Afera taśmowa: kolejne nagranie z udziałem Sławomira Nowaka

Data: 2018-10-07 12:27:50
Autor: u2
Afera taśmowa: kolejne nagranie z udziałem Sławomira Nowaka
https://wiadomosci.wp.pl/afera-tasmowa-kolejne-nagranie-z-udzialem-slawomira-nowaka-6303321822558337a

Na nagraniu Sławomir Nowak przyznaje, że Tomasz Arabski dostał ochronę BOR, aby nie musiał płacić za loty do Gdańska. Pretekstem miały być prace nad ustawą hazardową.

To już kolejna w ostatnich dniach odsłona afery podsłuchowej z 2014 r. Kilka dni temu TVP Info ujawniło nagranie, w którym Sławomir Nowak zastanawiał się, jak odwrócić uwagę od niewygodnych dla PO-PSL tematów.

Ten sam portal prezentuje kolejne nagranie ze Sławomirem Nowakiem. Trwa ono około minuty i jest to tylko fragmentem rozmowy. Sławomir Nowak mówi w nim, że minister Michał Boni "cały czas jeździ z ochroną BOR". W tym kontekście pada nazwisko Tomasza Arabskiego, któremu też przyznano ochronę.

- Tak samo jak Boni, który jeździ z ochroną cały czas, k...a, no proszę was, no po co mu ten BOR? - od tych słów zaczyna się fragment rozmowy Sławomira Nowaka, który opublikował portal tvp.info. - No tak, no bo on jeszcze z poprzedniej kadencji, jak była ta "hazardówka" i była ustawa hazardowa potem, tak? No, to oni tam, moim zdaniem, ściemniali - słychać na nagraniu.

REKLAMA

- Pamiętam, że tam też Kapica (podsekretarz stanu w Ministerstwie Finansów - przyp. red.) miał ochronę chyba, coś takiego, tak? - stwierdza rozmówca Sławomira Nowaka. Portal podaje, że był to ówczesny doradca PO ds. sytuacji kryzysowych.

- No tak, bo robili taką atmosferę, że chcą nas wszystkich zabić, że tutaj naruszyli straszne ten... czysty pic. Tylko nikomu tego nie mówcie, kto wam zdradził... tylko dlatego żeby "Arab" mógł latać za pieniądze BOR-u do Gdańska, bo ,,Arab" wtedy też dostał ochronę - słychać głos Sławomira Nowaka.

I wyjaśnia, że tylko Tomasz Arabski nie dostawał zwrotów za loty do Gdańska, bo nie był posłem. - A żeby nie narażać kancelarii na koszty, głupie zresztą, to wymyślili, że BOR będzie. Dostanie BOR, a żeby on nie jeden dostał BOR, to musi być szerzej - dodał.

Kolejna odsłona afery podsłuchowej

Przypomnijmy, że na początku miesiąca portal onet.pl, poinformował o nagraniach, na których jest premier Mateusz Morawiecki. Ówczesny prezes BZ WBK miał dyskutować o kupowaniu nieruchomości bądź zaciąganiu kredytów na tzw. słupy.

REKLAMA

Mateusz Morawiecki mówił też o migracji: No k...a . Wiesz, kiedyś przypłyną, kiedyś coś zrobią. [...] Te iphony pokażą im: tu żyje się tak a tu tak. I co my zrobimy jak flotylla tratw k...a , nawet tam z północy Afryki będzie na południe? [...] Będziemy strzelać, będziemy odpychać ich.
Marek Falenta pójdzie do więzienia. Sąd nie odroczył mu kary

Po ujawnieniu nagrań w 2014 roku zostały zatrzymane cztery osoby, w tym przedsiębiorca Marek Falenta. Został on skazany na 2,5 roku więzienia. Dwóch kelnerów skazano na 10 miesięcy więzienia w zawieszeniu na 3 lata oraz karę grzywny. Czwarta osoba musiała zapłacić 50 tys. na cel społeczny.

REKLAMA

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-10-07 13:42:22
Autor: Pajdak
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5bb9dfbf$0$491$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Możesz mi przypomniec co na tych taśmach wygadywał M.Morawiecki  z łaski Nowogrodzkiej premier?

