Afera hazardowa - co dalej ?

Data: 2009-10-17 10:44:40
Autor: ejko
Afera hazardowa - co dalej ?
Media podają że wszyteki partie są zgodne co do utworzenia komisji sledczej.
No dobrze, ale co z ustawą o hazardzie,  czy wszytskie partie mają na dziś
determinację  aby napisać dobra ustawe i  uporzadkowac oraz obłozyć podatkami
hazard ?

Chyba wczoraj ktoś z NIK-u powiedział że wg ich automat zarabia od 4 tysięcy
miesięcnie do UWAGA 5 tys DZIENNIE !!!! Mafia codziennie rośnie w siłę zasilana
z pieniedzy z automatów. Ok niech bedzie 700 EUR od automatu - i tak zadne
automat nie znikinie z rynku bo i tak przynosi dochód i nie trzeba wykonywac
przy nim praktycznie zadnej pracy.

Druga sprawa to podkrecone automaty - zamiast max 15 EUR wypłacają nawet kilka
tys zł.  CBS sprawdziło wyrywkowo 48 automató i wszystkie były podkrecone. Za to
grożą kary. Wiec ja sie pytam gdzie policja i skarbówka ? Przecież tyle kar
można nałozyć i kasa popłynie ! Nie mówiac już o kasie z podatek za automaty.
Dziura budzetowa coraz większa ale pieniadze które są łatwo dostępne i nie rodza
społecznych protestów nie płyną do budżetu, a mogłyby przy odrobinie
determinacji jeszcze w tym roku.

Data: 2009-10-17 10:50:59
Autor: Piotr
Afera hazardowa - co dalej ?
Dnia Sat, 17 Oct 2009 10:44:40 +0200, ejko@op.pl napisał(a):

[...]

A co ma być? Ukręci się sprawie łeb.
Piotr

Data: 2009-10-17 12:19:59
Autor: heŽsk
Afera hazardowa - co dalej ?
On Sat, 17 Oct 2009 10:50:59 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

> [...]

> determinację  aby napisać dobra ustawe i  uporzadkowac oraz obłozyć podatkami

 "dlugi sie umorzy!", a jak nie to" "spieprzaj dziadu!" ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-10-17 12:19:59
Autor: heŽsk
Afera hazardowa - co dalej ?
On Sat, 17 Oct 2009 10:44:40 +0200, ejko@op.pl wrote:

[...]

 Zauwaz paradoks,  oskarzono ludkow o cos co jeszcze nie ujrzalo swiatla dziennego.
 czy w cba pracuja idioci ? przeciez takich "przestepcow" nalezalo
 zlapac na goracym ucznku, w czasie tworzenia ustawy o podatkach
 od niewielkich wygranych. pis mialby okazje w sejmie wyciagnac na  swiatlo dzienne "przekrety" po, a co zrobil mariuszek ? na zamowienie
 jaroslawa wywolal polityczna wrzawe jakoby panstwo tracilo 0.5 mld
 rocznie i to zanim zaczeto ustawe czytac!  tak dla przypomnienia,
 obowiazujace przepisy ustawy to dzielo wspolne PiS i PO. o co wiec
 chodzi jaroslawowi ?  strzelil sobie chlopina kolejny raz w kolano.

Data: 2009-10-17 13:10:03
Autor: matusm
Afera hazardowa - co dalej ?

Użytkownik <ejko@op.pl> napisał w wiadomości news:724b.0000009a.4ad983f8newsgate.onet.pl...
[...]