Afera toaletowa

Data: 2017-09-08 11:02:21
Autor: u2
Afera toaletowa
https://wpolityce.pl/polityka/356690-wpuscic-szczerbe-na-salony-posel-po-bohaterem-afery-toaletowej-w-krynicy-podchodzi-do-mnie-i-zamaszystym-gestem-wytraca-mi-telefon-z-reki

Kolejne ciekawe informacje dochodzą do nas zza kulis Forum Gospodarczego w Krynicy. W roli głównej tym razem występuje poseł Michał Szczerba z Platformy Obywatelskiej. Jak wynika z relacji uczestników Forum poseł stał się bohaterem ,,afery toaletowej". Okazuje się, że Szczerba korzysta ze swojego poselskiego imunitetu nawet... omijając kolejkę w męskiej toalecie. Wcześniej pisaliśmy o rzekomym pobiciu w Krynicy posła Kukiz'15 Pawła Grabowskiego.
REKLAMA

CZYTAJ WIĘCEJ: Nisztor o pośle Kukiz '15: ,,Błąkał się po nocy zalany krwią. Co tam się działo?!" Grabowski dla wPolityce.pl: ,,Nie było żadnego pobicia"

     Poseł Szczerba w toalecie czyli scenka rodzajowa z cyklu ,,Życie towarzyskie w Krynicy". Miejsce akcji: toaleta w Starym Domu Zdrojowym. Uczestnicy: Poseł Michał Szczerba, cztery osoby stojące w kolejce do toalety oraz ja, również oczekujący.

-- relacjonuje na Facebooku Rafał Zasuń.

     Pan Poseł wchodzi do środka bez kolejki, drzwi zewnętrzne są otwarte, więc wszyscy go widzą. Poseł poprawia fryzurę, przegląda się w lustrze, myje ręce, długo i starannie je wyciera. Na uwagi ,,kolejka jest" nie reaguje. Kiedy tylko otwierają się drzwi od wewnętrznej toalety, Pan Poseł natychmiast wskakuje do środka. ,,Post factum" drzwi, zapewne oburzone tym zachowaniem, zacięły się i nie chciały Pana Posła wypuścić. Z pomocą pospieszył jeden z kolejkowiczów. Poseł wychynął z toalety i bez słowa minął czekajacych ludzi

-- czytamy w relacji.

To jednak nie koniec...

     Wyciągam telefon i mówię, że tak się nie robi, że zrobię zdjęcie i wrzucę na fejsa. Pan Poseł podchodzi do mnie i zamaszystym gestem, wyćwiczonym zapewne w Sejmie, wytrąca mi telefon z ręki. Telefon ląduje na podłodze. Podnoszę go i podążam za Panem Posłem próbując mu objaśnić niewłaściwość tego postępku. Pan Poseł pyta kim jestem, robi zdjęcie mojego identyfikatora i stwierdza, że mnie zapamięta

-- pisze Zasuń.

     Jak powszechnie wiadomo, poseł nie siusia, poseł honorowo oddaje mocz, więc nie może czekać. Na wyposażeniu Sejmu powinny znaleźć się specjalne nocniki, oczywiście z godłem RP, które nosiliby za posłami asystenci. Stanie w kolejce do toalety uwłacza bowiem godności parlamentarzysty

-- kończy.

Do wpisu odniósł się sam zaintersowany. Poseł Szczerba stwierdził, że... sytuacji nie pamięta, ale na wszelki wypadek przeprasza...

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Afera toaletowa