Aftershocks...

Data: 2010-07-12 00:20:37
Autor: Leszczur
Aftershocks...
1. Turkoglu do Suns za Barbose.
No tak - Turek chcial zmiany klimatu, Barbosa wraz z rozwojem Dragica
staje sie zbedny.
Suns kupili kolejny zly kontrakt, nie maja rasowego PF'a i ostatnie
lata kariery Nasha spedza najwyzej na walce o playoffs. No chyba, ze
uda sie zamienic konczacy sie kontrakt JRicha na jakiegos sensownego
wysokiego, ale jakos nie chce mi sie w to wierzyc. Zwlaszcza, ze we
front office Suns tez dochodzi do zmiany warty i Kerr jest odsuwany w
cien.

2. Raptors wykorzystuja exception i sciagaja Diawa
Nie wiem czemu mieliby wykorzystac exception skoro sa ponizej progu sc
i moga go przyjac bez zadnej gimnastyki. Czyzby Colangelo probowal
odbudowac druzyne, ktora stworzyl w czasach gdy byl GM'em Suns?
Bobcats po pierwsze schodza ponizej salary cap i oddalaja sie od
luxury tax, ktorego Jordan nie zamierza placic (no tak wszak to juz
jego wlasna kasa). Po drugie - beda mieli wiecej opcji na
wykorzystanie konczacego sie kontraktu Chandlera (12,8M$). To ustawia
ich w niezlej pozycji do zakupow śródsezonowych, gdy inne kluby beda
desperacko probowaly zrzucic balast finansowy kosztem oddawania graczy
produktywnych.

3. Suns kupuja Childressa w s'n't od Hawks (34M$/5y) za pick
drugorundowy.
A ten ruch bardzo mi sie podoba. Hawks nie maja kasy zeby zmaczowac
oferte (hmmm - czyzby kogos ostatnio przeplacili? LOL), wiec beda
musieli zrobic to na warunkach Suns (chociaz Childressem jest
zainteresowanych kilka innych klubow).

4. Farmar do Nets (9M$/3y)
Splash!

5. Tony Allen do Grizzlies (10M$/3y)
Czyli gromadzenia ballhogow ciag dalszy.

6. Truchło BigBena - extension od Pistons na 2 lata.
Jaki by nie byl i tak jest lepszy o pozostalych wysokich Pistons.
Gratulacje dla Dumarsa po raz kolejny za sprawne przeprowadzenie akcji
"kupujemy FA w 2009".

7. Fisher chyba jednak zostaje w Lakers
Kobe stwierdzil, ze Fish wazny jest dla niego osobiscie. Fakt - nigdy
bez niego nie zdobyl tytulu.

8. Matthews nie zostanie zmaczowany przez Jazz, ktorzy prawdopodobnie
sciagna z powrotem R.Brewera.
Oferta Blazers jest na tyle kosmiczna, ze nikt nawet nie mysli jej
matchowac. Z drugiej strony Grizzlies zrzekli sie praw do Brewera
(IIRC), wiec powrot Ronniego do Utah nie wydaje sie niemozliwy.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-12 01:32:50
Autor: sooobi
Aftershocks...
On 12 Lip, 09:20, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
1. Turkoglu do Suns za Barbose.
No tak - Turek chcial zmiany klimatu, Barbosa wraz z rozwojem Dragica
staje sie zbedny.

Fajny ruch dla Raptors. DeRozan powinien grac jako sf a nie jako sg.
Razem z Weemsem fajnie obstawia skrzydla. Na sg minuty zostaja dla
Jacka(razem na parkiecie z Jose) i Barbossa.
Kupujac Hedo kazdy klub skazuja sie na prsk na fale krytyki...padlo na
Suns, a szkoda bo po spuszczeniu Amare podpisali fajny kontrakt z
Warrickiem, ktory moze miec przelomowy sezon.

Bobcats po pierwsze schodza ponizej salary cap i oddalaja sie od
luxury tax,

 i oddalaja sie od czego chca ich liderzy czyli WZMOCNIEN. S-Jax
ostatnio publicznie wypowiedzial sie ze oczekuje wzmocnien, cos czuje
ze zacznie sie marudzenie i S-Jax tez pozegna sie z Bobkami.

Po drugie - beda mieli wiecej opcji na
wykorzystanie konczacego sie kontraktu Chandlera (12,8M$). To ustawia
ich w niezlej pozycji do zakupow śródsezonowych,

Tylko na co im ta sprzedaz Chandlera? Zeby zamiast wygrac 25 meczy
wygrali 32. Stracili Diawa, stracili Feltona...

3. Suns kupuja Childressa w s'n't od Hawks (34M$/5y) za pick
drugorundowy.
A ten ruch bardzo mi sie podoba.

A mi srednio, nie sadze zeby Childress byl warty tej kasy.

4. Farmar do Nets (9M$/3y)
Splash!

A mial zamiar zostac pierwszopiatkowym pg.
W sumie kto wie moze nim zostac, jesli Harris pol sezonu przesiedzi na
lawce.

ps:Tak apropo niedawnej dyskusji na temat tego gdzie James mialby
wieksze szanse na mistrza w Nets czy w Cavs - jakis zakladzik ze Netsi
skoncza sezon z lepszym bilansem niz Cavs?

5. Tony Allen do Grizzlies (10M$/3y)
Czyli gromadzenia ballhogow ciag dalszy.

A to bardzo fajny kontrakt. Allen za 3,3 banki za sezon, bajka wole
jego niz Childressa.

8. Matthews nie zostanie zmaczowany przez Jazz, ktorzy prawdopodobnie
sciagna z powrotem R.Brewera.
Oferta Blazers jest na tyle kosmiczna, ze nikt nawet nie mysli jej
matchowac.

