Agent wprowadził agenta

Data: 2013-05-20 23:08:32
Autor: boukun
Agent wprowadził agenta
Lech Wałęsa zarzucił Bogdanowi Borusewiczowi, że marszałek senatu chce przywłaszczyć zwycięstwo byłego prezydenta podczas strajku w Stoczni. Dopytywany o rzekomą agenturalność Lech Wałęsa odparł: "nie wiem". - Pójdźcie tą drogą, dlatego, że wszystkie jego akcje były fatalne. Jest tych akcji dużo więcej. Nie chciałbym na razie dużo ujawniać, ale jak będzie trzeba, będę powoli następne sprawy ujawniał. To wy macie znaleźć te informacje. Ja mam wystarczająco dużo, ale nie będę wam pomagał - dodał Wałęsa.

(...)

- Do czasu Sierpnia '80 Wałęsa nie był nikim specjalnym, po prostu jednym z robotników. Sierpień był dla niego przepustką do historii, ale tę przepustkę wystawił mu Bogdan Borusewicz - powiedział Kołodziej. Oświadczył, iż to Borusewicz wymyślił strajk i "wyznaczył Lecha".

(...)

Wałęsa do Borusewicza: ty kierowałeś strajkiem?

"Czegoś podobnego nie spodziewałem się z Twojej strony. Ty kierowałeś strajkiem? Kiepski żart" - napisał na swoim blogu Wałęsa kierując swoją wypowiedź do Bogdana Borusewicza. "Zapomniałeś, że w tamtych czasach nie byłeś tolerowany przez komunistów, ale i też przez przygniatającą większość stoczniowców.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Lech-Walesa-sugeruje-ze-Bogdan-Borusewicz-mogl-byc-prowokatorem-lub-agentem-sluzb-PRL,wid,15661533,wiadomosc.html

Wychodzi na to, że agent Borusewicz wprowadził bardziej tolerowanego przez komunistów Bolka... Kto mu ten pomysł podsunął?

boukun

Agent wprowadził agenta