Agata 25 lat, stawiam świeczkę dla ciebie Agato.

Data: 2012-11-01 09:29:23
Autor: ZeNek
Agata 25 lat, stawiam świeczkę dla ciebie Agato.
W dniu 2012-11-01 04:32, Andromeda pisze:
Agata Lamczak miała pecha. Zaszła w ciążę w kraju, w którym jedna z
najbardziej skrajnych ustaw antyaborcyjnych jest nazywana kompromisem.
Gdy zachorowała na wrzodziejące zapalenie jelita grubego, lekarze
robili wszystko, żeby tylko jej nie leczyć. W końcu leczenie kobiety
mogłoby wywołać poronienie. Po wielu tygodniach symulowania przez
lekarzy terapii (m.in. "uśmierzania" potwornego bólu Apapem) i ich
radach, by lepiej "martwiła się o brzuch, a nie o d**ę", Agata Lamczak
zmarła. A może raczej: organizm nosicielki płodu stał się niezdolny do
podtrzymywania ciąży. Kobieta już dawno przestała być człowiekiem.

I co im zrobisz w tym kraju nigdy nie bedzie dobrze bo we wloszech pewnie polecialy by glowy doslownie w grecji tez a u nas jeszcze nadstawia dupe a ksieza robia swoja krecia robote.

Data: 2012-11-01 03:15:55
Autor: Andromeda
On 1 Lis, 09:29, ZeNek <p...@pot.pl> wrote:
> [...]

pewnie polecialy by glowy doslownie w grecji tez a u nas jeszcze
nadstawia dupe a ksieza robia swoja krecia robote.

Sprawa jest w Trybunale, może to ruszy celowo niemrawe śledzstwo. A
katole już płacą, bo kościół degeneruje psychicznie, wystarczych na
nich popatrzeć, cienie ludzi z rozjebaną psychiką. A za swoje zbrodnie
też zapłacą fizycznie, myślisz że polacy długo tak będą wytrzymywali
watykański bat, wątpliwe.

Data: 2012-11-01 19:55:38
Autor: pluton_
Agata 25 lat, stawiam świeczkę dla ciebie Agato.
myślisz że polacy długo tak będą wytrzymywali
watykański bat, wątpliwe.

Juz ponad 1000 lat. Po to jest indoktrynaja w szkolach,
zeby mysleli, ze to stan naturalny i ze tak ma byc.

Nullification

Data: 2012-11-01 13:54:18
Autor: Andromeda
On 1 Lis, 19:58, "pluton_" <pluton_o...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

watykański bat, wątpliwe.

Juz ponad 1000 lat. Po to jest indoktrynaja w szkolach,
zeby mysleli, ze to stan naturalny i ze tak ma byc.

No nie bardzo, bo polacy do Baroku traktowali kk jak obecnie europa, a
i podczas całych zaborów ładnie księży wieszali , dwudziestolecie i
walka o śluby świecie i rozwody , bo kk zabranił rozwodów, też gdyby
dłużej trwało to by zbrodniarza przepędzili.

Data: 2012-11-01 22:09:06
Autor: pluton_
Agata 25 lat, stawiam świeczkę dla ciebie Agato.
No nie bardzo, bo polacy do Baroku traktowali kk jak obecnie europa, a
i podczas całych zaborów ładnie księży wieszali

Piekne to byly czasy, ech...

Nullification

Data: 2012-11-01 14:15:04
Autor: Andromeda
On 1 Lis, 22:12, "pluton_" <pluton_o...@poczta.onet.pl> wrote:
> No nie bardzo, bo polacy do Baroku traktowali kk jak obecnie europa, a

i podczas całych zaborów ładnie księży wieszali

Piekne to byly czasy, ech...

Nullification

Oj wrócą , wrócą, się tylko proszą o liny.

Data: 2012-11-01 22:23:11
Autor: Ikselka
Dnia Thu, 1 Nov 2012 14:15:04 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

[...]

Pleć już. Te liny. Tylko pamiętaj, że niekoniecznie to, co wypleciesz,
będzie użyte zgodnie z twoimi intencjami.
--
XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
 (by XL)

Data: 2012-11-01 14:34:02
Autor: Andromeda
On 1 Lis, 22:23, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

--
XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale

Niestety ale zbrodniarzy czeka tu los na jaki zasługują, już jest
obserwowana sytułacja że jak niezorientowany wyzna swój katolicyzm,
wśród ludzi, to natychmiast jest negatywnie traktowany.