No Blazers dali ostro. Niezly przestrzal.

ps: Jak Blazers rozwiazali kontrakt z Gomesem, ktos zna szczegoly?

Data: 2010-07-12 04:07:17
Autor: Leszczur
Aftershocks...
On 12 Lip, 10:32, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
On 12 Lip, 09:20, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> 1. Turkoglu do Suns za Barbose.
> No tak - Turek chcial zmiany klimatu, Barbosa wraz z rozwojem Dragica
> staje sie zbedny.

Fajny ruch dla Raptors.

Pewnie. 4 lata po 10M$ za Turka zamienili na 2 lata po 7,5M$
Brazylijczyka i w dodatku nie kosztowalo ich to złamanego szeląga w
postaci mlodziezy czy pickow.

DeRozan powinien grac jako sf a nie jako sg.
Razem z Weemsem fajnie obstawia skrzydla. Na sg minuty zostaja dla
Jacka(razem na parkiecie z Jose) i Barbossa.

Tylko, ze to skład cholernie mało wartościowy. Niech będzie że ich S5
wygląda tak: Calderon-Jack-DeRozan-Diaw-Bargnani i z ławki Barbosa,
Weems i Amir. 25 wygranych w sezonie to maks.

Kupujac Hedo kazdy klub skazuja sie na prsk na fale krytyki...padlo na
Suns, a szkoda bo po spuszczeniu Amare podpisali fajny kontrakt z
Warrickiem, ktory moze miec przelomowy sezon.

Nie wydaje mi sie, zeby odnosnie Warricka byly jeszcze jakies
watpliwosci. Chlop ma juz 28 lat i jest synonimem przecietnosci. Ot
11+6 bez szczegolnie dobrej obrony. Czasami sieknie 25+10, ale raczej
przeciwko słabej druzynie.

> Bobcats po pierwsze schodza ponizej salary cap i oddalaja sie od
> luxury tax,

 i oddalaja sie od czego chca ich liderzy czyli WZMOCNIEN.

Zalezy jak na to popatrzec. Diaw raczej najlepsze lata ma juz za soba,
a Chandler moze okazac sie niezlym kontraktem w lutym.
Oczywiscie taki atut trzeba umiec wykorzystac, ale IMO Bobki moga na
tym dobrze wyjsc.

S-Jax ostatnio publicznie wypowiedzial sie ze oczekuje wzmocnien, cos czuje
ze zacznie sie marudzenie i S-Jax tez pozegna sie z Bobkami.

Poki Brown lubi S-Jaxa to nie bedzie problemu.

> [...]

Tylko na co im ta sprzedaz Chandlera? Zeby zamiast wygrac 25 meczy
wygrali 32. Stracili Diawa, stracili Feltona...

Faktycznie - zapomnialem, ze jeszcze Felton zmienil barwy. Czyli ruch
jest jeszcze bardziej zrozumialy - zostali wepchnieci w mini-
rebuilding.

> 3. Suns kupuja Childressa w s'n't od Hawks (34M$/5y) za pick
> drugorundowy.
> A ten ruch bardzo mi sie podoba.

A mi srednio, nie sadze zeby Childress byl warty tej kasy.

MLE za sensownie broniacego swingmana? A jak Childress okaze sie
drugim Frye i zacznie ciskac trojki jak opetany? ;-)

> 4. Farmar do Nets (9M$/3y)
> Splash!

A mial zamiar zostac pierwszopiatkowym pg.

A to wybieral sie do Polski?

W sumie kto wie moze nim zostac, jesli Harris pol sezonu przesiedzi na
lawce.

Hehe.

ps:Tak apropo niedawnej dyskusji na temat tego gdzie James mialby
wieksze szanse na mistrza w Nets czy w Cavs - jakis zakladzik ze Netsi
skoncza sezon z lepszym bilansem niz Cavs?

Nom - podpisali Outlawa i draftnęli Favorsa. To ja na razie ostroznie
wybieram Cavs.

> 5. Tony Allen do Grizzlies (10M$/3y)
> Czyli gromadzenia ballhogow ciag dalszy.

A to bardzo fajny kontrakt. Allen za 3,3 banki za sezon, bajka wole
jego niz Childressa.

A ja wole Josha. Nieco inna historia kontuzji i nieco inny pulap
mozliwosci.

> [...]
> Oferta Blazers jest na tyle kosmiczna, ze nikt nawet nie mysli jej
> matchowac.

No Blazers dali ostro. Niezly przestrzal.

Nowa miotła zarządziła :-)

ps: Jak Blazers rozwiazali kontrakt z Gomesem, ktos zna szczegoly?

Waived.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-12 04:18:05
Autor: sooobi
Aftershocks...
> [...]

wygląda tak: Calderon-Jack-DeRozan-Diaw-Bargnani i z ławki Barbosa,
Weems i Amir. 25 wygranych w sezonie to maks.

Nigdzie nie pisalem ze maja byc sie o mistrza:)

> [...]

watpliwosci. Chlop ma juz 28 lat i jest synonimem przecietnosci. Ot
11+6 bez szczegolnie dobrej obrony. Czasami sieknie 25+10, ale raczej

I bardzo mnie cieszy ze tak go postrzegasz. balem sie podbijesz mi go
na 2,2 ale teraz wyglada na to ze kupie go za 2,1;)

>  i oddalaja sie od czego chca ich liderzy czyli WZMOCNIEN.

Zalezy jak na to popatrzec. Diaw raczej najlepsze lata ma juz za soba,

Diaw ma dopiero 28lat i druga czesc sezonu mial bardzo dobra.
Byl bardzo waznym elementem Bobkow.

> S-Jax ostatnio publicznie wypowiedzial sie ze oczekuje wzmocnien, cos czuje
> ze zacznie sie marudzenie i S-Jax tez pozegna sie z Bobkami.

