Agent WSI mózgiem szantażu Piesiewicz a?

Data: 2010-01-06 16:47:01
Autor: u2
Agent WSI mózgiem szantażu Piesiewicz a?
W dniu 2010-01-06 09:13, Artur Borubar pisze:
Krzysztof Piesiewicz nie stawił się przed komisją regulaminową Senatu. Tłumaczyli go sami senatorowie - adwokat ma skierowanie do szpitala. Tymczasem "Wydarzenia" Polsatu ujawniły, że w sprawę szantażu senatora zamieszany jest były agent Wojskowych Służb Informacyjnych.

A tak pełowcy bronili WSI :)

Data: 2010-01-06 16:51:03
Autor: apr...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> Krzysztof Piesiewicz nie stawił się przed komisją regulaminową Senatu. > Tłumaczyli go sami senatorowie - adwokat ma skierowanie do szpitala. > Tymczasem "Wydarzenia" Polsatu ujawniły, że w sprawę szantażu senatora > zamieszany jest były agent Wojskowych Służb Informacyjnych.

w czyich rękach są WSI ?
kolejny santo subito PO lieblingu.

Data: 2010-01-06 19:44:10
Autor: u2
W dniu 2010-01-06 17:51,  apr... pisze:

A tak pełowcy bronili WSI :)
w czyich rękach są WSI ?
kolejny santo subito PO lieblingu.

Mózg masz zeżarty :)

Data: 2010-01-06 19:00:27
Autor: apr...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

> w czyich rękach są WSI ?
> kolejny santo subito PO lieblingu.

Mózg masz zeżarty :)

koleżko, U2 i jego lider dawno się skończyli,
nie ulegaj manii wielkości człowieczka, który pod płaszczykiem walki z biedą, lasami amazońskimi i ocipieniem gora buduje swoją karierę wobec wtórnej twórczości U2.
a co do twoich przemyśleń to powiem, że promieniownie elektromagnetyczne telewizora podczas oglądania tvn prawdopodobnie pozbawiło cię większości galaretowatej masy mózgowej, czołem, posłuchaj sobie tribal tech.

Data: 2010-01-06 20:17:47
Autor: u2
W dniu 2010-01-06 20:00,  apr... pisze:

czołem, posłuchaj sobie tribal tech.

Słuchałeś ?

Data: 2010-01-06 19:47:36
Autor: apr...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2010-01-06 20:00,  apr... pisze:

> czołem, posłuchaj sobie tribal tech.
> Słuchałeś ?

scott henderson, scott kinsey, gary willis, kirk covington
to muzyczni mordercy, słuchałem, słucham i mam wszystkie ich płyty,
a to dopiero przedsmak Prawdziwej muzyki, miłego odsłuchwania.
walić POlitykę !

Data: 2010-01-06 21:24:14
Autor: u2
W dniu 2010-01-06 20:47,  apr... pisze:

[...]

Weź nie ściemniaj, techno dobre jest za młodu, aleś ty stary :)

Agent WSI mózgiem szantażu Piesiewicz a?