Data: 2012-11-01 22:37:23
Autor: Ikselka
Dnia Thu, 1 Nov 2012 14:34:02 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

[...]

Nie stwierdziłam tego, stwierdzam coś wręcz przeciwnego.
Wielu ludzi się wręcz nawraca - choć wielu odchodzi, ale odchodza tylko ci,
którzy po prostu nie wierzyli nigdy, więc krzyżyk im na drogę.

Data: 2012-11-01 14:52:31
Autor: Andromeda
Agata 25 lat, stawiam świeczkę dla ciebie Agato.
On 1 Lis, 22:38, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:
Dnia Thu, 1 Nov 2012 14:34:02 -0700 (PDT), Andromeda napisa (a):

> Niestety ale zbrodniarzy czeka tu los na jaki zas uguj , ju jest
> obserwowana sytu acja e jak niezorientowany wyzna sw j katolicyzm,
> w r d ludzi, to natychmiast jest negatywnie traktowany.

Nie stwierdzi am tego, stwierdzam co wr cz przeciwnego.
Wielu ludzi si wr cz nawraca - cho wielu odchodzi, ale odchodza tylko ci,
kt rzy po prostu nie wierzyli nigdy, wi c krzy yk im na drog .
--
XL  Warto ci jest autentyczno wn trza - warto by nawet chamem, ale
takim, eby ka dy szuka twego towarzystwa.
 (by XL)

Bo siedzisz w domu, katola traktuje się jak SB.

Data: 2012-11-01 23:00:58
Autor: Ikselka
Dnia Thu, 1 Nov 2012 14:52:31 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

[...]

Bywam i w stolycy - a tam też pełne kościoły. Więc mi tu nie imputuj.

Data: 2012-11-01 15:14:17
Autor: Nemezis
Agata 25 lat, stawiam świeczkę dla ciebie Agato.
On 1 Lis, 23:01, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:
Dnia Thu, 1 Nov 2012 14:52:31 -0700 (PDT), Andromeda napisa (a):

> Bo siedzisz w domu, katola traktuje si jak SB.

Bywam i w stolycy - a tam te pe ne ko cio y. Wi c mi tu nie imputuj.
--
XL  Warto ci jest autentyczno wn trza - warto by nawet chamem, ale
takim, eby ka dy szuka twego towarzystwa.
 (by XL)

Nie imputuje, ale jak mówił gombrowicz katol ma klapy końskie na
oczach, aby się na boki nie rozglądać, no i znowu miał racje.

Data: 2012-11-01 23:16:12
Autor: Ikselka
Dnia Thu, 1 Nov 2012 15:14:17 -0700 (PDT), Nemezis napisał(a):

[...]

Po prpstu miał klapy końskie na oczach. Zresztą jaki ty.
333-]

Data: 2012-11-01 23:05:27
Autor: Paulinka
W dniu 2012-11-01 23:00, Ikselka pisze:
[...]

LOL tak jakby większe osiedla niż na Twoim reprezentacyjnym regionie.

--
Paulinka

Data: 2012-11-02 10:15:30
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1v9qw9edqljfq.o1k9zh48o8eh.dlg40tude.net...
[...]

Co do kościołów i ich zapełnienia. Już chrystus miał swoje zdanie:
" 5 Gdy się modlicie, nie bądźcie jak obłudnicy. Oni lubią w synagogach i na rogach ulic wystawać i modlić się, żeby się ludziom pokazać. Zaprawdę, powiadam wam: otrzymali już swoją nagrodę.6  Ty zaś, gdy chcesz się modlić, wejdź do swej izdebki, zamknij drzwi i módl się do Ojca twego, który jest w ukryciu. A Ojciec twój, który widzi w ukryciu, odda tobie." (kazanie na górze).

Nie jest to pochwała pełnych kościołów, obłudniczko!

Data: 2012-11-02 15:22:39
Autor: Ikselka
Dnia Fri, 2 Nov 2012 10:15:30 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

Nie o pochwałę chodzi, jeno o POTRZEBĘ, obłudniku.

