samym poziomie. -- -

Oho!...  Budzik się obudził! (albo z księżyca spadł na pl.soc.polityka).
Kolego Budzik, oto nasz grupowy kolega - Stefan Pietrzykowski.
Buuuuuuu ha-ha!

Pozdrowienia!
JB

Data: 2018-06-08 16:59:33
Autor: Budzik
Afera GetBack: Nie będzie wyjaśnień premiera
Użytkownik  jacekbialy80@gmail.com ...

   -- - takie uwagi sprawiaja ze znajdujecie sie na tym
   samym poziomie. -- - Oho!...  Budzik się obudził! (albo z księżyca spadł na
pl.soc.polityka). Kolego Budzik, oto nasz grupowy kolega - Stefan
Pietrzykowski. Buuuuuuu ha-ha!

To nie była uwaga tylko do stevep, ale tez do Zenka i do wielu innych - czesc postów to poziom rynsztoka zarówno w sensie merytorycznym jak i estetycznym i nie bede udawał ze jest inaczej. Dziekuje za poprawe!
Wierze ze kłocic sie politycznie mozna kulturalnie!

--
Pozdrawia... Budzik
Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki

Data: 2018-06-08 17:45:33
Autor: stevep
W dniu 2018-06-08 o 11:37, jacekbialy80@gmail.com pisze:
[...]

Wspólne sranie pisowców na komendę na psp już zarządziliście tawariszcz kliauznik?

--
stevep

Data: 2018-06-08 13:54:32
Autor: pulsar
W dniu 2018-06-08 o 10:59, Budzik pisze:

Luzna uwaga - takie uwagi sprawiaja ze znajdujecie sie na tym samym
poziomie.
Co to za pyskówki?

Nie zawstydzaj dzieci... zawsze to lepiej
niż by mieli oglądać jakieś pornosy... ;-)

-- -
pulsar

Data: 2018-06-08 16:59:34
Autor: Budzik
Afera GetBack: Nie będzie wyjaśnień premiera
Użytkownik pulsar aja@aja.pl ...

[...]

Co prawda to prawda! :)
Ale wole mowic jak jest bo potem beda mieli pretensje ze nikt im nie powiedział :)

--
Pozdrawia... Budzik
Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.

Data: 2018-06-06 09:25:45
Autor: japanizer
On Thursday, June 7, 2018 at 12:59:38 AM UTC+9, Budzik wrote:
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

> Po co wysylasz jak do swoich klonow piszesz?
> chyba nie do klonów skoro ty przeczytałes? No chyba ze siebie klonem nazywasz? ;-)

Postuluje - logika do szkół!!!

Pisior i logiczne myślenie? To jak ogień i woda...

Data: 2018-06-06 12:52:41
Autor: jacekbialy80
Afera GetBack: Nie będzie wyjaśnień premiera
Nikt wam już nie uwierzy. Mieliście swoje osiem lat - trzeba było rozliczać te skoki, getbecki, a nie teraz wrzeszczeć "łapać złodzieja", kiedy wam się do dupy dobrali.

JB

Data: 2018-06-06 13:09:36
Autor: Zenek Kapelinder
Afera GetBack: Nie będzie wyjaśnień premiera
przez te osiem lat zwyczajni ludzie tez im nie wierzyli, ale nie mogli nic zrobic. A jak chcieli sie upomniec to wyslali na nich zomo z gumowymi kulami. To ze drugi raz wygrali znaczy ze jeszcze potrafili zrobic ludzi w chuja.. Trzeci raz sie nie udalo zrobic ludzi w chuja i odpadli z wyscigu do koryta. Nowa wladza ma zabezpieczone tyly i niktbim przez jakis czas nie podskoczy. Dzisiaj bylo widac sile jelopozycji jak glosowali nad odwolaniem dwoch ministerek. W nastepnym sejmie bedzie ich jeszcze mniej.

Data: 2018-06-06 18:51:32
Autor: japanizer
On Thursday, June 7, 2018 at 4:52:42 AM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
Nikt wam już nie uwierzy. Mieliście swoje osiem lat - trzeba było rozliczać te skoki, getbecki, a nie teraz wrzeszczeć "łapać złodzieja", kiedy wam się do dupy dobrali.

