Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.motocykle   »   Africa Twin

Africa Twin

Data: 2011-09-15 14:25:02
Autor: Grzegorz Rogala
Africa Twin
W dniu 15-09-2011 13:28, zly pisze:
[cut]

I tak sobie siedzę i szukam i nie da rady kupić nic fajnego w sensownej
cenie :/

Mam podobne spostrzezenia i doszedlem do wniosku MIT i LEGENDA, kupujesz motocykl ktory nie jedzie, nie ma zawieszenia, jest przestarzaly ale w zestawie dostajesz MIT i LEGENDE.
A ze ludziom sie wydaje, ze od AT nie ma lepszego sprzetu to i efekty cenowe widac.
Ale spoko, rynek weryfikuje wszystko :)


--
pozdr
Rogal
Tiger1050
KQ750Axi
http://www.rogal.riders.pl

Data: 2011-09-15 14:39:40
Autor: zly
Africa Twin
Dnia Thu, 15 Sep 2011 14:25:02 +0200, Grzegorz Rogala napisał(a):

Ale spoko, rynek weryfikuje wszystko :)

Byle szybko, bo chciałbym jeszcze w tym sezonie pojeĽdzić :)
--
marcin

Data: 2011-09-16 07:50:23
Autor: Piotr Rezmer
Africa Twin
zly pisze:

Byle szybko, bo chciałbym jeszcze w tym sezonie pojeĽdzić :)

A rozważałe¶ F800 GS? Czy raczej nie leży w kontekscie?

--
pozdrawiam
Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2011-09-16 09:32:32
Autor: zly
Africa Twin
Dnia Fri, 16 Sep 2011 07:50:23 +0200, Piotr Rezmer napisał(a):

A rozważałe¶ F800 GS? Czy raczej nie leży w kontekscie?

W kontek¶cie finansowym na pewno ;) Raczej tak max 13-14k chciałbym wydać.
--
marcin

Data: 2011-09-15 15:27:13
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Africa Twin
Grzegorz Rogala napisał(a):
Mam podobne spostrzezenia i doszedlem do wniosku MIT i LEGENDA, kupujesz motocykl ktory nie jedzie, nie ma zawieszenia, jest przestarzaly ale w zestawie dostajesz MIT i LEGENDE.

No a forum AT? Zloty, naklejki, koszulki te sprawy.

Ale spoko, rynek weryfikuje wszystko :)

Za ta sama kupuje sie motocykle dekade nowsze i klase lepsze.
Swoja droga jak jest z cenami AT za granica? Tez takie kosmiczne?

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead
Krakuf

Data: 2011-09-15 15:59:46
Autor: Grzegorz Rogala
Africa Twin
W dniu 15-09-2011 15:27, Kamil Nowak 'Amil' pisze:

No a forum AT? Zloty, naklejki, koszulki te sprawy.

A to przepraszam, MIT i LEGENDA i forum ;)
Tylko co z tego jak nadal motur jest z chuja wyjety..

Za ta sama kupuje sie motocykle dekade nowsze i klase lepsze.
Swoja droga jak jest z cenami AT za granica? Tez takie kosmiczne?

Patrzac na ebay tez trzeba wywalic 2-3kE.


--
pozdr
Rogal
Tiger1050
KQ750Axi
http://www.rogal.riders.pl

Data: 2011-09-16 00:04:44
Autor: Tomek Wozniakowski
Africa Twin
   Czesc :)

W dniu 2011-09-15 15:59, Grzegorz Rogala pisze:
W dniu 15-09-2011 15:27, Kamil Nowak 'Amil' pisze:

No a forum AT? Zloty, naklejki, koszulki te sprawy.

A to przepraszam, MIT i LEGENDA i forum ;)

Jeszcze znaczek... nie zapominaj o tym skrzydelku. Za nie trzeba slono zaplacic, niezaleznie od modelu ;)

W ramach anegdotki, jak sie pewnemu wyznawcy religii Hondy dalem przejechac gaciami, to wrocil uhahany od ucha do ucha i zasmucony, bo stwierdzil jeden powazny brak w tym moto - brak odpowiedniego znaczka na zbiorniku, bo w sumie tak fajnym moto, to jeszcze nie jezdzil ;p


Za ta sama kupuje sie motocykle dekade nowsze i klase lepsze.
Swoja droga jak jest z cenami AT za granica? Tez takie kosmiczne?

Patrzac na ebay tez trzeba wywalic 2-3kE.

w sumie, jakby spojrzec na Africe jako na lokate kapitalu, to jedno z nielicznych moto spelniajacych takie kryterium :)

--
   Pozdrawiam :)
     Tomek
(ETZ150, czerwone STringi - Rozowa Pantera na baku i 3 balwanki na blasze;
CCCP...l, kaem "Pluszaki" - oooczywiscie ofiszjal ;), PGR;
Nowa Iwiczna, okol. Pulaw)
ICQ 112695673

Data: 2011-09-15 16:50:33
Autor: Norbi
Africa Twin
W dniu 2011-09-15 14:25, Grzegorz Rogala pisze:

A ze ludziom sie wydaje, ze od AT nie ma lepszego sprzetu to i efekty
cenowe widac.
Ale spoko, rynek weryfikuje wszystko :)



Tiger lepsiejszy ? :)

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2011-09-15 13:59:42
Autor: LukeB
Africa Twin
On 15 Wrz, 16:50, Norbi <norbi...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-09-15 14:25, Grzegorz Rogala pisze:
Tiger lepsiejszy ? :)

No ba, za cenę Afryki masz moto rocznik 200x, z zajebiaszczo
elastycznym silnikiem o mocy 105 KM, momencie 92Nm przy 4000 RPM, do
tego sztywny zawias (po winklach idzie jak po szynie), regulowana w 6
pozycjach, wygodna kanapa; wtrysk i spalanie rzędu 5,5l/100km, zasięg
niemal 400km na jednym baku, porz±dne ¶wiatła i hamulce (standardowo z
przewodami w oplocie), a waży tyle co Afryka. Trasę Belgrad -
Budapeszt robiłem nie schodz±c poniżej 150-160 km/h. Chciałbym widzieć
kierownika Afry po takiej jeĽdzie. Varadero i R1150GS Tygrys zostawia
na ¶wiatłach. Wady - nieco gorszy w teren (mniejsze, 19" koło z przodu
- ogólnie rozmiary opon nie przystaj±ce do rozmiarów enduro i gorsza
pozycja do jazdy off), kiepska fabryczna szyba, no i ci±gle słaba
dostępno¶ć czę¶ci. Poza tym to wogóle inna klasa sprzętu... Ogólnie
Tiger to BARDZO niedocenione w Polandii moto, którego 'wad±' jest
tylko to, że nie jest made in Japan (chociaż w sumie to jest,
wystarczy spojrzeć na podzespoły :P ). A zapi...dala aż miło.

--
Baran,
Triumph Tiger 955i, Honda Pantheon 150, Warszawa

Data: 2011-09-15 23:49:50
Autor: zly
Africa Twin
Dnia Thu, 15 Sep 2011 13:59:42 -0700 (PDT), LukeB napisał(a):

On 15 Wrz, 16:50, Norbi <norbi...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-09-15 14:25, Grzegorz Rogala pisze:
Tiger lepsiejszy ? :)
No ba,

No dobra, zainteresowali¶cie mnie, chociaż wygl±dało jakby¶cie się
nabijali. Wizualnie podoba mi się dużo mniej. I z tego co doczytałem jest
mniejszy. Jak usiadłem, na AT to od razu wiedziałem, że to to, w
przeciwieństwie do takiego Transalpa, który wydaje mi się nieco za niski.
Mam 190cm i ogólnie do¶ć długie kończyny;) Nie będzie toto za małe?
--
marcin

Data: 2011-09-15 22:25:11
Autor: LukeB
Africa Twin
On 15 Wrz, 23:49, zly <bozupabylazasl...@NOpocztaSPAM.fm> wrote:
No dobra, zainteresowali cie mnie, chocia wygl da o jakby cie si
nabijali. Wizualnie podoba mi si du o mniej. I z tego co doczyta em jest
mniejszy. Jak usiad em, na AT to od razu wiedzia em, e to to, w
przeciwie stwie do takiego Transalpa, kt ry wydaje mi si nieco za niski.
Mam 190cm i og lnie do d ugie ko czyny;) Nie b dzie toto za ma e?
--
marcin

Usiadz i sie przekonasz, tylko kaz sobie zrobic najpierw kanape na
maxa w gore.
Ja mam 186 cm wzrostu i jezdze na srodkowej pozycji.
Co do kwestii wizualnej, to na zywo wyglada znacznie lepiej niz na
fotkach.
Poza tym to nie chopper, to ma jezdzic a nie wygladac i nie martw
sie,
kierownicy Afryk i tak ogladali by tylko twoje plecy i kufer.

