Afera z wypowiedza Obamy, to prowokacja. Ale w czyim interesie?

Data: 2012-05-30 12:27:47
Autor: Observatore
Afera z wypowiedza Obamy, to prowokacja. Ale w czyim interesie?

W intersie Moskwy i rzadzacej Polska grupy postkomunistow, ktorzy sa
marionetkami Moskwy.

Dla kogo pracowal wczesniej Rotfeld? Dla Kwasniewskiego, Millera i Cimoszewica
- komuchow zwiazanych z Moskwa.

Data: 2012-05-30 17:33:58
Autor: Agent Wpływu
Afera z wypowiedza Obamy, to prowokacja. Ale w czyim interesie?

Użytkownik " Henjo" <pohukiwacz.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jq54s1$rdt$1inews.gazeta.pl...
[...]

Te, kundel wałbrzyski! Do budy! Do budy!

BomBel

Data: 2012-05-30 17:25:41
Autor: bolek
Afera z wypowiedza Obamy, to prowokacja. Ale w czyim interesie?

Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jq53o3$obr$1inews.gazeta.pl...

[...]

To ci¶nie się pytanie na usta.
Obama jest tak głupi sam z siebie, czy na zlecenie Moskwy ?
Szkoda mi jankeskich dupowłazów .
Teraz się pochlastaj±.
Ale cyrk.

bolek

Data: 2012-05-30 16:01:49
Autor: Observatore
bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):
To ci¶nie się pytanie na usta.
Obama jest tak głupi sam z siebie, czy na zlecenie Moskwy ?
Szkoda mi jankeskich dupowłazów .
Teraz się pochlastaj±.
Ale cyrk.

nie, Obama na pewno nie jest glupi...ale to za trudne do pojecia dla
funkcyjnych prosowietow, homosowietikusow, grasujacych na polskich grupach
internetowych.

Data: 2012-05-30 11:10:34
Autor: Przemysław W
Afera z wypowiedza Obamy, to prowokacja. Ale w czyim interesie?

nie, Obama na pewno nie jest glupi...

Gdyby nie był głupi, to swój własny błąd mógł już wczoraj poprawić przynajmniej na oficjalnej stronie urzędu którym dowodzi:

http://www.whitehouse.gov/the-press-office/2012/05/29/remarks-president-presidential-medal-freedom-ceremony

Data: 2012-05-30 16:18:55
Autor: Observatore
Przemysław W <BroDmy RP przed pisem@gazeta.pl> napisał(a):

> nie, Obama na pewno nie jest glupi...

Gdyby nie byl glupi,

prosowiecki wielonikowy troll- provokator, o madrosci prezydenta USA chce sie
wypowiadac?

...GrezgorzZ aka Tzva ...itp piszacy z servera:

eternal-september.org ??

Chlopie umyj sie najpierw:)))

Pretensje --

Data: 2012-05-30 11:26:33
Autor: Przemysław W
Afera z wypowiedza Obamy, to prowokacja. Ale w czyim interesie?

PrzemysĹ‚aw W<BroDmy RP przed pisem@gazeta.pl>  napisaĹ‚(a):

[...]

Zrozum raz na zawsze, że serwery eternal-september.org dostępne są dla
kaĹĽdego, jeĹĽeli wykracza to poza twojÄ… ograniczonÄ… wiedzÄ™ internetowego
detektywa, zapisz siÄ™ na jakiĹ› kurs w tej Kanadzie, bo zachowujesz siÄ™
jak paranoik.

Data: 2012-05-30 16:36:44
Autor: Observatore
[...]

 to wy debilny prosowiecki prowokatorze zrozumcie, ze nie wszyscy sa tak glupi
jak wy.

Data: 2012-05-30 11:39:17
Autor: Przemysław W
Afera z wypowiedza Obamy, to prowokacja. Ale w czyim interesie?

  to wy debilny prosowiecki prowokatorze zrozumcie, ze nie wszyscy sa tak glupi
jak wy.

Pogadaj sobie z Idzikowskim albo Bomblem, macie ten sam poziom inteligencji.

Data: 2012-05-30 16:44:52
Autor: Observator
Afera z wypowiedza Obamy, to prowokacja. Ale w czyim interesie?
Przemysław W <BroDmy RP przed pisem@gazeta.pl> napisał(a):
Pogadaj sobie z Idzikowskim albo Bomblem, macie ten sam poziom inteligencji.

 nie pocieszaj sie zalosny glabie.

Data: 2012-05-30 17:34:41
Autor: Bogdan Idzikowski
Afera z wypowiedza Obamy, to prowokacja. Ale w czyim interesie?

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4fc63bf7$0$1218$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ja pie**dolę! Nigdy bym się nie domy¶lił, że Obama powiedział "polskie obozy ¶mierci" na polecenie Putina! To jest rewelacja na skalę ¶wiatow±!

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-05-30 17:49:42
Autor: Agent Wpływu
Afera z wypowiedza Obamy, to prowokacja. Ale w czyim interesie?

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4fc63e16$0$1208$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Oczywi¶cie, że powiedział! Obama to sowiecki agent wpływu!

BomBel

Data: 2012-05-30 17:53:40
Autor: Bogdan Idzikowski
Afera z wypowiedza Obamy, to prowokacja. Ale w czyim interesie?

Użytkownik "Agent Wpływu" <smrody.polityczne@pralnia.biz> napisał w wiadomo¶ci news:4fc64196$1$26699$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Strach się bać! A je¶li wybior± Obamę na następn± kadencję? Armagedon nam urz±dzi?

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-05-30 17:33:28
Autor: Agent Wpływu
[...]

Co to ma wspólnego z lapsusem Obamy?

BomBel

Data: 2012-05-30 20:12:31
Autor: Marek Czaplicki
Agent Wpływu pisze na pl.soc.polityka w środa 30 maj 2012 17:33:

Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:jq53o3$obr$1inews.gazeta.pl...

[...]

Co to ma wspĂłlnego z lapsusem Obamy?

Nic. Chyba że chce się wyładować swoje frustracje? :-)

Afera z wypowiedza Obamy, to prowokacja. Ale w czyim interesie?