Agentura niemiecka działa w KE

Data: 2010-07-15 18:28:57
Autor: mkałrwan jest debilem
Agentura niemiecka działa w KE
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał

http://www.naszdziennik.

Tfu!

Przemysław Warzywny

--

""Wychodząc z samolotu, [prezydent] powiedział do mnie krótkie zdanie: >Jeszcze się policzymy <" - opowiadał "Gazecie" Pietruczuk. Napiętnowali go potem posłowie PiS. Karol Karski doniósł prokuraturze, że nie wykonał rozkazu prezydenta. Przemysław Gosiewski w interpelacji sejmowej zarzucił pilotowi tchórzostwo."