--
Baran,
Triumph Tiger 955i, Honda Pantheon 150, Warszawa

Data: 2011-09-27 05:53:12
Autor: Gawron
Africa Twin
On 16 Wrz, 07:25, LukeB <luke6...@gmail.com> wrote:
..
Poza tym to nie chopper, to ma jezdzic a nie wygladac i nie martw
sie,
kierownicy Afryk i tak ogladali by tylko twoje plecy i kufer.

Jakby o to chodzilo to nikt Afryka by nie jezdzil.

Gawron
AT

Data: 2011-09-16 07:54:18
Autor: OGONek~
Africa Twin

Użytkownik "zly" <bozupabylazaslona@NOpocztaSPAM.fm> napisał w wiadomo¶ci news:kjiwwdy95yn4.dlgpiki.fixed...

No dobra, zainteresowali¶cie mnie, chociaż wygl±dało jakby¶cie się
nabijali. Wizualnie podoba mi się dużo mniej. I z tego co doczytałem jest
mniejszy. Jak usiadłem, na AT to od razu wiedziałem, że to to, w
przeciwieństwie do takiego Transalpa, który wydaje mi się nieco za niski.
Mam 190cm i ogólnie do¶ć długie kończyny;) Nie będzie toto za małe?

Wydaje mi się że zobacz jeszcze super tenere.

--
OGONek~

Data: 2011-09-16 04:32:05
Autor: Domin
Africa Twin
Wydaje mi si e zobacz jeszcze super tenere.

--
OGONek~
Nie wydaje sie, tylko zobacz. Tutaj masz link:
http://xtzclub.pl/threads/2771-Bartasowa-Africa-wrogi-motung.
dotyczacy pewnej historii gdzie gosc stwierdzil iz przesiada sie z ST
na Africe. Final historii jest taki, ze Africa jest na sprzedaz, a on
szuka ST.
Pozdrawiam
DominikK
Yamaha Super Tenere 750

Data: 2011-09-16 13:42:19
Autor: Jasio
Africa Twin
Domin <dominik.kielb@gmail.com> napisala rzekomo
news:0dc44ed9-ae92-4ccd-87c7-22a6e2706d5afi7g2000vbb.googlegroups.com
Wydaje mi si e zobacz jeszcze super tenere.
--
OGONek~
Nie wydaje sie, tylko zobacz. Tutaj masz link:
http://xtzclub.pl/threads/2771-Bartasowa-Africa-wrogi-motung.
dotyczacy pewnej historii gdzie gosc stwierdzil iz przesiada sie z ST
na Africe. Final historii jest taki, ze Africa jest na sprzedaz, a on
szuka ST.
Pozdrawiam
DominikK
Yamaha Super Tenere 750

Tylko, zeby to zobaczyc, to musi sie zalogowac.
Ech, kluby, naszywki, fora, regulaminy...

A to z harlejowcow sie nabijaja - widze, ze offroadowcy nie lepsi.

--
Jasio
etz vfr
Rock is dead. Long life paper and scissors.

Data: 2011-09-16 13:48:25
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Africa Twin
Domin napisał(a):
Nie wydaje sie, tylko zobacz. Tutaj masz link:
http://xtzclub.pl/threads/2771-Bartasowa-Africa-wrogi-motung.

Podaj swoj login i haslo, zebysmy mogli przeczytac i ewentualnie sie wypowiedziec typu "aha".

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead
clr 125 do wziecia
Krakuf

Data: 2011-09-16 14:26:59
Autor: OGONek~
Africa Twin
Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <tu_nick@riders.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j4vd4t$pq1$1mx1.internetia.pl...
Domin napisał(a):
Nie wydaje sie, tylko zobacz. Tutaj masz link:
http://xtzclub.pl/threads/2771-Bartasowa-Africa-wrogi-motung.

Podaj swoj login i haslo, zebysmy mogli przeczytac i ewentualnie sie wypowiedziec typu "aha".

Nic bardziej nie wqrwia jak jakie¶ pojebane fora z logowaniem i rejestracj±. Omijam takie szerokim łukiem i to wła¶nie ladmini zyskuj± swoim działaniem.

--
OGONek~

Data: 2011-09-17 15:36:14
Autor: Domin
Africa Twin
On Sep 16, 1:48 pm, Kamil Nowak 'Amil' <tu_n...@riders.pl> wrote:
Domin napisał(a):

> Nie wydaje sie, tylko zobacz. Tutaj masz link:
>http://xtzclub.pl/threads/2771-Bartasowa-Africa-wrogi-motung.

Podaj swoj login i haslo, zebysmy mogli przeczytac i ewentualnie sie
wypowiedziec typu "aha".

Nie bardzo rozumiem, co chciales powiedziec? Ze forum wymaga
logowania? No tak, ale pewnie jesli kogos temat interesuje, to
poswieci 5 minut na rejestracje, a potem zapomnie. Rachunek mu raczej
do domu nie bedzie przychodzil co miesiac.
W podanym linku masz konkret dotyczacy porownania tych dwoch
motocykli. Teraz zastanowmy sie co zajmie wiecej czasu: rejestracja na
forum (zgadzam sie ze to bezsens, aby przeczytac posty), czy czytanie
takich wypocin jak Twoje (swoja droga mojej odpowiedzi rowniez) w tym
watku dwie wypowiedzi nie majace zadnej wartosci merytorycznej.
Pozdrawiam
Domin
XTZ 750, ale nie Krakuf lecz Krakow

Data: 2011-09-20 11:47:05
Autor: Magic
Africa Twin
W dniu 2011-09-18 00:36, Domin pisze:
On Sep 16, 1:48 pm, Kamil Nowak 'Amil'<tu_n...@riders.pl>  wrote:
Domin napisał(a):

Nie wydaje sie, tylko zobacz. Tutaj masz link:
http://xtzclub.pl/threads/2771-Bartasowa-Africa-wrogi-motung.

Podaj swoj login i haslo, zebysmy mogli przeczytac i ewentualnie sie
wypowiedziec typu "aha".

Nie bardzo rozumiem, co chciales powiedziec? Ze forum wymaga
logowania? No tak, ale pewnie jesli kogos temat interesuje, to
poswieci 5 minut na rejestracje, a potem zapomnie. Rachunek mu raczej
do domu nie bedzie przychodzil co miesiac.

Nie, chodzi o to że ktoś może chcieć zerknąć czy go to zainteresuje a rejestrowac się po obejrzeniu i ocenie. Czyli oglądać i czytać tak, ale pisać nie. I to jest ok. Konieczność rejestracji żeby w ogóle zobaczyć o co kaman jest bez sensu - pomijam fora i listy czysto prywatne gdzie wchodzi się za zaproszeniem.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj

Data: 2011-09-24 00:00:12
Autor: Don Pedro
Africa Twin
W dniu 2011-09-18 00:36, Domin pisze:
On Sep 16, 1:48 pm, Kamil Nowak 'Amil'<tu_n...@riders.pl>  wrote:
Domin napisał(a):

Nie wydaje sie, tylko zobacz. Tutaj masz link:
http://xtzclub.pl/threads/2771-Bartasowa-Africa-wrogi-motung.

Podaj swoj login i haslo, zebysmy mogli przeczytac i ewentualnie sie
wypowiedziec typu "aha".

Nie bardzo rozumiem, co chciales powiedziec? Ze forum wymaga
logowania? No tak, ale pewnie jesli kogos temat interesuje, to
poswieci 5 minut na rejestracje, a potem zapomnie. Rachunek mu raczej
do domu nie bedzie przychodzil co miesiac.

O to, że aby coś przeczytać, nie chce zostawiać info o sobie w sieci. Ja też zazwyczaj zlewam takie fora. Czego się wstydzi to forum, że wymaga rejestracji?


