Afera GetBack: Nie będzie wyjaśnień premiera

Data: 2018-06-05 15:29:46
Autor: Zenek Kapelinder
Afera GetBack: Nie będzie wyjaśnień premiera
Po co wysylasz jak do swoich klonow piszesz?

Data: 2018-06-05 16:08:15
Autor: japanizer
On Wednesday, June 6, 2018 at 7:29:46 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Po co wysylasz jak do swoich klonow piszesz?

Dysonansa złapałeś, bo pisiory kradną jak nikt dotąd w historii Polski?

Data: 2018-06-06 01:20:16
Autor: u2
W dniu 06.06.2018 o 01:08, hitler pisze:
On Wednesday, June 6, 2018 at 7:29:46 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Po co wysylasz jak do swoich klonow piszesz?

Dysonansa złapałeś, bo pisiory kradną jak nikt dotąd w historii Polski?

lol

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-06-06 07:59:10
Autor: Przekręty i Stołki
Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości news:239712fe-99b3-40f6-add1-fd948ad5ecacgooglegroups.com...
On Wednesday, June 6, 2018 at 7:29:46 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Po co wysylasz jak do swoich klonow piszesz?

Dysonansa złapałeś, bo pisiory kradną jak nikt dotąd w historii Polski?

Nie zmuszaj Zenusia do takiego wysiłku! Dysonas to pojęcie obce w zasobie słów naszego kogucika.  Ostatnie dni to obijanie worka z PiS-em starym orczykiem. Nie dość, że śp. ikona PiS zapuszkowała do pierdla na 25 lat niewinnego człowieka, Antoś okazał się agentem KGB, poseł Pięta, zacny mąż i gorliwy katolik okazał się dziwkarzem, katoliczka Marta z domu Kaczyńska wyszła po raz trzeci za mąż, to jeszcze jakiś GetBack nasrał im w papiery. Smród jak cholera! A do wyborów jeszcze trochę czasu. "Totalna opozycja"  ma w zanadrzu jeszcze kilka haków. No i kotek jest chory. Delfiny już gromadzą swoją armię. Oj będzie się działo!

CL

Data: 2018-06-06 04:41:21
Autor: Zenek Kapelinder
Afera GetBack: Nie będzie wyjaśnień premiera
Malo opiniotworczy jestes w klamstwach o kradziezy pisiorow. W zasadzie to tylko twoje klony w to wierza, chociaz nie zaloze sie ze wszystkie.

Data: 2018-06-07 03:55:19
Autor: stevep
Afera GetBack: Nie będzie wyjaśnień premiera
Malo opiniotworczy jestes w klamstwach o kradziezy pisiorow. W zasadzie to tylko twoje klony w to wierza, chociaz nie zaloze sie ze wszystkie.

W bzdurach szerzonych przez PiS tylko takie jak ty przygłupy, a tak w ogóle to pisowskie lemingi wróciły już z kiszenia się we własnym śmierdzącym sosie

--
stevep

Data: 2018-06-06 01:04:46
Autor: u2
Afera GetBack: Nie będzie wyjaśnień premiera
Po co wysylasz jak do swoich klonow piszesz?

twórca GetBack miliarder Leszek Cz. wyprodukował 10 miliardów pustych złotówek i wpompował w rynek, tylko dlaczego ma się z tego tłumaczyć premier który wpompował 2 miliardy franków szwajcarskich w rynek ?:)

Data: 2018-06-06 15:59:37
Autor: Budzik
Afera GetBack: Nie będzie wyjaśnień premiera
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Po co wysylasz jak do swoich klonow piszesz?

chyba nie do klonów skoro ty przeczytałes? No chyba ze siebie klonem nazywasz? ;-)

Postuluje - logika do szkół!!!

--
Pozdrawia... Budzik
"Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych

Data: 2018-06-06 09:20:24
Autor: Zenek Kapelinder
Afera GetBack: Nie będzie wyjaśnień premiera
Lotny sie Budzik robisz jak plyta chodnikowa.

Data: 2018-06-07 03:56:50
Autor: stevep
Afera GetBack: Nie będzie wyjaśnień premiera
Lotny sie Budzik robisz jak plyta chodnikowa.

Cóż za yntelekt, aż zapiał jarusiów kocur z zachwytu.

--
stevep

Data: 2018-06-07 06:53:13
Autor: Przekręty i Stołki
Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomości
Lotny sie Budzik robisz jak plyta chodnikowa.

Cóż za yntelekt, aż zapiał jarusiów kocur z zachwytu.