Przecież Getback właściciela zmienił w 2016 roku. Do tego czasu był małą firemką. W 2017 roku wszedł na giełdę, stał się piramidą finansową sponsorującą pisiorstwo i chronioną przez pisiorstwo, i ukradł Polakom ze 2,5 mld zł, za cichym przyzwoleniem partii rządzącej, która miała wszelkie narzędzia, by zdusić ten proceder w zarodku.
Ale jak widać, Kaczyński dobrze mówił, że PiS zrobi z Polski państwo teoretyczne.

Data: 2018-06-07 02:15:39
Autor: jacekbialy80
Afera GetBack: Nie będzie wyjaśnień premiera
      -- - która miała wszelkie narzędzia, by zdusić ten proceder w zarodku.
-- -- -- -- -- -- -- -

Narzędzia?  Przecież sądy i prokuratury mieliście na telefon!  Każdy widział, że wystarczyło zadzwonić do takiego Łączewskiego czy Milewskiego...
Mało to firm w ten sposób ujebali? Teraz udają cnotliwą Zuzannę  :-DDD

JB

Data: 2018-06-07 02:21:02
Autor: japanizer
On Thursday, June 7, 2018 at 6:15:39 PM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
[...]

Dysonansa znowu załapałeś? GetBack zaczął się robić piramidą finansową w roku 2017, po wejściu na giełdę, dwa lata rządów PiS! Sądy i prokuratury macie teraz na telefon, i nic? Wystarczy zasponsorować kilka imprez PiS i opłacić koperty kilku politykom rządzącej partii aby KNF, urzędy skarbowe, sądy i prokuratury przymknęły oko?

Data: 2018-06-07 03:03:57
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 7 czerwca 2018 11:15:39 UTC+2 użytkownik jacekb...@gmail.com napisał:
[...]

Za poprzedniej władzy Get?Back to była mało znacząca firemka bawiąca się w niepubliczne emisje obligacji (do 125 osób na raz).

Skrzydła rozwinęli po przejęciu przez Abris Capital Partners gdy spisiony KNF zgodził się na publiczną emisję akcji i obligacji.

--
Bruno

Data: 2018-06-07 09:36:30
Autor: jacekbialy80
Afera GetBack: Nie będzie wyjaśnień premiera
Ale o sądach i prokuraturach mówię!  Dokąd reforma nie wejdzie, dotąd PO ma wszystkich na telefon! Więc trzeba było zebrać materiał i wytaczać procesy getbekom, pisowskim 'ubekom' i 'aferałom', a nie klapać pustą gębą na psp.

JB

Data: 2018-06-08 03:03:30
Autor: stevep
W dniu 2018-06-07 o 18:36, jacekbialy80@gmail.com pisze:
[...]

A odkąd bezprawie to reforma tawariszcz kliauznik?

--
stevep

Data: 2018-06-07 11:59:34
Autor: Budzik
Afera GetBack: Nie będzie wyjaśnień premiera
Użytkownik  japanizer@japanizer.org ...

stał się piramidą finansową sponsorującą pisiorstwo i chronioną
przez pisiorstwo

Wystapie w roli adwokata diabła ale czy mozna poprosic o jakies dowody?
Bo przekret jest - zgoda. Ale zeby od razu o sponsoringu pis?

Data: 2018-06-07 05:38:02
Autor: japanizer
On Thursday, June 7, 2018 at 9:00:03 PM UTC+9, Budzik wrote:

> stał się piramidą finansową sponsorującą pisiorstwo i chronioną
> przez pisiorstwo Wystapie w roli adwokata diabła ale czy mozna poprosic o jakies dowody?
Bo przekret jest - zgoda. Ale zeby od razu o sponsoringu pis?

Ano. Sponsoring pisowskich imprez, Karnowskich itd.

Było tu na grupie, i do wygooglania gdzie indziej.

Data: 2018-06-07 10:04:18
Autor: jacekbialy80
Afera GetBack: Nie będzie wyjaśnień premiera
I tutaj widać, jak bardzo potrzebne są niezależne sądy i prokuratury. Bo skoro przekręty był, to dlaczego sprawy nie było? Mogli zastawiać pułapkę, ale równie dobrze mogli się bać na zasadzie inercji - żeby nie zadzierać z nowymi 'panami'.    Tak czy inaczej, rzygać się chce!