Pozdrawiam
Domin
XTZ 750, ale nie Krakuf lecz Krakow

RĂłwnieĹĽ pozdr
DP
z domu KrakĂłw, a co!

Data: 2011-09-16 08:41:26
Autor: AZ
Africa Twin
On 2011-09-16, OGONek~ <spamerzywszystkichkrajow@p#$^%$^&.sie> wrote:
No dobra, zainteresowali¶cie mnie, chocia¿ wygl±da³o jakby¶cie siê
nabijali. Wizualnie podoba mi siĂŞ duÂżo mniej. I z tego co doczytaÂłem jest
mniejszy. Jak usiadÂłem, na AT to od razu wiedziaÂłem, Âże to to, w
przeciwieñstwie do takiego Transalpa, który wydaje mi siê nieco za niski.
Mam 190cm i ogólnie do¶æ d³ugie koñczyny;) Nie bêdzie toto za ma³e?

Wydaje mi siĂŞ Âże zobacz jeszcze super tenere.

Tytus wroci to opowie Ci cos o tym motocyklu :-)

--
Artur

Data: 2011-09-16 11:25:32
Autor: zly
Africa Twin
Dnia Fri, 16 Sep 2011 07:54:18 +0200, OGONek~ napisał(a):

Wydaje mi się że zobacz jeszcze super tenere.

Jutro będę miał okazję się przymierzyć. A jak to się ma do tego Tigera, bo
wygl±daj± na dwa zupełnie różne moto?
--
marcin

Data: 2011-09-16 12:50:34
Autor: OGONek~
Africa Twin
Użytkownik "zly" <bozupabylazaslona@NOpocztaSPAM.fm> napisał w wiadomo¶ci news:12s5autzr80kp.dlgpiki.fixed...
Dnia Fri, 16 Sep 2011 07:54:18 +0200, OGONek~ napisał(a):

Wydaje mi się że zobacz jeszcze super tenere.

Jutro będę miał okazję się przymierzyć. A jak to się ma do tego Tigera, bo
wygl±daj± na dwa zupełnie różne moto?

Super tenera zawsze była super sprzętem na dalekie wojaże po bezdrożach ¶wiata. Zawdzięcza to klasycznej konstrukcji ramy (stalowa) któr± każdy rosjanin czy inny tubylec kowal pospawa przy pomocy prętów zbrojeniowych.
To tylko jedna z jej licznych zalet.

Pozdrawiam

--
OGONek~

Data: 2011-09-16 14:44:07
Autor: KiloSierra
Africa Twin
W dniu 11/09/15 22:59, LukeB pisze:

Triumph Tiger 955i,

Ĺ‚o bosh... jaki on brzydki :/

Data: 2011-09-19 21:48:26
Autor: The_EaGle
Africa Twin
W dniu 2011-09-16 14:44, KiloSierra pisze:
W dniu 11/09/15 22:59, LukeB pisze:

Triumph Tiger 955i,

Ĺ‚o bosh... jaki on brzydki :/

Brzydkie i wstrętne to jest to: http://tinyurl.com/6ek5482

KTM 990 adventure dakar 2011. Jakim antytalentem designerskim trzeba być aby zrobić pomarańczowy gmol do niebieskiego plastiku...
Na żywo widziałem to pare miesięcy temu i do tej pory mnie mdli.

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2011-09-19 22:43:51
Autor: KJ Siła Słów
Africa Twin
W dniu 2011-09-19 21:48, The_EaGle pisze:

KTM 990 adventure dakar 2011. Jakim antytalentem designerskim trzeba być
aby zrobić pomarańczowy gmol do niebieskiego plastiku...
Na żywo widziałem to pare miesięcy temu i do tej pory mnie mdli.

Od kiedy tu jestem to mialem generalnie w dupie dyskusje nt urody motocykli, choc wiem ze niektorym sie musi blyszczec, niektorzy spiewali psalmy do malowania sportow (Wayne) niektorzy lubia zebrowane cylindry abo ze jak naked to szybka to profanacja i takie tam. I generalnie jak mialem w dupie tak mam, nie mowiac juz o tym ze zawsze mialem najbrzydszy motocykl na tej liscie, a jak juz nie najbrzydszy to przynajmniej dobrze brudny. Wiem, wiem zgadza sie, piore kombinezon raz w sezonie ale juz naprawde nie szlo sie od much odgonic.

Ale zeby kolory tak przezywac ? Do torebki Ci nie pasuja czy do szpilek?

To nie jest lista emo, tu motocykle sa do jezdzenia ewentualnie do podziwiania za dizajn abo robale-tribale i pincet warstw lakieru.

A tego gmola i kawalek ramy to Ci pokoloruja za 200 na jaki Ci tam najbardziej pasuje... różowy?

Pytam no bo nie wiem.

KJ
PS. Jak sie raz w tym roku odpindrzylem na nowke sztuke od butow po kask to potem mnie zaciagneli z ulicy na sesje z modelka w topless, ale to temat na calkiem inny temat.

Data: 2011-09-19 23:24:25
Autor: kakmar
Africa Twin
Dnia 19.09.2011 KJ Siła Słów <KJ@noway.com> napisał/a:
PS. Jak sie raz w tym roku odpindrzylem na nowke sztuke od butow po kask to potem mnie zaciagneli z ulicy na sesje z modelka w topless, ale to temat na calkiem inny temat.

Opowiadaj ;)

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2011-09-20 11:47:31
Autor: KJ Siła Słów
Africa Twin
W dniu 2011-09-20 01:24, kakmar pisze:
Dnia 19.09.2011 KJ SiĹ‚a SĹ‚Ăłw<KJ@noway.com>  napisaĹ‚/a:
PS. Jak sie raz w tym roku odpindrzylem na nowke sztuke od butow po kask
to potem mnie zaciagneli z ulicy na sesje z modelka w topless, ale to
temat na calkiem inny temat.

Opowiadaj ;)

Dobra.

Ktoregos dlugiego zimowego wieczoru.

KJ

Data: 2011-09-19 23:39:30
Autor: The_EaGle
Africa Twin
W dniu 2011-09-19 22:43, KJ Siła Słów pisze:
W dniu 2011-09-19 21:48, The_EaGle pisze:

KTM 990 adventure dakar 2011. Jakim antytalentem designerskim trzeba być
aby zrobić pomarańczowy gmol do niebieskiego plastiku...
Na żywo widziałem to pare miesięcy temu i do tej pory mnie mdli.

Od kiedy tu jestem to mialem generalnie w dupie dyskusje nt urody
motocykli, choc wiem ze niektorym sie musi blyszczec, niektorzy spiewali
psalmy do malowania sportow (Wayne) niektorzy lubia zebrowane cylindry
abo ze jak naked to szybka to profanacja i takie tam. I generalnie jak
mialem w dupie tak mam, nie mowiac juz o tym ze zawsze mialem
najbrzydszy motocykl na tej liscie, a jak juz nie najbrzydszy to
przynajmniej dobrze brudny. Wiem, wiem zgadza sie, piore kombinezon raz
w sezonie ale juz naprawde nie szlo sie od much odgonic.

Chwalisz się czy chciałeś coś udowodnić?

Ale zeby kolory tak przezywac ? Do torebki Ci nie pasuja czy do szpilek?

Ty jesteś z tych co montują sobie różowe zakrętki do wentyli i niebieskie światła pozycyjne? Ubierasz się na ślub w różowy garnitur i niebieskie mokasyny? Zakładasz różowy szal do zielonego swetra?
Nie masz nawet upośledzonego jak każdy facet zmysłu estetycznego?
Jest coś takiego jak niepasujące do siebie kolory i generalnie o tym mówię. Ja rozumiem że turystyczne enduro ma być funkcjonalne ale pomalowanie go w ten sposób w jaki robi to KTM to istny odpust. Brakuje tylko bombek i kolorowych światełek.

To nie jest lista emo, tu motocykle sa do jezdzenia ewentualnie do
podziwiania za dizajn abo robale-tribale i pincet warstw lakieru.

Naprawdę to jakie tematy na p.r.m mogą być poruszane? Gdzie jest zestaw tematów do wyboru ?

