Afera w MON.

Data: 2013-11-26 05:39:40
Autor: bolek2254
Afera w MON.
Niech mi ktoś wytłumaczy po cholerę nam jakieś judedrony.
Kogo oni chcą śledzić ?
Kibiców na stadionach ?
Bo chyba nie planują wojny z terrorystami w Polsce.
A może planują nalot na Moskwę i zamach na Putina ?
To jest qrwa kabaret.

Bolek

Data: 2013-11-26 16:28:35
Autor: Trybun
Afera w MON.
W dniu 2013-11-26 14:39, bolek2254@gmail.com pisze:
[...]

Kabaretem, a właściwie komediodramatem to jest w ogóle trzymanie armii, która do ochrony powierzonego jej mienia wynajmuje firmy ochroniarskie...

Data: 2013-11-26 09:51:50
Autor: bolek2254
Afera w MON.
W dniu wtorek, 26 listopada 2013 16:28:35 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:
W dniu 2013-11-26 14:39, bolek pisze:

> Niech mi kto� wyt�umaczy po choler� nam jakie� judedrony.

> Kogo oni chc� �ledzi� ?

> Kibic�w na stadionach ?

> Bo chyba nie planujďż˝ wojny z terrorystami w Polsce.

> A mo�e planuj� nalot na Moskw� i zamach na Putina ?

> To jest qrwa kabaret.

> Bolek

Kabaretem, a w�a�ciwie komediodramatem to jest w og�le trzymanie armii, kt�ra do ochrony powierzonego jej mienia wynajmuje firmy ochroniarskie...

To może te drony mają pilnować mienia.
Wartownik jest tańszy.
Ale przed wartownikiem nie dałoby się rabować mienia armii.
Zawsze to jakiś świadek.
A firma jak to firma, jak się da to się da.

Bolek

Data: 2013-11-26 17:02:42
Autor: Mark Woydak
Afera w MON.

--

Nie słyszałeś o "ukrytej opcji niemieckiej" i "wrogu ze Wschodu"? Wszyscy tylko czekają by dorwać w swoje łapy prezesa PiS. Dlatego Tusk zbroi nasze wojsko!

MW

Data: 2013-11-27 08:56:07
Autor: stevep
Afera w MON.
Dnia 26-11-2013 o 17:02:42 Mark Woydak <mark.woydak@forest.gmx.de>  napisał(a):

[...]

A jak Jaruś zakrzyknie "Hajże na Moskala" to wyślemy rój pszczó-  zabójców?  ;)

--
stevep

Data: 2013-11-27 09:42:15
Autor: A. Filip
Afera w MON [WP ma być gotowe na kolejne Iraki i Afganistany?]
napisał(a):

Użytkownik <bolek2254@gmail.com> napisał w wiadomości
Niech mi ktoś wytłumaczy po cholerę nam jakieś judedrony.
Kogo oni chcą śledzić ?
KibicĂłw na stadionach ?
Bo chyba nie planują wojny z terrorystami w Polsce.
A może planują nalot na Moskwę i zamach na Putina ?
To jest qrwa kabaret.

Bolek

A jak Jaruś zakrzyknie "HajĹźe na Moskala" to wyślemy rĂłj pszczĂł-  zabĂłjcĂłw?  ;)

To nie ma żadnych szans żeby Dolanduś, Bronuś i Raduś się zatroskali sytuacją w Syrii tak jak się troszczą o sytuacje w Afganistanie?

Mimo zmian rządów i prezydentów (SLD>PiS>PO) misje wspierania hamerykańskich wrogich przejęć militarnych trwały niewzruszenie. Wiec jak wyjeżdzasz tylko z Jarusiem to "szkalujesz" szeroko sugestią niedostatków "przyjaźni z USA".

--
A. Filip
Kto ma sadło, temu łatwo.  (Przysłowie czeskie)

Data: 2013-11-27 10:59:10
Autor: Bogdan Idzikowski
Afera w MON.

napisał(a):

[...]

Oj! Tam! Wystarczy, że Jaruś tupnie nóżką, a na Moskali padnie blady strach!

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-11-27 11:08:49
Autor: bolek2254
Afera w MON.
W dniu środa, 27 listopada 2013 08:56:07 UTC+1 użytkownik stevep napisał:
> [...]

> Bolek

A jak Jaruś zakrzyknie "Hajże na Moskala" to wyślemy rój pszczó-  zabójców?  ;)

No z pszczołami mogliby mieć problem.

Bolek

Data: 2013-11-27 05:44:19
Autor: Marek
[...]