Afganistan.

Data: 2011-07-15 07:29:40
Autor: robertbig
Afganistan.
W dniu pi±tek, 15 lipca 2011, 15:08:54 UTC+2 użytkownik jadrys napisał:
> No nie, -  bardzo daleko (mim,o całego sq**stwa) jankesom do wieszania ludzi na latarniach.

Oj Jadrys...
 Afgani to slepa nienawi¶ć, bieda. Inny ¶wiat ,inne obyczaje.
Tak to wyglada , jak wyglada.

Amaryka & Co to pieniadze , wyzysk, imperializ i perfidia.
Ilo¶ć mordów dokonaych przez nato poraża.
Niezykłe okrucieństwo wobec pojmanych . Wyrafinowane tortury i skrajne upokarzanie.
Na długo pozostana w pamieci Afganów.
Podwójna moralno¶c nato ,ta odnosnie kultury afgańskiej. Kiedys jak i teraz.
Krycie i wspomaganie ,zwłaszcza  wyzszych ranga afgańskich bosów narkobiznesu.

My w tym wszytkim maczamy palce .

Data: 2011-07-15 19:04:55
Autor: jadrys
Afganistan.
W dniu 2011-07-15 16:29, robertbig pisze:
W dniu piątek, 15 lipca 2011, 15:08:54 UTC+2 użytkownik jadrys napisał:
No nie, -  bardzo daleko (mim,o caĹ‚ego sq**stwa) jankesom do wieszania
ludzi na latarniach.

Oj Jadrys...
  Afgani to slepa nienawiść, bieda. Inny Ĺ›wiat ,inne obyczaje.
Tak to wyglada , jak wyglada.

Amaryka&  Co to pieniadze , wyzysk, imperializ i perfidia.
Ilość mordów dokonaych przez nato poraża.
Niezykłe okrucieństwo wobec pojmanych . Wyrafinowane tortury i skrajne upokarzanie.
Na długo pozostana w pamieci Afganów.
Podwójna moralnośc nato ,ta odnosnie kultury afgańskiej. Kiedys jak i teraz.
Krycie i wspomaganie ,zwĹ‚aszcza  wyzszych ranga afgaĹ„skich bosĂłw narkobiznesu.

My w tym wszytkim maczamy palce .

Ameryka to takĹĽe NASA, The Doors, Michael Moore, W. Disney  i Ford Mustang. Wiele innowacji i osiÄ…gnięć Ĺ›wiat zawdziÄ™cza Ameryce. - Nie zapominajmy takĹĽe i o tym.

Data: 2011-07-15 20:07:51
Autor: pluton
Afganistan.
Ameryka to także NASA, The Doors, Michael Moore, W. Disney  i Ford
Mustang. Wiele innowacji i osi±gnięć ¶wiat zawdzięcza Ameryce. - Nie
zapominajmy także i o tym.

Kapitalizm tez. Ale mnie sie myszka Miki najbardziej podoba.

Nullification

Data: 2011-07-15 20:35:52
Autor: u2
Afganistan.
W dniu 2011-07-15 19:04, jadrys pisze:
Ameryka to także NASA, The Doors, Michael Moore, W. Disney  i Ford
Mustang. Wiele innowacji i osi±gnięć ¶wiat zawdzięcza Ameryce. - Nie
zapominajmy także i o tym.

Zawsze wojna powoduje przyrost wynalazkow. Taki internet rowniez
wynalezli jankesi :)

Data: 2011-07-16 02:34:29
Autor: Stefan Pietrzykowski
Afganistan.

[...]