Agenci w akcji

Data: 2017-12-06 19:57:06
Autor: Yogi
Agenci w akcji
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,22744452,tvp-wytropila-tajna-narade-politykow-po-z-sedziami-w-srodku.html

"Gersdorf, Rzepliński i inni sędziowie w siedzibie PO" - alarmuje TVP Info.
W ten sposób telewizja publiczna opisuje ich lipcowe spotkanie z politykami
w Warszawie. Pominięto jednak przy tym najważniejszy szczegół."

"Na dowód załączono też zaproszenie na rzekomo "tajne" lipcowe spotkanie z
sędziami. Widać na nim, że organizowane w Sejmie wysłuchanie publiczne z
udziałem znanych autorytetów prawniczych było jak jawne i otwarte dla
wszystkich."

Aresztować ich wszystkich! W dyby! Pod pręgierz!

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył
swoje przemówienie. W czasie prawie godzinnego wystąpienia prezesa PiS
nie padł jednak żaden konkret na temat tego planu.
Zwyciężymy! Zwyciężymy! Zwyciężymy! - skandował prezes PiS z całą salą.

Data: 2017-12-07 08:11:53
Autor: Totalna Opozycja
Agenci w akcji

Użytkownik "Yogi" <yogiboo@vp.pl> napisał w wiadomości news:fj6dkydt1pow$.pkbm7g6d2ol9$.dlg40tude.net...
[...]

Mamy grudzień. Te kanalie od J.Kurskiego znów zaczynają opluwanie. Udławienia się karpiem w święta wam życze!

CL

Agenci w akcji