To jest ogólnodostępna grupa o motocyklach więc można niej pisać zgodnie z netykietą wszystko co jest związane z motocyklami a lakier jak najbardziej jest ich częścią.

A tego gmola i kawalek ramy to Ci pokoloruja za 200 na jaki Ci tam
najbardziej pasuje... różowy?

Na taki który nie będzie się tak rzucał w oczy jak pomarańczowy na tle niebieskiego...


Pytam no bo nie wiem.

JuĹĽ wiesz.


KJ
PS. Jak sie raz w tym roku odpindrzylem na nowke sztuke od butow po kask
to potem mnie zaciagneli z ulicy na sesje z modelka w topless, ale to
temat na calkiem inny temat.

I się zgodziłeś? Przecież zmysłu estetycznego nie masz wiec co za różnica czy modelka czy straszydło? ;)

--
Pozdrawiam
Rafał

Data: 2011-09-20 11:46:24
Autor: KJ Siła Słów
Africa Twin
W dniu 2011-09-19 23:39, The_EaGle pisze:


To jest ogólnodostępna grupa o motocyklach więc można niej pisać zgodnie
z netykietÄ… wszystko co jest zwiÄ…zane z motocyklami a lakier jak
najbardziej jest ich częścią.

Lawa tez tak gada.

Nie rozumiemy sie ale ze moja misja edukacyjna na tej liscie sie wyczerpala wiec musisz sam pomyslec co przekazywal moj przekaz.

KJ

Data: 2011-09-20 06:44:19
Autor: Jasio
Africa Twin
Użytkownik "KJ Siła Słów" <KJ@noway.com> napisał w wiadomości news:j589ia$qa$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2011-09-19 21:48, The_EaGle pisze:

KTM 990 adventure dakar 2011. Jakim antytalentem designerskim trzeba być
aby zrobić pomarańczowy gmol do niebieskiego plastiku...
Na żywo widziałem to pare miesięcy temu i do tej pory mnie mdli.

Od kiedy tu jestem to mialem generalnie w dupie dyskusje nt urody motocykli, choc wiem ze niektorym sie musi blyszczec, niektorzy spiewali psalmy do malowania sportow (Wayne) niektorzy lubia zebrowane cylindry abo ze jak naked to szybka to profanacja i takie tam.

Ale szybka w golasie to jest profanacja.
Howgh.

--
Jasio-cykow
vfr etz
Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze.
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj

Data: 2011-09-20 08:52:45
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Africa Twin
Jasio napisał(a):
Ale szybka w golasie to jest profanacja.

a w toplesie?

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead
Krakuf

Data: 2011-09-20 09:18:37
Autor: Magic
Africa Twin
W dniu 2011-09-20 06:44, Jasio pisze:


Ale szybka w golasie to jest profanacja.
Howgh.


Sracja :)
--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj

Data: 2011-09-20 07:44:39
Autor: Tytus z domQ
Africa Twin
Siemka

*** "KJ Siła Słów"
 PS. Jak sie raz w tym roku odpindrzylem na nowke sztuke od butow po kask
 to potem mnie zaciagneli z ulicy na sesje z modelka w topless, ale to
 temat na calkiem inny temat.

To takie sa odczucia po spotkaniu z ortopeda??? Czy za duzo znieczulenia???

--
         Tytus
żółta motorynka
malagutek RWD

Data: 2011-09-20 11:50:39
Autor: duddits
Africa Twin
On 09/19/11 22:43, KJ Siła Słów wrote:
PS. Jak sie raz w tym roku odpindrzylem na nowke sztuke od butow po kask
to potem mnie zaciagneli z ulicy na sesje z modelka w topless, ale to
temat na calkiem inny temat.

Pewnie drugiego Fronczewskiego chcieli z Ciebie zrobić.

--
[GoMoto.TV]
Faceci na kanapach

Data: 2011-09-24 00:04:08
Autor: Don Pedro
Africa Twin
W dniu 2011-09-19 22:43, KJ Siła Słów pisze:
(...)
mialem w dupie tak mam, nie mowiac juz o tym ze zawsze mialem
najbrzydszy motocykl na tej liscie, a jak juz nie najbrzydszy to
przynajmniej dobrze brudny.

Chujatam. Jak miałeś ZZR to ja miałem CBX550 FII, a on był zdecydowanie brzydszy. Vide pogoń za lisem, na której Maxxowi wpadł kamyk pod sprzęgło.

Pozdr
DP

PS. ImidĹĽ se jakoĹ› odbudujesz.

Data: 2011-09-27 16:41:01
Autor: KJ Siła Słów
Africa Twin
W dniu 2011-09-24 00:04, Don Pedro pisze:

Chujatam. Jak miałeś ZZR to ja miałem CBX550 FII, a on był zdecydowanie
brzydszy.

Jesli to było świezo po malowaniu u Damiano to fakt, mogl nie byc.

Ale to byl tylko moment.

KJ

Data: 2011-09-27 05:50:53
Autor: Gawron
Africa Twin
On 15 Wrz, 22:59, LukeB <luke6...@gmail.com> wrote:
On 15 Wrz, 16:50, Norbi <norbi...@o2.pl> wrote:

> W dniu 2011-09-15 14:25, Grzegorz Rogala pisze:
> Tiger lepsiejszy ? :)

No ba, za cenę Afryki masz moto rocznik 200x, z zajebiaszczo
elastycznym silnikiem o mocy 105 KM, momencie 92Nm przy 4000 RPM, do
tego sztywny zawias (po winklach idzie jak po szynie), regulowana w 6
pozycjach, wygodna kanapa; wtrysk i spalanie rzędu 5,5l/100km, zasięg
niemal 400km na jednym baku, porz±dne ¶wiatła i hamulce (standardowo z
przewodami w oplocie), a waży tyle co Afryka. Trasę Belgrad -
Budapeszt robiłem nie schodz±c poniżej 150-160 km/h. Chciałbym widzieć
kierownika Afry po takiej jeĽdzie. Varadero i R1150GS Tygrys zostawia
na ¶wiatłach. Wady - nieco gorszy w teren (mniejsze, 19" koło z przodu
- ogólnie rozmiary opon nie przystaj±ce do rozmiarów enduro i gorsza
pozycja do jazdy off), kiepska fabryczna szyba, no i ci±gle słaba
dostępno¶ć czę¶ci. Poza tym to wogóle inna klasa sprzętu... Ogólnie
Tiger to BARDZO niedocenione w Polandii moto, którego 'wad±' jest
tylko to, że nie jest made in Japan (chociaż w sumie to jest,
wystarczy spojrzeć na podzespoły :P ). A zapi...dala aż miło.

Porownujecie z Rogalem gruszki z jablkami. Nie wszystkim musi pasowac
to samo.
Ale fakt, ze ceny sa zaporowe.

Gawron
AT

Data: 2011-09-15 17:08:29
Autor: Grzegorz Rogala
Africa Twin
W dniu 15-09-2011 16:50, Norbi pisze:

Tiger lepsiejszy ? :)

w kazdym calu :P
chociaz nie ma co i po co go porownywac do AT.

--
pozdr
Rogal
Tiger1050
KQ750Axi
http://www.rogal.riders.pl

Data: 2011-09-16 10:34:41
Autor: revell
Africa Twin
jest przestarzaly ale w zestawie dostajesz MIT i LEGENDE.
A ze ludziom sie wydaje, ze od AT nie ma lepszego sprzetu to i efekty cenowe widac.
Ale spoko, rynek weryfikuje wszystko :)


a nie chodzi może o to, że tak± afryke to każdy kowal w Mongolii naprawi?

--
pozdrawiam
tomek - t.alp - 0,6

Data: 2011-09-16 10:46:46
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Africa Twin
revell napisał(a):
a nie chodzi może o to, że tak± afryke to każdy kowal w Mongolii naprawi?

Jest dziesiatki innych motocykli ktora sa prostsze w naprawie i robia to samo a czasami i lepiej i tyle nie kosztuja.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead
Krakuf

Data: 2011-09-16 21:38:27
Autor: Nikanor
Africa Twin
Dnia 16-09-2011 o 10:34:41 revell <poczta.tio.pl> napisał(a):

a nie chodzi mo¿e o to, ¿e tak± afryke to ka¿dy kowal w Mongolii naprawi?