To głąb genetyczny. Produkuje się tu rodzinnie z u2 i lo(r)dzikiem ;-)))

Zauważyłeś jak dziewczęta liża sobie odbyty? ;-)))

CL

Data: 2018-06-07 11:59:35
Autor: Budzik
Afera GetBack: Nie będzie wyjaśnień premiera
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Lotny sie Budzik robisz jak plyta chodnikowa.
o kurcze, przyznaje ze poczułem sie jak w podstawówce :)))
Dzieki!

--
Pozdrawia... Budzik
"Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

Data: 2018-06-07 08:20:11
Autor: Zenek Kapelinder
Afera GetBack: Nie będzie wyjaśnień premiera
Moze z niej jeszcze nie wyszedles chociaz mozliwe ze z trudem skonczyles. Nie moj problem ze zapisales sie do fan klubu najwiekszego debila na grupie.

Data: 2018-06-08 03:05:30
Autor: stevep
Afera GetBack: Nie będzie wyjaśnień premiera
Moze z niej jeszcze nie wyszedles chociaz mozliwe ze z trudem skonczyles. Nie moj problem ze zapisales sie do fan klubu najwiekszego debila na grupie.

To niemożliwe, aby ktoś był większy od ciebie.

--
stevep

Data: 2018-06-08 08:59:33
Autor: Budzik
[...]

Luzna uwaga - takie uwagi sprawiaja ze znajdujecie sie na tym samym poziomie.
Co to za pyskówki?

Jestes guuupi!
Nie ty jestes!
A nie bo ty...

OMG....

--
Pozdrawia... Budzik
"Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.

Data: 2018-06-08 02:37:58
Autor: jacekbialy80
Afera GetBack: Nie będzie wyjaśnień premiera
   -- - takie uwagi sprawiaja ze znajdujecie sie na tym samym poziomie. -- -

Oho!...  Budzik się obudził! (albo z księżyca spadł na pl.soc.polityka).
Kolego Budzik, oto nasz grupowy kolega - Stefan Pietrzykowski.
Buuuuuuu ha-ha!

Pozdrowienia!
JB

Data: 2018-06-08 16:59:33
Autor: Budzik
Afera GetBack: Nie będzie wyjaśnień premiera
Użytkownik  jacekbialy80@gmail.com ...

   -- - takie uwagi sprawiaja ze znajdujecie sie na tym
   samym poziomie. -- - Oho!...  Budzik się obudził! (albo z księżyca spadł na
pl.soc.polityka). Kolego Budzik, oto nasz grupowy kolega - Stefan
Pietrzykowski. Buuuuuuu ha-ha!

To nie była uwaga tylko do stevep, ale tez do Zenka i do wielu innych - czesc postów to poziom rynsztoka zarówno w sensie merytorycznym jak i estetycznym i nie bede udawał ze jest inaczej. Dziekuje za poprawe!
Wierze ze kłocic sie politycznie mozna kulturalnie!

--
Pozdrawia... Budzik
Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki

Data: 2018-06-08 17:45:33
Autor: stevep
W dniu 2018-06-08 o 11:37, jacekbialy80@gmail.com pisze:
[...]

Wspólne sranie pisowców na komendę na psp już zarządziliście tawariszcz kliauznik?

--
stevep

Data: 2018-06-08 13:54:32
Autor: pulsar
W dniu 2018-06-08 o 10:59, Budzik pisze:

Luzna uwaga - takie uwagi sprawiaja ze znajdujecie sie na tym samym
poziomie.
Co to za pyskówki?

Nie zawstydzaj dzieci... zawsze to lepiej
niż by mieli oglądać jakieś pornosy... ;-)

-- -
pulsar

Data: 2018-06-08 16:59:34
Autor: Budzik
Afera GetBack: Nie będzie wyjaśnień premiera
Użytkownik pulsar aja@aja.pl ...

[...]

Co prawda to prawda! :)
Ale wole mowic jak jest bo potem beda mieli pretensje ze nikt im nie powiedział :)

--
Pozdrawia... Budzik
Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.

Data: 2018-06-06 09:25:45
Autor: japanizer
On Thursday, June 7, 2018 at 12:59:38 AM UTC+9, Budzik wrote:
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

> Po co wysylasz jak do swoich klonow piszesz?
> chyba nie do klonów skoro ty przeczytałes? No chyba ze siebie klonem nazywasz? ;-)

Postuluje - logika do szkół!!!

Pisior i logiczne myślenie? To jak ogień i woda...

Afera GetBack: Nie będzie wyjaśnień premiera