Agenci s± w¶ród was!

Data: 2015-11-29 14:34:45
Autor: Mark Woydak
Agenci s± w¶ród was!
http://o2.pl/cytat/cytat-5934236674286721s

"Stacje telewizyjne, służby specjalne i sondażownie bior± w III RP wspólnie udział w operacjach specjalnych, których celem jest kreowanie b±dĽ utr±canie liderów politycznych."

I tak własnie wykreowano wygran± PiS. Na serwerach w Moskwie. Putin dobrze wiedział co robi. Dla niego Kaczyński jest przewidywalny i jako narzędzie jest idealny.

Mark Woydak

Data: 2015-11-29 11:05:45
Autor: Marek
Agenci s± w¶ród was!
Am Sonntag, 29. November 2015 14:39:44 UTC+1 schrieb Mark Woydak:
[...]

Haaaahaaaa,
Moskwa ma taka metode: "Jestes z nami, albo zrobimy ci rewolucje."

Data: 2015-11-30 12:53:02
Autor: Mark Woydak
Agenci s± w¶ród was!
Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci
[...]

Zauważ, że jak PiS 8 razy dostało po dupie to "wybory były sfałszowane przez
Kreml", nie przeszkadza im to jednak kiedy zdobyli większo¶ć głosów. To
Putin jest be czy cacy?

Mark Woydak

Data: 2015-11-29 20:20:12
Autor: dante
Agenci s± w¶ród was!
Dnia Sun, 29 Nov 2015 14:34:45 +0100, Mark Woydak napisał(a):

http://o2.pl/cytat/cytat-5934236674286721s

"Stacje telewizyjne, służby specjalne i sondażownie biorą w III RP wspólnie udział w operacjach specjalnych, których celem jest kreowanie bądź utrącanie liderów politycznych."

I tak własnie wykreowano wygraną PiS. Na serwerach w Moskwie. Putin dobrze wiedział co robi. Dla niego Kaczyński jest przewidywalny i jako narzędzie jest idealny.

Mark Woydak

Akurat ostatnoi to "leciało" przez serwery zza Odry.

Data: 2015-11-29 12:02:55
Autor: Marek
Agenci s± w¶ród was!
W dniu niedziela, 29 listopada 2015 20:21:01 UTC+1 użytkownik dante napisał:
Dnia Sun, 29 Nov 2015 14:34:45 +0100, Mark Woydak napisał(a):

> http://o2.pl/cytat/cytat-5934236674286721s

Akurat ostatnoi to "leciało" przez serwery zza Odry.

Ta rewolucja za Odra tez jest niepokojaca, jak Monachijska Republika Rad.

Data: 2015-11-30 08:27:23
Autor: Mark Woydak
Agenci są wśród was!

Użytkownik "dante" <dante@gmail.com> napisał w wiadomości news:n3fj6o$jig$2speranza.aioe.org...
[...]

liderĂłw politycznych."

[...]

Chcesz powiedzieć, że PiS wygrało dzięki "ukrytej opcji niemieckiej"?

Mark Woydak

Data: 2015-12-03 10:31:27
Autor: dante
Agenci są wśród was!
Dnia Mon, 30 Nov 2015 08:27:23 +0100, Mark Woydak napisał(a):

[...]

Nie.
Chcę powiedzieć, że podczas pewnych wyborów przeciążenie sieci było tak duże że "musieliśmy" skorzystać
z serwerów położonych za granicą.
Ale takie coĹ› moĹĽliwe jest tylko u nas... .

Agenci s± w¶ród was!