GdyĹĽ kowale w Mongolii sÄ… wyposaĹĽeni w stock części i serwisĂłwki do  Afryki, ale do KTM990 to juĹĽ nie?

--
Nikanor [TE630, SH300, DR350]

Data: 2011-09-20 08:47:31
Autor: The_EaGle
Africa Twin
W dniu 2011-09-16 21:38, Nikanor pisze:
Dnia 16-09-2011 o 10:34:41 revell <poczta.tio.pl> napisał(a):

a nie chodzi mo¿e o to, ¿e tak± afryke to ka¿dy kowal w Mongolii naprawi?

Gdyż kowale w Mongolii są wyposażeni w stock części i serwisówki do
Afryki, ale do KTM990 to juĹĽ nie?

W sumie to DHL będzie miał bliżej z Japonii do Mongolii niż z Austrii... Może to o to chodzi?

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2011-09-27 14:16:11
Autor: Roman Niewiarowski
Africa Twin
W dniu 2011-09-16 21:38, Nikanor pisze:

Gdyż kowale w Mongolii są wyposażeni w stock części i serwisówki do
Afryki, ale do KTM990 to juĹĽ nie?

Bylem na 2tygodniowej wycieczce w towarzystwie 2 afryk i 2 duzych katow 990 chyba wlasnie (1,5-2,5 roku mialy). Obydwa katy sie zjebaly. Po prawdzie w jednej afryce poprzez zaniedbanie wlasciciela sfajczyl sie regler, no ale jego wymiana trwala moment i problem dal sie zdiagnozowac gdzies posrodku niczego. Natomiast ktmy wrocily zjebane (jeden nawet zakonczyl na wlasnych kolach) pomimo wielokrotnych konsultacji telefonicznych z serwisami ktm w Polsce i Niemczech.
Generalnie to te duze katy zajebiscie mi sie podobaly, ale solo bym sie nimi dalej nie wybral.

jesli ktos chce afryke to placze i placi, jesli ktos uwaza ze at jest za drogo to wybiera sposrod innych marek lub modeli, bo pomimo tego ze ludzie ciagle pieprza ze to przeplacanie i ze nie warto, afryki znajduja kupcow za ceny ktore umozliwilyby zakup duzo mlodszych/szybszych/mocniejszych sprzetow.

pozdr
newrom
--
RD07 - doĹĽywocie.
Cos Jesus he knows me And he knows I'm right

Data: 2011-09-28 08:53:05
Autor: zly
Africa Twin
Dnia Tue, 27 Sep 2011 14:16:11 +0200, Roman Niewiarowski napisał(a):

afryki znajduja kupcow za ceny ktore umozliwilyby zakup duzo mlodszych/szybszych/mocniejszych sprzetow.

No i koniec końców zakupiłem AT :) JeĽdzi się fajnie :) W końcu mam
wrażenie, że siedzę na motocyklu, a nie motorynce. Demonem prędko¶ci nie
jest, ale to dobrze, nie o to chodziło. Cenowo też udało mi się w miarę
rozs±dnie.
Szybko jednak miałem awarię, okazało się, że poszedł bezpiecznik od
rozrusznika, i co¶ tam trzeba będzie pokombinować  z pomp± paliwa. Bydlę wielkie i dwa razy zd±żyło mnie już jako niedo¶wiadczonego osła
przeci±żyć :) Ogólnie jestem zadowolony :)
--
marcin

Data: 2011-09-28 09:30:09
Autor: Roman Niewiarowski
Africa Twin
W dniu 2011-09-28 08:53, zly pisze:

Szybko jednak miałem awarię, okazało się, że poszedł bezpiecznik od
rozrusznika, i co¶ tam trzeba będzie pokombinować  z pomp± paliwa.

1. pilnuj czystosci stykow zwlaszcza przy regulatorze i przy przekazniku rozrusznika. Zajrzyj do srodka bo z zewnatrz nie zawsze widac ze sa wypalone.
2. do pompy zastosuj przekaznik albo 'plytke R2D2'. Plytek troche do kupienia jest w 'sklepiku' foruma czarnuchowego. Zestaw naprawczy jest (byl?) do kupienia w larsonie.

> Bydlę wielkie i dwa razy zd±żyło mnie już jako niedo¶wiadczonego osła
> przeci±żyć :)

Normalka, to duze i ciezke moto. Ja mialem troche doswiadczenia zanim na nie wsiadlem, ale i tak zrobilem piekna parkingowe w pierwszym tygodniu uzytkowania ;)

> Ogólnie jestem zadowolony :)

I o to chodzi, o to chodzi.

pozdr
newrom
--
RD07 - dożywocie.
Cos Jesus he knows me And he knows I'm right

Data: 2011-09-28 08:50:32
Autor: AZ
Africa Twin
On 2011-09-28, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:

Szybko jednak miałem awarię, okazało się, że poszedł bezpiecznik od
rozrusznika, i coĹ› tam trzeba bÄ™dzie pokombinować  z pompÄ… paliwa.

1. pilnuj czystosci stykow zwlaszcza przy regulatorze i przy przekazniku rozrusznika. Zajrzyj do srodka bo z zewnatrz nie zawsze widac ze sa wypalone.
2. do pompy zastosuj przekaznik albo 'plytke R2D2'. Plytek troche do kupienia jest w 'sklepiku' foruma czarnuchowego. Zestaw naprawczy jest (byl?) do kupienia w larsonie.

To tak wyglada uzytkowanie Hondy? Patent goni patent? Pytam bo mam KHI.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-09-28 11:05:19
Autor: Roman Niewiarowski
Africa Twin
W dniu 2011-09-28 10:50, AZ pisze:

To tak wyglada uzytkowanie Hondy? Patent goni patent?

Mozna wymieniac pompe co 100-150 tys km, ale ze jedyne co tam sie psuje to styki... mozna po taniosci tego uniknac. Konserwacja stykow to zwykla czynnosc obslugowa.

> Pytam bo mam KHI.

A jak powszechnie wiadomo zadne KicHI nie potrzebowalo przerabiania silnika zeby uniknac zatarcia panefki. Bo KicHI to jest najzabiestrza marka co wszystko robi idealnie i dba o klienta jak rodzona matka.

pozdr
newrom
--
RD07 - doĹĽywocie.
Cos Jesus he knows me And he knows I'm right

Data: 2011-09-28 09:10:54
Autor: AZ
Africa Twin
On 2011-09-28, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:

Mozna wymieniac pompe co 100-150 tys km, ale ze jedyne co tam sie psuje to styki... mozna po taniosci tego uniknac. Konserwacja stykow to zwykla czynnosc obslugowa.

Piekna gra slow. Czyli w Hondzie kazda naprawa nazywa sie czynnoscia
obslugowa.

A jak powszechnie wiadomo zadne KicHI nie potrzebowalo przerabiania silnika zeby uniknac zatarcia panefki. Bo KicHI to jest najzabiestrza marka co wszystko robi idealnie i dba o klienta jak rodzona matka.

Otosz to.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-09-28 11:44:55
Autor: Roman Niewiarowski
Africa Twin
W dniu 2011-09-28 11:10, AZ pisze:

Czyli w Hondzie kazda naprawa nazywa sie czynnoscia obslugowa.

Utrzymanie w czystosci stykow polaczen to wg Ciebie naprawa ?
Wymiana pompy to co innego, chociaz ja to traktuje bardziej na zasadzie wymiany klockow czy zespolu napedowego. Sie zuzyje to sie wymieni. Fabrycznie jest to trwaly element, ale mozna go za dwie dychy przerobic tak by trwaloscia nie ustepowal reszcie konstrukcji.
Jestem w stanie pojac ze nie akceptujesz takiego stanu rzeczy bo w KicHI pompa robiaca 100tys przebiegu bylaby najtrwalsza czescia :P

Otosz to.

