Agent Tomek cz³owiekiem roku. :>

Data: 2010-01-28 00:45:48
Autor: Lorn
Agent Tomek cz³owiekiem roku. :>
'Agent Centralnego Biura Antykorupcyjnego znany jako Tomek zosta³ Cz³owiekiem Roku "Gazety Polskiej". "Sposób wrêczenia mu tego wyró¿nienia to tajemnica" - mówi³ w ¶rodê wieczorem naczelny "GP" Tomasz Sakiewicz podczas okoliczno¶ciowej imprezy w Warszawie. '

http://tnij.org/agent_roku

Musi byæ tajemnic±... Jeszcze poznamy jego to¿samo¶æ, wygl±d... Zawsze mo¿e sobie koronki wybiæ, w±sy zapu¶ciæ, w³osy na dresa wymodelowaæ. :>

            Prezydencki wy¶cig.
http://sonda.hanzo.eu/sondy,45571,7kfE.html

Data: 2010-01-28 09:25:03
Autor: awe
Agent Tomek cz³owiekiem roku. :>

U¿ytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisa³ w wiadomo¶ci news:hjqhkg$79v$1news.interia.pl...
[...]

-- -- -- -
lorn jaki ty mOndry. PO prostu bardzo
awe

Data: 2010-01-28 01:06:55
Autor: Antenka
Agent Tomek cz³owiekiem roku. :>
lorn jaki ty mOndry. PO prostu bardzo<
Jaki on tma "mondry" - to cwaniak ;-)

awe

Nie zazdro¶cie tylko wybierzcie siê do dentysty co by wam z±bki
wybieli³. A wszystko to przez te piêkne, du¿e, o¶lepiaj±ce biel±
zêby.. Kobitki na to lec± - polecia³a równie¿ Beata Sawicka -
Cieleb±k :D

Antenka

"Ka¿dy my¶l±cy czlowiek nie jest GrzegorzemZ."

"Mia³a byæ Irlandi±, sta³a siê Albani± :-("

"Polska tonie w morzu d³ugów, czas uciekaæ koniec cudów"

Data: 2010-01-28 11:53:20
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-28 10:06, Antenka pisze:
[...]

Dziêkujê Antenko ;-)

-- -- -- -- -
Jadry¶, - posiadacz takowego uzêbienia.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-01-28 23:07:55
Autor: awe
Agent Tomek cz³owiekiem roku. :>

U¿ytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:hjrqbb$ec2$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -
podobno najlepsi zawodnicy sa bez zebow
awe

Data: 2010-01-29 09:29:00
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-28 23:07, awe pisze:
[...]

Podobno, ale to ma miejsce w seksie oralnym uprawianym przez gejów.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-01-29 10:31:33
Autor: awe
Agent Tomek cz³owiekiem roku. :>

U¿ytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:hju68b$1er$2news.onet.pl...
[...]

skad wiesz? uprawiales oralny sex z gejami?
awe

Data: 2010-01-29 16:44:30
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-29 10:31, awe pisze:
[...]

Niekoniecznie z gejami, ale tzw. loda robi³o mi wielu facetów, wcale nie homoseksualistów.. Jednak nie robi³ mi tego nikt bezzêbny.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-01-29 18:35:56
Autor: awe
Agent Tomek cz³owiekiem roku. :>

U¿ytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:hjuvp4$ucb$1news.onet.pl...
[...]

nie mam wiecej pytan jadrys, widze ze wiesz o czym piszesz
awe

Data: 2010-01-29 01:12:21
Autor: Antenka
Agent Tomek cz³owiekiem roku. :>
Dziêkujê Antenko ;-)<

Jadry¶, - posiadacz takowego uzêbienia.

Mmm

Teraz rozumiem Beatê Cielak  ha ha ha :D

Antenka

Data: 2010-01-29 16:45:20
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-29 10:12, Antenka pisze:
Dziêkujê Antenko ;-)<

Jadry¶, - posiadacz takowego uzêbienia.

Mmm

Teraz rozumiem Beatê Cielak  ha ha ha :D

Antenka

:-)

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-01-28 11:19:06
Autor: cirrus
[...]

Jaka gazeta, taki czlowiek.

--
stevep

Data: 2010-01-29 01:08:56
Autor: Antenka
On 28 Sty, 11:19, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
U¿ytkownik "Lorn" <ateag...@poczta.fm> napisa³ w wiadomo¶cinews:hjqhkg$79v$1news.interia.pl...

> [...]
> Musi byæ tajemnic±... Jeszcze poznamy jego to¿samo¶æ, wygl±d... Zawsze
> mo¿e sobie koronki wybiæ, w±sy zapu¶ciæ, w³osy na dresa wymodelowaæ. :>

Burczymucho, nie martw siê. Zosta³e¶ wybrany malkontentem roku 2009 na
psp hehehe :D

Antenka

Data: 2010-01-29 11:42:45
Autor: cirrus
[...]