Agenci wypierdalać

Data: 2010-08-10 23:09:20
Autor: u2
Agenci wypierdalać
http://wiadomosci.wp.pl/kat,121994,title,Apel-ws.-katastrofy-pod-Smolenskiem-domagajmy-sie-rozliczenia-winnych,wid,12558415,wiadomosc.html?ticaid=1aae7

"Domagajmy się rozliczenia tych wszystkich, którzy odmawiając
prezydentowi prawa do uczczenia poległych w Katyniu, doprowadzili do
tego, że nie zapewniono mu należytych środków bezpieczeństwa. Niech
winni tej tragedii staną przed sądem, kimkolwiek są i jakiekolwiek
funkcje sprawują. A wszyscy, którzy ich osłaniają, niech odejdą z życia
publicznego"

Data: 2010-08-10 15:21:34
Autor: Me
Agenci wypierdalać
On Aug 10, 5:09 pm, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

JUZ SA ZASADZENI DO MIEDZYNARODOWEGO SADU, ALE :

1. PRODURA JEST WYMAGAJACA
2. SLEDZTWO OGRANICZONE - CZY WYSLALISCIE PIENIADZE URATOWANYM Z
KATASTROFY/ ZAMACHU STANU ( DO FILI, O ILE MAM DOBRE INFORMACJE) -
DOMAGAJCIE SIE PUBLICZNEJ INFORMACJI.
3. SAD NIE ZALATWIA WSZYSTKIEGO - POPARCIE MUSI WYJSC OD LUDZI -
POLAKOW

  ( BRYTYJCZYCY SA NA LISCIE PODEJRZANYCH; BUSHLAND WYKONAL ZANACH
PRZY POMOCY KULI OGNIA I NATO; A LINKI DO JAK TO ZROBIC OPRACOWANE
PRZEZ 2 SZPIGOW, KTORYCH MAMY)

Data: 2010-08-11 00:22:58
Autor: Gdzie EUR waluta obiecana do 2009
Agenci wypierdalać
Użytkownik "Me" <agnescherry@gmail.com> napisał w wiadomości news:15dc5809-ab31-4980-8ef3-b5f784a1ca2cx25g2000yqj.googlegroups.com...
1. PRODURA JEST WYMAGAJACA

TOBIE TEŻ JEBANY DEBILU ŻYDY SPRZEDALI WHISKY?
CO TO KURWA JEST PRODURA?
JA PIERDOLE JEŁOPIE KURWA!

Data: 2010-08-11 00:23:36
Autor: u2
Agenci wypierdalać
W dniu 2010-08-11 00:21, Me pisze:
JUZ SA ZASADZENI DO MIEDZYNARODOWEGO SADU,

Nie piernicz głupot.

Data: 2010-08-10 21:12:52
Autor: Eulalia Browarek
Agenci wypierdalać

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c61c002$0$27026$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Główna przyczyna tragedii Smoleńskiej juz odeszła z życia publicznego i nie tylko.

Zennon

Data: 2010-08-10 23:14:14
Autor: u2
Agenci wypierdalać
W dniu 2010-08-10 23:12, Eulalia Browarek pisze:
G³ówna przyczyna tragedii Smoleùskiej juz odesz³a z ¿ycia publicznego i nie tylko.

Komorra z Jeruzelem nadal mają się dobrze.

Data: 2010-08-10 23:14:42
Autor: raff
Agenci wypierdalać
W dniu 2010-08-10 23:14, u2 pisze:
W dniu 2010-08-10 23:12, Eulalia Browarek pisze:
G³ówna przyczyna tragedii Smoleùskiej juz odesz³a z ¿ycia publicznego i nie
tylko.

Komorra z Jeruzelem nadal mają się dobrze.

Klich rowniez.

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-08-10 23:16:04
Autor: u2
Agenci wypierdalać
W dniu 2010-08-10 23:14, raff pisze:
Komorra z Jeruzelem nadal mają się dobrze.

Klich rowniez.

Kielich.

Data: 2010-08-10 23:42:59
Autor: Anatol
Agenci wypierdalać

[...]

Wszystko było zabezpieczone tak jak przy wszystkich innych lotach - udostępniono całkowicie sprawną i najnowcześniejszą maszynę 36 pułku lotnictwa (świeżo po generalnym remoncie i modernizacji), a w samolocie i na lotnisku byli ludzie z BOR.

Niech
winni tej tragedii staną przed sądem, kimkolwiek są i jakiekolwiek
funkcje sprawują. A wszyscy, którzy ich osłaniają, niech odejdą z życia
publicznego"

Wszyscy odeszli. To byli ludzie na pokładzie którzy z pełną świadomością podjęli samobójczą decyzję o lądowaniu w warunkach wykluczających bezpieczeństwo.

Anatol

Data: 2010-08-10 15:22:18
Autor: Me
Agenci wypierdalać
On Aug 10, 5:42 pm, "Anatol" <c...@usuntowp.pl> wrote:
Użytkownik "u2" <u...@o2.pl> napisał w wiadomościnews:4c61c002$0$27026$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

Wszyscy odeszli. To byli ludzie na pokładzie którzy z pełną świadomością
podjęli samobójczą decyzję o lądowaniu w warunkach wykluczających

ANATOL, NIE PIEPRZ.

Data: 2010-08-10 23:45:41
Autor: u2
Agenci wypierdalać
W dniu 2010-08-10 23:42, Anatol pisze:
Wszyscy odeszli. To byli ludzie na pokładzie którzy z pełną świadomością
podjęli samobójczą decyzję o lądowaniu w warunkach wykluczających
bezpieczeństwo.

