Agenci CIA rządzą Polską

Data: 2009-05-02 11:42:43
Autor: boukun
Agenci CIA rządzą Polską

Kto stworzył kapitalizm w Polsce? CIA i Syjoniści z USA i RFN.

boukun

Data: 2009-05-02 12:34:48
Autor: jerzyn
Agenci CIA rządzą Polską

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gth548$m7p$1nemesis.news.neostrada.pl...

Kto stworzył kapitalizm w Polsce? CIA i Syjoniści z USA i RFN.
 No fakt ,dalej mogl rzadzic KC PZPR i upowszechniac jedynie sluszna ideologie na swiecie komunizm i nauki Marksa i Engelsa

Data: 2009-05-02 12:52:03
Autor: Panslavista
Agenci CIA rządzą Polską
Użytkownik "jerzyn" <police@onet.eu> napisał w wiadomości

> [...]
 No fakt ,dalej mogl rzadzic KC PZPR i upowszechniac jedynie sluszna
ideologie na swiecie komunizm i nauki Marksa i Engelsa

To ten Engels(on) też był parchem niemieckim?

Data: 2009-05-02 14:24:26
Autor: boukun
Agenci CIA rządzą Polską

[...]

To agenci CIA byli w KC PZPR, to Balcerowicza, Belkę, Buzka, Bieleckiego, Geremka najpierw wyszkolili.
Mnie tam nikt nauk Marksa i Engelsa nie wciskał, w prtzeciwiństwie do dzisiaj jedynie słusznej ideologii Unii i przyjaźni polsko-żydowsko-amerykańskiej.

Ja tam w szkole na zajęciach PO dowiadywałem się już w PRLu, że masoneria rządzi światem.

boukun

Data: 2009-05-02 18:39:36
Autor: cirrus
Agenci CIA rządzą Polską
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gthe5o$kek$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

No i mocno cię wyszkolili w kretynstwie.

--
stevep

Data: 2009-05-02 14:26:03
Autor: Tzva Adonai
Agenci CIA rządząPolską
Kto stworzył kapitalizm w Polsce? CIA i Syjoniści z USA i RFN.

Nawet jeśli to prawda, to nie ma czego żałować.. Lepsi Niemcy, Żydzi i
Amerykanie od Ruskich... Zresztą chyba każdy byłby lepszy...

Data: 2009-05-02 14:30:56
Autor: boukun
Agenci CIA rządząPolską

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisał w wiadomości news:653d.000000b9.49fc3bdbnewsgate.onet.pl...
Kto stworzył kapitalizm w Polsce? CIA i Syjoniści z USA i RFN.

Nawet jeśli to prawda, to nie ma czego żałować.. Lepsi Niemcy, Żydzi i
Amerykanie od Ruskich... Zresztą chyba każdy byłby lepszy...

Akurat jest na odwrót. Z Ruskimi można było uczciwie pohandlować, tylko nie było komu.

boukun

Data: 2009-05-02 14:34:42
Autor: Tzva Adonai
Agenci CIA rządząPolską
Akurat jest na odwrót. Z Ruskimi można było uczciwie pohandlować, tylko nie było komu.

Ruscy dokonywali mordu genetycznego i intelektualnego na poddanych narodach..
Spójrz na te stare kroniki peerelowskie, na te tępe, przepite, chamskie, ciemne
twarze, gdyby ten stan komunistycznej demoralizacji potrwał następne pół wieku,
to Polacy wyglądaliby dziś jak stado oślinionych małp.. Ciężkie warunki
kapitalizmu zmusiły ich do walki o przetrwanie i do myślenia, nowe pokolenia
Polaków są coraz bardziej przebiegłe, polskie oczy znowu zabłysły inteligencją i
wolą życia.. Ruscy z pełną premedytacją dokonywali na Polakach bezkrwawego
holokaustu... --

Data: 2009-05-02 14:41:19
Autor: boukun
Agenci CIA rządząPolską

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisał w wiadomości news:653d.000000bb.49fc3de2newsgate.onet.pl...
[...]

Odwrotnie, to dzisiaj masz w telewizji tylko tępe, powykrzywiane, zmęczone i przepite twarze. W PRLu były twarze pełne, okrągłe, słowiańskie, uśmiechnięte i zadowolone z życia, takie typowo polskie. Ludzie lgnęli do siebie
Rozpacz http://www.youtube.com/watch?v=mKjGygwmKzk
A tu dla porównania piękne, uśmiechnięte twarze Polaków, prawdziwych
http://www.youtube.com/watch?v=47DbVhbLy6g
Szczecin 1976 http://www.youtube.com/watch?v=LYqTBhjJlHI&feature=related
Naukowcy 1 maja 1976 Wrocław http://www.youtube.com/watch?v=SoLsIo6xUw4
Maturzyści 1969 Wrocław w czasie pochodu 1 maja Tańczą na ulicach ze szczęścia
http://www.youtube.com/watch?v=9YU06SDXEZY

