Afera LuxLeaks zatacza coraz szersze kręgi

Data: 2018-03-29 22:24:22
Autor: u2
Afera LuxLeaks zatacza coraz szersze kręgi
http://niewygodne.info.pl/artykul9/04341-W-jadrze-Unii-walek-dot-48-miliardow-euro.htm

W jądrze Unii wał na 48 miliardów euro. Pod nosem brukselskich urzędników szły podatkowe przekręty jakich mało!

czwartek, 29.03.2018 r.

foto: EPPofficial(Flickr.com / CC by 2.0)

Afera LuxLeaks zatacza coraz szersze kręgi. Właśnie okazało się, że 60 ze 100 najbogatszych Belgów, w okresie kiedy premierem Luksemburga był Jean-Claude Juncker (obecny szef KE), zakładała w tym malutkim państwie fikcyjne firmy, dzięki którym udało się ukryć przed opodatkowaniem 48 mld euro! Co istotne - władze Luksemburga o wszystkim wiedziały i na wszystko się godziły. Tak samo jak w przypadku 350 międzynarodowych koncernów, które podpisywały z Luksemburgiem tajne umowy pozwalające unikać płacenia podatków w takich krajach jak Polska. Czy tak wygląda praworządność?

Przypomnijmy - w 2014 roku śledztwo dziennikarskie ujawniło, że w latach kiedy Jean-Claude Juncker był premierem Luksemburga (1995 - 2013) rząd tego państwa podpisywał z globalnymi korporacjami specjalne umowy podatkowe (doliczono się ok. 350 umów), które w istocie zwalniały je z obowiązków podatkowych w innych państwach. W ten sposób cierpiały przychody budżetowe państw, gdzie wspomniane korporacje prowadziły działalność zarobkową (np. w Polsce).

r e k l a m y

Teraz okazało się, że z wątpliwych optymalizacji podatkowych korzystały nie tylko duże korporacje, ale również prywatne osoby posiadające olbrzymie majątki. Belgijskie media żyją informacjami opublikowanymi przez "Le Soir" i "De Tijd". Okazuje się, że grupa 60 z listy 100 najbogatszych Belgów, w okresie kiedy premierem Luksemburga był Juncker, zakładała w tym malutkim państwie fikcyjne spółki. Jedynym celem tych spółek było unikanie płacenia podatków w Belgii. W ten sposób przed belgijskim fiskusem ukryto astronomiczną kwotę 48 miliardów euro! Co istotne - władze Luksemburga o wszystkim wiedziały i na wszystko się godziły.

W kontekście powyższego warto przypomnieć, że Jean-Claude Juncker był premierem Luksemburga od stycznia 1995 r. do grudnia 2013 r. Co ciekawe - tuż przed ujawnieniem afery LuxLeaks, Juncker - tak samo jak Tusk w Polsce - "uciekł" na posadę do Brukseli. W 2014 roku został on szefem Komisji Europejskiej, dzięki czemu ma on obecnie immunitet nietykalności.

r e k l a m y

Odpowiedzialności karnej nie uniknęli za to ludzie, którzy całą aferę ujawnili, czyli byli pracownicy firmy konsultingowo-podatkowej PwC - Antoine Deltour i Raphael Halet. W 2014 roku zdecydowali się oni przekazać dziennikarzom dokumenty dotyczące podatkowych przękrętów, do jakich dochodziło między Luksemburgiem, a międzynarodowymi korporacjami. W nieco ponad dwa lata od momentu, kiedy to zrobili, zostali skazani przez luksemburski sąd na karę więzienia w zawieszeniu. Powód? - Ujawnienie przed światem dokumentów, które potwierdziły istnienie całej afery (sic!)...

Źródło: Belgia - Dziesiątki najbogatszych ukryły miliardy euro w Luksemburgu (Stooq.pl)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-03-30 00:15:04
Autor: japanizer
On Friday, March 30, 2018 at 5:24:23 AM UTC+9, u2 wrote:
[...]

Luksemburg? To nie tam, gdzie pisiorstwo wyprowadziło 5 miliardów złotych ukradzionych w systemie SKOK?

Data: 2018-03-30 10:44:16
Autor: u2
W dniu 30.03.2018 o 09:15, hitlerizer@japanizer.org pisze:
Luksemburg? To nie tam, gdzie pisiorstwo wyprowadziło 5 miliardów złotych ukradzionych w systemie SKOK?

całkiem możliwe, że to był kierunek wyprowadzania kasy ze SKOK przez WSI

Data: 2018-03-30 12:46:44
Autor: Lump polityczny - \(c\) R.Terlecki - PiS
pajac "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5abdf8de$0$670$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie przez WSI tylko sitwe z PiS! Nie zaglądaj kotu w dupę!

