Agonia pomacierewiczowska.

Data: 2011-07-08 16:47:47
Autor: cirrus
Agonia pomacierewiczowska.
# PO w wyborach parlamentarnych może liczyć na 38 proc. poparcia, PiS na 17 proc., SLD na 9 proc., a PSL na 4 proc. - wynika z lipcowego sondażu CBOS. Jak zaznacza ośrodek, lipcowy wynik PiS jest najsłabszy od 20 miesięcy, czyli od października 2009 r. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hfvx8

--
stevep

Data: 2011-07-08 14:55:48
Autor: obserwator
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a):
[...]

 nie martwcie sie. Juz wy tak zrobicie, ze PiS i tym razem nie wygra, ale po
co ma wygrywac kiedy nadal jestescie silni? Po to aby wasze nagonki psycholow
nadal trwaly? PiS poczeka az sie wylozycie na pysk.

Data: 2011-07-04 06:38:25
Autor: pluton
Agonia pomacierewiczowska.

PiS poczeka az sie wylozycie na pysk.

No to ma iscie anielska cierpliwosc. wariat juz tego nie dozyje,
ale zero i kurewski moze tak.

Nullification

Data: 2011-07-08 21:50:03
Autor: Lorn
W dniu 2011-07-04 06:38, pluton pisze:

PiS poczeka az sie wylozycie na pysk.

No to ma iscie anielska cierpliwosc. wariat juz tego nie dozyje,
ale zero i kurewski moze tak.

Ponoć ma przewodzić cyrkiem matołów do 90-tki. Jeszcze przed nim sporo przerąbanych wyborów Heh,.

Data: 2011-07-08 22:46:17
Autor: pluton
> [...]
> ale zero i kurewski moze tak.

Ponoć ma przewodzić cyrkiem matołów do 90-tki. Jeszcze przed nim sporo

urodzony by przegrywac...

Nullification

Data: 2011-07-08 17:07:51
Autor: Leprechaun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iv75pk$s9f$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dziadek, co z tobą nie tak? Kiblowałeś czy byłeś przez kilka lat strażnikiem więziennym?

BomBel

Data: 2011-07-08 21:56:15
Autor: Lorn
Agonia pomacierewiczowska.
W dniu 2011-07-08 16:55,  obserwator pisze:

  nie martwcie sie.

Tylko PiS potrafi, by poparcie PO rosło wprost proporcjonalnie do idiotycznych wypowiedzi członków i samego Jarusia... PR za darmo. :>
Och, zapomniałem... Ty też masz w tym swój udział. Gratuluję.

Data: 2011-07-08 17:07:00
Autor: Leprechaun

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:iv75al$ijm$1news.vectranet.pl...
[...]

To manipulacja! PiS ma 39% poparcia! Wśród swoich członków! ;)

BomBel

Data: 2011-07-08 22:27:01
Autor: kefirh
W dniu 2011-07-08 16:47, cirrus pisze:
[...]

Napisał byś coś kiedyś Stefan swoimi słowami.

Jeżeli ktokolwiek jest jeszcze na tym forum to mówcie o tym,
że wykreowanie "pisdzielców" jako opozycji wypełnia ten chory niekończący się spektakl.
Ta scena polityczna jest jak akwarium, jest zamknięta.
To jest po prostu matnia.
Zadnej nowej myśli politycznej.
Non stop partia władzy i kreowana przez nią opozycyjka służaca jedynie do chamskiego napierdalania się z tej chocholej polskości i patriotyzmu.

kefirh

Agonia pomacierewiczowska.