Poki Brown lubi S-Jaxa to nie bedzie problemu.

A jak S-jax przestanie lubic Bobki?

> [...]

Faktycznie - zapomnialem, ze jeszcze Felton zmienil barwy. Czyli ruch
jest jeszcze bardziej zrozumialy - zostali wepchnieci w mini-

Szkoda ze mini rebulining przypada na najlepsze lata S-jaxa i G-Walla.
> [...]
> skoncza sezon z lepszym bilansem niz Cavs?

Nom - podpisali Outlawa i draftnęli Favorsa. To ja na razie ostroznie

Zakladzik o jakas buteleczke?

> A to bardzo fajny kontrakt. Allen za 3,3 banki za sezon, bajka wole
> jego niz Childressa.

A ja wole Josha. Nieco inna historia kontuzji i nieco inny pulap
mozliwosci.

Jaki pulal mozliwosci?
Jakie to specjalne mozliwosci ma Childress? Toz to zwykly role player
tak samo jak Allen.

> ps: Jak Blazers rozwiazali kontrakt z Gomesem, ktos zna szczegoly?

Waived.

Czyli co wyplacili mu 100% kasy za kolejne (chyba) 3 lata bo na tyle
opiewal chyba jeszcze jego kontrakt...

Data: 2010-07-12 04:54:59
Autor: Leszczur
Aftershocks...
On 12 Lip, 13:18, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> [...]
> Weems i Amir. 25 wygranych w sezonie to maks.

Nigdzie nie pisalem ze maja byc sie o mistrza:)

A to dobrze, bo z tego co pisales odnioslem wrazenie, ze ten sklad Ci
sie podoba od strony sportowej i jakos mi to zazgrzytało.
Od strony FB to oczywiscie kopalnia sleeperow, wiec sam wiesz... ;-)

> [...]

I bardzo mnie cieszy ze tak go postrzegasz. balem sie podbijesz mi go
na 2,2 ale teraz wyglada na to ze kupie go za 2,1;)

Bierz na zdrowie. Takich zawodników jest w lidze wielu.
Czyzbys wierzył w krzwą progresji wedlug WS - bo tylko wedlug niej
Hakim gra z roku na rok lepiej... ;-P

> Zalezy jak na to popatrzec. Diaw raczej najlepsze lata ma juz za soba,

Diaw ma dopiero 28lat i druga czesc sezonu mial bardzo dobra.
Byl bardzo waznym elementem Bobkow.

Wydawalo mi sie, ze jest starszy. Ale byc moze wazniejsza jest
elastycznosc finansowa niz udawanie, ze graja o awans do playoffs?

> Poki Brown lubi S-Jaxa to nie bedzie problemu.

A jak S-jax przestanie lubic Bobki?

To Brown przestanie lubic S-Jaxa i sprawa sie szybko rozwiaze.

> [...]
> rebuilding.

Szkoda ze mini rebulining przypada na najlepsze lata S-jaxa i G-Walla.

Dla Wallace'a to akurat po prostu kolejny sezon gdy sie przebudowują.
Mysle ze przestal je juz nawet zauwazac.

> Nom - podpisali Outlawa i draftnęli Favorsa. To ja na razie ostroznie
> wybieram Cavs.

Zakladzik o jakas buteleczke?

Zaczekajmy do konca polowania na FA. Nets maja jeszcze mnostwo
pieniedzy - w przeciwienstwie do Cavs.
A na rynku mamy jeszcze takich FA jak Scola, Harrington, Miller, Shaq,
Josh Howard, Brewer, Mason, Rodriguez czy Adam Morrison (sic!). Moga
sie jeszcze na tyle wzmocnic, zeby wystarczylo na przebicie Cavs
(ktorzy - nota bene - wedlug Gilberta lada moment ida na mistrza).

> A ja wole Josha. Nieco inna historia kontuzji i nieco inny pulap
> mozliwosci.

Jaki pulal mozliwosci?

Childress jest lepszym zawodnikiem niz Tony Allen.

Jakie to specjalne mozliwosci ma Childress? Toz to zwykly role player
tak samo jak Allen.

Mozliwe. Ale role player - role playerowi nierowny. O Allenie mam nie
za dobrą opinię.
W dodatku Childress jest mlodszy o 2 lata.

> Waived.

Czyli co wyplacili mu 100% kasy za kolejne (chyba) 3 lata bo na tyle
opiewal chyba jeszcze jego kontrakt...

Nie. Na 2010-11 byla opcja klubu i Blazers jej nie wykorzystali.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-12 05:15:56
Autor: sooobi
Aftershocks...
On 12 Lip, 13:54, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> [...]

sie podoba od strony sportowej i jakos mi to zazgrzytało.
Od strony FB to oczywiscie kopalnia sleeperow, wiec sam wiesz... ;-)

Oj tak ciekawi mnie szczegolni taki jeden sleeper - Jose Calderon.

> [...]

Bierz na zdrowie. Takich zawodników jest w lidze wielu.
Czyzbys wierzył w krzwą progresji wedlug WS - bo tylko wedlug niej

Nie zagladam na WS, zawierze oku ktory sugeruje mi zeby brac slashera
grajacego obok Nasha:P

> [...]

Wydawalo mi sie, ze jest starszy. Ale byc moze wazniejsza jest
elastycznosc finansowa niz udawanie, ze graja o awans do playoffs?

Bobki maja na pokladzie fatalne kontrakty Nazra M i Diopa. Zamiast
odpuszczac Diawa moze powinni sprobowac upchnac tamte, albo upchnac
tamte razem z Diawem...

> [...]

sie jeszcze na tyle wzmocnic, zeby wystarczylo na przebicie Cavs
(ktorzy - nota bene - wedlug Gilberta lada moment ida na mistrza).

