Afery i wpadki - to się skończy dla Polski fatalnie!

Data: 2012-10-25 13:54:13
Autor: Jusuf
Afery i wpadki - to się skończy dla Polski fatalnie!
Polska w kleszczach Tuska i Pawlaka

Trudno oszacować, ile w sumie będą nas kosztować rządy duopolu Platformy Obywatelskiej i Polskiego Stronnictwa Ludowego, trwające już od niemal pięciu lat - w znacznej mierze dzięki bezkrytycznemu przyzwoleniu przeważającej części establishmentu i mediów. Wiadomo tylko, że z każdym rokiem coraz więcej.

Z każdym rokiem bowiem przybywa instytucji państwa, które zaczynają podlegać procesowi rozkładu, co wybuchające raz po raz, zaś ostatnio jakby częściej, niemal seryjnie afery odsłaniają z narastającą wyrazistością. A coraz mniej korzystne dla koalicji PO-PSL, wszelako zmieniające się bardzo powoli wyniki sondaży, z badaniami Wirtualnej Polski włącznie (tym razem PO wyprzedza PiS o dwa punkty proc.: 33 do 31) nie zwiastują, aby kres owej ery degeneracji miał się zakończyć błyskawicznie. Przeciwnie, duopol partii Donalda Tuska i Waldemara Pawlaka, choć coraz słabszy, słabnący, będzie zapewne wegetował jeszcze nie długie miesiące, lecz lata, być może do końca kadencji, a z nim cała Polska.

Całość http://sondaz.wp.pl/wid,15035522,wiadomosc.html

Gierek i Gomułka rządzili po 10 lat i choć Polskę wybudowali nowoczesną z gruzów wojennych, naród za drobne potknięcia odsunął ich po każdej dekadzie od władzy.  Gierek wybudował nowoczesną Polskę, zadłużenie przy tym było ograniczone do minimum, Tusk rujnuje i wyprzedaje nasz kraj, ora całą Polskę, pozostawia za sobą zgliszcza, całe budżety przeżerają, okradają emerytów, zadłużyli kraj na wieki. Reżim Tuska rujnuje i zamienia Polskę  z powrotem w ruinę wojenną, wyprzedaje na pniu od 5 lat, jak to się dla niego i liberałów okrągłego stołu zakończy? -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-10-25 14:25:21
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Jusuf" <jusuf@qmail.com> napisał w wiadomości news:k6b997$k6c$1adenine.netfront.net...
[...]

Ja nie wiem. A ty wiesz? Co zrobisz? Rozpłaczesz się?

Data: 2012-10-25 15:13:41
Autor: Jusuf

"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag news:50892fb1$0$1229$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Domyślam się, w najlepszym przypadku Tuska wywiozą na kupie gnoju za granicę Polski, a w najgorszym przypadku Polska niedługo będzie pod zaborami i wtedy cała Polska będzie cierpieć i płakać pokoleiami. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-10-25 17:43:10
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Jusuf" <jusuf@qmail.com> napisał w wiadomości news:k6bdu7$msv$1adenine.netfront.net...

[...]

No to na co czekasz? Szable w dłoń i huzia na pohańca Tuska!

Data: 2012-10-25 16:43:52
Autor: u2
W dniu 2012-10-25 13:54, Jusuf pisze:
[...]

Wiadomo ile :

http://zegardlugu.pl

Data: 2012-10-25 17:15:39
Autor: Jusuf

"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:5089502c$0$1307$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Z tytułu podatków w 2011 r. Rząd zebrał...
392 572 843 090 zł

A czego tu wciąż rośnie? -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-10-25 17:44:45
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Jusuf" <jusuf@qmail.com> napisał w wiadomości news:k6bl2t$rua$1adenine.netfront.net...

[...]

Mój znajomy złapał trypra. Tłumaczył, że pod wiatr sikał i dlatego. Może to jest jakieś wyjaśnienie?

Data: 2012-10-25 14:31:41
Autor: Yogi
Afery i wpadki - to się skończy dla Polski fatalnie!
Dnia Thu, 25 Oct 2012 17:44:45 +0200, Bogdan Idzikowski napisał(a):

Mój znajomy złapał trypra.

To teraz urodzi ci małego żydka i będziecie żyli długo i szczęśliwie, wy
ateuchy wiecie jak sobie w życiu dogodzić :)))))

Data: 2012-10-25 22:30:09
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Yogi" <Yogi@bubu.com> napisał w wiadomości news:k6c43m$bog$1dont-email.me...
[...]

Aleś ty dziecinny, chłopcze!

Data: 2012-10-26 09:14:24
Autor: Przemysław W
Użytkownik Yogi napisał:

>  wy ateuchy wiecie jak sobie w Ĺźyciu dogodzić :)))))

ateuchy - doskonałe określenie dla tej bandy hipokrytów, pożyczam sobie.

Data: 2012-10-26 16:17:58
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Przemysław W" <"BroDmy RP przed pisem"@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k6e5so$15n$1dont-email.me...
Użytkownik Yogi napisał:

>  wy ateuchy wiecie jak sobie w Ĺźyciu dogodzić :)))))

ateuchy - doskonałe określenie dla tej bandy hipokrytów, pożyczam sobie.

A czym ich hipokryzja się wyraża?

Data: 2012-10-26 17:22:52
Autor: Marek Woydak
On Fri, 26 Oct 2012 09:14:24 -0500, Przemysław W wrote:

Użytkownik Yogi napisał:

 >  wy ateuchy wiecie jak sobie w życiu dogodzić :)))))

ateuchy - doskonałe określenie dla tej bandy hipokrytów, pożyczam sobie.

Jesteś jak twój bożek w 2 osobach?  Sam ze sobą gadasz ścierwojadzie?

MW

Data: 2012-10-26 18:52:02
Autor: pluton_
Afery i wpadki - to się skończy dla Polski fatalnie!
po to jest panstwo, zeby robic afery.
Czasem cos sie wyda, wielkie mi co.

Nullification

Afery i wpadki - to się skończy dla Polski fatalnie!