Agent Tomek pozostaje w CBA.. ;}

Data: 2009-10-16 17:18:34
Autor: boukun
Agent Tomek pozostaje w CBA.. ;}

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:38d8a9c1-7a2f-4d33-b405-73a55aa02defb25g2000prb.googlegroups.com...
Polskie służby specjalne to istny kabaret...

***

Mariusz Kamiński już nie rządzi Centralnym Biurem Antykorupcyjnym, ale
jego najlepszy człowiek nie odejdzie razem z nim. Przystojny agent
Tomek, który uwiódł posłankę Beatę Sawicką i osaczył Weronikę Marczuk-
Pazurę, nie straci pracy - zapewnia w radiu RMF Paweł Wojtunik, nowy
szef CBA.

Co stanie się agentem Tomaszem Małeckim, którego twarz poznała już
cała Polska? Dostanie inne zadania, ale nie będzie już działał pod
przykryciem.

http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article459297/Agent_Tomek_zostaje_w_CBA.html

Piróg: "Agent Tomek to burak"
Kolejny odcinek historii z polskim Jamesem Bondem w tle.

Agent CBA Tomasz Małecki, który czarującą aparycją, wyglądem Latynosa i garniturami od Armaniego i Prady uwiódł Beatę Sawicką i Weronikę Marczuk-Pazurę, w kilka dni stał się warszawską legendą.

Tymczasem jego urok jest zdecydowanie przeceniany - tak twierdzi Michał Piróg, przyjaciel i kolega z jury "You Can Dance" Weroniki, który miał okazję go poznać.

"Kilka razy zjadłem z nim obiad. Funkcjonował jako facet, który ma klasę, ale ja się z tym nie zgadzam. Według mnie,to człowiek, który najwyżej może aspirować do miana nowobogackiego. Absolutnie nie był w moim typie. Później nawet prosił mnie o jakieś zaproszenie, ale wolałem się z takim burakiem nie pokazywać" - zdradził Piróg "Faktowi".

Według plotek podobno on sam przez pewien czas był zauroczony agentem Tomkiem, który z takim sukcesem wżenił się w "warszawkę". Nic więc dziwnego, że dowiedziawszy się o podwójnej tożsamości kolegi, jest teraz taki cięty.