Agencja w apartamencie posła

Data: 2018-05-13 15:18:40
Autor: Animka
Agencja w apartamencie posła
Data: 2018-05-13 09:09:02
Autor: Kris
Agencja w apartamencie posła
W dniu niedziela, 13 maja 2018 15:19:06 UTC+2 użytkownik Animka napisał:
http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/574280,agencja-towarzyska-apartament-gawlowski-posel-po-polityka-pieniadze.html

Trochę mało mu placą.

Maj 2016
Kop dalej

Data: 2018-05-13 22:08:20
Autor: Marcin N
W dniu 2018-05-13 o 18:09, Kris pisze:
[...]

W sensie, że się przedawniło?

--
MN

Data: 2018-05-13 22:17:26
Autor: Animka
W dniu 2018-05-13 o 22:08, Marcin N pisze:
[...]

Dzisiaj w Wiadomościach byla ta sprawa poruszana. Dziennikarz był w tym mieszkaniu i opowiadał. Więc się raczej nie przedawniło.

--
animka

Data: 2018-05-14 11:38:33
Autor: radekp@konto.pl
Agencja w apartamencie posła
Sun, 13 May 2018 22:17:26 +0200, w <pda6tu$ekd$2@news.icm.edu.pl>, Animka
<animka@tonieja.wp.pl> napisał(-a):

> W sensie, że się przedawniło?

Dzisiaj w Wiadomościach byla ta sprawa poruszana. Dziennikarz był w tym mieszkaniu i opowiadał. Więc się raczej nie przedawniło.

https://dorzeczy.pl/kraj/64294/Nie-wydaloby-sie-gdyby-nie-afera-wokol-Gawlowskiego-Wyznanie-kobiety-od-sponsoringu.html

Na onecie chyba jest wywiad z najemczynią.

Data: 2018-05-14 02:54:00
Autor: przemek.jedrzejczak
Agencja w apartamencie posła
-- Na onecie chyba jest wywiad z najemczynią.

dwie kolezanki to nie agencja a co najwyzej spoldzielnia :-)

Data: 2018-05-14 11:56:46
Autor: A. Filip
Agencja w apartamencie posła była "tylko" spółdzielnią!
przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
-- Na onecie chyba jest wywiad z najemczynią.

dwie kolezanki to nie agencja a co najwyzej spoldzielnia :-)

A to jest czyja wersja? :-)
Widać wersja że tam nic nie było była nie do obrony.

--
A. Filip

Data: 2018-05-14 04:23:45
Autor: przemek.jedrzejczak
Agencja w apartamencie posła była "tylko" spó łdzielnią!
-- A to jest czyja wersja? :-) Widać wersja że tam nic nie było była nie do obrony.

tvp info pompuje temat ale bedzie cyrk jak babka zezna ze politycy PiS do niej zachodzili czy sukienkowi :-) https://szczecin.tvp.pl/37190912/agencja-towarzyska-w-apartamencie-posla-gawlowskiego

a teraz poprosimy wykaz logowania telefonow szczecinskich parlamentarzystow i radnych PiS z Chodkiewicza 7b i prosze nie wmawiac ze przychodziliscie tam na zebrania partyjne :-)

Data: 2018-05-14 14:52:03
Autor: J.F.
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:21cf0cca-7a6a-47c2-9aed-a9c26e5c81d4@googlegroups.com...
[...]

Zeby to sie dalo tak dokladnie ... byloby ciekawie :-)

J.

Data: 2018-05-14 06:23:47
Autor: przemek.jedrzejczak
Agencja w apartamencie posła była "tylko" spó łdzielnią!
-- Zeby to sie dalo tak dokladnie ... byloby ciekawie :-)

i w tym momencie kierowcy sluzbowych aut kasuja z ulubionych w navi Chodkiewicza 7b zapisane przebiegle jako Cukiernia :-)

ps http://antyweb.pl/historia-lokalizacji-google-w-przegladarce-jest-jeszcze-bardziej-przerazajaca/

Data: 2018-05-14 14:53:47
Autor: RadoslawF
W dniu 2018-05-14 o 13:23, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
[...]

To korzystanie z usług agencji czy spółdzielnie jest nielegalne?

