Agentka Kempa pozdrawia oficera prowadzącego.

Data: 2009-12-13 21:47:41
Autor: Roger Perejro
Agentka Kempa pozdrawia oficera prowadzącego.
Biedni są polscy politycy. Muszą znosić niebywałe tortury za cenę obecności w życiu publicznym. Posłanka Beata Kempa (PiS) zwierza się sobotniej "Rzeczpospolitej": "Jestem przekonana, że mój telefon jest na podsłuchu". Codziennie rano, gdy posłanka dzwoni do domu, najpierw pozdrawia "oficera prowadzącego". Wiedza wyniesiona z powieści szpiegowskich podpowiada mi, że oficerów prowadzących mają jedynie agenci. Zaś ludzie będący na podsłuchu co najwyżej po prostu oficerów, jeśli nie zwykłych techników. Pani poseł się jednak nie martwi podsłuchem, bo "nie ma nic do ukrycia". Skoro się nie martwi, to po co o tym mówi gazecie?
Posłanka chwali się, że umie "patrząc w oczy powiedzieć, czy mówi pan prawdę, czy nie". Zależy to, od tego "w jakie obszary zwykle pan spogląda. Jak pan patrzy w prawy górny róg, to znaczy, że szuka w obszarach, których nie zna, czyli kłamie". Widać, że pani Kempa przeczytała podręcznik socjotechniki. Ale raczej dla słabo zaawansowanych więc nie polecam, by przed komisją śledczą stosowała tę metodę weryfikacji, czy świadek mówi prawdę, czy kłamie.

Kempa zdradza, że ze "względów hobbistycznych" pisze politykom "diagnozy pedagogiczne", jakie kiedyś sporządzała jako kurator sadowy w Sycowie. Diagnoza mówi, "dlaczego ta osoba jest taka, robi to, co robi, podejmuje takie decyzje". Donald Tusk - zdaniem Kempy - jest "bardzo zakompleksiony". Kempa "nie wie z czego to wynika". "Mam za mało informacji o jego życiu rodzinnym, ale te kompleksy widać na każdym kroku, choć bardzo stara się je ukryć, choćby używając dużo pudru" - mówi posłanka PiS.

Nie będę się wypowiadał o fryzurach czy makijażu pani Kempy. Ale też niejedno by można z nich wyczytać dla jej diagnozy pedagogicznej.

Całość wywiadu tu.

http://wyborcza.pl/1,75968,7359423,Kompleksy_Beaty_Kempy.html

Przemek

--

"Wielu moich kolegów z partii Kaczyńskiego ma spore wątpliwości wobec tego, co się tam dzieje - twierdzi przewodniczący koła parlamentarnego Polska Plus Ludwik Dorn w wywiadzie dla "Dziennika Gazety Prawnej", wykluczając jednocześnie koalicję z PiS. Koalicja Polski Plus z PiS wydaje mu się wątpliwa. Jego zdaniem byłoby to "cwaniactwo przygłupa".

Data: 2009-12-13 22:41:25
Autor: mundek
Użytkownik "Roger Perejro" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości

[...]

J.O.W. i Pani Kempy, ani jej podobnych, nie będziemy wiecej oglądać.

Data: 2009-12-13 23:24:07
Autor: awe

Użytkownik "mundek" <mundraj@mailmix.pl> napisał w wiadomości news:hg3n6v$itb$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

-- -- -- -- --
przeciwnie - do sejmu dostana sie najlepsi stad mamy szanse pozbyc sie wciagajacej nochalem koke znacznej czesci PO
awe

Data: 2009-12-14 11:18:27
Autor: mundek
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

[...]

To się okaże.
O tym zdecydują wyborcy, a nie kacyki partyjne, kupczące numerkami na listach wyborczych.

Data: 2009-12-14 14:49:36
Autor: cyc
Agentka Kempa pozdrawia oficera prowadzącego.
Od samego poczatku wydawala mi sie byc osoba ....hm ...powiedzmy ie tyle nawiedzona ile wymagajaca szczegolnej psychologicznej troski !.
cyc

Data: 2009-12-14 22:18:56
Autor: awe

Użytkownik "Czapa Komunie" <czapa@czapa.czapajew> napisał w wiadomości news:hg3pm5$jk0$1aioe.org...
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hg3p7o$kkn$1news.onet.pl...
przeciwnie - do sejmu dostana sie najlepsi stad mamy szanse pozbyc sie wciagajacej nochalem koke znacznej czesci PO
awe

Jest szansa w następnych wyborach pozbyć się pierdolonych Rzydów z ugrupowań PiS, LPR, SLD-KGB, LPR-Hitler, Samo-o-wsiowa-brona i złodziei jak ty chuju lubiący oprawcę Jaruzelskiego.
dlaczego nie zaczniesz sie leczyc?
awe

Data: 2009-12-13 22:42:35
Autor: awe
Agentka Kempa pozdrawia oficera prowadzącego.
Kawecki wy znowu zapominacie o glowie. Glowa to wazna sprawa. Trzeba ja leczyc jak zawodzi, a was ciagle zawodzi
awe

Agentka Kempa pozdrawia oficera prowadzącego.