"Afera" utkana grubymi nićmi przez PiSuar została umorzono śledztwo ws. przecieku z "afery gruntowej" -

Data: 2009-10-29 02:58:18
Autor: Antenka
"Afera" utkana grubymi nićmi przez PiSuar została umorzono śledztwo ws. przecieku z "afery gruntowej" -
Jedyną rzeczywistą "aferą" podczas koalicji PiS - LPR - Samoobrona
były kolejne prowokacje wykreowane przez mistrza w tej dziedzinie,
samego szefa PiSuaru.

Dlatego też umorzenie śledztwa w/w sprawie nie jest dla mnie żadnym
zaskoczeniem, bo znałam od dawna kulisy całej sprawy.
Cel został osiągnięty - Kaczyński musiał - po wcześniejszych
ustaleniach z Donaldino - oddać mu swoje zabawki.

I gra muzyka - chocholi taniec trwa nadal...a Polacy mają w garści
jedno sznur, widząc rządy kolejnych aferantów, łapówkarzy i
nieudaczników:

Umorzono śledztwo ws. przecieku z "afery gruntowej"
=====================================

Stołeczna prokuratura umorzyła śledztwo w sprawie przecieku z tzw.
afery gruntowej - poinformował rzecznik Prokuratury Okręgowej Mateusz
Martyniuk.

Jak dodał, decyzję o umorzeniu śledztwa podjęto z powodu "braku danych
uzasadniających podejrzenie popełnienia czynu".

Do finału głośnej sprawy doszło w lipcu 2007 r. CBA, podstawiając
swoich agentów, wykryło, że dwóch mężczyzn powołując się na wpływy w
ministerstwie rolnictwa oferowało za łapówkę przekształcenie gruntów
na Mazurach z rolnych na budowlane. Łapówka miała być dla ówczesnego
wicepremiera i ministra rolnictwa Andrzeja Leppera.

REKLAMA Czytaj dalej

Na skutek - jak wówczas mówiono - przecieku akcja została przerwana.
Mężczyzn skazano w procesie o płatną protekcję, Lepper został
zdymisjonowany (ówczesny premier Jarosław Kaczyński uznał, że jest w
kręgu podejrzeń). Afera spowodowała rozpad koalicji PiS-Samoobrona-LPR
i nowe wybory, w wyniku których władzę przejęła PO z PSL.

W związku z przeciekiem zatrzymano m.in. ówczesnych: ministra SWiA
Janusza Kaczmarka, komendanta głównego policji Konrada Kornatowskiego
i szefa PZU Jaromira Netzla. Nie usłyszeli jednak zarzutów dot.
przecieku a zarzuty składania fałszywych zeznań i utrudniania
śledztwa. Postępowanie w tej sprawie nadal trwa.

( Wiadomości WP)

Antenka :- /

"Dokąd zmierzasz Polsko?"

Data: 2009-10-29 11:15:06
Autor: boukun

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:421389c2-ca76-4d34-9a93-fe1bf8aa8765j19g2000yqk.googlegroups.com...
[...]

======================================

A co mieli nie umarzać, jak sama afera była nakręcona przez syjonistów z PiS i nielegalna!!! Jak można odpowiadać (chcieć pociągać do odpowiedzialności) za ujawnienie czegoś, co było nielegalne z prawem?

boukun

Data: 2009-10-29 11:50:03
Autor: Franc

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:hcbq5q$hvi$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

-- --

Ty bekon, ale sad chyba sie niedopatzryl nielegalnosci w tym przez dwa lata?
Pomijajac oczywisie te jaja z Kaminskim bo to dzieci rozumieja juz nawet, ze zarzuty postaiono mu za Rycha, Mira i spolke.

Data: 2009-10-29 19:39:41
Autor: boukun

Użytkownik "Franc" <skaramanga007@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hcbs0r$19a$1inews.gazeta.pl...

[...]

Było coś, jak skazywano wrobionych, że sąd nie badał legalności akcji CBA, bo nie jest do tego uprawniony.

Obrońcy Piotra Ryby, skazanego na dwa i pół roku więzienia za płatną protekcję w tzw. aferze gruntowej, podtrzymują opinię, że akcja CBA w resorcie rolnictwa była nielegalna - co uznaje też rzeszowska prokuratura, stawiając zarzuty szefowi CBA Mariuszowi Kamińskiemu.

"Zwrócimy się do prokuratury o uznanie pana Ryby za pokrzywdzonego" - powiedział PAP mec. Mariusz Paplaczyk.

"Decyzja prokuratury wzmacnia argumentację obrony" - mówił PAP adwokat pytany o zarzuty prokuratury dla Kamińskiego. Według niego Sąd Rejonowy dla Warszawy-Śródmieścia, który 18 sierpnia uznał Rybę i Andrzeja K. za winnych płatnej protekcji, "nie tyle uznał akcję CBA za legalną, co stwierdził, że nie może jej badać, bo nie jest do tego uprawniony".

Całość http://info.wiara.pl/doc/342932.Obroncy-skazanego-w-aferze-gruntowej-apeluja-o-biala-ksiege

boukun

Data: 2009-10-30 03:27:48
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
boukun wrote:

[...]

Rzeszowska prokuratura to przecież rewir Zbynia Ćwiąk, Ćwiąka "wielbiciela"
Ziobry. Imperium jego kolegów i ostoja jego studentów. Jakby więc mogła
orzec inaczej? ;)

--
Pit

Data: 2009-10-30 00:25:01
Autor: Antenka
On 30 Paź, 04:27, Pit Kowalski albo Nowak <p...@poczta.pit> wrote:
boukun wrote:
> [...]

Ziobry. Imperium jego kolegów i ostoja jego studentów. Jakby więc mogła

Ziobro to mroczna postać :-/

Antenka

Data: 2009-10-30 12:18:32
Autor: boukun

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:hcdilk$sid$1news.onet.pl...
boukun wrote:

[...]

Do oceny tego przypadku wcale nie jest potrzebna prokuratura. Każdy wie, że akcja CBA była nielegalna i w wydaniu mafijnym, by zniszczyć jedyne polskie partie Samoobronę i LPR...

boukun

Data: 2009-10-29 11:22:11
Autor: jurek
"Afera" utkana grubymi nićmi przez PiSuar została umorzono śledztwo ws. przecieku z "afery gruntowej" -
http://tiny.pl/hq3m4

"Nie ma winnych przecieku z akcji CBA"

Czytaj uchem a nie brzuchem -nie zmienia to faktu że afera rolna była!!!!

Data: 2009-10-29 11:22:35
Autor: boukun

Użytkownik "jurek" <jurekbil@op.pl> napisał w wiadomości news:192f.00000366.4ae96cd3newsgate.onet.pl...
http://tiny.pl/hq3m4

"Nie ma winnych przecieku z akcji CBA"

Czytaj uchem a nie brzuchem -nie zmienia to faktu że afera rolna była!!!!

....nakręcona przez aferzystów z PiS i ich specjalnie do tego powołaną policję polityczną!!!

boukun

Data: 2009-10-29 12:13:12
Autor: matusm
[...]

jak zwykle  PRL dziala wg, wytycznych okraglostolowego pijanstwa,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-10-29 12:14:44
Autor: mkarwan
[...]

Zechciej nam o nich napisać.

"Afera" utkana grubymi nićmi przez PiSuar została umorzono śledztwo ws. przecieku z "afery gruntowej" -