Data: 2012-11-02 15:46:43
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:u2buzikxk0$.1vd60g0ozk1iz$.dlg40tude.net...
[...]

Nie rozśmieszaj mnie. Jeśli waszą hipokryzję dostrzegł Chrystus, to sądzisz, że ja jestem taki głąb i jej nie widzę?
Przecież chodzicie do kościoła jedynie, by pokazać jacy to jesteście pobożni. Im bardziej grzeszny, tym głośniej się modli. To jest oczywista oczywistość (klasyk!).

Data: 2012-11-02 15:49:11
Autor: pIOTER
Agata 25 lat, stawiam �wieczk� dla cieb ie Agato.

[...]

powiadam wam: otrzymali juĹź swoją nagrodę.6  Ty zaś, gdy chcesz się
modlić,
wejdź do swej izdebki, zamknij drzwi i módl się do Ojca twego, który
jest w
ukryciu. A Ojciec twĂłj, ktĂłry widzi w ukryciu, odda tobie." (kazanie na
gĂłrze).

każdy sądzi wedle siebie Boguś ;)

Data: 2012-11-02 17:26:28
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "pIOTER" <giray@wupe.peel> napisał w wiadomości news:5093dd76$0$1229$65785112news.neostrada.pl...

[...]

No cóż! Ja nie chodzę do kościoła!
Postępuję tak jak Chrystus nakazał:
"Ty zaś, gdy chcesz się modlić, wejdź do swej izdebki, zamknij drzwi i módl się do Ojca twego, który jest w ukryciu. A Ojciec twój, który widzi w ukryciu, odda tobie." (kazanie na górze)

Masz mi za złe?

Data: 2012-11-03 00:12:19
Autor: Ikselka
Dnia Fri, 2 Nov 2012 17:26:28 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

No cóż! Ja nie chodzę do kościoła!
Postępuję tak jak Chrystus nakazał:

No popaczciepaństwo, istny samouk z Ciebie 3333-)

Data: 2012-11-03 00:45:04
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:7ytfgvgmfzbn.jym9hz6l7sl2.dlg40tude.net...
Dnia Fri, 2 Nov 2012 17:26:28 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

No cóż! Ja nie chodzę do kościoła!
Postępuję tak jak Chrystus nakazał:

No popaczciepaństwo, istny samouk z Ciebie 3333-)

Dlaczegoś arcykatoliczko wycięła najważniejsze? Boś fanatyczka i nie mogłabyś przypie*dolić się do mnie, jako że przytoczyłem słowa Chrystusa, które ponoć są oczywistą oczywistością (klasyk!)?

A ja przytoczyłem te słowa:

"Ty zaś, gdy chcesz się modlić, wejdź do swej izdebki, zamknij drzwi i módl się do Ojca twego, który jest w ukryciu. A Ojciec twój, który widzi w ukryciu, odda tobie." (kazanie na górze)

zniesmaczony twoim postępowaniem

Data: 2012-11-03 01:00:49
Autor: Ikselka
Dnia Sat, 3 Nov 2012 00:45:04 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

Rozumiem: Chrystus zakazał chodzenia do kościoła i TY się do tego ściśle
stosujesz 3333-]

Data: 2012-11-02 21:52:09
Autor: glob
On 3 Lis, 01:01, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

stosujesz 3333-]

--
XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale

Zakazał do takiego który narzuca z pychy swoje stanowisko innym.
mówiąc ucznią strzeżcie się pychy kapłanów, bo to faryzeusze zwodzący
lud.

Data: 2012-11-02 21:59:42
Autor: glob
On 3 Lis, 05:52, glob <struktural...@gmail.com> wrote:

> [...]

Zakazał do takiego który narzuca z pychy swoje stanowisko innym.
mówiąc ucznią strzeżcie się pychy kapłanów, bo to faryzeusze zwodzący

Nawet swojej religii pida nie zna. Dlatego jak widzimy do kk chodzą
tylko źli ludzie.

Data: 2012-11-03 13:13:54
Autor: Ikselka
Dnia Fri, 2 Nov 2012 21:52:09 -0700 (PDT), glob napisał(a):

[...]

Ależ do wyboru, do koloru - idź do scientystów.