JB

Data: 2018-06-07 11:06:55
Autor: japanizer
On Friday, June 8, 2018 at 2:04:19 AM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
I tutaj widać, jak bardzo potrzebne są niezależne sądy i prokuratury. Bo skoro przekręty był, to dlaczego sprawy nie było?

Pytaj pisiorstwa, jak to się stało, że Polacy zostali znowu okradzeni, tym razem na 2,5 mld zł. Oni rządzą od prawie trzech lat.

Data: 2018-06-07 13:28:13
Autor: Zenek Kapelinder
Afera GetBack: Nie będzie wyjaśnień premiera
Te 9 tysiecy to byli ubecy, przekreciarze i zlodzieje. Chcieli sie dorobic na starych dlugach. Ludzie zrobili sie na tyle swiadomi ze calkiem dobrze sobie radza z listami od jakis smiesznych firm windykacyjnych. Wiekszosc wie jak postapic z pismem z sadu, dotyczacym dlugu sprzed 17 lat. To nie byli drobni ciulacze bo tacy nie wiedza jak kupic obligacje. Cwane gapy same sie wykiwaly i daly kase jeszcze cwanszym gapom. Gdyby z lapanki brali i kazali kupowac to byla by inna sprawa.

Data: 2018-06-07 13:51:29
Autor: jacekbialy80
Afera GetBack: Nie będzie wyjaśnień premiera
Kiedyś była podobna 'afera' z opcjami. To taki instrument zabezpieczający od ryzyka skoku cenowego. Zakupując go ponad miarę można się obłowić, ale i stracić wszystko do zera. No i tacy się znaleźli, co było powodem do różnych roszczeń i protestów. Tak samo z frankami - 'wiadomo że stabilna waluta', czyli przy zawirowaniach nasza może wobec niej spaść! Ale tego w banku już nikt nie odpowiedział  :-DDD  A byli na wet tacy cwaniacy, którzy wzięli 'tani' kredyt we frankach i zaczęli go inwestować w różne lokaty...  Wniosek? Zadłużajcie się w ruskim rublu gdy tylko odbije, bo na dłuższą metę będzie leciał w dół.

JB

Data: 2018-06-08 08:59:32
Autor: Budzik
[...]

Zenek, znowu jakies mondrosci rodem spod budki z piwem...
To ci podpowiem - nic nie musiałes wiedziec co i jak - bo to oni dzwonili do ciebie i wkrecali w zakup... Do znajomego tez dzwonili, proponowali zakup na kilkadzisat tysiecy, obiecywali kilkanascie procent zysku.
I gwarantuje ci ze kumpel lat 35 nie jest ani ubekiem ani przekreciarzem, ani złodziejem.
Ach te proste szufladki dla prostych ludzi...

--
Pozdrawia... Budzik
"Wiarą można manipulować. Tylko

Data: 2018-06-07 03:58:53
Autor: stevep
W dniu 2018-06-06 o 21:52, jacekbialy80@gmail.com pisze:
Nikt wam już nie uwierzy. Mieliście swoje osiem lat - trzeba było rozliczać te skoki, getbecki, a nie teraz wrzeszczeć "łapać złodzieja", kiedy wam się do dupy dobrali.

JB

Coś mierna ta liczba wsadzonych tawariszcz kliauznik, was będzie po wielekroć więcej.

--
stevep

Data: 2018-06-07 11:37:05
Autor: Milf Hunter Dąs
[...]

Frajerów co inwestowali w przeterminowane wierzytelności jakoś mi nie żal:)

Tak czy siak, część kaski została wyprowadzona z PL, ale na biednych nie popadło:)

Data: 2018-06-07 12:17:38
Autor: japanizer
On Friday, June 8, 2018 at 3:37:06 AM UTC+9, Milf Hunter Dąs wrote:
> [...]

Tak czy siak, część kaski została wyprowadzona z PL, ale na biednych nie popadło:)

W to samo miejsce co wyprowadzano kaskę ze SKOKów? Czy teraz pisiorstwo inne kierunki wybrało? Coś ostatnio pisali o wyprowadzaniu kaski przez spółkę Srebrna na Cypr.

