Afganistan (1).

Data: 2011-07-22 01:19:03
Autor: M. Sz.
Afganistan (1).
 Nie wiem ile tam już jesteśmy, poległo 26 polskich żołnierzy. Ilu trupów możemy się spodziewać w ciągu najbliższych 3 i pół lat - koniec misji zaplanowano na 2014 (jeśli dobrze pamiętam)?

mi(c)sz

Data: 2011-07-22 01:22:58
Autor: M. Sz.
+Afganistan (1).

Karzaj prowadzi rozmowy pokojowe z Talibami.

Data: 2011-07-22 23:47:05
Autor: boukun
Afganistan (1).

Użytkownik "M. Sz." <micsz@onet.pl> napisał w wiadomości news:j0ac56$baq$1news.onet.pl...
[...]

Pytanie zdaje się być gorąco na czasie...

boukun

Afganistan (1).