Afera "hakowa"

Data: 2010-02-15 18:15:43
Autor: Hans Kloss
Afera "hakowa"
.... staje się coraz zabawniejsza ;)). Apfelbaum w programie u pani zootechnik
znienacka oskarżył  o zbieranie nań haków także "pomnikowego" idola"  pełostwa
czyli samego bolka walizę:
"[...] to co powiedział Jarosław Kaczyński jest tylko powtórzeniem informacji
sprzed mianowania Sikorskiego na ministra spraw zagranicznych, kiedy media
donosiły o informacjach dyskwalifikujących Sikorskiego jako kandydata na
stanowisko ministra spraw zagranicznych oraz oświadczenie premiera Tuska, że
bierze pełną odpowiedzialność za tę decyzję. Dlaczego zatem przypomnienie
przez prezesa PiS informacji sprzed ponad 2 lat wywołuje tak histeryczną
reakcję większości największych mediów, a oskarżenie Lecha Wałęsy przez
Radosława Sikorskiego zostaje przemilczane? Czy sprawa oskarżeń Sikorskiego
pod adresem byłem prezydenta zostanie wyjaśniona?"
Całość na
filipstankiewicz.salon24.pl/157262,sikorski-oskarzyl-walese-o-tolerowanie-lub-zbieranie-hakow

Wypowiedź apfelbauma o zbieraniu na niego "haków" przez walizę tu:
http://www.tvn24.pl/9391,1,kropka_nad_i.html w szóstej minucie 45 sekundzie cz. II
J-23

Data: 2010-02-15 19:30:18
Autor: konserwator
Afera "hakowa"

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hlc30f$dub$1inews.gazeta.pl...
[...]

czyli jakies jednak haki sa...
i to jak pisalem wczesniej nie jakies powazne ale osmieszajace tego nadetego bufona co plul na prezydenta RP! w trakcie obchodow solidarnosci przez telewizor...
ciekawe co to moze byc....
moze sie oskorowal przed ozenkiem i mu nie wyszlo ;-)
to bylby dopiero HAK....

Data: 2010-02-15 10:45:34
Autor: Hans Kloss
Afera "hakowa"
On 15 Lut, 19:30, "konserwator" <djmac don  a...@algonet.se> wrote:

czyli jakies jednak haki sa...

Na każdego COŚ TAM jest, problem w tym żeby to "coś" nie
dyskwalifikowało zawodnika w pełnieniu funkcji na którą kandyduje. Btw
ciekawe światło rzuca  na sprawę rezygnacji Tuska z kandydowania inna
jego wypowiedź w tej samej audycji.  Orzekł mianowicie że "Jarosław
Kaczyński obiecał Donaldowi Tuskowi że będzie to najkrwawsza kampania
wyborcza w historii RP". Może prawdę powiedział?
J-23

Data: 2010-02-15 19:51:48
Autor: konserwator
Afera "hakowa"

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:507d638f-46dc-404a-b5ee-a5b9b2058513r24g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

ze niby Sikor sie do konca pochlasta? ;-)

Data: 2010-02-15 21:07:37
Autor: awe
Afera "hakowa"

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
owszem Sikorski nie byl/jest agentem USA, tylko GB
awe

Data: 2010-02-16 15:08:17
Autor: cyc
Afera "hakowa"

[...]

Jednym slowem haki pojda w ruch !. , czyli zaczal robc  co zapowiadal .
A taki ynteligentny , taki ulozony i moralnie bez zarzutu  ten nasz konusek ..

cyc

Data: 2010-02-16 20:05:35
Autor: awe
Afera "hakowa"

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hle8sj$gr0$1news.onet.pl...

[...]

Giertych przed chwila potwierdzil ze dziadek z Wehrmachtu to maly picus i ze Jaroslaw Kaczynski zalowal ze wiele spraw sie przedawnilo. Niezle ziolko musi byc z tego Tuska
awe

Data: 2010-02-16 12:08:38
Autor: Hans Kloss
Afera "hakowa"
On 16 Lut, 20:05, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:

Giertych przed chwila potwierdzil ze dziadek z Wehrmachtu to maly picus i ze
Jaroslaw Kaczynski zalowal ze wiele spraw sie przedawnilo. Niezle ziolko
musi byc z tego Tuska

Kaczor cały czas miał nadzieję na POPiS i zdaje się dlatego nie chciał
z konkurenta robić sobie wroga. Wykonał nawet gest dobrej woli
anulując egzekucję rokity- nie pomogło. Teraz cokolwiek by nie uczynił
przeciw pełostwu ma moją (i myślę że nie tylko moją) aprobatę bo
miarka się przebrała. Albowiem słuszne i sprawiedliwe jest aby ten
kto palikotem wojuje od palikocizmów  zginął....
J-23

Data: 2010-02-18 07:36:51
Autor: Filip
Afera "hakowa"
On 15 Lut, 19:30, "konserwator" <djmac§don¨Ča...@algonet.se> wrote:
Użytkownik "Hans Kloss" <necr0...@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:hlc30f$dub$1inews.gazeta.pl...