Aaaameeeeeennnnn

pozdr
newrom
--
RD07 - doĹĽywocie.
Cos Jesus he knows me And he knows I'm right

Data: 2011-09-28 09:58:49
Autor: AZ
Africa Twin
On 2011-09-28, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:

Utrzymanie w czystosci stykow polaczen to wg Ciebie naprawa ?
Wymiana pompy to co innego, chociaz ja to traktuje bardziej na zasadzie wymiany klockow czy zespolu napedowego. Sie zuzyje to sie wymieni. Fabrycznie jest to trwaly element, ale mozna go za dwie dychy przerobic tak by trwaloscia nie ustepowal reszcie konstrukcji.
Jestem w stanie pojac ze nie akceptujesz takiego stanu rzeczy bo w KicHI pompa robiaca 100tys przebiegu bylaby najtrwalsza czescia :P

A to w Hondzie te wszystkie wtyczki wisza za przednim kolem ze sie
brudza? Bo moje KHI lata w zimie i nie wiem co to utrzymanie czystosci
stykow polaczen.

KHI jeszcze chwila i bedzie miala 100 kkm a jedynie co wymienilem to
lancuszek napedu alternatora, no i Tytus regenerowal alternator 2
kilowym mlotkiem ale na szczescie nie udalo mu sie zepsuc choc pewnie taki byl zamiar.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-09-28 12:13:16
Autor: Roman Niewiarowski
Africa Twin
W dniu 2011-09-28 11:58, AZ pisze:

A to w Hondzie te wszystkie wtyczki wisza za przednim kolem ze sie
brudza?

Te co sie sypia w at sa pod lewym boczkiem, nad tylnym kolem.

Bo moje KHI lata w zimie i nie wiem co to utrzymanie czystosci
stykow polaczen.

zajebiste to KHI, jakby kiedys zrobili motocykl ktory spelni moje oczekiwania to na pewno go wybiore sposrod innych marek! :-)

KHI jeszcze chwila i bedzie miala 100 kkm a jedynie co wymienilem to
lancuszek napedu alternatora, no i Tytus regenerowal alternator 2
kilowym mlotkiem ale na szczescie nie udalo mu sie zepsuc choc pewnie
taki byl zamiar.

Jak Twoje KicHI bedzie mialo 15 albo 2 z przodu to pogadamy o trwalosci, na razie masz ledwo dotarty motur (znaczy mialbys, jakby to byla honda) ;>

pozdr
newrom
--
RD07 - doĹĽywocie.
Cos Jesus he knows me And he knows I'm right

Data: 2011-09-28 10:17:18
Autor: AZ
Africa Twin
On 2011-09-28, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:

Te co sie sypia w at sa pod lewym boczkiem, nad tylnym kolem.

Czyli wspaniala mysl techniczna.

zajebiste to KHI, jakby kiedys zrobili motocykl ktory spelni moje oczekiwania to na pewno go wybiore sposrod innych marek! :-)

To jakie masz te oczekiwania?

Jak Twoje KicHI bedzie mialo 15 albo 2 z przodu to pogadamy o trwalosci, na razie masz ledwo dotarty motur (znaczy mialbys, jakby to byla honda) ;>

Przy 15 latach musialo by miec przebieg ponad 330kkm a tyle to nawet
motocykle Hondy nie robiom (nie mowie tu o samochodzie PanEuro).

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-09-28 12:26:21
Autor: Roman Niewiarowski
Africa Twin
W dniu 2011-09-28 12:17, AZ pisze:

To jakie masz te oczekiwania?

Prosta konstrukcja, duza trwalosc, odprezona pozycja, duzy przeswit, kolo 21" z przodu, szprychy w kolach, jak najmniej elektroniki (czyt: nic poza modulem), motocykl ma byc duzy i dobrze znosic duze obciazenie (2 osoby + obladowane kufry), owiewki maja dobrze chronic przed warunkami atmosferycznymi. Serwis co nie mniej niz 10tys km bedzie dodatkowym plusem.
Zeby dac szanse, odpuscilem gazniki :)

Przy 15 latach musialo by miec przebieg ponad 330kkm a tyle to nawet
motocykle Hondy nie robiom (nie mowie tu o samochodzie PanEuro).

aha

pozdr
newrom
--
RD07 - doĹĽywocie.
Cos Jesus he knows me And he knows I'm right

Data: 2011-09-28 10:31:14
Autor: AZ
Africa Twin
On 2011-09-28, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:
W dniu 2011-09-28 12:17, AZ pisze:

To jakie masz te oczekiwania?

Prosta konstrukcja, duza trwalosc, odprezona pozycja, duzy przeswit, kolo 21" z przodu, szprychy w kolach, jak najmniej elektroniki (czyt: nic poza modulem), motocykl ma byc duzy i dobrze znosic duze obciazenie (2 osoby + obladowane kufry), owiewki maja dobrze chronic przed warunkami atmosferycznymi. Serwis co nie mniej niz 10tys km bedzie dodatkowym plusem.
Zeby dac szanse, odpuscilem gazniki :)

Gdyby nie kolo, szprychi i przeswit to tocka w tocke moje KHI. No i nie
wiem co chcesz od gaznikow, raz na rok je wyczyszcze chociaz nie ma
nawet co czyscic i tyle.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-09-28 12:42:23
Autor: Roman Niewiarowski
Africa Twin
W dniu 2011-09-28 12:31, AZ pisze:

Gdyby nie kolo, szprychi i przeswit to tocka w tocke moje KHI.

odprezona pozycja ? Moze jakbym wczesniej jezdzil na kocie to bym przyznal racje. A przeswit jest dla mnie bardzo wazny. Jezdze takimi drogami ze nawet w afryce zdaza mi sie przywalic centralka albo plyta pod silnikiem.
Znaczy ma byc cos zblizonego do duzego enduraka.

No i nie wiem co chcesz od gaznikow, raz na rok je wyczyszcze chociaz nie ma
nawet co czyscic i tyle.

Ja chce gazniki, ale nie chca ich montowac w nowych konstrukcjach. A ze starszych nic mi w kawasaki nie pasuje (ew jakbys sie bardzo spial to klv).

pozdr
newrom
--
RD07 - doĹĽywocie.
Cos Jesus he knows me And he knows I'm right

Data: 2011-09-28 10:56:19
Autor: AZ
Africa Twin
On 2011-09-28, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:

odprezona pozycja ? Moze jakbym wczesniej jezdzil na kocie to bym przyznal racje. A przeswit jest dla mnie bardzo wazny. Jezdze takimi drogami ze nawet w afryce zdaza mi sie przywalic centralka albo plyta pod silnikiem.
Znaczy ma byc cos zblizonego do duzego enduraka.

Wspolczuje, ze macie w Krakowie takie drogi, nie to co my w Warszawie,
ale u was to koscioly sie buduje a nie drogi.

Prawdopodobnie wiem o czym mowisz. Siedzialem ostatnio na trjumfie
tajgerze, pierwsze skojrzenie po zejsciu to jakbym siedzial na kiblu
trzymajac w rece rozlozona gazete formatu dwoch kartek A3.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-09-28 14:47:19
Autor: Roman Niewiarowski
Africa Twin
W dniu 2011-09-28 12:56, AZ pisze:

Wspolczuje, ze macie w Krakowie takie drogi, nie to co my w Warszawie,
ale u was to koscioly sie buduje a nie drogi.

bo kasa z Krakowa jest pchana w stolyce, normalka.
ale akurat mialem na mysli drogi w Albanii :)

pozdr
newrom
--
RD07 - doĹĽywocie.
Cos Jesus he knows me And he knows I'm right

Data: 2011-09-28 12:56:08
Autor: AZ
Africa Twin
On 2011-09-28, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:
Wspolczuje, ze macie w Krakowie takie drogi, nie to co my w Warszawie,
ale u was to koscioly sie buduje a nie drogi.

bo kasa z Krakowa jest pchana w stolyce, normalka.

Stolyce ale apostolska ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-09-28 15:00:18
Autor: Roman Niewiarowski
Africa Twin
W dniu 2011-09-28 14:56, AZ pisze:

Stolyce ale apostolska ;-)

No ale wplywu na to co robia z ta kasa prafianie sfiontyni opacznosci nie mam.
--
RD07 - doĹĽywocie.
Cos Jesus he knows me And he knows I'm right

Data: 2011-09-28 13:04:09
Autor: AZ
Africa Twin
On 2011-09-28, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:

Stolyce ale apostolska ;-)

No ale wplywu na to co robia z ta kasa prafianie sfiontyni opacznosci nie mam.