--
Pajdak

Data: 2018-10-07 14:42:19
Autor: u2
W dniu 07.10.2018 o 13:42, piździak pisze:
[...]

Moraw to żyd podobnie jak ty piździak, więc sam sobie przypominaj:)))))

Data: 2018-10-09 10:13:29
Autor: Pisiorowy Escobar
"Pajdak" <runt_@anekumena.org> napisał(-a):

Możesz mi przypomniec co na tych taśmach wygadywał M.Morawiecki  z łaski Nowogrodzkiej premier?

pinokio tylko proponował milionik na lewo :DDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-10-09 13:28:24
Autor: Pajdak
Użytkownik "Pisiorowy Escobar" <presidento@goverment.ec> napisał w wiadomości news:qooord1sq7qnviucmdavvbd3jtnto1q0624ax.com...
"Pajdak" <runt_@anekumena.org> napisał(-a):

Możesz mi przypomniec co na tych taśmach wygadywał M.Morawiecki  z łaski
Nowogrodzkiej premier?

pinokio tylko proponował milionik na lewo :DDDDDDDDDD

Cienias Gliński na "tuczenie" Rydzyka odppalił z naszych pieniędzy 304 000 000 pln-ów.

--
Pajdak

Data: 2018-10-09 15:01:11
Autor: Pisiorowy Escobar
> [...]

pinokio tylko proponował milionik na lewo :DDDDDDDDDD

Cienias Gliński na "tuczenie" Rydzyka odppalił z naszych pieniędzy 304 000 000 pln-ów.

a dildo i podwójniak tyrają za michę ryżu :DDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-10-09 18:16:11
Autor: Pajdak
Użytkownik "Pisiorowy Escobar" <presidento@goverment.ec> napisał w wiadomości news:1k9prd5njkdu7k0g1iaaua98hne4nthfgs4ax.com...
[...]

Raczej zupy z obierek (kartofel) albo pomyj ale to ich problem. Skoro chcą się powswięcać dla idei.

--
Pajdak

Data: 2018-10-09 20:33:35
Autor: Pisiorowy Escobar
> [...]

Raczej zupy z obierek (kartofel) albo pomyj ale to ich problem. Skoro chcą się powswięcać dla idei.

w przypadku dilda, zenka czy podwójniaka nie ma mowy o żadnej idei
to syndrom sztokholmski i wyparcie
nie mają innego wyjścia,muszą dalej się wypinać za michę ryżu bo teraz wyjdą na
jeszcze większych idiotów

a i tak codziennie pukają w dno od spodu :DDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-10-09 23:45:55
Autor: u2
W dniu 09.10.2018 o 13:28, piździak pisze:
Cienias Gliński na "tuczenie" Rydzyka odppalił z naszych pieniędzy 304 000 000 pln-ów.

no jak to waszych piździak ? skoro ty robisz na hansa, któren ciebie rypie od tylca za friko w niemieckim burdeliku?:))))))))))))

Data: 2018-10-10 08:16:36
Autor: Pajdak
pijaczyna "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5bbd21a9$0$503$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 09.10.2018 o 13:28, panisko pisze:
Cienias Gliński na "tuczenie" Rydzyka odppalił z naszych pieniędzy 304 000 000 pln-ów.

no jak to waszych piździak ?

Piździaka to ty widzisz w swoim lusterku suwalski pijaczyno!

skoro ty robisz na hansa,

W twoim łbie! Idź z tym do lordzika.

któren

POdciagnij się z POlskiego CHAMIE!

ciebie rypie od tylca

Uwielbiasz to, co? Jak tam twój odbyt, butelka po mleku wypada? ;-)))

za friko w niemieckim burdeliku?:))))))))))))

W niemieckim burdeliku to robicie wy cioty czyli ty pijaczyno u2, lordzik zniemczony, zenuś uposledzony i chyba zakwaszony aplegierek.

--
Pajdak

Data: 2018-10-10 09:21:39
Autor: Pisiorowy Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> [...]

no jak to waszych piździak ? skoro ty robisz na hansa, któren ciebie rypie od tylca za friko w niemieckim burdeliku?:))))))))))))

ooo i na projekcję cierpisz :DDDD
zestaw schorzeń :DDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Afera taśmowa: kolejne nagranie z udziałem Sławomira Nowaka