Netsi pewnie jeszcze miec Morrowa bo GSW nie zamierzaja wyrownac
oferty:)
Odnosnie GSW podobno ich pierwszym sf-em ma byc Dorrel Wright:)

> Jaki pulal mozliwosci?

Childress jest lepszym zawodnikiem niz Tony Allen.

W jakim elemencie?

> Jakie to specjalne mozliwosci ma Childress? Toz to zwykly role player
> tak samo jak Allen.

Mozliwe. Ale role player - role playerowi nierowny. O Allenie mam nie
za dobrą opinię.

a to dlaczego?

W dodatku Childress jest mlodszy o 2 lata.

o niecaly rok. w tym wieku taka roznica to zadna roznica.

> Czyli co wyplacili mu 100% kasy za kolejne (chyba) 3 lata bo na tyle
> opiewal chyba jeszcze jego kontrakt...

Nie. Na 2010-11 byla opcja klubu i Blazers jej nie wykorzystali.

wydawalo mi sie hoopshype pokazywal ze ta opcja jest dopiero za iles
sezonow. to spoko.

Data: 2010-07-12 07:15:12
Autor: Leszczur
Aftershocks...
On 12 Lip, 14:15, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> [...]
> Od strony FB to oczywiscie kopalnia sleeperow, wiec sam wiesz... ;-)

Oj tak ciekawi mnie szczegolni taki jeden sleeper - Jose Calderon.

Przeciez zarzekales sie, ze juz nigdy go nie kupisz! Nawet wymyslales
mu od roznych organow meskich i zenskich ;-)

> [...]
> Hakim gra z roku na rok lepiej... ;-P

Nie zagladam na WS, zawierze oku ktory sugeruje mi zeby brac slashera

Heh. Mowisz, ze Jim Jackson byl takim studem w sezonie 2005-2006? ;-)

> Wydawalo mi sie, ze jest starszy. Ale byc moze wazniejsza jest
> elastycznosc finansowa niz udawanie, ze graja o awans do playoffs?

Bobki maja na pokladzie fatalne kontrakty Nazra M i Diopa.

No to druga runda playoffs jak w banku ;-)

 Zamiast odpuszczac Diawa moze powinni sprobowac upchnac tamte, albo upchnac
tamte razem z Diawem...

Nie wiem tego na pewno, ale zakladam, ze probowali.

> [...]
> (ktorzy - nota bene - wedlug Gilberta lada moment ida na mistrza).

Netsi pewnie jeszcze miec Morrowa bo GSW nie zamierzaja wyrownac oferty:)

Szkoda, ze Morrow nie trafil do Bulls. Pasowalby do koncepcji.

Odnosnie GSW podobno ich pierwszym sf-em ma byc Dorrel Wright:)

Hehe. Powodzenia.

> Childress jest lepszym zawodnikiem niz Tony Allen.

W jakim elemencie?

Jest lepszym zawodnikiem, czyli mam na mysli całość. Tony wydaje mi
sie strasznie niepoukladanym zawodnikiem. Niby ma szybkosc, ale nie ma
mózgu, który mógłby ją kontrolować.

> Mozliwe. Ale role player - role playerowi nierowny. O Allenie mam nie
> za dobrą opinię.

a to dlaczego?

Po prostu mam.

> W dodatku Childress jest mlodszy o 2 lata.

o niecaly rok. w tym wieku taka roznica to zadna roznica.

Możliwe. Nie patrzyłem im konkretnie w metryki, a rocznikowo.

> Nie. Na 2010-11 byla opcja klubu i Blazers jej nie wykorzystali.

wydawalo mi sie hoopshype pokazywal ze ta opcja jest dopiero za iles
sezonow. to spoko.

Portal transakcyjny pokazywal opcje juz teraz. A skoro nie bylo mowy o
buy-oucie i nie ma Gomesa w payrolu PTB to chyba byla prawda.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-12 07:22:25
Autor: sooobi
Aftershocks...
On 12 Lip, 16:15, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> Oj tak ciekawi mnie szczegolni taki jeden sleeper - Jose Calderon.

Przeciez zarzekales sie, ze juz nigdy go nie kupisz! Nawet wymyslales
mu od roznych organow meskich i zenskich ;-)

I nie kupie, ale podbije zeby cena przekroczyla chociaz 6 baniek:)

>  Zamiast odpuszczac Diawa moze powinni sprobowac upchnac tamte, albo upchnac
> tamte razem z Diawem...

Nie wiem tego na pewno, ale zakladam, ze probowali.

To latwo sie poddali, ogolnie moim zdaniem zjeba***

> Netsi pewnie jeszcze miec Morrowa bo GSW nie zamierzaja wyrownac oferty:)

Szkoda, ze Morrow nie trafil do Bulls. Pasowalby do koncepcji.

A jaka tam jest koncepcja?
Poki co Byki czekaja na decyzje Magic w sprawie Reddicka, ale sadze ze
Otis Smith go zostawi. Skoro go stac na placenie tylu milionow dla
rezerwowego pg to i zaplaci slono za rezerwowego sg:)

> W jakim elemencie?

Jest lepszym zawodnikiem, czyli mam na mysli całość.

To ja majac na mysli calosc Twoich wypowiedzi w tym temacie twierdze
ze piszesz nieprawde:)

Tony wydaje mi
sie strasznie niepoukladanym zawodnikiem. Niby ma szybkosc, ale nie ma
mózgu, który mógłby ją kontrolować.

A jakie statystyki to potwierdzaja, bo zdaje mi sie opierasz swoja
opinie na podstawie oka?

> o niecaly rok. w tym wieku taka roznica to zadna roznica.

Możliwe. Nie patrzyłem im konkretnie w metryki, a rocznikowo.

Rocznikowo tez nie wychodzi 2 lata:)

> [...]

Portal transakcyjny pokazywal opcje juz teraz. A skoro nie bylo mowy o
buy-oucie i nie ma Gomesa w payrolu PTB to chyba byla prawda.

Kurde Blazers pozbyli sie Outlawa, pozbyli Webstera, pozbyli Gomesa a
to wszystko po to zeby dac taka kase Mathewsowi. Niesamowite, caly
czas nie moge sie tym nadziwic.

ps: na grupie w ogole nie ma mowy o tym ze big 3 nie podpisuja maxow.
Ruch godny podziwu.

Data: 2010-07-12 07:42:31
Autor: Leszczur
Aftershocks...
On 12 Lip, 16:22, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Przeciez zarzekales sie, ze juz nigdy go nie kupisz! Nawet wymyslales
> mu od roznych organow meskich i zenskich ;-)

I nie kupie, ale podbije zeby cena przekroczyla chociaz 6 baniek:)

A tam. Za 6 baniek to ja go wywolam :-)

> Szkoda, ze Morrow nie trafil do Bulls. Pasowalby do koncepcji.

A jaka tam jest koncepcja?

Koncepcja jest taka: "na gwalt potrzebujemy strzelca z dystansu".
Morrow daje to co kiedys Gordon, tylko za 1/3 kasy. No-brainer.

Poki co Byki czekaja na decyzje Magic w sprawie Reddicka, ale sadze ze
Otis Smith go zostawi. Skoro go stac na placenie tylu milionow dla
rezerwowego pg to i zaplaci slono za rezerwowego sg:)

Smith go zmaczuje. Skoro zrobil to z Gortatem, to Ridicka tez
zatrzyma.

> Jest lepszym zawodnikiem, czyli mam na mysli całość.

To ja majac na mysli calosc Twoich wypowiedzi w tym temacie twierdze
ze piszesz nieprawde:)

Mylisz sie. Nie masz mozliwosci sprawdzenia, ani udowodnienia czy to
co pisze jest tym co mysle, czy nie. A zatem nie mozesz pisac iz piszę
nieprawdę :-P

> [...]
> mózgu, który mógłby ją kontrolować.

A jakie statystyki to potwierdzaja, bo zdaje mi sie opierasz swoja opinie na podstawie oka?

Przecież nie chciałeś się wdawac w dyskusję o statystykach! Ale niech
tam.
Patrząc na PER - Allen jest zawodnikiem ponizej przecietnej. Childress
jest mocno powyzej.
ORtg Allena za ostatni sezon - 101 (przy 900 minutach gry) Analogiczny
wskaznik Childressa za ostatni sezon w NBA - 127 (przy 2,2k minut
gry).
Wszelkie WS-y też przemawiaja za Joshem, etc, etc.
Dla mnie Allen nigdy nie byl nikim wiecej niz tylko wypelnieniem
skladu. Childress byl materiałem na pełnoprawnego startera.

Rocznikowo tez nie wychodzi 2 lata:)

Na b-r.com wychodzi.

> [...]

Kurde Blazers pozbyli sie Outlawa, pozbyli Webstera, pozbyli Gomesa a
to wszystko po to zeby dac taka kase Mathewsowi. Niesamowite, caly

Spokojnie. Teraz okaze sie ile naprawde dla organizacji znaczyl
Pritchard.
Moze to i nie sa takie zle ruchy i tylko tak strasznie wygladaja?

ps: na grupie w ogole nie ma mowy o tym ze big 3 nie podpisuja maxow.
Ruch godny podziwu.

Nie - ruch logiczny, bo inaczej mogloby nie byc mowy nawet o Big3? :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-12 08:06:03
Autor: sooobi
Aftershocks...
On 12 Lip, 16:42, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> I nie kupie, ale podbije zeby cena przekroczyla chociaz 6 baniek:)

A tam. Za 6 baniek to ja go wywolam :-)

A to juz wykasowalem z excela;)

> [...]

ORtg Allena za ostatni sezon - 101 (przy 900 minutach gry) Analogiczny
wskaznik Childressa za ostatni sezon w NBA - 127 (przy 2,2k minut

Z kolei DRtg lepsze mial Allen. Jak wezmiemy najlepszy sezon Allena
(ostatni sezon Childressa w NBA byl jego najlepszym) to wg sooobi
score lepszy jest Allen.
Wiec jesli moge znalezc sezon w ktorym Allen byl lepszy to nie jest to
tak jednoznacznie. Roznimy sie w ocenie bo ja patrzac na statsy
Childressa z Euroligi watpie w jakikolwiek rozwoj jego jako zawodnika.

Wszelkie WS-y też przemawiaja za Joshem, etc, etc.

Tylko nie bierzesz pod uwage tego ze Childress gral 2 lata w Europie
gdzie mogl zrobic krok w tyl zamiast krok do przodu, a statystyki
wskazuja ze zrobil wlasnie krok w tyl.

> Rocznikowo tez nie wychodzi 2 lata:)

Na b-r.com wychodzi.

http://www.basketball-reference.com/players/a/allento01.html
http://www.basketball-reference.com/players/c/childjo01.html

Gdzie widzisz roznice 2 lat?:)

> ps: na grupie w ogole nie ma mowy o tym ze big 3 nie podpisuja maxow.
> Ruch godny podziwu.

Nie - ruch logiczny, bo inaczej mogloby nie byc mowy nawet o Big3? :-)

Tak czy siak godny podziwu:)

Data: 2010-07-12 09:52:29
Autor: Leszczur
Aftershocks...
On 12 Lip, 17:06, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> A tam. Za 6 baniek to ja go wywolam :-)

A to juz wykasowalem z excela;)

Zanotowałem ;-)

> [...]
> ORtg Allena za ostatni sezon - 101 (przy 900 minutach gry) Analogiczny
> wskaznik Childressa za ostatni sezon w NBA - 127 (przy 2,2k minut

Zgoda. Ot Celtics mieli lepszy DRtg niz Hawks.