Pozdrawiam

Data: 2018-05-14 06:06:58
Autor: przemek.jedrzejczak
Agencja w apartamencie posła była "tylko" spó łdzielnią!
-- To korzystanie z usług agencji czy spółdzielnie jest nielegalne?

dla biskupa czy wojewody moze spowodowac konflikt z przelozonym i utrate zaufania :-) uzywanie sluzbowego auta, firmowej karty czy pieniedzy z tacy tez slabo wyglada ... no chyba ze zrobili wywiad wsrod czlonkow prawych i sprawiedliwych wszyscy zeznali pod przysiega ze tam nie bywali no to rozkrecili afere :-)

Data: 2018-05-14 15:16:42
Autor: A. Filip
RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:
[...]

Jemu się chyba grupa "prawo" pomyliła z grupą "polityka".

Zresztą nie widzę by to czy to była agencja towarzyska czy
"spółdzielnia" robiło znaczącą różnicę _prawną_. Mylę się?

--
A. Filip

Data: 2018-05-14 15:27:39
Autor: J.F.
Użytkownik "RadoslawF"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:pdc0tf$9qj$1@node1.news.atman.pl...
[...]

Spoldzielni ... byc moze.
Agencji ... a to nie bedzie wspoludzial w przestepstwie czerpania korzysci z nierzadu.

Tak czy inaczej - nawet jesli legalnie, to poslowi PiS nie wypada.
Moze nawet wsystkim poslom nie wypada ...

J.

Data: 2018-05-14 16:52:59
Autor: RadoslawF
W dniu 2018-05-14 o 15:27, J.F. pisze:

[...]

Nie, nie będzie.

Tak czy inaczej - nawet jesli legalnie, to poslowi PiS nie wypada.
Moze nawet wsystkim poslom nie wypada ...

Ale co nie wypada: wynajmować mieszkania bez sprawdzenia kto
i jak będzie go używał czy korzystania z usług?

Pozdrawiam

Data: 2018-05-14 13:19:05
Autor: radekp@konto.pl
Agencja w apartamencie posła
Mon, 14 May 2018 02:54:00 -0700 (PDT), w
<d89f1cbf-78c2-4131-bd7f-03cf92cf24db@googlegroups.com>,
przemek.jedrzejczak@gmail.com napisał(-a):

-- Na onecie chyba jest wywiad z najemczynią.

dwie kolezanki to nie agencja a co najwyzej spoldzielnia :-)

Nie znasz się. To hipermarket seksu - tak to trzeba przedstawić ;)

Ale to "wdowa od 18 lat" brzmi ciekawie.

Data: 2018-05-14 11:56:35
Autor: Olin
Dnia Mon, 14 May 2018 11:38:33 +0200, radekp@konto.pl napisał(a):

https://dorzeczy.pl/kraj/64294/Nie-wydaloby-sie-gdyby-nie-afera-wokol-Gawlowskiego-Wyznanie-kobiety-od-sponsoringu.html

No właśnie, ale rzucić gównem nie zawadzi:

"Tymczasem portal Onet.pl dotarł do lokatorki, która w mieszkaniu polityka
spotykała się z mężczyznami. "To było po cichu robione i nie wydałoby się,
gdyby nie afera wokół pana Gawłowskiego. Zaczęto węszyć, zaczęto dociekać i
tak się stało, jak się stało" - mówi kobieta.

Lokatorka przekonuje, że nie prowadzi żadnej agencji towarzyskiej, a
jedynie spotyka się z mężczyznami na "sponsoring". Zdecydowała się na takie
życie, gdyż musi m.in. spłacić kredyt, który wzięła, by założyć własną
działalność gospodarczą.

Kobieta podkreśla, że ani poseł Gawłowski, ani jego żona nie wiedzieli o
sposobie w jaki zarabia na życie. Prostytutka miała się z nimi widzieć
tylko raz, podczas spisania umowy.Teraz jednak podkreśla, że będzie musiała
się spotkać z żoną polityka i najprawdopodobniej będzie zmuszona
przeprowadzić się."

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

wykorzystania do prac domowych"
św. Tomasz z Akwinu

Data: 2018-05-14 04:44:28
Autor: przemek.jedrzejczak
Agencja w apartamencie posła
-- No właśnie, ale rzucić gównem nie zawadzi:

interesujace jest komu przypadl ten zaszczyt  :-) szczecinskie media byly widocznie zbyt wstrzemiezliwe wiec po desancie na Polskie Radio i szybkim awansie na dziennikarza sledczego (ha ha ha) wyznaczono inkwizytora :-)

https://www.youtube.com/watch?v=D1wVD3L0oJM

ps zbieznosc nazwisk z szczecinskim radnym PiS pewnie przypadkowa :-)

ps mysle ze to nie koniec rewelacji o Gawlowskim chlopaki chyba chca sie wykazac i kolejne zarzuty: np sodomia czy usuwanie ciazy to tylko kwestia czasu :-)

Data: 2018-05-14 22:52:53
Autor: Uzytkownik
W dniu 2018-05-13 o 15:18, Animka pisze:
http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/574280,agencja-towarzyska-apartament-gawlowski-posel-po-polityka-pieniadze.html Trochę mało mu placą.