To ta kasa jest rozdawana parafianom? To siem chyba musze zapisac,
znaczy sie zostac parafjaninem.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-09-28 12:44:28
Autor: Nikanor
Africa Twin
Dnia 28-09-2011 o 11:05:19 Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl>  napisaĹ‚(a):

W dniu 2011-09-28 10:50, AZ pisze:

To tak wyglada uzytkowanie Hondy? Patent goni patent?

Mozna wymieniac pompe co 100-150 tys km, ale ze jedyne co tam sie psuje  to styki... mozna po taniosci tego uniknac. Konserwacja stykow to zwykla  czynnosc obslugowa.

Mnie siÄ™ wydaje, ĹĽe te historie, ĹĽe KTM-y siÄ™ psujÄ… to wĹ‚aĹ›nie efekt  przykĹ‚adania różnych miar. Ludzie jeĹĽdĹĽÄ… Afrykami od ponad 20 lat, dawno  odkryto wszystkie sĹ‚aboĹ›ci i albo je firma poprawiĹ‚a albo wymyĹ›lono na nie  patenty. ChÄ™tni na AfrykÄ™ wiedzÄ…, ĹĽe kupujÄ… od razu caĹ‚y dostÄ™pny know-how  i jak pojadÄ… do tej CzarnejDupy(tm) to zabiorÄ… stosowne części, ĹĽeby  padakÄ™ na miejscu oĹĽywić i sÄ… na tyle technicznie Ĺ›wiadomi, ĹĽe dadzÄ… z tym  radÄ™.

KTM 990 jest na rynku od lat 5 i przechodzi wĹ‚aĹ›nie choroby wieku  dzieciÄ™cego: zdaje siÄ™ sterownik wtrysku nowy jest od 2009 r., Ĺ›lizgacz  Ĺ‚aĹ„cucha odpadaĹ‚, filtry paliwa siÄ™ na kiepskim paliwie zatykaĹ‚y, przewody  siÄ™ Ĺ‚amaĹ‚y we wiÄ…zkach, problemy z regulatorem byĹ‚y itp. A i target  uĹĽytkownikĂłw inny, niĹĽ przy Afryce: duĹĽa część to korpoludki traktujÄ…ce  motor jak samochĂłd: autoryzowany serwis co 6 tys. i Assistance w razie  awarii w trasie. O, tu jest fajny wÄ…tek :)

<http://www.goldenline.pl/forum/476722/ktm-990-adventure-ciagle-awarie>

Przypuszczam, ĹĽe gdybyĹ› ty wziÄ…Ĺ‚ tego 990, to byĹ› przekopaĹ‚ ADVRider,  pogadaĹ‚ z innymi uĹĽyszkodnikami, przygotowaĹ‚ sprzÄ™t jak naleĹĽy do wyprawy  i przejechaĹ‚ tÄ™ CzarnÄ…DupÄ™(tm) wzdĹ‚uĹĽ, wszerz i z powrotem bez bĂłlu.

--
Nikanor [TE630, SH300, DR350]

Data: 2011-09-28 13:14:28
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Africa Twin
Nikanor napisał(a):
 A i target uĹĽytkownikĂłw inny, niĹĽ przy Afryce: duĹĽa część to korpoludki traktujÄ…ce motor jak samochĂłd: autoryzowany serwis co 6 tys. i Assistance w razie awarii w trasie.

No z jednym gadalem, Newrom, nie wiem czy nie z Toba byl, albo z PKSem. W kazdym razie dopiero na pustyni sie dowiedzial, ze ma filtr powietrza ktory trzeba czyscic :) Ale ubranka mial firmowe KTMa :)


--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead
Krakuf

Data: 2011-09-28 14:36:37
Autor: Roman Niewiarowski
Africa Twin
W dniu 2011-09-28 13:14, Kamil Nowak 'Amil' pisze:

No z jednym gadalem, Newrom, nie wiem czy nie z Toba byl, albo z PKSem.
W kazdym razie dopiero na pustyni sie dowiedzial, ze ma filtr powietrza
ktory trzeba czyscic :) Ale ubranka mial firmowe KTMa :)

Ze mna byli goscie o normalnym podejsciu i sporej wiedzy :-> Tyle ze ani oni (zwlaszcza ze jeden to wyznawca, wiec wszystkie adwrajdery ma przeczytane pod katem 'zwyklych' usterek), ani mechanicy w serwisach (polskich i niemieckich, nie pamietam juz czy aby nie dzwonili tez gdzies do ktma) nie mieli pojecia ze pompa paliwowa jest zjebana w tym modelu i obydwie zdechly. A objawy byly jakby filtr powietrza byl zarypany (co nie byloby nic niezyklego biorac pod uwage zapylenie). Nawet dorabialismy filtr gabkowy z gabki wykrojonej z materaca (bo innej nie bylo) :)
A Dave jak sie przejal zdychajacym kateemami to codziennie robil pranie filtra, ale to juz w 640 adv =)

pozdr
newrom
--
RD07 - doĹĽywocie.
Cos Jesus he knows me And he knows I'm right

Data: 2011-09-28 15:35:48
Autor: robertbig
Africa Twin
Fajnie sie czyta te peany. By nie powiedzieć bzdury o AT.
Tylko dlaczego dobra połowa forum AT , spierdzieliła na inne lepesze ich zdaniem sprzety. Głownie KTM ?
"Choc w sercu afryka to po tyłkiem"...I tym podobne puste pierdolenie w bambus pod publiczke.
Oto forumowa rzeczywisto¶ć.


AT to fajny sprzecik. Ale sa tez inne fajne i fajniejsze. Nie wspominajac o róznych gustach.
Tak naprwde AT to bardzo ładny i zgrabny mtórek.
Tylko dlaczego ma byc z tego powodu najlepszy.
Jesli tak naprawde to drugorzedna cecha...

Bo czy spalanie 18 l/100km przy prędko¶ci 160km/h a jednak  słabej mocy to powód do dumuy ?
Czy w miarę stabilny ale o krótkawym skoku zawias to powód do dumy ?
Czy ta bardzo cięzka konstrukcja to powód do dumy?
Czy ten kawał efekciarskiej blachy wokoło silnika to osłona czy tylko nadęty gadżet ?

Wycukrzony wygl±d . Utemperowane zawiasy i silnik . Silnik z masywnymi elemnetami . Ale to tylko dlatego ze materiały sa raczej liche :)))
Gdyby dołozyc AT troche temperamentu i skoków zawiasu . To nie było by tak rózowego odbioru tego żelaza.
Nie ,nie.
A tak to mamy jedynie dosyc efekciarski dupowóz dla miernych kierówców...

O klasie tego cuda ¶wiadczy spektakularna porazka AT  w rajdzie Paryz Dakar. Na poczatku lat 90-tych wystawiono do rajdu spora grupke AT . Podzielono to na reprezentacjie narodowe, zeby dało lepszy efekt psychologiczny w poszczególnych krajach.
Wielka i sprytna akcja propagandowa poniosła całkowita kleske.
Zawiodła własnie ona , "królowa" ( chyba przypału ? he.he)
Bo żadna nie ukończyła rajdu.
Tak to wyglada w praniu...

Przypominam ,ze Meoni z gar¶ci wygrał Dakar na debiutujacym LC8 Adv.
Nawet BMW doprowadziło do zwyciestwa take nierajdowe bryki jak F650 czy R800GS.

Tak wiec AT z pewnoscia jest niebrzydka i całkiem dobra jak stoi w grazu....
Wie o tym Honda bo zmknęła juz bardzo dawno produkcje tego cuda.
A taki KLR nedzny , zyje sobie w najlepsze . Nawet go jedna armia przygarnęła i przerobiła na diesla.
Dlaczego więc ¶cieto łeb "królowej" gdy była w sile wieku ???

Data: 2011-09-29 07:40:42
Autor: Roman Niewiarowski
Africa Twin
W dniu 2011-09-29 00:35, robertbig pisze:

Ale sa tez inne fajne i fajniejsze.

I dlatego nie wszyscy jezdza AT :)

Bo czy spalanie 18 l/100km przy prędko¶ci 160km/h a jednak  słabej mocy to powód do dumuy ?

