Agora to zbiorowisko pieniaczy, a nie rzetelnych dziennikarzy.

Data: 2011-07-08 17:49:25
Autor: obserwator
Agora to zbiorowisko pieniaczy, a nie rzetelnych dziennikarzy.

Wystarczy wrzucic w gugle haslo : procesy wytoczone przez GazWyb, aby sie o
tym przekonac z kim sie juz nie sadzila:

Wynik otrzymany w ciagu 0.)9 sekund: 130,000 results http://www.google.com/#q=procesy+wytoczone+przez+gazete+wyborcza&hl=en&prmd=ivns&ei=N0IXTrf3IdS_gQfA9twt&start=10&sa=N&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=fce33a84b0764b22&biw=1920&bih=977

Ta gazeta to kompromitacja i zenada !

Data: 2011-07-08 20:32:43
Autor: pluton
Agora to zbiorowisko pieniaczy, a nie rzetelnych dziennikarzy.

Ta gazeta to kompromitacja i zenada !

No wlasnie!. Jakby do mnie codziennie nie przychodzil
jakis pelomatolek i nie machal by mi pis-toletem przed nosem,
to w zyciu bum tej gazety nie kupil.

Ale boje sie o swoje i rodziny zycie, wiec kupuje.

Nullification

Agora to zbiorowisko pieniaczy, a nie rzetelnych dziennikarzy.