Psiory wydały już wyrok, a jeszcze niczego nie udowodnili.

Najbardziej żenujące są te programy pseudoinformacyjne, a mające na celu szerzenie propagandy i zniesławianie opozycjonistów

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,23392193,awantura-w-tvp-info-trzech-politykow-wyszlo-ze-studia-klocac.html

Redaktorzyna z bożej łaski zaprasza posłów pod pretekstem rozmowy na temat "Marszu Wolności", a rozmowę prowadzi tylko na jeden temat sugerując, że to Gawłowski prowadził agencję towarzyską i żądając ustosunkowania się do tego posłom, a jednocześnie nie dając im dojść do głosu i to właśnie ich obwiniając winą.

Po prostu żenada. Telewizja zeszła na psy.

Tak swoją drogą dlaczego obwiniają Gawłowskiego za to, że lokatorka, która wynajmowała od niego mieszkanie dawała dupy?

Data: 2018-05-15 00:17:44
Autor: Animka
W dniu 2018-05-14 o 22:52, Uzytkownik pisze:
[...]

Sąsiedzi się skarżyli. Pelno klientow się schodziło i były ciągle hałasy.
Prostytutka sama podała adres do miejsca swojej pracy i dziennikarz (niby klient) tam sie udał.

--
animka

Data: 2018-05-15 08:38:17
Autor: Uzytkownik
W dniu 2018-05-15 o 00:17, Animka pisze:
[...]

Zaraz przypomina mi się cytat:
"Gwoli ścisłości, tak to robią olbrzymy. Za to ogry... Aaa, no, tu jest gorzej. Ogry robią sobie rękawiczki z ludzkiej skóry i breloczki z wątroby, wyciskają ofierze białko z oczu. Najlepiej smakuje na tostach".

Co do lokatorów to mieszkałem w bloku i wiem co ci potrafią wygadywać.
Na mój temat i mojej żony też krążyły przeróżne opowiastki, że prowadzimy burdel, że założyliśmy sektę i w mieszkaniu odprawiają się jakieś dziwne obrzędy, że chcemy otworzyć sklep monopolowy. Różne wersje dla różnych ludzi o różnych przekonaniach światopoglądowych. Nasyłano nam kontrole z zakładu energetycznego i policji, pisano anonimy do administracji z ww zarzutami oraz, że kradniemy prąd, że kradniemy materiały budowlane, że prace wykonujemy nielegalnie, a wszystko dlatego, że udało nam się zaadaptować wolne pomieszczenia po magazynach na mieszkanie i robiliśmy tam remont. Skarżyli się do administracji, że ludzie tu mieszkają po 30 lat i nic nie dostali, a tacy /piiiip/ dostali i jeszcze administracja im za darmo robi remont. Jako /piiip/ padały przeróżne mniej i bardziej cenzuralne epitety.

Nie muszę chyba dodawać, że wszystko było robione legalnie tzn. za zgodą urzędu miasta, z projektem i pozwoleniem oraz na własny koszt.
Żeby było ciekawiej później to mieszkanie wykupiliśmy na własność i za to co włożyliśmy w to mieszkanie z własnej kieszeni na adaptację, musieliśmy jeszcze raz zapłacić miastu, bo rzeczoznawca wyceniał stan techniczny i standard mieszkania, nie biorąc pod uwagę naszego wkładu. Choć i tak nam się opłaciło.

Tak więc to co piszą w necie o tych co ponoć coś powiedzieli to można jednym uchem wpuścić, a drugim wypuścić. Jedni szukają sensacji, a inni zmyślają i dopowiadają, bo nienawidzą opcji politycznej tego, którego obgadują.

Data: 2018-05-15 08:57:04
Autor: Liwiusz
W dniu 2018-05-15 o 08:38, Uzytkownik pisze:
W dniu 2018-05-15 o 00:17, Animka pisze:
Sąsiedzi się skarżyli.

Tak więc to co piszą w necie o tych co ponoć coś powiedzieli to można jednym uchem wpuścić, a drugim wypuścić.

Podobnie jak pieprzenie Animki, szkoda czasu.

--
Liwiusz

Agencja w apartamencie posła