Przy takiej predkosci nie spalila mi afra wiecej niz jakies 8 moze 9. Nie pamietam bo to jednostkowy przypadek byl, normalnie jezdze 120-130 i wtedy pali 6,5 do 7 jesli jest obladowany.
Przyznam ze troche to meczace jak sie ma do pokonania >1000km autostrady i na autostradach czasami sobie mysle o zmienie sprzeta... ale pozniej dojezdzam i dochodze do wniosku ze jazda autostrada to tylko epizod i olewam :)

A tak to mamy jedynie dosyc efekciarski dupowóz dla miernych kierówców...

I mnie tyle wystarcza.
Nie mam ambicji wjezdzania tym motocyklem w teren, ani tez szybkiej jazdy pod autobanach.

Bo żadna nie ukończyła rajdu.
Tak to wyglada w praniu...

A wiesz gdzie mozna znalezc informacje kiedy to dokladnie bylo, albo listy startowe ?
Bo chyba nie slyszalem o takim starcie, HRC wystawial NXR-750.

Przypominam ,ze Meoni z gar¶ci wygrał Dakar na debiutujacym LC8 Adv.

KTM to zupelnie inna bajka, no i 20-30 lat mlodsza kostrukcja, nie robiona do uzytku cywilnego 'na wzor' modelu rajdowego.

A taki KLR nedzny , zyje sobie w najlepsze .

KLR konkuruje z xt/xr/dr650 a te modele zyja i maja sie bardzo dobrze.

Nawet go jedna armia przygarnęła i przerobiła na diesla.

Harleya tez ;)

Dlaczego więc ¶cieto łeb "królowej" gdy była w sile wieku ???

Tak na prawde to nie wiem co sobie dzial marketingu myslal, podejrzewam ze chodzilo o pozostawienie na rynku jednego duzego 'turystycznego enduro' czyli wiaderka. Po tych 15 latach produkcji afryka byla juz sprzetem przestarzalym i pewnie doszli do wniosku ze zapotrzebowanie na takie moto bedzie spadac. Do tego modernizacja AT musialaby obejmowac praktycznie wszystko zeby kalog-bojsi mogli sie brandzlowac porownywaniem jej parametrow z konkurencja. Pomylili sie co widac w cenach AT.

pozdr
newrom
--
RD07 - dożywocie.
Cos Jesus he knows me And he knows I'm right

Data: 2011-09-28 23:47:54
Autor: robertbig
Africa Twin
W dniu czwartek, 29 wrze¶nia 2011, 07:40:42 UTC+2 > > Bo czy spalanie 18 l/100km przy prďż˝dkoďż˝ci 160km/h a jednak  sďż˝abej mocy to powďż˝d do dumuy ?

Przy takiej predkosci nie spalila mi afra wiecej niz jakies 8 moze 9. Nie pamietam bo to jednostkowy przypadek byl, normalnie jezdze 120-130 i wtedy pali 6,5 do 7 jesli jest obladowany.

To spalanie niestety jest prawdziwe.
Zostało solidnie przetestowane na trasie Wa-wa - Moskwa - Wa-wa.
To był koniec lat 90 -tych. Afrika miała może ze 20kkm . Chyba z pól roku od wyjecia z salonu.
Jechała wtedy tez ST.
Predko¶ci na M1 były w zasadzie na maxa non stop.
Około 170 km i znowu tankowanie do pełna. Spalanie niestety było bardzo wysokie w obu sprzetach.
wachało sie przy takim stylu jazdy własnie w granicach 15-18l.
Benzyna kosztowała 1zł na polskie. To mozna było uzywać
:D
Jak by kogos interesowło spalnie DR800 to jest z nim podobnie jak z AT i ST.

Data: 2011-09-29 09:07:24
Autor: Roman Niewiarowski
Africa Twin
W dniu 2011-09-29 08:47, robertbig pisze:

Około 170 km i znowu tankowanie do pełna. Spalanie niestety było bardzo wysokie w obu sprzetach.
wachało sie przy takim stylu jazdy własnie w granicach 15-18l.

Mnie spalila najwiecej ok 12L/100 jak mialem zawieszone ssanie. Ale wtedy benzyna kosztowala 4pln :(


pozdr
newrom
--
RD07 - dożywocie.
Cos Jesus he knows me And he knows I'm right

Data: 2011-09-29 09:12:58
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Africa Twin
Roman Niewiarowski napisał(a):
Mnie spalila najwiecej ok 12L/100 jak mialem zawieszone ssanie.

A probowales zsiasc i wsiasc? Slyszalem ze to pomaga.


--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead
Krakuf

Data: 2011-09-29 09:15:31
Autor: Roman Niewiarowski
Africa Twin
W dniu 2011-09-29 09:12, Kamil Nowak 'Amil' pisze:

A probowales zsiasc i wsiasc? Slyszalem ze to pomaga.

Nie pomagalo, pomoglo kupienie zestawu za stowke czy dwie ( i sprawdzilem, nie bylo tam ani troche zlota!) :-/

pozdr
newrom
--
RD07 - dożywocie.
Cos Jesus he knows me And he knows I'm right

Data: 2011-09-29 13:53:08
Autor: AZ
Africa Twin
On 29 Wrz, 09:15, Roman Niewiarowski <new...@poczta.onet.pl> wrote:
W dniu 2011-09-29 09:12, Kamil Nowak 'Amil' pisze:

> A probowales zsiasc i wsiasc? Slyszalem ze to pomaga.

Nie pomagalo, pomoglo kupienie zestawu za stowke czy dwie ( i
sprawdzilem, nie bylo tam ani troche zlota!) :-/

Czy to kolejna czynnosc serwisowa w Hondzie?? No i legendarna
niezawodno¶ hondy poszła w pizdu...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-09-30 07:43:15
Autor: Roman Niewiarowski
Africa Twin
W dniu 2011-09-29 22:53, AZ pisze:

Czy to kolejna czynnosc serwisowa w Hondzie??

Nie, maszyna gwizda ino mechanik pizda :(
Sam to zepsulem :(

pozdr
newrom
--
RD07 - dożywocie.
Cos Jesus he knows me And he knows I'm right

Data: 2011-09-28 09:45:51
Autor: falco
Africa Twin
W dniu 2011-09-28 08:53, zly pisze:

No i koniec końców zakupiłem AT :) JeĽdzi się fajnie :)

Gratuluję i polecam forum AT http://www.africatwin.com.pl a także nasze (zaprzyjaĽnione) TA http://www.transalpclub.pl na obu masz kopalnię wiedzy a także stałe umawianie się na wyjazdy czy to jednodniowe czy dłuższe oraz mnóstwo relacji z dalekich wypraw...

Bydlę wielkie i dwa razy zd±żyło mnie już jako niedo¶wiadczonego osła
przeci±żyć :)

Zdarza się, oby tylko przy parkingówkach... Ja ostatnio zrobiłem co¶, czego dot±d nie umiem wytłumaczyć...
Na TA, normalnie próbuj±c zawrócić na kawałku asfaltu (przy niemal zerowej prędko¶ci, praktycznie tylko odpychaj±c się nogami) nagle poczułem, że moto się kładzie i... jedyne co mogłem zrobić, to delikatnie położyć na gmolach uskakuj±c by nie przygniotło mi nogi... ;)

Wstyd na cał± Hajnówkę... ;););)

Ogólnie jestem zadowolony :)
Tak 3mać!!

--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

Data: 2011-09-28 10:04:51
Autor: Roman Niewiarowski
Africa Twin
W dniu 2011-09-28 09:45, falco pisze:

Wstyd na cał± Hajnówkę... ;););)

Taaa, na Podlasju sa najlepsi spece od ksiezycowki, ale zeby pozniej wsiadac na motor?! Wstydz sie wstydz! ;)

pozdr
newrom
--
RD07 - dożywocie.
Cos Jesus he knows me And he knows I'm right

Data: 2011-09-28 10:18:17
Autor: falco
Africa Twin
W dniu 2011-09-28 10:04, Roman Niewiarowski pisze:

Taaa, na Podlasju sa najlepsi spece od ksiezycowki, ale zeby pozniej
wsiadac na motor?! Wstydz sie wstydz! ;)

hehehe... a żeby¶ wiedział, że było to dokładnie gdy przestawiałem moto domkiem znajomych, którzy ci±gnęli mnie do siebie na imprezę, ale ponieważ jechali¶my dalej penetrować Podlasie, musiałem (ze wstydem) odpu¶cić... ;)


--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

Africa Twin

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona