Aftershocks...

Data: 2010-07-12 14:47:15
Autor: wiLQ
Aftershocks...
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

1. Turkoglu do Suns za Barbose.
[...]
3. Suns kupuja Childressa w s'n't od Hawks (34M$/5y) za pick
drugorundowy.

Hmmm, Turkoglu, Childress, GHill, Dudley, JRich... kto tam bedzie gral
na SG/SF w przyszlym sezonie? Czy maja wiecej trejdow na horyzoncie?

4. Farmar do Nets (9M$/3y)
Splash!

Dziwnie sie Nets rozdrabniaja. Zamiast jednego czy dwoch sensownych to 5
ziutkow po 10M$/3? Licza, ze ktorys z tych leszczy eksploduje czy jak?

5. Tony Allen do Grizzlies (10M$/3y)
Czyli gromadzenia ballhogow ciag dalszy.

A nie chodzilo o "mistrzowskie doswiadczenie"? ;-)

6. Truchło BigBena - extension od Pistons na 2 lata.
Jaki by nie byl i tak jest lepszy o pozostalych wysokich Pistons.
Gratulacje dla Dumarsa po raz kolejny za sprawne przeprowadzenie akcji
"kupujemy FA w 2009".

Hej, przynajmniej jeden z nich okazal sie byc warty swojej pensji ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-12 06:02:37
Autor: sooobi
Aftershocks...
On 12 Lip, 14:47, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

Hmmm, Turkoglu, Childress, GHill, Dudley, JRich... kto tam bedzie gral
na SG/SF w przyszlym sezonie? Czy maja wiecej trejdow na horyzoncie?

To co robia Suns i Blazers to dla mnie zagadka.

> 4. Farmar do Nets (9M$/3y)
> Splash!

Dziwnie sie Nets rozdrabniaja. Zamiast jednego czy dwoch sensownych to 5
ziutkow po 10M$/3? Licza, ze ktorys z tych leszczy eksploduje czy jak?

A moze robia slusznie (chociaz kontrakt Outlawa cholernie wysoki) ze
nie przeplacaja 'topowych" graczy. Moze rozmawiaja z innymi ale
krzycza chore kwoty. Kontrakt Morrowa dla mnie 1 klasa. Farmar tez
nieglupi kontrakt.

Data: 2010-07-12 07:24:07
Autor: Leszczur
Aftershocks...
On 12 Lip, 15:02, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> [...]

nie przeplacaja 'topowych" graczy. Moze rozmawiaja z innymi ale
krzycza chore kwoty. Kontrakt Morrowa dla mnie 1 klasa. Farmar tez

I za rok dojda do wniosku, ze co prawda role players maja dobrych, ale
na prawdziwe gwiazdy kasy juz nie starczylo.
Mam nadzieje, ze kibice w Newark beda wyrozumiali.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-13 13:58:55
Autor: wiLQ
Aftershocks...

> [...]

na prawdziwe gwiazdy kasy juz nie starczylo.
Mam nadzieje, ze kibice w Newark beda wyrozumiali.

Otoz to. Moga miec najlepsza lawke w lidze i kilku marnych starterow co
jest troche dziwna kolejnoscia budowania druzyny ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-12 07:21:40
Autor: Leszczur
Aftershocks...
> [...]

Hmmm, Turkoglu, Childress, GHill, Dudley, JRich... kto tam bedzie gral
na SG/SF w przyszlym sezonie? Czy maja wiecej trejdow na horyzoncie?

Turkoglu od biedy moze grac PF'a. JRich i Hill wypelnia pozycje
swingowe a Childress bedzie gral backupa.
Problem w tym, ze Turek i Frye pod koszem beda grali tylko w teorii.

> 4. Farmar do Nets (9M$/3y)
> Splash!

Dziwnie sie Nets rozdrabniaja. Zamiast jednego czy dwoch sensownych to 5
ziutkow po 10M$/3? Licza, ze ktorys z tych leszczy eksploduje czy jak?

Mozliwe. A moze nowy wlasciciel nie chce przeplacic raz a dobrze,
tylko woli kilka razy mniejsze kwoty :-)

> 5. Tony Allen do Grizzlies (10M$/3y)
> Czyli gromadzenia ballhogow ciag dalszy.

A nie chodzilo o "mistrzowskie doswiadczenie"? ;-)

Champion pedigree ;-)

> [...]
> "kupujemy FA w 2009".

Hej, przynajmniej jeden z nich okazal sie byc warty swojej pensji ;-)

Fakt! Czyli sezon nie byl zmarnowany ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-12 07:23:47
Autor: sooobi
Aftershocks...
On 12 Lip, 16:21, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> Hmmm, Turkoglu, Childress, GHill, Dudley, JRich... kto tam bedzie gral
> na SG/SF w przyszlym sezonie? Czy maja wiecej trejdow na horyzoncie?

Turkoglu od biedy moze grac PF'a.

Po tym co Turek prezentowal w Polsce na Eurobaskecie to sadze ze na
nawet na PF jest za wolny:)

Data: 2010-07-12 09:53:14
Autor: Leszczur
Aftershocks...
On 12 Lip, 16:23, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Turkoglu od biedy moze grac PF'a.

Po tym co Turek prezentowal w Polsce na Eurobaskecie to sadze ze na
nawet na PF jest za wolny:)

W Polsce Turek był zmęczony ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-12 10:42:36
Autor: sooobi
Aftershocks...
On 12 Lip, 18:53, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> Po tym co Turek prezentowal w Polsce na Eurobaskecie to sadze ze na
> nawet na PF jest za wolny:)

W Polsce Turek był zmęczony ;-)

On wyglada jakby byl zmeczony tym ze zyje.

Data: 2010-07-13 13:59:30
Autor: wiLQ
Aftershocks...

> [...]

swingowe a Childress bedzie gral backupa.
Problem w tym, ze Turek i Frye pod koszem beda grali tylko w teorii.

... czyli sam sobie zaprzeczyles - Hedo nie bedzie gral na PFie ;-)
IMHO raczej JRich lub GHill leci w trejdzie jako wygasajacy.
 --
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-13 06:25:34
Autor: Leszczur
Aftershocks...
On 13 Lip, 13:59, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]
> Problem w tym, ze Turek i Frye pod koszem beda grali tylko w teorii.

.. czyli sam sobie zaprzeczyles - Hedo nie bedzie gral na PFie ;-)

Bedzie, ale nie pod koszem :-)

IMHO raczej JRich lub GHill leci w trejdzie jako wygasajacy.

Wiecej da sie kupic za JRicha, ale Bobcats pewnie nie chcieli go z
powrotem w trejdzie za Chandlera.

Pozdro

L'e-szczur

Aftershocks...