Jak wezmiemy najlepszy sezon Allena (ostatni sezon Childressa w NBA byl jego najlepszym) to wg sooobi
score lepszy jest Allen.

I co to nam mowi o "sooobi score" skoro stoi w wyrazniej sprzecznosci
z reszta wskaznikow? ;-P

Wiec jesli moge znalezc sezon w ktorym Allen byl lepszy to nie jest to
tak jednoznacznie. Roznimy sie w ocenie bo ja patrzac na statsy
Childressa z Euroligi watpie w jakikolwiek rozwoj jego jako zawodnika.

Nie umiem znalezc przelozenia statystyk europejskich na NBA i z tego
co wiem nikt na razie nie zrobil tego w sposob ktory bylby naprawdę
dobry.
Ale nie wykluczam, ze Childress teraz nie jest tym kim byl dwa lata
temu. Zobaczymy niebawem.

> [...]

Tylko nie bierzesz pod uwage tego ze Childress gral 2 lata w Europie
gdzie mogl zrobic krok w tyl zamiast krok do przodu, a statystyki

Rzuc linkiem. Mozliwe, ze sie uwstecznil. W sumie wszystko jest
mozliwe.

> Na b-r.com wychodzi.

http://www.basketball-reference.com/players/a/allento01.htmlhttp://www.basketball-reference.com/players/c/childjo01.html

Gdzie widzisz roznice 2 lat?:)

Josh Childress - sezon 04-05 - 21 lat. Tony Allen w tym samym sezonie
- 23. Pierwsza linijka pierwszego modułu, druga kolumna.

Poczekajmy na te tytuły ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-12 10:41:50
Autor: sooobi
Aftershocks...
> [...]
> score lepszy jest Allen.

I co to nam mowi o "sooobi score" skoro stoi w wyrazniej sprzecznosci

To ze jest najlepszy:) Wez sobie ich statsy per 36 z tego sezonu i
zakladam ze to samo Ci wyjdzie dla WS PER'u i innych dziadostw.

http://www.euroleague.net/competition/players/showplayer?pcode=001225&seasoncode=E2008

> [...]

Josh Childress - sezon 04-05 - 21 lat. Tony Allen w tym samym sezonie
- 23. Pierwsza linijka pierwszego modułu, druga kolumna.

No to w takim razie Allen starzeje sie szybciej niz Childress:)

ps: polecam patrzyc na dokladna metryke, wtedy masz szanse ustrzec sie
przed babolami:)

Data: 2010-07-12 18:10:14
Autor: s
Aftershocks...
I nie kupie, ale podbije zeby cena przekroczyla chociaz 6 baniek:)

Czyli kupisz :D

 Zamiast odpuszczac Diawa moze powinni sprobowac upchnac tamte, albo upchnac
tamte razem z Diawem...
Nie wiem tego na pewno, ale zakladam, ze probowali.

To latwo sie poddali, ogolnie moim zdaniem zjeba***

IMO zagrali ok. Pozbyli sie w sumie upierdliwego kontraktu, nawet jezeli z jakastam wartoscia sportowa. I zrobili miejsce dla mlodziaka.

ps: na grupie w ogole nie ma mowy o tym ze big 3 nie podpisuja maxow.
Ruch godny podziwu.

Spoko, to juz jest dobrze przeliczone. Zakladam, ze rynek okolokoszykarski sowicie im wynagrodzi te decyzje :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2010-07-13 13:59:47
Autor: wiLQ
Aftershocks...
sooobi napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Kurde Blazers pozbyli sie Outlawa, pozbyli Webstera, pozbyli Gomesa a
to wszystko po to zeby dac taka kase Mathewsowi. Niesamowite, caly
czas nie moge sie tym nadziwic.

Za Outlawa dostali Cambiego, ktorego zatrzymali, wiec jest OK, dopiero
dalsze podmianki rzeczywiscie zmuszaja do drapania sie po glowie.

ps: na grupie w ogole nie ma mowy o tym ze big 3 nie podpisuja maxow.
Ruch godny podziwu.

Taaa, tyle, ze to doprowadzilo do iscie absurdalnej sytuacji, w ktorej
najwiekszy kontrakt offseason podpisal Joe Johnson ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-13 06:01:40
Autor: Leszczur
Aftershocks...
On 13 Lip, 13:59, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

Za Outlawa dostali Cambiego, ktorego zatrzymali, wiec jest OK, dopiero
dalsze podmianki rzeczywiscie zmuszaja do drapania sie po glowie.

A bo dalsze podmianki zostaly dokonane juz bez Pritcharda.

Zabawne - prawda? ;-D

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-12 16:22:15
Autor: Tomasz Radko
Aftershocks...
W dniu 2010-07-12 16:15, Leszczur pisze:

Portal transakcyjny pokazywal opcje juz teraz. A skoro nie bylo mowy o
buy-oucie i nie ma Gomesa w payrolu PTB to chyba byla prawda.

Ostatni sezon Gomesa był, AFAIR, niegwarantowany. Formalnie nie była to
opcja klubu, faktycznie i owszem.

Data: 2010-07-12 14:46:34
Autor: wiLQ
Aftershocks...
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Fajny ruch dla Raptors.

Pewnie. 4 lata po 10M$ za Turka zamienili na 2 lata po 7,5M$
Brazylijczyka i w dodatku nie kosztowalo ich to złamanego szeląga w
postaci mlodziezy czy pickow.

Eeee tam, przede wszystkim trzeba bylo olac Turka jako FAsa.
Teraz to tylko naprawianie wlasnych bledow kosztem bledow innych.
> [...]

wygląda tak: Calderon-Jack-DeRozan-Diaw-Bargnani i z ławki Barbosa,
Weems i Amir. 25 wygranych w sezonie to maks.

Um, moje pytanie brzmi: podpisali Amira za okolice MLE by sciagnac
innego PFa i znow przykisic go na lawce?
 --
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-12 06:00:09
Autor: sooobi
Aftershocks...
> [...]

Um, moje pytanie brzmi: podpisali Amira za okolice MLE by sciagnac
innego PFa i znow przykisic go na lawce?

Przeciez Amir caly czas moze dostac 25-30 w kazdym meczu.

Data: 2010-07-12 07:16:36
Autor: Leszczur
Aftershocks...
On 12 Lip, 14:46, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

Eeee tam, przede wszystkim trzeba bylo olac Turka jako FAsa.
Teraz to tylko naprawianie wlasnych bledow kosztem bledow innych.

Ale Turek mial zatrzymac Bosha!

> [...]

Um, moje pytanie brzmi: podpisali Amira za okolice MLE by sciagnac
innego PFa i znow przykisic go na lawce?

Moze Diaw bedzie gral na srodku? A moze na SF?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-13 13:58:45
Autor: wiLQ
Aftershocks...

> Eeee tam, przede wszystkim trzeba bylo olac Turka jako FAsa.
> Teraz to tylko naprawianie wlasnych bledow kosztem bledow innych.

Ale Turek mial zatrzymac Bosha!

I zatrzymal! Do konca jego kontraktu ;-)

> Um, moje pytanie brzmi: podpisali Amira za okolice MLE by sciagnac
> innego PFa i znow przykisic go na lawce?

Moze Diaw bedzie gral na srodku? A moze na SF?

Zobaczymy, ale Raptors maja dziwna tendencje rzucania forsa jakby
walczyli o mistrza ze skladem jakby ambitnie walczyli o numer 1 draftu.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-13 06:22:55
Autor: Leszczur
Aftershocks...
On 13 Lip, 13:58, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Ale Turek mial zatrzymac Bosha!

I zatrzymal! Do konca jego kontraktu ;-)

Turek zrobil swoje - Turek musi odejsc ;-)

> Moze Diaw bedzie gral na srodku? A moze na SF?

Zobaczymy, ale Raptors maja dziwna tendencje rzucania forsa jakby
walczyli o mistrza ze skladem jakby ambitnie walczyli o numer 1 draftu.

Trafnie ujete. Colangelo nabral zlych nawykow w Suns i jeszcze sie nie
oduczyl.
Ale byc moze teraz juz tylko probuje utrzymac sie na stolku.

Pozdro

Le-szczur

Data: 2010-07-12 14:47:38
Autor: wiLQ
Aftershocks...
[...]

Co ma jedno do drugiego? Przeciez Warrick to PF.

Dlaczego?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-12 06:03:59
Autor: sooobi
Aftershocks...
On 12 Lip, 14:47, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

> Warrickiem, ktory moze miec przelomowy sezon.

Co ma jedno do drugiego? Przeciez Warrick to PF.

Zgrabnie przeszedlem z jednego watku na drugi:)

> A to bardzo fajny kontrakt. Allen za 3,3 banki za sezon, bajka wole
> jego niz Childressa.

Dlaczego?

Bo dla mnie obaj gracze to ta sama polka. A roznica w pensjach jest
ogromna.

Data: 2010-07-12 15:05:44
Autor: wiLQ
Aftershocks...

> Co ma jedno do drugiego? Przeciez Warrick to PF.

Zgrabnie przeszedlem z jednego watku na drugi:)

Skoro jedno nie ma nic do drugiego to nie bylo to zgrabnie przejscie ;-P

A dlaczego ta sama polka?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-12 06:39:12
Autor: sooobi
Aftershocks...
On 12 Lip, 15:05, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

Skoro jedno nie ma nic do drugiego to nie bylo to zgrabnie przejscie ;-P

> Bo dla mnie obaj gracze to ta sama polka. A roznica w pensjach jest

A dlaczego ta sama polka?

Obaj jak na roleplayers sa ponadprzecietni w obronie (przynajmniej z
tego co pamietam bo Childressa w Eurolidze widzialem dokladnie 0
razy). Obaj sa najskuteczniejsi w poblizu kosza, obaj robia to
najlpiej jako cutterzy(czyli dobrze graja bez pilki, gra 1 na 1 nie
jest najmocniejsza strona). Childress grozil jeszcze rzutem za 3,
niestety po przeniesieniu do Europy nie byla to jego mocna strona ( a
linia byla blizej), wiec tutaj nie ma zadnej przewagi nad Allenem.
Prezentuja dokladnie to samo, Allen daje robi to tylko za mniejsza
kase w dodatku fizycznie jest silniejszy niz Childress co jest jakas
tam jego przewaga nad Childressem.
Nie chce sie wdawac w dywagajce czy Childress jest lepszy bo jakis
wspolczynnik bedzie mial wyzszy o 0,04 czy z kolei Allen mial o 0,2
wyzsze cos tam wiec jest lepszy. Gracze prezentuja podobny poziom,
dlatego zdecydowanie bardziej podoba mi sie Allen za 10milionow niz
Childress za 35.

Data: 2010-07-12 14:47:15
Autor: wiLQ
Aftershocks...
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

1. Turkoglu do Suns za Barbose.
[...]
3. Suns kupuja Childressa w s'n't od Hawks (34M$/5y) za pick
drugorundowy.

Hmmm, Turkoglu, Childress, GHill, Dudley, JRich... kto tam bedzie gral
na SG/SF w przyszlym sezonie? Czy maja wiecej trejdow na horyzoncie?

4. Farmar do Nets (9M$/3y)
Splash!

Dziwnie sie Nets rozdrabniaja. Zamiast jednego czy dwoch sensownych to 5
ziutkow po 10M$/3? Licza, ze ktorys z tych leszczy eksploduje czy jak?

