Agnieszka Kotlarska...

Data: 2009-08-29 01:13:55
Autor: Tzva Adonai
Agnieszka Kotlarska...
.... córka kolegi z pracy mojego ojca, gdy zginęła byłem jeszcze
gówniarzem, cała nasza dzielnica tylko o tym mówiła - niepowetowana
strata dla Wrocławia...

***

Najtragiczniejszy przypadek stalkingu w Polsce to historia Miss Polski
1991, modelki Agnieszki Kotlarskiej. Jej wielbiciel Jerzy L. w 1991 r.
podchodzi do niej na ulicy z pytaniem: - Czy krasnoludek może
odprowadzić księżniczkę? Rozmawiają raz. Potem wysyła do niej dwa
listy. A pięć lat później dowie się, że wyszła za mąż. Wydzwania, że
mu zmarnowała życie, ale Agnieszka nie chce się spotkać. 27 sierpnia
1996 r. przyjeżdża pod jej dom, o 14.30 Agnieszka z mężem i córeczką
podjeżdżają samochodem, chce ją wyciągnąć na rozmowę, wysiada mąż,
żeby Jerzy L. się odczepił, ale ten wyciąga nóż, Agnieszka rzuca się
mężowi na pomoc, ginie.

Agnieszka z córeczką (foto): http://www.wysokieobcasy.pl/wysokie-obcasy/51,53664,6948572.html?i=0

Agnieszka Kotlarska...