Agonia pomacierewiczowska.

Data: 2011-07-08 14:55:48
Autor: obserwator
Agonia pomacierewiczowska.
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a):
# PO w wyborach parlamentarnych może liczyć na 38 proc. poparcia, PiS na 17 proc., SLD na 9 proc., a PSL na 4 proc. - wynika z lipcowego sondażu CBOS. Jak zaznacza ośrodek, lipcowy wynik PiS jest najsłabszy od 20 miesięcy, czyli od października 2009 r. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hfvx8

 nie martwcie sie. Juz wy tak zrobicie, ze PiS i tym razem nie wygra, ale po
co ma wygrywac kiedy nadal jestescie silni? Po to aby wasze nagonki psycholow
nadal trwaly? PiS poczeka az sie wylozycie na pysk.

Data: 2011-07-04 06:38:25
Autor: pluton
Agonia pomacierewiczowska.

PiS poczeka az sie wylozycie na pysk.

No to ma iscie anielska cierpliwosc. wariat juz tego nie dozyje,
ale zero i kurewski moze tak.

Nullification

Data: 2011-07-08 21:50:03
Autor: Lorn
W dniu 2011-07-04 06:38, pluton pisze:

PiS poczeka az sie wylozycie na pysk.

No to ma iscie anielska cierpliwosc. wariat juz tego nie dozyje,
ale zero i kurewski moze tak.

Ponoć ma przewodzić cyrkiem matołów do 90-tki. Jeszcze przed nim sporo przerąbanych wyborów Heh,.

Data: 2011-07-08 22:46:17
Autor: pluton
> [...]
> ale zero i kurewski moze tak.

Ponoć ma przewodzić cyrkiem matołów do 90-tki. Jeszcze przed nim sporo

urodzony by przegrywac...

Nullification

Data: 2011-07-08 17:07:51
Autor: Leprechaun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iv75pk$s9f$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dziadek, co z tobą nie tak? Kiblowałeś czy byłeś przez kilka lat strażnikiem więziennym?

BomBel

Data: 2011-07-08 21:56:15
Autor: Lorn
Agonia pomacierewiczowska.
W dniu 2011-07-08 16:55,  obserwator pisze:

  nie martwcie sie.

Tylko PiS potrafi, by poparcie PO rosło wprost proporcjonalnie do idiotycznych wypowiedzi członków i samego Jarusia... PR za darmo. :>
Och, zapomniałem... Ty też masz w tym swój udział. Gratuluję.

Agonia pomacierewiczowska.