1 Maja 1972 http://www.youtube.com/watch?v=9Qt8Bsit02k&feature=related

Piękne, uśmiechnięte i szczęśliwe Polki i jacy urodziwi i odżywieni Polacy
1 Maja 1974 http://www.youtube.com/watch?v=-ELrvMHC-- w&feature=related

Gdzie dzisiaj jest ta bawiąca się na ulicach młodzież, gdzie są ci wyżarci i
uśmiechnięci naukowcy? Wszyscy upodleni, podcierają starcom dupy na Zachodzie.

boukun

Data: 2009-05-02 14:44:33
Autor: Tzva Adonai
Agenci CIA rządząPolską
W PRLu były twarze pełne, okrągłe, słowiańskie, uśmiechnięte

Chyba tylko na szkolnych pochodach, dzieci do pewnego wieku zawsze są ładne... Esencja peerelowskiego piękna kwitła pod sklepami mięsnymi:
http://www.youtube.com/watch?v=T8K7DXFpeNY

Data: 2009-05-02 14:53:34
Autor: boukun
Agenci CIA rządząPolską

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisał w wiadomości news:653d.000000be.49fc4031newsgate.onet.pl...
[...]

Wybiórcza prawda i prymitywna propaganda. Nie należy zapominać, że to ci co wtedy wysyłali produkt krajowy na Wschód i na Zachód i w biedzie trzymali za mordę polski naród, dzisia nadal rządzą i ogłupiają ten sam polski, ale już bardziej wybidzony, schorowany i wyniszcony podstarzały naród, sprzedajuąc mu odpadki z zachodu, które tam by nie zeszły.

boukun

Data: 2009-05-02 15:28:07
Autor: Panslavista
Agenci CIA rządząPolską

> [...]
> Amerykanie od Ruskich... Zresztą chyba każdy byłby lepszy...

Akurat jest na odwrót. Z Ruskimi można było uczciwie pohandlować, tylko

Dokładnie, parchactwo zapaskudziło wszystko co się dało zapaskudzić.
Zaiste, wezmą zapłatę swoją.

Data: 2009-05-02 15:33:35
Autor: Tzva Adonai
Agenci CIA rządząPolską
Dokładnie, parchactwo zapaskudziło wszystko co się dało zapaskudzić.
Zaiste, wezmą zapłatę swoją.

Uważaj kacapie, bo Polacy staję się coraz bardziej agresywni i zdeterminowani w
walce o swoje, również Polacy żydowskiego pochodzenia, którzy mają takie same
prawo do Polski.. Ktoś kiedyś może cię uszkodzić na starość za jawnie antypolską
i prorosyjską działalność... Polska niemal od początków swojego istnienia była
związana z Żydami, ruską dzicz tylko prała po pysku....

Data: 2009-05-02 15:36:47
Autor: Panslavista
Agenci CIA rządząPolską

> [...]

była
związana z Żydami, ruską dzicz tylko prała po pysku....

Polska była ofiarą tatarskiej i tureckiej dziczy, podobnie jak plemiona
ruskie. Pokazał nam kniaź Świętosław jak mosków gonić, aby im kapcie
pospadały...

Data: 2009-05-02 18:38:29
Autor: cirrus
Agenci CIA rządzą Polską
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gth548$m7p$1nemesis.news.neostrada.pl...
Kto stworzył kapitalizm w Polsce? CIA i Syjoniści z USA i RFN.
boukun

Kosmici.

--
stevep

Data: 2009-05-02 20:54:02
Autor: matusm
Agenci CIA rządzą Polską

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gth548$m7p$1nemesis.news.neostrada.pl...

Kto stworzył kapitalizm w Polsce? CIA i Syjoniści z USA i RFN.

ale najęli do tego sbekow aby mogli się wykazać wiarygodnością przed nowym CCCP ,,,,,,,,,,,,,,

Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-05-02 20:55:53
Autor: Panslavista
Agenci CIA rządzą Polską

Użytkownik "matusm" <matusm@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Kto stworzył kapitalizm w Polsce? CIA i Syjoniści z USA i RFN.

ale najęli do tego sbekow aby mogli się wykazać wiarygodnością przed nowym

Witaj! Jak zwykle u Ciebie - dobre!  :-))))))

Data: 2009-05-02 22:59:17
Autor: matusm
Agenci CIA rządzą Polską

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:gti53k$a34$1atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]

Witaj! Jak zwykle u Ciebie - dobre!  :-))))))

Witam ,,,Niech się świeci 1 Maja :-))))))))))))

w końcu nadal,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Agenci CIA rządzą Polską