Afera z komienicami sie rozwija.

Data: 2017-02-06 10:19:30
Autor: Zenek Kapelinder
Afera z komienicami sie rozwija.
Aresztowani zaczynaja sypac. Sa kolejne aresztowania. Wizjoner jestem i to niedawno przewidzialem.

Data: 2017-02-06 19:25:48
Autor: u2
Afera z komienicami sie rozwija.
Aresztowani zaczynaja sypac. Sa kolejne aresztowania. Wizjoner jestem i to niedawno przewidzialem.

seryjny się szykuje ?

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-02-06 11:23:25
Autor: V.L.Pinkley
W dniu poniedziałek, 6 lutego 2017 19:26:37 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> Aresztowani zaczynaja sypac. Sa kolejne aresztowania. Wizjoner jestem i to niedawno przewidzialem.

seryjny się szykuje ?

Ale p.Pahl w ratuszu ładnie odbijał piłeczkę w stronę pisiorstwa sypiąc
jak z rękawa geszeftami za Kaczusia Lecha prezydenta wawki.

Data: 2017-02-06 20:40:46
Autor: u2
W dniu 2017-02-06 o 20:23, V.L.Pinkley pisze:
Ale p.Pahl w ratuszu ładnie odbijał piłeczkę w stronę pisiorstwa sypiąc
jak z rękawa geszeftami za Kaczusia Lecha prezydenta wawki.

znaczy, zaczną się seryjne samoubijstwa pinki ?:)

Data: 2017-02-06 11:54:53
Autor: Zenek Kapelinder
Afera z komienicami sie rozwija.
Specjalnie bym sie nie zdziwil jak by slupom ktos samobojstwa robil. Jak wynajecie platnego zabojcy bedzie z ekonomicznego punktu widzenia uzasadnione to czemu nie. Jedna taka co za glosno mowila o przekretach zdaniem prokuratury zaleznej od poprzedniej wladzy popelnila samobojstwo oblewajac sie benzyna i podpalajac. Tylko jak ona chciala zaprotestowac to dlaczego to w lesie zrobila a nie przed jakims urzedem?

Data: 2017-02-07 12:32:34
Autor: u2
Afera z komienicami sie rozwija.
Specjalnie bym sie nie zdziwil jak by slupom ktos samobojstwa robil. Jak wynajecie platnego zabojcy bedzie z ekonomicznego punktu widzenia uzasadnione to czemu nie.

tu nie o ekonomię idzie, tylko o polską wersję omerty, czyli t.zw. morda w kubeł:)

Data: 2017-02-07 04:54:41
Autor: Zenek Kapelinder
Afera z komienicami sie rozwija.
Zycie pokazalo ze po smierci na razie tylko Kiszczak przemowil. Zrobienie kiku samobojstw niezdecydowaym pozwoli innym podjac wlasciwa decyzje czy wybieraja pierdel czy zachwycanie sie korzeniami kwiatkow.

Data: 2017-02-07 21:06:26
Autor: prezydent San Escobar
Afera z komienicami sie rozwija.
Co Sasin jadł ?

https://www.facebook.com/RacjonalnaPL/photos/a.706258126170514.1073741828..706201352842858/1108112969318359/?type=3&theater
--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Afera z komienicami sie rozwija.