Agent bez smyczy

Data: 2020-02-01 19:58:58
Autor: Yogi
Agent bez smyczy
Oglądam na Polsacie News (to chyba niemiecka stacja?) jak były agent, były
poseł PiS śpiewa jak kanarek o tym co siedziało i pewnie dzieje w państwie
mającym za motto przewodnie słowa o prawie i sprawiedliwości. Obraz
przerażający! Na ustach słowa o demokracji, poszanowankiu itp podobne znane
z ambony, a w rzeczywistości okazują się chlewem. "Nie o take Polske
walczyłem!". Mam nadzieję, że suweren rozliczy tych kolesi.

Data: 2020-02-01 20:03:25
Autor: u2
Agent bez smyczy
W dniu 01.02.2020 o 19:58, Yogi pisze:
Oglądam na Polsacie News (to chyba niemiecka stacja?)

nie cipak, pudło:)))))))

Data: 2020-02-02 08:03:31
Autor: Runt
Agent bez smyczy
W dniu 2020-02-01 o 19:58, Yogi pisze:
[...]

Wilki zaczynają gryźć się pomiędzy sobą! Piękny dzień! ;-)

--
Runt

"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Agent bez smyczy