Agituję na Rzecz...

Data: 2015-05-09 00:05:01
Autor: Ikselka
Agituję na Rzecz...
....pospolitą - w mojej sygnaturce sprzed godziny 00:00 3-]
Jeśli nie masz kandydata, pamiętaj - głosy nieważne też są potrzebne.
--

Ikselka
pewni siebie."

Data: 2015-05-09 09:41:29
Autor: Kolepoli
Ag... sekta pokrzywdzonych.

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1p2a7iboq0tan$.12rmpl6x2lqgm.dlg40tude.net...

Jeśli nie masz kandydata, pamiętaj - głosy nieważne też są potrzebne.
Ikselka

"Głosy nieważne też są potrzebne", aby Kaczyński mógł stworzyc nową sektę,
sektę pokrzywdzonych wyborców. Już mu nie wystarcza sekta smoleńska.
Ale Polacy są mądrzy i nie dadzą się nabrać sztuczkom Kaczyńskiego.
Mądrość Polacy pokazali w wyborach Kwaśniewski-Wałęsa i wybrali
Kwaśniewskiego pomimo, że partia czarnych sukienek mocno agitowała
za Wałęsą.

Data: 2015-05-09 10:19:39
Autor: Chiron
Ag... sekta pokrzywdzonych.

Użytkownik "Kolepoli" <fr4xs2@t5d.pl> napisał w wiadomości news:mikdni$k2u$1node1.news.atman.pl...

[...]

Czy jeśli spełniasz polecenia oficera prowadzącego- to prawo cię nie dotyczy? Gdybym ja dziś coś napisał popierającego mojego kandydata- zaraz by mnie namierzyli. A ty- służbowo to możesz?

--

Chiron

Data: 2015-05-09 10:48:21
Autor: Joschi
Ag... sekta pokrzywdzonych.
"Kolepoli" <fr4xs2@t5d.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mikdni$k2u$1node1.news.atman.pl...

[...]

Ale mi mądrość, Stolzman za Bolka... Dzisiaj Kaczyński nie startuje, gdybyś nie wiedział i miejmy nadaieję, że Polacy odwołają złodzieja...

Agituję na Rzecz...