CL

Data: 2018-03-30 21:30:41
Autor: u2
W dniu 30.03.2018 o 12:46, Lump polityczny -  (c)  R.Terlecki - PiS pisze:
[...]

ano piździak wasza sitwa z WSI wyprowadziła miliardy z czeciej ubeckiej:))))))

Data: 2018-03-31 07:57:25
Autor: Lump polityczny - \(c\) R.Terlecki - PiS
psina "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5abe905e$0$665$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ano kutasiak, wasza sitwa miała być "dobrą zmianą", a kradnie jak nigdy w historii nikt nie kradł. Przebili nawet nieboszczkę PZPR. Po prostu "komuniści i złodzieje!" - (c) J.Brudziński + J.Kaczyński - obaj z PiS

CL

Data: 2018-03-31 15:32:38
Autor: u2
Afera LuxLeaks zatacza coraz szersze kręgi
W dniu 31.03.2018 o 07:57, Lump polityczny -  (c)  R.Terlecki - PiS pisze:
nasza sitwa miała być "dobrą zmianą", a kradnie jak nigdy w historii nikt nie kradł

ano piździak, kradliście, kradniecie i będziecie kraść, taka już wasza złodziejska natura:)))))))))

Data: 2018-04-04 19:24:02
Autor: Presidente de San Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> [...]

ano piździak, kradliście, kradniecie i będziecie kraść, taka już wasza złodziejska natura:)))))))))

pamiętaj, 2mln nagród, 500mln dla czartoryskich, 2 mld dla Kurskiego
dla ciebie parobku figa z makiem :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-04-04 20:45:27
Autor: u2
W dniu 04.04.2018 o 19:24, Presidente de San Escobar pisze:
pamiętaj, 2mln nagród, 500mln dla czartoryskich, 2 mld dla Kurskiego

zazdrościsz piździak:)))))))))))))))))))

Data: 2018-04-05 00:03:46
Autor: stevep
W dniu 2018-04-04 o 20:45, u2 pisze:
W dniu 04.04.2018 o 19:24, Presidente de San Escobar pisze:
pamiętaj, 2mln nagród, 500mln dla czartoryskich, 2 mld dla Kurskiego

zazdrościsz piździak:)))))))))))))))))))

A PiS pozwoli mu zazdrościć, czy od razu czapa?

--
stevep

Data: 2018-04-05 08:56:20
Autor: Presidente de San Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

W dniu 04.04.2018 o 19:24, Presidente de San Escobar pisze:
> pamiętaj, 2mln nagród, 500mln dla czartoryskich, 2 mld dla Kurskiego

zazdrościsz piździak:)))))))))))))))))))

zazdroszczę złodziejom z pisuaru takich wiernych darmowych sług :DDDDDDDDDD
podobnych kretynów tylko hitler zebrał :DDDDDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-04-05 21:18:10
Autor: u2
W dniu 05.04.2018 o 08:56, Presidente de San Escobar pisze:
zazdroszczę złodziejom z pisuaru takich wiernych darmowych sług :DDDDDDDDDD
podobnych kretynów tylko hitler zebrał :DDDDDDDDDDDDDd

te piździak to ty z pisuaru, dlatego zazdrościsz:))))))))))))))))

Data: 2018-04-06 13:54:37
Autor: Presidente de San Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> [...]
> podobnych kretynów tylko hitler zebrał :DDDDDDDDDDDDDd

te piździak to ty z pisuaru, dlatego zazdrościsz:))))))))))))))))

bierz pigułki, władcy twojego mózgu już mają cieczkę :DDDDDDDD
chyba zostaniesz wydymany podwójnie :DDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-03-31 19:52:33
Autor: Komunista i Złodziej - (c) J.Brudziński - PiS
psina nowogrodzka"u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5abf8df3$0$658$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 31.03.2018 o 07:57, Lump polityczny -  (c)  R.Terlecki - PiS pisze:
nasza sitwa miała być "dobrą zmianą", a kradnie jak nigdy w historii nikt nie kradł

kradliśmy, kradniemy i będziemy kraść, taka już nasza złodziejska natura:)))))))))

Data: 2018-03-30 08:15:59
Autor: Lump polityczny - \(c\) R.Terlecki - PiS
pajac "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5abd4b75$0$31371$65785112news.neostrada.pl...
http://niewygodne.info.pl/artykul9/04341-W-jadrze-Unii-walek-dot-48-miliardow-euro.htm

W jądrze Unii wał na 48 miliardów euro. Pod nosem brukselskich urzędników szły podatkowe przekręty jakich mało!

Czy coś z tej kasy kapnęło do skarbonki Rydzyka?

CL

Data: 2018-03-30 09:57:36
Autor: z
Afera LuxLeaks zatacza coraz szersze kręgi
My to wszyscy wiemy i wiemy jak to działa. Unia to rynsztok błędów i wypaczeń jak w każdym totalitarnym socjalistycznym systemie.
Spokojnie.
Fejsbuk przeminie i unia przeminie. Trzeba zrobić swoje :-)

Data: 2018-03-30 12:45:56
Autor: Lump polityczny - \(c\) R.Terlecki - PiS

Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:5abdedf1$0$31370$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wracaj na Kreml.

CL

Afera LuxLeaks zatacza coraz szersze kręgi