Data: 2018-06-07 02:24:37
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 5 czerwca 2018 19:40:40 UTC+2 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
http://wyborcza.pl/7,75398,23498333,afera-getback-nie-bedzie-wyjasnien-premiera.html

A i tak podczas posiedzenia komisji dopadła posłów PiS pewna nerwowość:
https://twitter.com/MGolbik/status/1004354279094870017

Wystarczyło napomknąć o nachalnym lokowaniu produktu pod nazwą "GetBack" na portalu braci Karnowskich.

--
Bruno

Data: 2018-06-07 08:26:15
Autor: Zenek Kapelinder
Afera GetBack: Nie będzie wyjaśnień premiera
Srednia wplata od osoby fizycznej wynosila ponad trzysta tysiecy zlotych. Ubeki i przekreciarze dostali po pizdzie. Na biednych nie trafilo. Z drugiej strony smiesznie jest jak do firmy windykacyjnej przyjdzie komornik.

Data: 2018-06-07 08:47:02
Autor: japanizer
On Friday, June 8, 2018 at 12:26:16 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Srednia wplata od osoby fizycznej wynosila ponad trzysta tysiecy zlotych.

A pies i człowiek mają średnio po trzy nogi.

Normalnie. Pisiorstwo okradło kilkunastu grubasów, którzy wpłacili po kilknaście milionów, i tysiące drobnych ciułaczy i emerytów po kilka tysięcy złotych.

Średnio po trzysta tysięcy złotych.

Data: 2018-06-07 09:07:44
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 7 czerwca 2018 17:47:02 UTC+2 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

Normalnie. Pisiorstwo okradło kilkunastu grubasów, którzy wpłacili po kilknaście milionów, i tysiące drobnych ciułaczy i emerytów po kilka tysięcy złotych.

Średnio po trzysta tysięcy złotych.

Na szczęście obiecują, że teraz zacisną pasa i nie będą już jeździć Panamerą: http://innpoland.pl/144097,getback-koniec-bizancjum-tanie-biuro-tansze-samochody-ciecie-premii

Cóż za empatia...

--
Bruno

Data: 2018-06-07 09:46:47
Autor: Zenek Kapelinder
Afera GetBack: Nie będzie wyjaśnień premiera
Nie bylo tysiecy drobnych ciulaczy, znana jest liczba osob ktore utopily kase i znana jest ilosc kasy jaka utopily. I dobrze ze utopily, nauczyly sie ze na cudzej krzywdzie nie mozna sie dorobic.

Data: 2018-06-07 09:58:35
Autor: japanizer
On Friday, June 8, 2018 at 1:46:48 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Nie bylo tysiecy drobnych ciulaczy, znana jest liczba osob ktore utopily kase i znana jest ilosc kasy jaka utopily

Ok. 9000 drobnych ciułaczy, plus masa innych osób, które kupowały fundusze.

W sumie pisiorstwo okradło Polaków na 2,5 mld zł.

I dobrze ze utopily, nauczyly sie ze na cudzej krzywdzie nie mozna sie dorobic.

Jednak na PiS głosują ci, co kiedyś na marsze pierwszomajowe najlepszą koszulę ubierali.

Data: 2018-06-07 10:04:37
Autor: Zenek Kapelinder
Afera GetBack: Nie będzie wyjaśnień premiera
Jak bys dostal tyle kopow w dupe co zatwardzialych antypisowcow zaglosuje na pis zeby 500+ nie stracic to przez rok nic bys w niemieckim burdelu nie zarobil.

Data: 2018-06-08 03:06:58
Autor: stevep
[...]

A można zrobić większą krzywdę niż w ramach Polski Dojnej?

--
stevep

Data: 2018-06-08 17:46:31
Autor: stevep
Afera GetBack: Nie będzie wyjaśnień premiera
To sie podpal w protescie. Bedziesz mial kilka milionow widzow a nie pieciu tutaj.

A ty kretynie wypij denaturat zamiast się nim podpalić.

--
stevep

Data: 2018-06-07 18:30:17
Autor: Przekręty i Stołki

Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości news:a5e94f77-7058-4afd-854e-433eef999450googlegroups.com...
[...]

Wg zenusia złodziejstwo PiS to korzystna działalnośc społeczna oparta na socjalistycznych zasadach.

CL

Afera GetBack: Nie będzie wyjaśnień premiera