Data: 2012-11-03 05:35:43
Autor: Andromeda
Agata 25 lat, stawiam ?wieczk? dla ciebie Agato.
On 3 Lis, 13:14, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:
Dnia Fri, 2 Nov 2012 21:52:09 -0700 (PDT), glob napisa (a):

> Zakaza do takiego kt ry narzuca z pychy swoje stanowisko innym.
> m wi c uczni strze cie si pychy kap an w, bo to faryzeusze zwodz cy
> lud.

Ale do wyboru, do koloru - id do scientyst w.
--
XL  Warto ci jest autentyczno wn trza - warto by nawet chamem, ale
takim, eby ka dy szuka twego towarzystwa.
 (by XL)

Zakazał Jezus uczniom chodzić do pysznych kapłanów, bo pycha to
szatański grzech, a objawia się narzucaniem jedynej jego prawdy,
takich kapłanów nazwał faryzeuszami. , którzy gubią ludzi. A ty
polazłaś do szatana bo jesteś zła.

Data: 2012-11-03 02:25:20
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1mhbbgwg4557f.1m4qa93y4z2n3.dlg40tude.net...
[...]

Nie powiedział tych słów, które przytoczyłem? Jeśli tak uważasz to bluźnisz.

Jezus tak powiedział:
" 24 Każdego więc, kto tych słów moich słucha i wypełnia je, można porównać z człowiekiem roztropnym, który dom swój zbudował na skale.25  Spadł deszcz, wezbrały potoki, zerwały się wichry i uderzyły w ten dom. On jednak nie runął, bo na skale był utwierdzony.26  Każdego zaś, kto tych słów moich słucha, a nie wypełnia ich, można porównać z człowiekiem nierozsądnym, który dom swój zbudował na piasku.27  Spadł deszcz, wezbrały potoki, zerwały się wichry i rzuciły się na ten dom. I runął, a upadek jego był wielki.

I ja je słucham i wypełniam. Ty je podważasz. Biada ci! Po trzykroć biada!

rozmodlony

Data: 2012-11-03 11:05:54
Autor: Yogi
Dnia Sat, 3 Nov 2012 02:25:20 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

A te słowa piździk pamiętasz?

"I uznaję zasadę: "kochaj się często, długo i zdrowo" i niekoniecznie z tą
samą partnerką. Trójkącik z dwiema też mile widziany!"

Coś ci sie sklerotyczny staruchu znowu we łbie miesza :)))

rozmodlony

Oj wej! na kolanach czy na kucaka?

Data: 2012-11-03 17:33:49
Autor: Ikselka
Dnia Sat, 3 Nov 2012 11:05:54 -0500, Yogi napisał(a):

[...]

Do Swarożyca to chyba jakoś tak... na żółwia ;-PPP

Data: 2012-11-03 13:11:37
Autor: Chiron
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:50945ae0$0$26703$65785112news.neostrada.pl...

[...]

No to kiedyś się ostatnio modlił?

zniesmaczony twoim postępowaniem

Zniesmaczony? Gdzieś to wyczytał? Słowo zapamiętałeś, ale źle używasz.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-11-03 13:42:52
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:k731lp$h2o$1node1.news.atman.pl...
[...]

Wekslujesz chłopaczku. Brakuje ci argumentów. Ale chcesz postawić na swoim czyli: "zesraj się, a nie daj się!"

Ty jedynie uznajesz słowo "absmak", które raczył użyć twój idol, prezes, premier, Jarosław ZbawPolskę Kaczyński.
Ponieważ nie jestem, jak ty i twój guru "Polakiem prawdziwym genetycznym patriotą" wolę używać polskich słów.

zażenowany twoim niskim poziomem intelektualnym

Data: 2012-11-03 14:01:11
Autor: Chiron
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:509510f2$0$26686$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Dlaczego nie odniosłeś się do tego:
No to kiedyś się ostatnio modlił?
Odpowiesz?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-11-03 15:25:47
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:k734in$k0d$1node1.news.atman.pl...
[...]