Ty pierdolony sqrwysyński agencie z WSI-owej pełobandy.

Data: 2010-08-11 00:04:58
Autor: Anatol
Agenci wypierdalać

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c61c888$0$21004$65785112news.neostrada.pl...
[...]

10:04:11,4 10:04:14,8 A (Błasik ?) To będzie... makabra będzie. Nie będzie nic widać

[....]

10:10:01,5 10:10:05,0 2P Nie, no ziemię widać... Coś tam widać.... Może nie będzie tragedii....

[...]

10:17:40,2 10:17:43,7 KWS (Kapitan) Nieciekawie, wyszła mgła, nie wiadomo, czy wylądujemy.

[...]

10:24:49,7 10:24:02,4 044 (Jak-42) No witamy Ciebie serdecznie. Wiesz co, ogólnie rzecz biorąc, to pizda tutaj jest. Widać jakieś 400 metrów około i na nasz gust podstawy są poniżej 50 metrów grubo.

[...]

10:26:19,1 10:26:24,7 KWS (Kapitan) W tej chwili, w tych warunkach, które są obecnie, nie damy rady usiąść

[...]

10:29:40,0 10:29:43,0 044 (Jak-42) Ił 2 razy odchodził i chyba gdzieś odlecieli
10:29:44,4 10:29:45,3 2P No rozumiem, dzięki
10:29:46,3 10:29:46,9 2P Słyszałeś?
10:29:46,7 10:29:47,4 KWS (Kapitan) Fajnie

[...]

10:35:22 10:35:28 (Kontroler ruchu lotniczego) Polski 101 i od 100 metrów być gotowym do odejścia na drugi krąg
10:35:29 10:35:30 (Kapitan) Tak jest

[...]

10:40:48,7 10:40:49,4 Sz.T 100
10:40:49,2 10:40:49,6 2P W normie
10:40:49,6 10:40:50,1 Sz.T 90
10:49:49,8 10:40:51,3 TAWS PULL UP, PULL UP
10:40:50,0 10,40:51,3 SzT 80
10:40:50,5 10:40: 51,2 2P Odchodzimy
10:40:51,5 10:40:58,0 . Sygnał dźwiękowy, F=400 Hz.. (Wysokość niebezpieczna).
10:40:51,7 10:40:53,4 TAWS PULL UP, PULL UP
10:40:51,8 10:40:52,4 SzT 60
10:40:52,3 10:40:53,1 SzT 50
10:40:52,4 10:40:53,4 D Horyzont 101
10:40:53,0 10:40:53,6 SZT 40
10:40:53,7 10:40:55,5 TAWS PULL UP, PULL UP
10:40:54,5 10:40:55,2 SZT 30
10:40:54,7 10:40:56,4 D Kontrola wysokości, horyzont
10:40:55,2 10:40:56 SZT 20
10:40:56 10:40:58,2 . Sygnał dźwiękowy F=400 Hz ABSU
10:40:56 10:40:58,1 . Sygnał dźwiękowy F=800 Hz. Bliższa prowadząca
10:40:56,6 10:40:57,7 . Sygnał dźwiękowy, F=400 Hz, ABSU
10:40:56,6 10:40:58,2 TAWS PULL UP, PULL UP
10:40:57,9 10:40:59,0 . Sygnał dźwiękowy, F=400 Hz.. ABSU
10:40:58,6 10:41:00,2 TAWS PULL UP, PULL UP
10:40:59,3 10:41:04,6 . Odgłos zderzenia z drzewami
10:41:00,3 10:41:01,4 2P Kurwa mać!
10:41:00,5 10:41:01,8 TAWS PULL UP, PULL UP
10:41:02,0 10:41:03,4 D Odejście na drugi krąg!
10:41:02,7 10:41:04,6 A (Błasik?)Krzyk Kurwaaaaaa......

KWS - dowódca statku powietrznego
2P - drugi pilot
B/I - inżynier pokładowy
D - kontroler ruchu lotniczego
B/P - stewardessa
Sz.T - nawigator
A - nieokreślony rozmówca

Anatol

Data: 2010-08-11 00:06:35
Autor: u2
Agenci wypierdalać
W dniu 2010-08-11 00:04, Anatol pisze:
nieokreślony rozmówca

Anatol

Jakiś nijaki jesteś. Taki w sam raz na gwnianego agenta z pełobandy.

Data: 2010-08-10 23:46:58
Autor: boukun
Agenci wypierdalać

[...]

Nie da się ukarać winnego, winny sam zginął i leży pochowany na Wawelu.
Będzie pomnik ofiar L. K.

boukun

Data: 2010-08-10 23:49:44
Autor: u2
Agenci wypierdalać
W dniu 2010-08-10 23:46, boukun pisze:
Nie da się ukarać winnego, winny sam zginął i leży pochowany na Wawelu.

Nie pierdol bekon. Nadal tutaj bekonisz.

Data: 2010-08-11 08:32:13
Autor: Krzysztof
Agenci wypierdalać

[...]

Jarek juz odchodzi ? Szybko.
PS:Kiedy amerykanie ujawnią rozmowe brata z bratem ?
K.

Data: 2010-08-11 10:29:31
Autor: Komooch
Agenci wypierdalać

[...]

No to bierz debilku za łeb prezesa PiS! To on wykorzystał symulowaną chorobę matki by nie lecieć do Katynia!

--

Zahir

Agenci wypierdalać