Agenci CIA rządzą Polską

Data: 2009-05-02 12:34:48
Autor: jerzyn
Agenci CIA rządzą Polską

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gth548$m7p$1nemesis.news.neostrada.pl...

Kto stworzył kapitalizm w Polsce? CIA i Syjoniści z USA i RFN.
 No fakt ,dalej mogl rzadzic KC PZPR i upowszechniac jedynie sluszna ideologie na swiecie komunizm i nauki Marksa i Engelsa

Data: 2009-05-02 12:52:03
Autor: Panslavista
Agenci CIA rządzą Polską
Użytkownik "jerzyn" <police@onet.eu> napisał w wiadomości

> Kto stworzył kapitalizm w Polsce? CIA i Syjoniści z USA i RFN.
 No fakt ,dalej mogl rzadzic KC PZPR i upowszechniac jedynie sluszna
ideologie na swiecie komunizm i nauki Marksa i Engelsa

To ten Engels(on) też był parchem niemieckim?

Data: 2009-05-02 14:24:26
Autor: boukun
Agenci CIA rządzą Polską

[...]

To agenci CIA byli w KC PZPR, to Balcerowicza, Belkę, Buzka, Bieleckiego, Geremka najpierw wyszkolili.
Mnie tam nikt nauk Marksa i Engelsa nie wciskał, w prtzeciwiństwie do dzisiaj jedynie słusznej ideologii Unii i przyjaźni polsko-żydowsko-amerykańskiej.

Ja tam w szkole na zajęciach PO dowiadywałem się już w PRLu, że masoneria rządzi światem.

boukun

Data: 2009-05-02 18:39:36
Autor: cirrus
Agenci CIA rządzą Polską
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gthe5o$kek$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

No i mocno cię wyszkolili w kretynstwie.

--
stevep

Agenci CIA rządzą Polską