5. Tony Allen do Grizzlies (10M$/3y)
Czyli gromadzenia ballhogow ciag dalszy.

A nie chodzilo o "mistrzowskie doswiadczenie"? ;-)

[...]

Hej, przynajmniej jeden z nich okazal sie byc warty swojej pensji ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-12 06:02:37
Autor: sooobi
Aftershocks...
> [...]

Hmmm, Turkoglu, Childress, GHill, Dudley, JRich... kto tam bedzie gral
na SG/SF w przyszlym sezonie? Czy maja wiecej trejdow na horyzoncie?

To co robia Suns i Blazers to dla mnie zagadka.

> 4. Farmar do Nets (9M$/3y)
> Splash!

Dziwnie sie Nets rozdrabniaja. Zamiast jednego czy dwoch sensownych to 5
ziutkow po 10M$/3? Licza, ze ktorys z tych leszczy eksploduje czy jak?

A moze robia slusznie (chociaz kontrakt Outlawa cholernie wysoki) ze
nie przeplacaja 'topowych" graczy. Moze rozmawiaja z innymi ale
krzycza chore kwoty. Kontrakt Morrowa dla mnie 1 klasa. Farmar tez
nieglupi kontrakt.

Data: 2010-07-12 07:24:07
Autor: Leszczur
Aftershocks...
On 12 Lip, 15:02, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> [...]

nie przeplacaja 'topowych" graczy. Moze rozmawiaja z innymi ale
krzycza chore kwoty. Kontrakt Morrowa dla mnie 1 klasa. Farmar tez

I za rok dojda do wniosku, ze co prawda role players maja dobrych, ale
na prawdziwe gwiazdy kasy juz nie starczylo.
Mam nadzieje, ze kibice w Newark beda wyrozumiali.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-13 13:58:55
Autor: wiLQ
Aftershocks...

> [...]

na prawdziwe gwiazdy kasy juz nie starczylo.
Mam nadzieje, ze kibice w Newark beda wyrozumiali.

Otoz to. Moga miec najlepsza lawke w lidze i kilku marnych starterow co
jest troche dziwna kolejnoscia budowania druzyny ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-12 07:21:40
Autor: Leszczur
Aftershocks...
> [...]

Hmmm, Turkoglu, Childress, GHill, Dudley, JRich... kto tam bedzie gral
na SG/SF w przyszlym sezonie? Czy maja wiecej trejdow na horyzoncie?

Turkoglu od biedy moze grac PF'a. JRich i Hill wypelnia pozycje
swingowe a Childress bedzie gral backupa.
Problem w tym, ze Turek i Frye pod koszem beda grali tylko w teorii.

> 4. Farmar do Nets (9M$/3y)
> Splash!

Dziwnie sie Nets rozdrabniaja. Zamiast jednego czy dwoch sensownych to 5
ziutkow po 10M$/3? Licza, ze ktorys z tych leszczy eksploduje czy jak?

Mozliwe. A moze nowy wlasciciel nie chce przeplacic raz a dobrze,
tylko woli kilka razy mniejsze kwoty :-)

> 5. Tony Allen do Grizzlies (10M$/3y)
> Czyli gromadzenia ballhogow ciag dalszy.

A nie chodzilo o "mistrzowskie doswiadczenie"? ;-)

Champion pedigree ;-)

> [...]
> "kupujemy FA w 2009".

Hej, przynajmniej jeden z nich okazal sie byc warty swojej pensji ;-)

Fakt! Czyli sezon nie byl zmarnowany ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-12 07:23:47
Autor: sooobi
Aftershocks...
On 12 Lip, 16:21, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> Hmmm, Turkoglu, Childress, GHill, Dudley, JRich... kto tam bedzie gral
> na SG/SF w przyszlym sezonie? Czy maja wiecej trejdow na horyzoncie?

Turkoglu od biedy moze grac PF'a.

Po tym co Turek prezentowal w Polsce na Eurobaskecie to sadze ze na
nawet na PF jest za wolny:)

Data: 2010-07-12 09:53:14
Autor: Leszczur
Aftershocks...
On 12 Lip, 16:23, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Turkoglu od biedy moze grac PF'a.

Po tym co Turek prezentowal w Polsce na Eurobaskecie to sadze ze na
nawet na PF jest za wolny:)

W Polsce Turek był zmęczony ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-12 10:42:36
Autor: sooobi
Aftershocks...
On 12 Lip, 18:53, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> Po tym co Turek prezentowal w Polsce na Eurobaskecie to sadze ze na
> nawet na PF jest za wolny:)

W Polsce Turek był zmęczony ;-)

On wyglada jakby byl zmeczony tym ze zyje.

Data: 2010-07-13 13:59:30
Autor: wiLQ
Aftershocks...

> [...]

swingowe a Childress bedzie gral backupa.
Problem w tym, ze Turek i Frye pod koszem beda grali tylko w teorii.

... czyli sam sobie zaprzeczyles - Hedo nie bedzie gral na PFie ;-)
IMHO raczej JRich lub GHill leci w trejdzie jako wygasajacy.
 --
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-13 06:25:34
Autor: Leszczur
Aftershocks...

> [...]
> Problem w tym, ze Turek i Frye pod koszem beda grali tylko w teorii.

.. czyli sam sobie zaprzeczyles - Hedo nie bedzie gral na PFie ;-)

Bedzie, ale nie pod koszem :-)

IMHO raczej JRich lub GHill leci w trejdzie jako wygasajacy.

Wiecej da sie kupic za JRicha, ale Bobcats pewnie nie chcieli go z
powrotem w trejdzie za Chandlera.

Pozdro

L'e-szczur

Aftershocks...