[...]

Akurat te haki podobno Sikorski opublikował na swojej stronie (ale
oczywiście nie wiem czy wszystkie), Natomiast to o czym Prezydent
ostrzegał Tuska i co przywołał Jarosław Kaczyński w swoim wywiadzie to
nie był żaden hak, nie trzeba było go szukać - chodziło o wydarzenie z
czasów pełnienia przez Sikorskiego funkcji ministra obrony w rządzie
PiS ("Wprost" pisze, że chodziło o próbę uratowania od kary agenta
obcego wywiadu, białoruskiego, ale może to był w praktyce rosyjski?).
Zatem premier i prezydent wiedzieli o tym wydarzeniu od razu (nie
istotne czy "Wprost" pisze prawdę czy nie). Czyli ta nagonka dużej
części mediów i polityków PO na Jarosława Kaczyńskiego jest śmieszna,
ale niestety część obywateli nie śledzi polityki uważnie i mogą się
nabrać ;/

Data: 2010-02-16 14:34:56
Autor: ``heÂŽsk``
Afera "hakowa"
On Mon, 15 Feb 2010 18:15:43 +0000 (UTC), "Hans Kloss"
<necr0c0w@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

... staje się coraz zabawniejsza ;)). Apfelbaum w programie u pani zootechnik
znienacka oskarżył  o zbieranie nań haków także "pomnikowego" idola"  pełostwa
czyli samego bolka walizę: [...]

 niestety, na kaczynskich nie ma hakow bo cale swoje zycie spedzili
 chowajac sie za spodnica mamusi. byl taki jeden drobny epizod kiedy
 skubneli ksiezyc. jakim cudem trafili w tamtych czasach do filmu ?
 i to jest ten hak ;o)))))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-17 14:31:57
Autor: awe
Afera "hakowa"

Użytkownik "``heRsk``" <eu?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:9v5ln55u57tlol7qr33hah6p1f43pk6p414ax.com...
[...]

-- -- -- --
boze jaki ty jestes gupi
awe

Data: 2010-02-18 07:44:34
Autor: Filip
Afera "hakowa"

<necr0...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
> [...]

 chowajac sie za spodnica mamusi. byl taki jeden drobny epizod kiedy
 skubneli ksiezyc. jakim cudem trafili w tamtych czasach do filmu ?

Są dowcipy lepsze i gorsze nie będę oceniał Twojego, ale dopuszczasz
myśl, że są uczciwi porządni politycy, na których nie ma
kompromitujących materiałów i wtedy konkurenci z innych partii chcąc
objąć władzę i okradać obywateli na grube miliardy mogą tylko próbować
ich obśmiać (że są niscy, brzydcy, nie mają prawa jazdy, konta w
banku, nie korzystają sprawnie z komputera czy internetu itp.
nieistotne dla sprawnego rządzenia rzeczy)?

Data: 2010-02-18 18:16:03
Autor: :heÂŽsk:
Afera "hakowa"
On Thu, 18 Feb 2010 07:44:34 -0800 (PST), Filip
<filip.stankiewicz@wp.pl> wrote:

> [...]
>  i to jest ten hak ;o)))))

Są dowcipy lepsze i gorsze nie będę oceniał Twojego,

 czy to nie jest zastanawiajace, ze w tamtych czasach blizniacy
 ot tak sobie trafili do filmu? rodzice musieli byc bez skazy.

ale dopuszczasz myśl, że są uczciwi porządni politycy, na których
nie ma kompromitujących materiałów

 coz, kazdy jest tylko czlowiekiem... ;-)

i wtedy konkurenci z innych partii chcąc objąć władzę

 obsesja wladzy. o tak.

i okradać obywateli na grube miliardy

 politycy nie okradaja "obywateli". politycy sa tylko do sprawowania
 wladzy. widzisz jakiegos polityka przy porzadnej kasie?

mogą tylko próbować ich obśmiać (że są niscy, brzydcy, nie mają prawa
jazdy, konta w banku, nie korzystają sprawnie z komputera czy internetu itp.
  o kim mowisz ?  ;o)))

nieistotne dla sprawnego rządzenia rzeczy)?

 nieudacznik zyciowy bedzie dobrym premierem? zartujesz sobie.

--

 HeSk

Afera "hakowa"