Odpowiem. Co cię to obchodzi? To jest moja sprawa i nikomu nie wolno w nią wnikać. Mam to zagwarantowane w konstytucji.
Czy ja cię pytam, kiedy  przestaniesz bzykać nieletnie dziewczynki? Kiedy przestaniesz bić swoją żonę? Kiedy przestanieś bzykać żonę sąsiada?
Zadowolony? Jeszcze na coś mam ci odpowiedzieć?

ps. Konstytucja RP:

Art. 53.
1. Każdemu zapewnia się wolność sumienia i religii.
6. Nikt nie może być zmuszany do uczestniczenia ani do nieuczestniczenia w praktykach religijnych.
7. Nikt nie może być obowiązany przez organy władzy publicznej do ujawnienia swojego światopoglądu, przekonań religijnych lub wyznania.
Art. 54.
1. Każdemu zapewnia się wolność wyrażania swoich poglądów oraz pozyskiwania i rozpowszechniania informacji.

Data: 2012-11-03 15:47:18
Autor: Chiron

Moje pytanie wynika bezpośrednio - wprost z  tego, co napisałeś. Przypomnę:
"
[...]
Jednak ten cytat ma tylko sens, jeśli rzeczywiście się modlisz- i to dość często, z potrzeby serca. Jeśli coś takiego nie zachodzi- służy on wyłącznie jako wybieg. I to chciałem wykazać. Dziękuję.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-11-03 16:07:14
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:k73apm$qa6$1node1.news.atman.pl...
[...]

Piknie! Odpowiedziałem ci na twoje pytanie, bo się tak bardzo dopominałeś! Kiedy odpowiesz na moje?

niezaspokojony

ps. ten cytat ma zawsze sens, a jeszcze głębszą wymowę, gdy zacytuje się jeszcze to: " 5 Gdy się modlicie, nie bądźcie jak obłudnicy. Oni lubią w synagogach i na rogach ulic wystawać i modlić się, żeby się ludziom pokazać. Zaprawdę, powiadam wam: otrzymali już swoją nagrodę."

Data: 2012-11-03 16:36:09
Autor: Ikselka
Dnia Sat, 3 Nov 2012 16:07:14 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

A zamknijże wreszcie te... drzwi izdebki swojej.

Data: 2012-11-03 16:43:28
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:49u6y8srg4nf$.6nbkwcc9441m.dlg40tude.net...
[...]

Prawda zawsze boli i uwiera!

katujący katoli

Data: 2012-11-03 17:32:26
Autor: Ikselka
Dnia Sat, 3 Nov 2012 16:43:28 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

Jeszcze przez szparę piszczysz? - coś modlitwa się przedłuża :->

katujący katoli

...a to były tylko wiatraki 3333-]

Data: 2012-11-03 16:38:09
Autor: Chiron
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:509532e1$0$1230$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Odpowiedziałeś pisząc, że nie odpowiesz, bo masz do tego prawo. Ciekawy z Ciebie człowiek, Boguś:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-11-03 16:35:22
Autor: Ikselka
Dnia Sat, 3 Nov 2012 15:47:18 +0100, Chiron napisał(a):

[...]

No i jeszcze coś - DRZWI podczas owej modlitwy miały bć zamknięte, a nie
otwarte na oścież, tu: razem z buzią 333-)

Data: 2012-11-03 16:32:21
Autor: Ikselka
Dnia Sat, 3 Nov 2012 15:25:47 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

No, czyli módl się w swojej izdebce po cichu, bez afiszowania!

Data: 2012-11-03 16:42:18
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1cmg20kzobv64.5neltxs5vgia$.dlg40tude.net...
[...]

Nawzajem! Szkopuł w tym, że ja modlę się do Swarożyca!

rozmodlony

Data: 2012-11-03 16:47:23
Autor: Chiron
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:50953b0f$0$1231$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Modlisz się więc do Swarożyca, ale według wskazańEwangelii. Zaiste- pokręcony jesteś:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-11-03 16:56:42
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:k73eac$bqg$1node2.news.atman.pl...
[...]

Zabronione?

wierzący w Swarożyca

Data: 2012-11-03 17:31:17
Autor: Ikselka
Dnia Sat, 3 Nov 2012 16:42:18 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

Ale wiesz, że jesteś w tym momencie (biorąc pod uwagę Twe wymachiwanie
nakazami Jezusa i popisywanie się ich wypełnianiem) niespójny? //baaaardzo
delikatnie mówiąc...

Data: 2012-11-03 18:00:38
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:fa7b857edcho$.i28tfe6yswqy.dlg40tude.net...
[...]

