Agora vs. Jarosław M. Rymkiewicz - pełna relacja z procesu

Data: 2011-07-08 17:25:21
Autor: obserwator
Agora vs. Jarosław M. Rymkiewicz - pełna relacja z procesu
W obronie poety wystąpili liczni pisarze, którzy uważają, że ten proces jest
próbą ograniczenia wolności słowa w Polsce.

Data: 2011-07-08 19:34:56
Autor: u2
W dniu 2011-07-08 19:25, obserwator pisze:
W obronie poety wystąpili liczni pisarze, którzy uważają, że ten proces jest
próbą ograniczenia wolności słowa w Polsce.

Nie tyle wolności co prawdy.

Data: 2011-07-08 20:29:25
Autor: pluton
Agora vs. Jarosław M. Rymkiewicz - pełna relacja z procesu
W obronie poety wystąpili liczni pisarze, którzy uważają, że ten proces
jest
próbą ograniczenia wolności słowa w Polsce.

Jezeli zapytam, jak liczni, to:

1) jestem ukryta opcja rusko-kacapsko-niemiecka ?
2) jestem jawna opcja esbecko-komusza ?
3) jestem pelotuskonskim ryzomatolem ?
4) jestem zydokomuna, ktora niszczy zdrowa tkanke narodu polskiego ?

Mozna zaznaczyc wszywtkie odpowiedzi.

Nullification

Data: 2011-07-09 08:04:07
Autor: HaMMeR
On 8 Lip, 20:29, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

3) jestem pelotuskonskim ryzomatolem ?
4) jestem zydokomuna, ktora niszczy zdrowa tkanke narodu polskiego ?

No coz, z trudem, bo z trudem, ale wreszcie doszedles  do poziomu
wlasciwego
postrzegania wlasnej osoby.., poniewaz wszystkie wymienione opcje
pasuja do ciebie jak ulal, a twoim zwyciestwem jest to, ze
sam to samokrytycznie dostrzegasz!

Agora vs. Jarosław M. Rymkiewicz - pełna relacja z procesu