Agenci Moskwy w psp?

Data: 2010-05-04 09:39:32
Autor: mkarwan
Agenci Moskwy w psp?
(...)Powszechnie wiadomo, że od pierwszych minut po katastrofie zamiast informacji płynących z lotniska "Północne", w eter poszła pośpiesznie sklecona dezinformacja kiepskiej jakości.
Dezinformowano dokładnie o wszystkim, co się działo naprawdę.
O gęstości mgły, o dźwiękach, jakie słyszeli spotykający.
O czterech podejściach do lądowania.
O rzekomym rozkazie samego Kaczyńskiego posadzić samolot w Smoleńsku.
O tym, że w ten sam sposób omal nie doprowadził do rozbicia samolotu w Gruzji.
O zachowaniu różnych służb oraz rzekomej "barierze językowej".
O tym, o czym naprawdę zeznawali miejscowi mieszkańcy, przede wszystkim lotnicy i pracownicy lotniska.
O każdy drobiazg.
źródło http://www.wolnapolska.pl/index.php/Polityka-%C5%9Awiat/gieorgij-gordin-komentarz-z-rosji-tumaczenie-z-rosyjskiego.html
http://www.rupor.info/analitika/2010/05/01/v-ubijstve-kachinskogo-viden-pocherk-putina/
Fragment pochodzi z wiadomości podanej wcześniej przez Antenke

Data: 2010-05-04 00:49:04
Autor: Antenka
Agenci Moskwy w psp?
On 4 Maj, 09:39, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]
źródłohttp://www.wolnapolska.pl/index.php/Polityka-%C5%9Awiat/gieorgij-gord...http://www.rupor.info/analitika/2010/05/01/v-ubijstve-kachinskogo-vid...
Fragment pochodzi z wiadomości podanej wcześniej przez Antenke

Co sugerujesz? Zarzucasz mi sowiecką agenturę! Opanuj się!
Przede wszystkim prawda się liczy, a mamy małe szanse, żeby dowiedzieć
się co naprawdę wydarzyło się w smoleńskim lesie.

Antenka

Data: 2010-05-04 10:23:50
Autor: mkarwan
Agenci Moskwy w psp?

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:cd1307f2-b76e-4f00-8c9b-0628b0f0d721p2g2000yqh.googlegroups.com...

Co sugerujesz? Zarzucasz mi sowiecką agenturę! Opanuj się!

Przeczytaj raz jeszcze mój list. Na spokojnie.
Rzecz nie dotyczyła ciebie.
Twoja reakcja jest dziwaczna.

Data: 2010-05-04 15:38:56
Autor: cirrus
Agenci Moskwy w psp?
[...]
d... Fragment pochodzi z wiadomości podanej wcześniej przez Antenke

Ale tylko twoja prawda.

--
stevep

Data: 2010-05-04 09:49:01
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Agenci Moskwy w psp?

"mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
[...]

   Duchowych kacapow w Polsce od groma.  Dlaczego mialoby ich
   brakowac akurat tutaj?

   AR

Data: 2010-05-04 15:43:48
Autor: cyc
Agenci Moskwy w psp?

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hroivk$tee$1news.onet.pl...
[...]

Rece opadaja !!. Czy naprawde w Polsce sa tacy idioci ? .

cyc

Data: 2010-05-04 07:01:39
Autor: zbig
Agenci Moskwy w psp?
On 4 Maj, 15:43, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomościnews:hroivk$tee$1news.onet.pl...

> [...]
> Fragment pochodzi z wiadomości podanej wcześniej przez Antenke

Rece opadaja !!. Czy naprawde w Polsce sa tacy idioci ? .

mkarwana to raczej nikt nie przebije.. Żeby choć przez chwilę
zastanowił sie nad tym tekstem to zauwazyłby  błedy logiczne w niemal
co drugim zdaniu. Choćby w takim:"Takie zwroty jak "uspokój się!",
"nie zabijajcie nas!", "patrz mu w oczy!", "dawaj pistolet!" w języku
polskim mogły zostać wypowiedziane tylko przez pasażerów samolotu."
czy można próbowac dalej czytać napotykając na taki kretynizm?
Ja przyznam się, nie przebrnąłem przez całość, która pisana jest na
poziomie tabloidowego "Detektywa" cz osławionego niegdyś pisemka
"Skandale"

Data: 2010-05-04 17:44:27
Autor: cyc
Agenci Moskwy w psp?

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:89d0df08-af59-4945-a377-48770c9d3240g21g2000yqk.googlegroups.com...
On 4 Maj, 15:43, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
> [...]

Ja przyznam się, nie przebrnąłem przez całość, która pisana jest na
poziomie tabloidowego "Detektywa" cz osławionego niegdyś pisemka

Punktowanie idiotyzmow jest tylko ich promocja !!.
To wszysto z samego zalozenia nie nadaje sie do oceny , to po protu sa majaki chorego idioty i ic wiecej . Kazda proba interpretacji , czy analizy prowadzi tylko do uwiarygadniania belkotu !!.

cyc

Data: 2010-05-04 18:31:34
Autor: mkarwan
Agenci Moskwy w psp?

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hrpfcs$jgc$2news.onet.pl...
Kazda proba interpretacji , czy analizy prowadzi tylko do uwiarygadniania belkotu !!.

Wiele twoich listów to bełkot.

Data: 2010-05-04 18:30:34
Autor: mkarwan
Agenci Moskwy w psp?

On 4 Maj, 15:43, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
> [...]

mkarwana to raczej nikt nie przebije.. Żeby choć przez chwilę
zastanowił sie nad tym tekstem to zauwazyłby  błedy logiczne w niemal

Znowu masz problemy ze zrozumieniem tego co czytasz durniu?
Przeczytaj raz jeszcze mój list

Data: 2010-05-04 15:44:41
Autor: MH
Agenci Moskwy w psp?

Rece opadaja !!. Czy naprawde w Polsce sa tacy idioci ? .

==========

BINGO !!

MH

Data: 2010-05-05 08:39:57
Autor: raff
Agenci Moskwy w psp?
MH pisze:
Rece opadaja !!. Czy naprawde w Polsce sa tacy idioci ? .

==========

BINGO !!

A teraz idzcie sie po sparkach poobcalowywac. I wezcie sobie goralicka do trojki.

R.

Data: 2010-05-04 18:29:27
Autor: mkarwan
Agenci Moskwy w psp?
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hrp8al$vhf$2news.onet.pl...
Rece opadaja !!. Czy naprawde w Polsce sa tacy idioci ? .

Spójrz w lustro to go ujrzysz.

Data: 2010-05-04 18:30:42
Autor: u2
Agenci Moskwy w psp?
W dniu 2010-05-04 18:29, mkarwan pisze:
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości
Rece opadaja !!. Czy naprawde w Polsce sa tacy idioci ? .

Spójrz w lustro to go ujrzysz.

Dokładnie :)

Agenci Moskwy w psp?