Agata i hipokryzja.

Data: 2012-11-01 18:42:40
Autor: Ikselka
Agata i hipokryzja.
Dnia Wed, 31 Oct 2012 05:58:43 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

Agata wygrała w trybunale z hipokryzją i nienawiścią.
 Tylko dlaczego ja mam i inni niewinni mają płacić, za tych
katolickich jebców trzęsących się z nienawiści do kobiet.?
 Nazwiska są znane i postuluje tych panów i dewoty obarczyć
odpowiedzialnością za swoje czyny. Zacznijmy się tego domagać.
 No chwila, jak naprzykład U2 na kogoś napluje to ja mam płacić?
 Dyrektor szpitala, który głosił moralność i etykę katolicką i
zabronił aborcji Agacie, teraz odwołany ze stanowiska za korupcje w
szpitalu-typowy katol.
 No i oczywiście zbrodniarz kościółek z jego pieskami sejmowymi, gdyż
My też możemy uchawlić strażakom klauzulę sumienia, aby nie gasili
palonych kościołów.

Chciałabym zauważyć, że Trybunał w żadnym razie nie odniósł się do ABORCJI
jak faktu.
Wyrok nie dotyczył tego aspektu w żadnym z punktów, dotyczył tylko sposobu
traktowania dziewczyny i za to przyznał odszkodowanie.
Inna rzecz, ze ten wyrok bazował na GWAŁCIE jako podstawie do żądania
aborcji - a gwałtu NIE BYŁO.
Więc daj sobie siana.

--
XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
 (by XL)

Data: 2012-11-01 13:58:54
Autor: Andromeda
Agata i hipokryzja.
On 1 Lis, 18:43, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

Więc daj sobie siana.

--
XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale

gwałt był bo nieletnia, takie jest nawet polskie prawa i do tego też
się odniósł.

Data: 2012-11-01 22:21:47
Autor: Ikselka
Agata i hipokryzja.
Dnia Thu, 1 Nov 2012 13:58:54 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

gwałt był bo nieletnia, takie jest nawet polskie prawa i do tego też
się odniósł.

Nie było gwałtu. A ja uważam na ten temat dokładnie to, co Kataryna - żeby
było szybciej, linkuję:
http://kataryna.salon24.pl/2448,agata-na-aborcyjnym-froncie

Data: 2012-11-01 14:38:36
Autor: Andromeda
Agata i hipokryzja.
On 1 Lis, 22:21, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

--
XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale

Kto obcuje z nieletnią poniżej 15 roku życia dokonuje na nim gwałtu,
od początku miała prawo do aborcji, tylko fundamentalizm katolicki
zaczął zgwałcone dziecko prześladować.

Data: 2012-11-02 09:33:33
Autor: Bogdan Idzikowski
Agata i hipokryzja.

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:vf8lc0x6pbcj$.chu1ok5yiecy.dlg40tude.net...
[...]

Pięknie, ślicznie. Zwykłe przypierdalanie się, ale mimo winy obu kobiet (jak w linku), aborcja się odbyła, a Polska została ukarana. Kobiety dostały odszkodowanie. W waszym tłumaczeniu widzę efekt działania mgły smoleńskiej.

Data: 2012-11-01 20:04:27
Autor: medea
Agata i hipokryzja.
W dniu 2012-11-01 18:42, Ikselka pisze:
Inna rzecz, ze ten wyrok bazował na GWAŁCIE jako podstawie do żądania aborcji - a gwałtu NIE BYŁO.

Nie na gwałcie, a na ciąży w wyniku czynu karalnego.

Ewa

Agata i hipokryzja.