Afera w KGHM. Chrześniak wiceprezesa PiS miał ustawiać przetargi

Data: 2019-01-27 23:14:05
Autor: japanizer
Afera w KGHM. Chrześniak wiceprezesa PiS miał ustawiać przetargi
Jakiś dzisiaj wysyp afer złodziei z PiS, tu kolejna:

https://www.money.pl/gospodarka/afera-w-kghm-chrzesniak-wiceprezesa-pis-mial-ustawiac-przetargi-zwolniono-pracownika-ktory-poinformowal-o-nieprawidlowosciach-6343289451014273a.html

  Afera w KGHM. Chrześniak wiceprezesa PiS miał ustawiać przetargi, zwolniono   pracownika, który poinformował o nieprawidłowościach

  Wewnętrzne dochodzenie w KGHM wykazało, że zatrudniony w tej państwowej spółce   chrześniak Adama Lipińskiego ustawiał przetargi na 3,2 mln zł. Gdy jego   przełożony chciał o tym poinformować prezesa, został zwolniony. Gdzie nie spojrzeć, tam dojne zmiany.

Data: 2019-01-28 08:43:39
Autor: A. Filip
japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Za PO ustawionych przetargów nie było! ;-)

_Chciał_ poinformować?  Czyli nie walnął formalnego pisma ze śladem w
aktach od razu?  Jak się takiego człowieka zwalnia to szansa że będzie
siedział cicho niby rośnie jeśli ma przynajmniej "silne poszlaki"?

--
A. Filip

Data: 2019-01-27 23:52:09
Autor: japanizer
On Monday, January 28, 2019 at 4:45:02 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]
> Gdzie nie spojrzeć, tam dojne zmiany.

Za PO ustawionych przetargów nie było! ;-)

A było, na 500 biliardów euro podobno. Przynajmniej tak PiS twierdził przed wyborami. Liczba wsadzonych polityków PO przez ostatnie 3 lata rządów PiS: 0.

_Chciał_ poinformować?  Czyli nie walnął formalnego pisma ze śladem w
aktach od razu?  Jak się takiego człowieka zwalnia to szansa że będzie
siedział cicho niby rośnie jeśli ma przynajmniej "silne poszlaki"?

Znaczy się, został wywalony z pracy, żeby dojna zmiana dalej mogła kraść.

Data: 2019-01-28 00:04:21
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 28 stycznia 2019 08:52:10 UTC+1 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

A było, na 500 biliardów euro podobno. Przynajmniej tak PiS twierdził przed wyborami. Liczba wsadzonych polityków PO przez ostatnie 3 lata rządów PiS: 0.

Co raz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że pisiory typowały potencjalne przekręty poprzedników metodą analogii, tzn. "na jego miejscu byśmy kradli, czyli on też kradnie". Stąd też mizerne efekty wszelkich śledztw.

--
Bruno

Data: 2019-01-28 09:11:31
Autor: A. Filip
> [...]

A było, na 500 biliardów euro podobno. Przynajmniej tak PiS twierdził
przed wyborami. Liczba wsadzonych polityków PO przez ostatnie 3 lata

Czy PiS zdąży do wyborów Sejmowych powsadzać odpowiednią ilość polityków
PO (do aresztu)?! ;-)
[ Doszlifuj argument na najbliższe wybory Sejmowe będzie bardzo dobry. ]

[...]

I na poziomie nad-prezesa się opłaciło?
Ci partacze z PiS to nawet porządnie tuszować przekrętów nie potrafią! ;-)

Data: 2019-01-27 23:54:19
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 28 stycznia 2019 08:45:02 UTC+1 użytkownik A.. Filip napisał:
> [...]
> Gdzie nie spojrzeć, tam dojne zmiany.

Za PO ustawionych przetargów nie było! ;-)

Przypominam, że od trzech lat rządzi "dobra zmiana", która obiecywała nie powielać błędów i wypaczeń poprzedników. Tłumaczenie "abopo" jest w tych warunkach po prostu żenujące..

--
Bruno

Data: 2019-01-28 09:05:02
Autor: A. Filip
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
> [...]

nie powielać błędów i wypaczeń poprzedników.

Tłumaczenie "abopo" jest w tych warunkach po prostu żenujące.

Czyli PO da polakom po sto milionów (PLZ) skoro wykorzystuje poparcie
Lecha Wałęsy a kandydat Wałęsa wyborcom to *obiecał* ? :-)
Realistyczna interpretacja "zakończenia z błędami poprzedników" oznacza
wyraźnie mniej, w porywach do bardzo wyraźnie mniej.

Ile procent _wyborców_ dalej uważa PiS za najlepszy (DOSTĘPNY) wybór?
To się w końcu zmieni ale chyba+ nie przed najbliższymi wyborami Sejmowymi.
"Dobra zmiana" jest zła!  Tylko "Zła zmiana" zbawi Polskę! ;-)

Data: 2019-01-28 00:23:50
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 28 stycznia 2019 09:05:49 UTC+1 użytkownik A.. Filip napisał:
> [...]

To się w końcu zmieni ale chyba+ nie przed najbliższymi wyborami Sejmowymi.
"Dobra zmiana" jest zła!  Tylko "Zła zmiana" zbawi Polskę! ;-)

Jakiś bezsensowny bełkot ci się włączył, zupełnie jak u Lodzika. Epidemia jakaś czy co?

Wracając do meritum: tłumaczenie "abopo" na usprawiedliwienie przez "dobrą zmianę" własnego złodziejstwa jest po prostu żenujące.

--
Bruno

Data: 2019-01-28 09:46:43
Autor: A. Filip
> [...]
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
> W dniu poniedziałek, 28 stycznia 2019 08:45:02 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
[...]
> [...]

Wracając do meritum: tłumaczenie "abopo" na usprawiedliwienie przez
"dobrą zmianę" własnego złodziejstwa jest po prostu żenujące.

Albo napisz że gilotyna wyborcza 5% jest historyczną pomyłką
zostawiającą wyborcom za mały wybór albo pisz wprost kto zamiast PiS.
Chyba że cała twoja argumentacja sprowadza się do "świnie u koryta
trzeba zmieniać" co taką głupią filozofią w demokracji parlamentarnej
nie jest (niestety).  Mnie do tego że wybór pozostał gówniany
przekonywać nie trzeba wcale.

Ty: PiS jest zły => Każdy inny będzie lepszy
Ja: PiS jest zły => Kto niby będzie lepszy?
Przesłankę mamy bardzo podobną ale wnioski różne+.

Data: 2019-01-28 02:21:14
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 28 stycznia 2019 09:47:30 UTC+1 użytkownik A.. Filip napisał:
> [...]

Ty: PiS jest zły => Każdy inny będzie lepszy
Ja: PiS jest zły => Kto niby będzie lepszy?
Przesłankę mamy bardzo podobną ale wnioski różne+.

Tłumaczenie, że trzeba głosować na złodzieja gdyż nie ma lepszego wyboru jest jeszcze słabsze od "abopo". Pisiory nie dość, że czego się dotkną to spie..., to jeszcze kradną na potęgę.

--
Bruno

Afera w KGHM. Chrześniak wiceprezesa PiS miał ustawiać przetargi