Agresja na drodze ?

Data: 2010-06-24 21:26:16
Autor: arturbac
Agresja na drodze ?
Jeśli było tak jak piszą to nic tylko wozić ze sobą basebola albo
pistolet w miejscu widocznym.

"Czyli każdy może wziąć metalową rurę biegać za kimś"

http://www.tvn24.pl/0,1662170,0,1,szukal-pomocy-- dostal-zarzuty,wiadomosc.html

Data: 2010-06-24 12:52:15
Autor: PanRatio
Agresja na drodze ?
O pobicie go nie oskarż±, bo pobicia nie było, ale zastraszanie też
jest karalne, no chyba, że oskarż± go o próbę zabójstwa :P

Data: 2010-06-24 22:22:57
Autor: arturbac
Agresja na drodze ?
W dniu 2010-06-24 21:52, PanRatio pisze:
O pobicie go nie oskarż±, bo pobicia nie było, ale zastraszanie też
jest karalne, no chyba, że oskarż± go o próbę zabójstwa :P

Przeczytaj artykuł, oskarżaj± nie tego z pał± a tego co uciekał przed
pobiciem.

Data: 2010-06-24 13:38:23
Autor: PanRatio
Agresja na drodze ?
No czytałem, ale ten kierowca, co uciekał może oskarżyć tamtego
kierowcę co atakował o zastraszanie i próbę zabójstwa, a to, że
policja nic z nim nie robi... no cóż.

Data: 2010-06-25 09:42:00
Autor: arturbac
Agresja na drodze ?
W dniu 2010-06-24 22:38, PanRatio pisze:
a to, że
policja nic z nim nie robi... no cóż.

A mi się wydawało że to powinno być ¶cigane z urzędu, co¶ jak
sprowadzanie zagrożenia życia w ruchu l±dowym/katastrofy.

Data: 2010-06-25 10:08:32
Autor: piecia aka dracorp
Agresja na drodze ?
Dnia Fri, 25 Jun 2010 09:42:00 +0200, arturbac napisał(a):

A mi się wydawało że to powinno być ścigane z urzędu, coś jak
sprowadzanie zagroĹĽenia ĹĽycia w ruchu lÄ…dowym/katastrofy.
Raczej nie ale mi to wygląda na usiłowanie rozboju. No ale to Polska.

--
piecia aka dracorp
pisz na: rogoza kropka piotr at wp kropka eu

Agresja na drodze ?