A to dlaczego? Czyżby wiara chrześcijańska, a szczególnie katolicka była hermetyczna i zarezerwowana tylko dla wyznawców tej wiary?
I Kazanie na Górze skierowane było tylko do niewielkiej garstki wyznawców?
Innym, skłaniającym się do uznania za niezwykle interesujące i prawdziwe przemyślenia Jezusa, nie będącym jeszcze jego wyznawcami, nie wolno tego czynić? A co z ekumenią? Z pojednaniem, dialogiem, zrozumieniem, tolerancją, szacunkiem?
Bluźnisz kobieto! Do spowiedzi! I żałować za grzechy! Bo rozgrzeszenia nie będzie!

kpiący z fanatycznych katoli

Data: 2012-11-03 19:06:45
Autor: pIOTER

napisał(a):

[...]

przez to pierdzenie na p.s.p. stajesz sie taki jak ci ktorymi gardzisz, co caly czas podkreslasz. mowil ci ktos ze skrajnosci zawsze sa podobne?

Data: 2012-11-02 16:35:31
Autor: Ikselka
Dnia Fri, 2 Nov 2012 15:46:43 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

Nie rozśmieszaj mnie. Jeśli waszą hipokryzję dostrzegł Chrystus, to sądzisz, że ja jestem taki głąb i jej nie widzę?

Ba, taki Chrystus dostrzegł, a ty miałbyś nie widzieć? - ależ z Ciebie
wizj[on]er, gdzie tam Chrystusowi do Ciebie, nie?
:-]

Data: 2012-11-01 20:12:16
Autor: Ikselka
Dnia Thu, 1 Nov 2012 19:55:38 +0100, pluton_ napisał(a):

myślisz że polacy długo tak będą wytrzymywali
watykański bat, wątpliwe.

Juz ponad 1000 lat. Po to jest indoktrynaja w szkolach,
zeby mysleli, ze to stan naturalny i ze tak ma byc.

Wyzwól nas, pomóż dziewczynom i chłopakom radośnie płodzić na prywatkach i
zabijać po.

Data: 2012-11-01 13:55:34
Autor: Andromeda
On 1 Lis, 20:12, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

zabijać po.
--
XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale

Jak narazie to kk morduje i sieje nihilizm niszcząc warości.

Data: 2012-11-01 22:57:32
Autor: Chiron
Użytkownik "Andromeda" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomości news:751fe5ed-e6dd-4de6-b1dc-5ae96538e23ew2g2000vbc.googlegroups.com...

Jak narazie to kk morduje i sieje nihilizm niszcząc warości.
Napisałeś, że boisz się, żeby Ci nie ukradli czekolady. No wiesz- od kradzieży czekolady do morderstwa to daleka droga...

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-11-01 15:11:57
Autor: Nemezis
On 1 Lis, 22:57, "Chiron" <iluminat.eleu...@gmail.com> wrote:
U ytkownik "Andromeda" <robert.pawlows...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:751fe5ed-e6dd-4de6-b1dc-5ae96538e23ew2g2000vbc.googlegroups.com...

>Jak narazie to kk morduje i sieje nihilizm niszcz c waro ci.

Napisa e , e boisz si , eby Ci nie ukradli czekolady. No wiesz- od
kradzie y czekolady do morderstwa to daleka droga...

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Katolicyzm jest największym zbrodniarzem, gorszym od nazizmu i
stalinizmu. Zawsze dziwiło mnie jaką kurwa bez skrupułów trzeba być
aby tam może poleźć i na ludziach w rzeczywistości robicie potwornie
negatywne wrażenie, typu skąd się biorą tacy pierdolcy?

Data: 2012-11-01 23:32:23
Autor: u2
W dniu 2012-11-01 23:11, Nemezis pisze:
[...]

O, kolejna qrwa z p.s.psychol sie objawila :-)))

Data: 2012-11-01 21:55:24
Autor: Nemezis
On 1 Lis, 23:32, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2012-11-01 23:11, Nemezis pisze:

> Katolicyzm jest najwi kszym zbrodniarzem, gorszym od nazizmu i
> stalinizmu. Zawsze dziwi o mnie jak kurwa bez skrupu w trzeba by
> aby tam mo e pole i na ludziach w rzeczywisto ci robicie potwornie
> negatywne wra enie, typu sk d si bior tacy pierdolcy?

