Afropolak zrobił swoje, Afropolak może odejść

Data: 2009-04-07 13:18:31
Autor: Hans Kloss
Afropolak zrobił swoje, Afropolak może odejść
..czyli wybiórcza ogłasza bojkot wrazego Farfała:

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,6469641,Bojkot_Telewizji_Polski
ej___artysci_nie_chca__bylego.html

"Piewcy Stalina z lat pięćdziesiątych przeobrazili się, po samokrytyce, w krytyków marksizmu i filozofów (ale bez przesady - krytyka marksizmu oczywiście tak, ale np. towarzysz Kołakowski długie lata przyjaźnił się z towarzyszką Wolińską; cóż, jak mawiają klasycy, kto się k.. urodził, kanarkiem nie umrze). [...]Dosłownie z nieba spadły leśnym dziadkom i babkom Kaczory: znów można było, jak za młodych ZMPowskich lat, krzyczeć w dziarskim pochodzie maszerując noga w nogę! Dorzynamy watahę! Kto nie z nami, ten przeciw nam, a w walce z potwornym kaczystowskim zagrożeniem każdy sojusznik jest cenny - i co poniektórzy durnie się na to nabrali, na przykład niejaki Farfał. Nie jestem specjalnym entuzjastą wszechpolaków, ale tego biednego durnia Farfała jest mi autentycznie żal. Facet chyba faktycznie uwierzył, że jeśli odpowiednio gorliwie będzie wycinał kaczystowskie złogi, jego potworna przeszłość zostanie mu wybaczona…[...]Tacy, panie dzieju, intelektualiści - już po trzech miesiącach od nominacji kapnęli się, że telewizją rządzi “neofaszysta” (swoją drogą zwrócił ktoś uwagę, że komuniści są zawsze “post”, a faszyści “neo”?). Gdzie byli, kiedy nominowano go na szefa? A, przepraszam - to była mądrość etapu spod znaku “Tusku, musisz”… A teraz stadion dla ITI zasponsorowany, media pod kontrolą, więc autorytety odzyskały wzrok.  No i nie zapominajmy, że część “tfurców” to weterani wielu etapów dziejów, więc i demencja mózgi co poniektórym może zżerać - staremu dewiantowi K., żeby daleko nie szukać… Jakim cudem za wybitnego reżysera robi facet, który ostatni dobry film nakręcił piętnaście lat temu? A od tej pory idzie w konkury z Palikotem w poziomie chamstwa i raczy nas opowieściami, komu robił dobrze i w jakich okolicznościach? No, ale członkowstwo w Partii Miłości zobowiązuje. [...]Furda fakty, logika - obrotowe autorytety merdające ogonkami przed każdą kolejną władzą i tak są słuchane. Ja wiem, że tak jest być może łatwiej - ale wszystko mi się w środku burzy.
Pora wrócić do lektury Fromma. Ucieczka od wolności trwa w najlepsze."

A ja się w takim razie czuję w obowiązku przesiedzieć cały dzien 3 maja murem przed odbiornikiem tiwi na znak solidarności ze wszystkimi którzy mają owe wybiórcze "ałtorytety" za bandę śmieci.
J-23

Data: 2009-04-07 17:14:29
Autor: ColgatesBilly

"Hans Kloss" <necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:grfjr6$ccf$1inews.gazeta.pl...
.czyli wybiórcza ogłasza bojkot wrazego Farfała:

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,6469641,Bojkot_Telewizji_Polski

To moze sie GW odp**** od TVP i przestanie
zajmowac tym, nieswoim, bo polskim, tematem..
(jak sama nazwa wskazuje)

Kol

Afropolak zrobił swoje, Afropolak może odejść