Afera Smiszek, Biedron, Sroda

Data: 2010-09-23 23:45:35
Autor: awe
Afera Smiszek, Biedron, Sroda
"Kumoterstwo pasuje tu najlepiej a w KPH widziałem je już wcześniej. Zresztą jako jedyny publicznie zabierałem głos na ten temat.
Jednym z przykładów było spotkanie w biurze Pełnomocnika ds. Równego Statusu Kobiet i Mężczyzn w czasach, gdy tę funkcję pełniła Magdalena Środa. Profesor zwołała w swoim urzędzie duże spotkanie organizacji LGBT oraz feministycznych po artykule, który ukazał się w tygodniku "NIE" pt "Miliard w Środę". Jednym z pytań jakie zadałem było: jak to jest możliwe, że w procesie przyznawania publicznych pieniędzy dla Kampanii Przeciw Homofobii, której szefuje Robert Biedroń, brał udział jego chłopak, Krzysztof Śmieszek, pracownik biura Środy? Jak to możliwe, że KPH jako jedyna organizacja LGBT otrzymała granty finansowe w czasach, gdy Śmiszek pracował dla Środy? Magdalena Środa (profesor etyki) nie potrafiła odpowiedzieć na moje pytania. Jedyne, co usłyszałem, to fakt, że Środa tak naprawdę nie ma dobrych relacji z Kampanią Przeciw Homofobii. Przedziwna odpowiedź"
http://www.gaylife.pl/artykul.php?id=932

Afera Smiszek, Biedron, Sroda