O, kolejna qrwa z p.s.psychol sie objawila :-)))

Do historii gnoju, kurwa jak można zaprzeczać temu za co papież nawet
przepraszał. A może JAN PAWEŁ 2 też komunista, jeśli przepraszał za
zbrodnie kościoła?

Data: 2012-11-01 23:41:41
Autor: Chiron
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5092f879$0$1225$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Andromeda, glob, Voyager, Nemezis, etc- to jeden i ten sam osobnik nieokreślonej płci i inteligencji:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-11-02 03:57:19
Autor: Yogi
Dnia Thu, 1 Nov 2012 15:11:57 -0700 (PDT), Nemezis napisał(a):

Katolicyzm jest największym zbrodniarzem, gorszym od nazizmu i
stalinizmu.

No nie, kolejny debilny ateuch szczytuje. Do książek matole.

Data: 2012-11-02 03:36:05
Autor: Andromeda
On 2 Lis, 09:57, Yogi <Y...@bubu.com> wrote:
> [...]

> stalinizmu.

No nie, kolejny debilny ateuch szczytuje. Do książek matole.

Papież JP2 przepraszał za zbodnie kościoła obłudny tumanie. Nawet kk
się przyznał, a debilstwo w zaparte, bo obłudne brudne, zboczone
wiejskie , niedojebane po pyskach pałami pierdolce.

Data: 2012-11-02 09:56:33
Autor: Yogi
Dnia Fri, 2 Nov 2012 03:36:05 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

[...]

Do książek tłumoku i czytać, jak znajdziesz liczbę wymordowanych przez
leninowców i hitlerowców, to wróc i dostaniesz ateuchy kolejnego kopa.

Data: 2012-11-02 17:28:50
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Yogi" <Yogi@bubu.com> napisał w wiadomości news:k70mv2$555$1dont-email.me...
[...]

Czyli, że idąc tokiem twojego myślenia, jeśli okaże się kościół mniej ludzi wymordował, to jest rozgrzeszony?

rozbawiony

Data: 2012-11-02 12:05:46
Autor: Yogi
Dnia Fri, 2 Nov 2012 17:28:50 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

Jeżeli się okaże, to sobie o tym pogadamy, na razie nic się nie okazało to
nie staraj się udawać, że coś zrozumiałeś.

rozbawiony

Ukręciłeś sobie bąka i tym razem nie śmierdziało?
Wesoła z ciebie piździk dziadyga :)))))

Data: 2012-11-02 22:29:13
Autor: Andromeda
On 2 Lis, 17:28, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Yogi" <Y...@bubu.com> napisał w wiadomościnews:k70mv2$555$1dont-email.me...

> [...]

Czyli, że idąc tokiem twojego myślenia, jeśli okaże się kościół mniej ludzi

Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować
swoją karierę polityczną".

Nie, kościół katolicki najwięcej wymordował ludzi, z tej prostej
przyczyny że najdłużej trwał, liczy się że zamordował. ok. 1/4
wszystkich ludzi na planecie. Sam widzisz że tam chodzą tylki źli
ludzie, zło przyciąga złych.

Data: 2012-11-02 21:40:13
Autor: glob
Agata 25 lat, stawiam świeczkę dla ciebie Agato.
On 2 Lis, 15:56, Yogi <Y...@bubu.com> wrote:
Dnia Fri, 2 Nov 2012 03:36:05 -0700 (PDT), Andromeda napisa (a):

> Papie JP2 przeprasza za zbodnie ko cio a ob udny tumanie. Nawet kk
> si przyzna , a debilstwo w zaparte, bo ob udne brudne, zboczone
> wiejskie , niedojebane po pyskach pa ami pierdolce.

Do ksi ek t umoku i czyta , jak znajdziesz liczb wymordowanych przez
leninowc w i hitlerowc w, to wr c i dostaniesz ateuchy kolejnego kopa.

Co jest kurewska obłudo na JP2 też plujecie, mordercy zbrodniarza
kościółka?

Data: 2012-11-02 10:09:29
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:k6ur8g$20q$1node2.news.atman.pl...
[...]

"od rzemyczka do koniczka"

Data: 2012-11-02 03:54:05
Autor: Yogi
[...]

Putin nie chce was ateuchy wpuścić do raju?

Agata 25 lat, stawiam świeczkę dla ciebie Agato.